Jaaaaa Sab ik (en Nick en mogelijk Serge) willen ook komen hoor! Ben altijd in voor bbq! En gezellig bijkletsen. Jojo: jeetje jij pechvogel! Niet te geloven zeg. Wat ontzettend knap dat je zo rustig kan blijven net nadat het gebeurde! Pff respect hoor! Hopelijk krijg je morgen niet een terugval in,aan,bij ???? je knie. Wat heerlijk dat gebrabbel van Charlie. Lijkt me ook heerlijk om te horen! Heb bericht gehad van mijn sollicitatie. Ben helaas niet uitgenodigd voor een gesprek. Maar ik kijk rustig verder hoor. Komt wel goed. Manon: lekker suf van me om de uitgerekende datum te kiezen. Maar ik wist de datum echt niet meer. Moet helemaal goed komen dus. Bi: hoe is het bij jou? Red je het nog een beetje allemaal!
Ik wilde voorstellen de 24ste, maar dan is Mika jarig, weet niet of Bietje dan komt. Eeh 7 aug dan? Let me know. Oh en wat een luxe heb ik zeg, Mirza begint nu pas wakker te worden en dat sinds 7 uur gisteravond.
Even snel een reactie: 7 augustus is wat ons betreft goed. Bi ikhoop dat je dan 37 wken bent. Zou een goed teken zijn dat die twee dames nog lekker bij je liggen/zitten. Manon, vergat gister nog te zeggen dat ik van de week je buik foto's heb bekeken. Vind ze echt ontzettend mooi. Fantastisch aandenken aan je zwangerschap! Jojo: Oke mijn mond viel open van je post. Lekkere baan heb je. Vind het echt knap dat je zuk werk doet. Zou helemaal niets voor mij zijn. Maarre op zo'n manier blijf je natuurlijk kwakkelen. Vanavond reageer ik op de rest
Ik ben ook voor 7 augustus! Is ons vrije weekend (wel t werkweekend van super?). Denk laat het even weten De hyveslezers weten al dat we niet aan het zeilen zijn. Weer hier nu wat minder, maar nog steeds genieten van de vrije dagen. Bedankt voor jullie lieve reacties op mijn foto's! Reageer later uitgebreid!
Sab: ik kan na mijn vakantie pas bij mijn rooster. (vergeten te printen) maar als iedereen kan dan gewoon doen hoor. Heb waarschijnlijk nachtdienst dus dan kan ik 's middags misschien wel gewoon komen. Wat heerlijk dat Mirza zo goed heeft geslapen!!! Nick heeft wederom doorgelslapen tot 06:00 uur. Ben weer blij!! Nick wordt wakker. Tot snel!
Eerlijk gezegd Smits' hoop ik dat ik dan zo'n beetje aan het bevallen ben hoor...lijkt me een prima termijn, mits de dames groot genoeg zijn natuurlijk, voor deze waggeleend! Als ze er nog inzitten ben ik er natuurlijk bij. Mochten de vliezen breken heb ik genoeg ervaringsdeskundigen in de buurt.... @manon, ik ken zelfs erg weinig mensen die na drie vier weken niet mobiel waren na de bevalling hoor. Bij Mika was ik ( noodgedwongen) na dag 1 al op de been en bij Lynn ook binnen een week. Nou ben ik nooit gehecht of iets dergelijks, dus dat zal dan wel schelen, dan is een gezellige BBQ met rauwe doos niet zo lekker denk ik...
@Bietje..whaha rauwe doos...goeie beschrijving dunkt me..hihi....ja het is afwachten he...ik zal best mobiel zijn denk ik ook hoor maar om zo'n eind te rijden is weer een ander verhaal en met misschien nog wel hechtingen?je weet het niet), dus denk hoe later het wordt(de bevalling) des te kleiner de kans dat ik erbij ben...we shall see...
En geloof me Bietje als je gehecht bent is ie echt rauw hoor, whahaha... Zullen we de 7e dan maar gewoon vastzetten??
Hihi heerlijke beschrijving en nog waar ook (das dan wat minder) Zit in het zonnetje met bijna lege mob en laptop in de auto. Moet nog even zin maken op laptop te halen, zodat ik uitgebreid kan reageren.
Oh neeeeeeeeeeeee de 7e kan ik niet!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Boehoeooooeoeoeo! Kunnen we Mika niet blij maken met een verjaardag tussen de kakelende kippen en Sjarlie (zijn tsjikkie hahaha) Dan is de kans ook groot dat Bietje erbij is! En Manon dat red je wel hoor! Ik liep na 2 weken weer door de stad met Charlie en dat ging best ok! Hechtingen (5) vielen me toen erg mee! Gewoon een dikke kotex luier om en gaan met die banaaan hahaha!
Oei nou ik bedank ook voor die banaan hoor. Ik vind de 24ste ook prima, dan moeten we Bietje overtuigen en kijken of de anderen ook kunnen. Mag van mij ook later hoor. Heb nog alle weekenden vrij staan dus.
Nee he Jojo! Het ging natuurlijk ook iets te makkelijk. Hoe is nu met je enkel, knie en rug. Zorg je wel dat ik volgende week dit lijstje niet moet uitbreiden. Wat een leuke vakantiefoto's op hyves. Geweldig die arrogante look van Charlie. Heb je verder nog kijkers gehad voor jullie huis? Wat knap/schattig trouwens dat Charlie al woordjes zegd. Volgens smelt je terplekken. Kris: Alweer een half jaar geleden............... Watheerlijk dat het zo goed gaat met Ivo. Super dat hij je een beetje in ruststand kan krijgen, want je hooffie heeft wel goeie rust nodig. Gelukkig: Gaan ze de clomid nog verhogen? Hoe is het nu op je werk. Je draai gevonden. Lijkt me leuk om op zo'n nieuwe plek te werken. Loestig: Haha wen maar alvast een de kliederzooi. Het wordt alleen maar erger. Mutz: Je vind het vast niet erg van de motor. Veel plezier nog de komende dagen. Super: Jeeeeeeee hopelijk heeft Nick de smaak te pakken. Fijne vakantie!!!!!!! Bi: Ben je al bijgekomen van het drukke weekend of ben je de prijs nog aan het betalen. Ik vroeg mij laatst af of je dames hetzelfde ga kleden of juist niet? Hebben jullie de nieuwe al? En hoe is het met de schutting in de achtertuin? Van de week ben ik nog bij het CB geweest. De laatste prikjes voor een aantal jaar zitten erin bij Tim en ik ben blij dat we daar vanaf zijn. Vond het nu zo zielig. Tim is trouwens 82 cm lang en weegt 10,8 kilo.
Smits wat een lange ventttt!!! Charlie was vorige maand maar 75cm!!!! En 9,8kg! En mijn enkel is (nog) niks mis mee hahah het is mijn scheen en die doet verrot veel pijn! pffff Knie gaat beter, maar is helaas nog niet over en dat geldt ook voor mijn ruggetje.... Ach jahhh we gaan gewoon weer door!!! Haha ok ok die banaan gaan we maar niet doen nee pfff auw hahaha! Hoop dat de 24e toch gaat lukken, want ik wil er wel heeeel graag bij zijn!!!! Oh ik wilde het geheim houden, maar dat lukt me toch niet dus bij deze deel ik mede..... dat ik NIET zwanger ben, maar vanavond mijn laatste sigaret rook!!! Ben begonnen met Champix, een medicijn om me te helpen stoppen met roken. Dit slik ik nu 7 dagen en daarbij moet ik gewoon doorroken. Morgen is mijn stopdag en ik vind het doodeng. Wil dat het lukt! Mensen zeggen dat het misschien niet handig is om nu te doen door alle tegenslagen, maar ik ben van mening dat die sigaret de tegenslagen niet beter zullen maken. Als het me lukt is het eindelijk weer eens iets wat me wel lukt en daar zit ik nu even echt op te wachten Door de pillen smaken de sigaretten ook niet meer lekker. Heb nu de laatste om 17.30uur gerookt en dat had ik vorige week niet kunnen doen hoor, dan hadden er al 4 of 5 in gezeten! Dussss ik hoop dat ik hier af en toe ff mag spuien hoe het gaat en als ik t niet meer zie zitten ontvang ik graag motiverende woorden
Jojo: Of je hier ff mag spuien??!?!?!?? Je moet als het even niet meer ziet zitten!!!!!! Knap dat je deze stap zet en het gaat je lukken, let maar op. Enne voor een spoed motivatie kan je gewoon sms-en hè! Manon: We zullen zien of je jullie erbij zijn. Zo leuk zijn, maar je moet het wel zien zitten. Mijn ervaring is dat de kleintjes het niets uitmaakt, zolang ze maar kunnen slapen en eten, maarja hoe moeders eronder is das een tweede.
Hihi Smits, bereid je maar voor op een jaar lang sms terreur dan!!! Hahaha! Ik wil er echt vanaf. Heb 2 lijsten gemaakt die ik in huis op ga hangen met redenen waarom ik stop en wat te doen als t moeilijk wordt komt ie: Redenen om nooit meer te roken: · Het goede voorbeeld voor Charlie zijn. · Ik wil Charlie op zien groeien en niet op mijn 40e aan de zuurstof lopen of in een kist liggen. · Ik wil geen slaaf meer zijn van mijn sigaret. · Ik wil vroeg naar bed kunnen zonder eruit te hoeven om te moetenroken. · Het bespaard bijna 300,- per maand! Daar kun je leukere dingen voor doen! · Ik wil beter ruiken en proeven. Niet meer stinken. · Ik wil een mooiere huid. · Ik wil trots op mezelf kunnen zijn! Wat te doen bij moeilijke momenten: · Keuken opruimen incl. keukenkastjes · Keuken soppen · Stofzuigen · Met Charlie spelen · Wassen, strijken en vouwen · Uitrekenen hoeveel je al bespaard hebt door niet te roken. · Bij stress zal een sigaret de stress niet wegnemen. Het geeft juist stress. Zelfde geldt voor onrust! · Lees alle redenen waarom je wilt stoppen nog eens door. · Tanden poetsen · Veel water drinken · Lekker wandelen met Charlie · Beloon jezelf elke week die je niet gerookt hebt!!! Dit op kleurig papier en dan moet t werken hahaha! Ro stopt ook, maar als ik eerlijk ben mis ik een heel stuk motivatie bij hem!!!!
@ Jojo..ik wist het natuurlijk al, maar vind het super knap van je dat je deze stap genomen hebt. Je motivatie is enorm, dus het gaat je zeker lukken. Wij gaan na de vakantie weer een poging wagen, of ik moet natuurlijk zwanger raken, dan stop ik eerder... JE KAN HET!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Oh hier weer feest met slapen hoor...wat heeft dat kind een strot zeg, pffffffffffffff... @ Smits..inderdaad wat een lange man hebben jullie. Mirza was de laatste keer 77,5 cm en 11, nog iets....