Gestopt met de pil in mei? Deel 3

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by BLiS, Dec 3, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

Jun 28, 2009
    1,980
    0
    0
    Noord-Holland
    Wat leuk Loestig net als de dochter van Bietje!!!!!

2. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

Jun 10, 2009
    2,962
    0
    36
    Leerkracht basisonderwijs
    Zaanstad
    Hoi hoi daar ben ik weer.

Hier alles nog steeds rustig. Bietje begint langzaamaan een fobie te krijgen voor de ctg scan, haha.

Uit voorzorg krijgt ze sinds gisteren weeenremmers, maar volgens de laatste berichten mag ze daar morgen weer vanaf. De gyn wil er alles aan doen om ze tenminste tot 34 weken binnen te houden. Verder slaapt ze slecht en krijgt ze een slaappil waar ze soms erg lang op moet wachten. Vanmiddag was haar onderdruk 70, dus dat is prachtig. Morgen worden haar urine en bloed weer onderzocht. Euuhhhh dat was het even volgens mij.

Met Mirza gaat het wel goed eigenlijk. Ontstoken ogen en snotneus zijn over, verder hoest hij nog wel, maar daar krijgt hij natuurlijk antibiotica voor. Slapen blijft voor watjes, maar daar zijn we inmiddels wel aan gewend geraakt. Hij is nu bij mijn moeder logeren, want Jas gaat morgen voor 5 dagen op schoolreis en ik ga hem naar school brengen. Maandag, dinsdag, woensdag ben ik dan samen met Mirza bij mijn ouders. Woensdag breng ik hem naar zijn andere oma en vrijdag is Jas weer terug en halen we hem weer op. Eigenlijk zouden we de hele week bij mijn moeder zijn, maar nu Bietje in het ziekenhuis ligt is het toch wel fijn als mijn moeder standby voor haar kan staan.

Jojo je bent een topperrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!!!!!!!!!!!!!!!! Ben super trots op je...

Loestig, wat een schatje is Sam ook zeg en gefeliciteerd met de geboorte van Lynn.

Manon..ben je het wachten al beu?? Ik hoop snel dat jullie kleine meid komt hoor...ben heel benieuwd naar haar.

3. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

Jun 28, 2009
    1,980
    0
    0
    Noord-Holland
    Blijft spannend dus Sab! Fijn dat je ons op de hoogte houdt! Hoop dat het gaat lukken om de meisjes nog een klein weekje binnen te houden! Ze had al een longrijpingsspuit gekregen toch? Nou we duimen maar weer hard met zijn allen!

Jeetje 5dagen dat is best pittig! Fijn dat je lekker naar je ouders gaat en dat je schoonouders ook op passen! Zie je er erg tegenop? Het slapen is natuurlijk geen feest bij jullie!
    Fijn dat het wat beter gaat met Mirza! Nu zijn hoest nog weg en dan is hij weer t mannetje!!!!

4. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

Jun 10, 2009
    2,962
    0
    36
    Zaanstad
    Ja die heeft ze inderdaad ook gekregen. Gisteren eentje en vandaag ook weer een. Die eerste deed verrot veel zeer, maar die van vandaag voelde ze amper. Oh ja ook hadden ze het infuus voor de remmers verkeerd geprikt waardoor haar hele arm opzette. Infuus eruit, bloedde als een rund en in de andere arm geprikt.

Nu ik bij mijn ouders ga logeren zie ik er niet echt tegen op. Eerst wel hoor voordat ik bedacht had dat ik ook daarheen kon, haha..nu heb ik er toch iemand bij die even kan helpen met het een en ander. Scheelt mij ook een hoop heen en weer gerace, omdat ik volgende week ook nog 4 dagen ipv 3 moet werken.

5. bietje1972

bietje1972 Fanatiek lid

Sep 27, 2009
    1,340
    0
    0
    NULL
    NULL
    Meiden fijn dat Sab iedereen even op de hoogte houdt. Ik zet regelmatig een update op mijn Hyves. Hoef ik het voor iedereen maar 1 keer te doen, mag geknipt en geplakt worden hoor.

De buik is nu rustig, hopelijk blijft dat zonale de remmers eraf gaan. Elke dag us er 1!

Lynn wordt een populaire naam! Op het tweeling forum ook al! Ti's ook een prachtige naam natuurlijk!!

Jojo ik ben zooooooo trots op je!!!! Ga door hè!!!

Manon, dame nog hoog en droog binnen??

6. Loestig

Loestig Bekend lid

Mar 12, 2010
    961
    0
    0
    Bibliothecaris en teamleider
    Eindhoven
    Bietje fijn dat het nog niet heeft doorgezet. Wat je al zegt, iedere dag is er een. Hopelijk blijven ze nog langer zitten en kruip je langzaamaan toch richting de 37 weken.

Sab hopelijk pak je toch een beetje rust de komende dagen, ondanks dat je meer moet werken en natuurlijk vreselijk in de stress zit over je zus.

Manon vandaag gaan ze toch proberen te strippen? Hoe laat moet je naar de VK?

7. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

Apr 30, 2009
    1,688
    0
    36
    Spannend Bietje, hopelijk blijven ze nog even zitten! Is het een beetje te regelen thuis? Fijn dat je al zulke grote kids hebt, die kunnen vast ook goed voor zichzelf zorgen. Duim nog steeds voor je!

Ook spannend bij Manon, gingen vandaag proberen te strippen dacht ik ook. Ben benieuwd of het kan en of het daardoor op gang komt....

8. manon31

manon31 Fanatiek lid

Apr 20, 2008
    1,726
    0
    0
    Ridderkerk
    hier vandaag idd gestript. Ze kon er makkelijk bij en baarmoeder ligt mooi centraal, hoofdje goed ingedaald. Als het nu binnen 24 uur begint is het voor 90% door het strippen.
    Komt het niet op gang dan moet(mag) ik donderdag om 17:45 weer.
    ben heel benieuwd dus en hoop dat het op gang komt vandaag of morgen....

Bietje nog steeds veel sterkte jij en laat ze nog even zitten hé!

9. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

Apr 30, 2009
    1,688
    0
    36
    Spannend Manon! Ben benieuwd wat ik morgenochtend lees, haha.

10. Smits

Smits Fanatiek lid

Jul 11, 2009
    1,284
    0
    0
    zuid-holland
    Spannend Manon, het zou fijn zijn als de bevalling op gang komt.

Bi: Verveel je je nog niet? Bij jou is het gelukkig weer rustig. Zo zie je maar hoe goed rust is voor zwangere vrouwen.

Sab: lekker zeg om bij je ouders te gaan logeren terwijl manlief weg is. Goed voorelkaar. Mirza is gelukkig weer aan de betere hand. Nu nog slapen doorkrijgen, maar vrees het ergste.......

Jojo, bikkel hoe is het nu op dag 5? Bijna zit de eerste week erop

Tim heeft weer ontzettend last van zijn prikjes. Koorts, niet willen eten en heel veel kroelen (en dat is natuurlijk helemaal niet erg). Tevens zijn er vier keizen aan het doorbreken dus dat helpt ook niet echt mee.

11. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

Jun 28, 2009
    1,980
    0
    0
    Noord-Holland
    Ah gossie arme Tim! Snelle reactie op de prik! Dit is dan die Men C prik zeker want die andere is de reactie toch later? Geniet van het kroelen maar dan wel zonder koorts in goede gezondheid!!! ;)

Bietje wat een pech met je infuus en die prikken bah, maar het doet zijn werk en dat is toch wel heel erg top! Wel fijn dat je nu echt rust krijgt. Ben benieuwd of je naar huis mag, of dat je moet blijven!

Sab top geregeld en soms is het idee dat je iemand om hulp kan vragen al fijn terwijl je het misschien niet eens doet!

Manon, spannend hoor ik hoop voor je dat het strippen zijn werk gaat doen!!!! Hou ons op de hoogte!!!!

Gaat hard hier! Hoektand nr 2 is door!!!! Nu 8 snijtanden, 4 kiezen en 2 hoektanden! Nog 2 te gaan en 4 kiezen en dan zijn we klaaaaar!!!

Vandaag 5 dagen gestopt whiehoe helemaal trots! Heb wel moeilijke momenten gehad en heb nu wel zin in een sigaret terwijl ik typ, maar ik weet dat de hunkering max 3 min duurt dus ik ga daar echt niet aan toegeven! Grote slok water doet wonderen en anders een dextro energie dat is ook wonderspul!
    Ik ben van plan een blog bij te houden over mijn vorderingen. Dan kan ik t lekker van me af schrijven. Als jullie mee willen lezen is hieronder de link:
    Afscheid! - Stoppen met roken dagboek van peet83
    Blog 1 is een afscheidsbrief! Beetje maf maar t zat in t koppie!

Ik ga lekker slapen!

12. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

Jun 10, 2009
    2,962
    0
    36
    Zaanstad
    Oh spannend Manon, hopelijk helpt het en kun je snel je meisje in je armen houden.

@ Smits, zielig voor Tim zeg dat hij zo'n last heeft van die prik. Kan me dus alvast voorbereiden op 6 september, dan is mirza weer aan de beurt.

@ jojo je bent echt goed bezig hoor. Vind het super knap van je. Heb je eigenlijk last van bijwerkingen van die medicijnen?

Zo mijn kleine ADHD-er slaapt eindelijk. Ik weer echt niet wat het is en wat we er aan kunnen doen. Hopelijk is het een sprongetje en is hij er snel vanaf, begin nu toch wel een klein beetje leeg te raken.

13. manon31

manon31 Fanatiek lid

Apr 20, 2008
    1,726
    0
    0
    Ridderkerk
    Weer wat voorweeen gehad maar verder alles stil hier vooralsnog....las toch bij anderen die gestript zijn dat het vaan toch binnen de 12 uur begon dus ga er maar vanuit dat het niet geholpen heeft.....:)..donderdag poging 2....

14. manon31

manon31 Fanatiek lid

Apr 20, 2008
    1,726
    0
    0
    Ridderkerk
    Ben volgens mij zojuist mijn hele slijmprop verloren....

15. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

Jun 10, 2009
    2,962
    0
    36
    Zaanstad
    Oh Manon wat spannend zeg. Kom maar op met die kleine meid.

16. manon31

manon31 Fanatiek lid

Apr 20, 2008
    1,726
    0
    0
    Ridderkerk
    Heb inmiddels flinke woorween...lees:harde buiken en pijn in mijn rug. Ben heel benieuwd of dit gaat stoppen of zal doorzetten in echte weeen....er is in iedergeval niet niets meer aan de hand zou ik zo zeggen.
    Het is niet moeilijk vandaag jullie op de hoogte te houden want ik ben op het ogenblik niet erg mobiel door die harde buiken...
    Gelukkig is Bart vandaag thuis aan het werk...hihi

17. Smits

Smits Fanatiek lid

Jul 11, 2009
    1,284
    0
    0
    zuid-holland
    Dit klinkt goed manon. Geloof heilig dat vandaag ons tweede topic meisje wordt geboren ( nr drie met lynn erbij, maar zij was er natuurlijk al toen we hier vanstart gingen)
    Vind het zo spannend. Gelukkig ben ik vrij vandaag

18. 1979

1979 Bekend lid

Apr 22, 2009
    627
    0
    0
    Ohhhhh Manon, hoe spannend!
    Hoop voor je dat het echt doorzet vandaag! En wat fijn dat Bart thuis is!
    Zal aan je denken!
    Xxx

19. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

Apr 30, 2009
    1,688
    0
    36
    Spannend Manon, ik hoop een beetje up tot date te blijven vandaag, niet heel te dag achter de comp... Zetten de weeen al door?

20. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

Jun 10, 2009
    2,962
    0
    36
    Zaanstad
    Dat klinkt allemaal goed Manon. Hopelijk zet het snel door en heb je niet dagen last van voorweeen. Gelukkig heb ik een iPhone om op de hoogte te blijven. Zet hem op!!!!

Share This Page