Waaattt???? Hebben jullie weer plannen in die richting dan Sab???? Zou top zijn als het jullie lukt! Dan ben ik alweer een eindje opweg als t lukt dan he! Oh jee waar haalt hij die energie toch vandaan!!!! Geef je hem red-bull ofzo??? Ik vind het knap dat je de lol er nog van in kunt zien! Ik had al lang gek geworden!!!!
Sab;???????????????????????????????????????????? Dit vraagt om "uitleg". Jojo: Wouw dat ziet er super gemotiveerd uit. Met dit moet het helemaal lukken. Ik moet onthouden welke paginanr dit staat, zodat ik je kan herinneren aan al je punten. 300,- per maand?? Christus wat een hoop geld wat je in de fik zet
Nou laten we het erop houden dat ik gestopt ben met de pil. Niet actief klussen, of nou ja wel actief maar niet op die manier, hahaha..snappen jullie het nog??? Mocht het zo zijn, helemaal top, mocht het nog 6 maanden duren ook prima. Ach ja wat moet ik dan Jojo??? Hij is lollig als ie beneden is en ik ben vandaag vrij geweest he, dat scheelt. Als ik gewerkt hebt kan ik er ook iets minder goed tegen... Hij zit nu een boekje voor te lezen in de box, haha
Je lijkt je zus wel..... Och dat zou voor mij niet werken. Ik zou gaan rekenen wanneer de juiste tijd is en de rest weten we wel. Wat heerlijk dat mirza nog in de box wil. Ik zit te denken om hem op te bergen (alleen waar????)
Nou eigenlijk wil hij niet meer in de box, maar als hij zijn nachtelijke avontuurtjes heeft, moet hij in de box. Als we hem op de grond laten spelen is het natuurlijk helemaal feest. Wil hem opzich ook wel weghebben, maar krijg natuurlijk de oppas op de meiden van Bi, dus dan heb ik de box weer nodig. Dus laten we hem maar staan. Zo poging 4 om Mirza te laten slapen gaat nu van start. Ga ik even broodjes smeren en dan ook naar boven. Fijne avond allemaal.
Meeeeen je niet Sab en dat vertel je niet halloooo hoe heet dit forum? Dat het geen mei is boeit natuurlijk niet!!! Wat coooool en stoer dat jullie alweer durven!!!! Joehoeiii!!!!!!!! Dan hebben jullie misschien straks de eerste 2e forumbaby!!! Ik haal je iig niet in, want als er nog 1 mag komen dan is dat over een jaar ofzo of langer!
Zo wat een nacht hebben wij achter de rug. Poging 4 mislukte, net zoals 5 en 6. Uiteindelijk om 1 uur in slaap gevallen. Om twee uur wakker en om 3 uur helemaal uit zijn dak. Niet te troosten en niets willen. Campingbedje bij ons gezet en om 4 uur is hij weer gaan slapen. Voor ons ging de wekker alweer om 6.15 uur. Arme kinderen vandaag uit mijn klas, haha. Denk toch dat ik volgende maand maar weer aan de pil ga beginnen, ben er nog niet aan toe. Eerst Mirza maar weer eens in een normaal ritme zien te krijgen. Zo einde ego bericht. Een hele fijne dag allemaal.
Arme jullie. Misschien is een uitgebreide massage met lavendelolie iets voor Mirza om hem 's avonds in de relaxstand te krijgen??
Tsssss, tssssss, dat ik dat hier moet lezen zeg. Gestopt met de pil, zonder overleg met mij! Dat kan toch niet! En mirza is nu gewoon snotverkouden, erg op zijn mama gefocust dus wil er mis. Wel graag bij zijn, ook snachts. De 24e ga ik even overleggen met de achterban. Enne na deze twee gaat er ergens een knoop, spiraal of pil in hoor...4=genoeg. Ben bang dat het spiraal of pil wordt, want manlief schijt zeven kleuren voor DE knoop!
Wow wat een openbaringen mis ik!!! Jojo: wauw ik ben nu al super trots op je dat je het zo serieus aan pakt! En als het werkt ga ik je zeker volgen. Wil na mijn vakantie eigenlijk ook gaan stoppen (met roken ) Deel je moeilijke momenten en wees lekker chaggie!! Je kan het!!!! Sab: oh wat spannend zeg om geen pil meer te slikken. Zoals smits zegt zou ik stiekem ook gaan rekenen. Hihi spannend hoor. Wat een rot nacht hebben jullie weer gehad. Pfff wordt een zware dag voor je. Hier van 00:30 uu tot 03:00 uur in de weer geweest. Gister verjaardag van mn mams gevierd en dus veel prikkels voor Nick. Wel vanmorgen tot 08:30 geslapen. Hij slaapt nu ook alweer 1,5 uur. 24ste kan ik ook!!! Manon: nog nieuws??????? Hier lekker wat spulletjes aan het klaar zetten voor onze vakantie. Heerlijk wat ben ik daar aan toe.
Ja nou Bietje, ik moest gewoon op het forum lezen dat je zwanger was van Jona, dus dan valt dit nog wel mee toch??? Ga volgende maand toch weer beginnen, haha. Super..oh gezellig bij jullie dus ook? Wel tot half negen slapen, dat is wel lekker. Mirza was om 8 uur wakker hoorde ik van mams, Wilde vanochtend ook niet meer naar bed, pfff wanneer is hij klaar met springen zeg. Heeft nu niet 1 ontstoken, maar 2 ontstoken ogen. Morgenmiddag even langs de huisarts voor een checkuppie.... Zo de ochtend heb ik overleefd, nu de middag nog...en dan het allerspannendst de nacht.....
Ik kan helaas niet de 24e... Ging natuurlijk ook te makkelijk, dat afspreken. Misschien dan toch maar wat later? Dan kan Manon er ook bij zijn en kunnen we bij Bietje op kraamvisite Laten we de site afspreken.nl er weer op los dan maar?
SHIIIIIIIIT ik kan helemaaaaal niet de 24e... Nou ja ik kan wel, maar het is de sterfdag van Ro zijn vader en dan blijft hij t liefst gewoon lekker thuis, wat ik kan begrijpen! 14 augustus?? haha ik schaam me wil er zo graag bij zijn! Sab meen je t serieus dat je de pil weer wil gaan slikken? Ik kan het me goed voorstellen hoor, maar lijkt me wel een pittige keuze! En my ass dat Bietje dit nog niet wist hahaah die weet allessss altijd van jou!!! hihi Heftig hoor die nachten. Je bent gewoon machteloos, omdat niks werkt! Hoop dat t vannacht beter gaat, maar ik las op hyves dat er van slapen nog geen sprake is! Hoop dat je zalf krijgt voor zijn oogjes. Maak je het al schoon met afgekoeld gekookt water en een watje? 1 keer vegen per oog dan een schoon watje of gaasje! Super jullie dus ook weer een pittig nachtje pffff. Ook voor jullie hoop ik op een goede nacht vannacht! En lekker genieten van Mutz goed plan hahha ff 2 weken later hahahaha (ik ben slecht) Hoe gaat het verders met jou en je prachtige buikkie??? HIer dag 1 zonder peuk en ik vind t verschrikkelijk moeilijk! Vanmorgen vond ik t helemaal niet erg en ging t super! Wel af en toe eraan gedacht, maar was zo weer weg. Tijdens t middageten begon ik me toch een partij te zweten en te trillen (junk). Heb een kauwgummetje genomen en ben door gegaan met werken, maar daarna bleven die zweet aanvallen komen bah! En ook het onrustige gevoel steekt de kop op. Maar het is ondanks alles best te doen! Denk dat t zonder medicijnen echt niet te doen was geweest! Ben ook nooit zo sterk geweest om zelf te stoppen. Max 12uur en dan kreeg ik een opvlieger en dan dacht ik "krijg de pest ik pak een peuk". Nu heb ik t ook gedacht, maar weet ik dat die peuk niks gaat oplossen en hij me echt niet helpt. Ja op dat moment, maar daarna is t weer niks! Ok onsamenhangend verhaal, maar voel me gewoon stoned van t niet roken en de Champix hahaha!
Dit keer wist ik het echt niet hoor! De 14e ben ik er zeker niet bij, ben nu al kapot als ik even naar de winkel ga. Dys plan maar meiden, maar wel zonder mij.
Ik kan het echt beamen hoor dat Bietje dit niet wist. Wilde er ook helemaal niets over zeggen, maar ja jullie gingen doorvragen, haha.. Jojo..je bent een toppertje..1 dag rookvrij, helemaal super. Het wordt alleen maar makkelijker let maar op. Tot de dag dat je helemaal niet meer aan een sigaret denkt... Afspreken.nl lijkt me een strak plan, moet ik wel ff de mailadressen van Bietje krijgen...of Bietje wil jij het plannen ook al ben je er niet bij?? Mirza is net weer naar boven om te gaan slapen, heeft vandaag overdag ook amper een uurtje geslapen. Ik snap er helemaal niets van, waar haalt hij de energie vandaag zeg. Gisternacht was ik er wel behoorlijk klaar mee hoor....Verder is het een schatje...