@Mutzie; ik dacht kom ook weer eens langs, is al een aardige tijd geleden. @Sabrina; spannend hoor zondag je testdag, ben benieuwd, hoop voor je dat het raak is, wat zeg je gevoel? @Choco; welkom op 't forum! ben vanavond alleen thuis, mijn mannetje is weer eens klussen en morgen ook weer heb net even gestofzuigt en gestreken, moet ook gebeuren he!
hier nog een vrouw home alone! Hoi choco, kom maar op met de info we willen alles van je weten, behalve je pincode (al mag dat ook hoor ) Meiden, ben zoooo geirriteerd... Morgen kunnen we nog een keer bellen naar de gyna. De assistent was afwezig en de afspraken maakte zij dus... morgen was ze aanwezig en konden ze me inplannen... :S:S Mijn strijk is ook helemaal weg!!! nu lekker relaxen... Even maar kijken of ik me avond goed vol kan maken zonder continu op het forum aan het lezen ben
nou oke, leuk dat ik mee mag kletsen. ik zal even het 1 en ander vertellen ik ben 23 jaar mijn gerisgisteerd partner is 24 jaar we zijn bijna 7 jaar samen. wonen nu 3 jaar samen. wij hopen zwanger te gaan worden van ons 1e kindje en zitten nu in ronde 5. ik had deze wens al veel eerder dan mijn man maar hij was er nog niet aan toe in april zei hij laten we dan toch maar stoppen met die pil. en nu vind hij het allemaal net zo spannend als ik. heb in de tussen tijd ook al behoorlijk in de gaten dat ik in de maling genomen wordt door mijn eigen lichaam zoals jullie dit ook vast ervaren. zit indd bijna bij mijn nod maar mijn cycles schommeld nog wel van 28 naar 32 dagen. ik werk trouwens in de zorg en verder denk ik dat jullie nu aardig op de hoogte zijn ik ga even dit onderwerp goed doornemen zodat ik jullie zo ook een beetje leer kennen. groetjes choco
@ choco... we hebben ook een hyves aangemaakt om de gezichten van elkaar te zien... een aantal pagina's terug staat toevallig de link nog... Spannende dagen voor je dan!! zal voor je duimen
hoi badankt, maar hyves lijkt me wel leuk maar dan zien al mijn vrienden dat ik op die hyves zit en niemand weet dat wij bezig zijn zal ik maar zeggen. of hebben jullie daar een andere oplossing voor?? groetjes choco
Wij zijn volgens mij bijna allemaal meiden die dat gevoel ook hadden... bij ons weet 1 bevriend stel het, die zijn overigens net bevallen voor je vraag: ik zelf heb een profiel waar ze alleen de groep kunnen zien waar ik lid van ben... en daar staat dan dat onze groepshyves (de tgirls ) een groep is waar meiden gezellig met elkaar kletsen over allerdaagse dingen ofzo iets.. :S Daarnaast zijn jojo en starfish de beheerders en die moeten diegene die aanmelden goed keuren willen ze op groepshyves toegelaten worden. Voor andere is de groep onleesbaar Hoezo stiekem Sommige vonden die nog niet veilig genoeg en hebben zich op nieuw aangemeld voor een 2e anoniemere hyves zonder hun eigen naam (wel met foto's) en zonder vrienden natuurlijk... Misschien is dat wat??
oke dan badankt voor je snelle reactie en ik ga me daar morgen eens mee bezig houden vind ik wel leuk ik ga nu naar me bed heb namelijk nog een paar toneelboekjes te lezen. wie weet tot morgen groetjes choco
@super: Ja heb lekker geklust rondom de eisprong, dus ik moet maar weer geduldig gaan wachten NOD rond 12 september.. @choco: welkom op het forum! Ik zit niet op de hyves, maar hou het alleen op het forum. Werkt prima voor mij. @Sabrina: Al getest of kun je je nog inhouden? En hoe staat het met de kwaaltjes?
@Nathalie; leuk je weer eens te horen hier!!!Met mij gaat het goed. Ben alleen maar moe en hormonaal hahahahaha.....verder soms wat missselijk maar niet heel erg en nog geen 1x hoeven spugen!!!! Geweldig toch??? Heb wel veel hoofdpijn dat is minder. Maar eigenlijk ben ik super blij met hoe het nu gaat...... 8 september hebben we de eerste echo!!! @Annemoon; het wordt dus weer spannend ronde de 12de sept!!!! Hoop zo dat het raak is deze ronde, voor een ieder natuurlijk. @krisje; dat gaat weer lekker met die gyna......Wat een gedoe zeg! @choco; welkom hier en heel veel succes de komende tijd! @sabrina; hahaha das handig dat je niet drinkt!!! dacht dat je daarmee zat en dus niet wilde testen voor zaterdag! Ga je nog testen morgen?????????? hihi
JAAAAAAAAAAA!!! eindelijk hebben we de afspraak. En gelukkig vrij snel Volgende week vrijdag 9.35 mag ik komen. Vriendlief kan ook mee, wat ik wel fijn vind .. Maar hij wilde niet zien hoe de echo gemaakt werd hihi Las trouwens op internet dat een test - kan zijn als je veel drinkt. Nu drink ik gemiddeld in een avond 2-3 liter :S Gelijk in mijn hoofd zoiets van, daarom test ik dus negatief... ga me 2 dagen na de test alweer in de zenuwen werken... hihi Hoe gaat het verder bij jullie!??!?!
Hoi hoi, Hier gaat het prima hoor.. alweer twee weken aan het werk, maar het lijken er wel weer 10... hahaha... Ik heb nog niet getest hoor.. heb ik helemaal geen tijd voor.. Heb ook niet het idee dat ik echt kwaaltjes heb.. ben niet niet moe.. bruis juist van de energie..mmm dat zou dan misschien wel een kwaaltje kunnen zijn, want normaal heb ik daar juist geen last van, haha.. Verder af en toe ongi steekjes.. Ik ga uit van een nega test en ga pas zondag testen.... @ annemoon.. 12 september.. das lang.. haha.. @ Krisje.. dat is fijn dat je al zo snel terecht kan, hopelijk komt er iets uit... @ Choco.. voorlopig wel genoeg info hoor.. de rest peuteren we ook nog wel los hoor, hihi
haaai... sorry, te lang niet gelezen... nu vakantie en er es voor gaan zitten! hier inmiddels hard aant rekenen... want met een cyclus van de afgelopen keren van rond de 40 dagen...weet ik niet meer wanneer de klusserij serieus moet worden... ik doe maar ergens tussen de 35 en de 40 dagen - 14 dagen en dat tel ik op bij dag 1 (6 augustus) snappie???????? Dat moet dan ergens rond mijn eisprong zijn.Das nu dus... Na deze maand ga ik denk ik toch eens een maandje ovutesten gebruiken...
Heej girlies @ Choco, welkom! Ik heb ook een nieuw account gemaakt bij Hyves, gaat heel gemakkelijk en dan weet je tenminste zeker dat niemand ziet dat je er lid van bent! @ Kris, spannend! Hoop dat er nu wat beweging gaat komen, een of ander onderzoek ofzo! Ik heb op 4 september om 15.30 mijn 2e echo + combitest. Mijn vriend gaat dan ook mee, ben benieuwd! Als dan alles goed is gaan we het aan de rest vertellen, dus ook op mijn werk. Ben blij dat ik dan niet meer hoef te zwijgen! @ Rest, sorry maar ik hou het niet allemaal meer goed bij, dan weer op het forum en dan hier! Word zeker nu al dement Maar trek je van mij niks aan hoor!
@krisje;he he eindelijk...........lekker dat je volgende week al heen kan. Hoop dat er iets uit komt waar heel snel wat aan gedaan kan worden!!!! @sabrina: jammer dat je niet veel kwaaltjes hebt, maar ook dat hoeft natuurlijk niks te zeggen. Tja na de vakantie weer aan het werk gaan blijft lastig! Ik heb nog een week vakantie, heerlijk..... @starfish; spannend 4 september, ben jaloers dat jij al voor de 2de echo mag en ik 8 september pas voor de eerste, hihi...Knap dat je het zo lang geheim hebt weten te houden. Heerlijk als dat straks niet meer hoeft!
@krisje: wat super dat je volgende week al terecht kan. Hopelijk eindelijk wat duidelijkheid!! @sabrina: spannend hoor, zondag! Ben enorm benieuwd. Zou super zijn en dan kan ik vol hoop mijn week ovutesten in, haha! @Starfish: leuk dat je het bijna iedereen kan gaan vertellen. Lijkt me echt zo gaaf! Hebben mensen die het nog niet weten nog niks in de gate? Ik ben nu namelijk een beetje aan het opletten wat ik moet laten mocht het zo ver zijn en of mensen het zullen merken, maar ik ben bang van wel... Spannend de test! We horen ervan!! (als je dan nog weet dat je het ons ozu vertellen ) @loesjej: daar was je weer eens! Leuk om weer wat van je te lezen. Ik heb ook zo'n lange cyclus, dus ben ook druk aan het rekenen. Heb deze week om de dag geklust en dan ga ik vanaf maandag ovutesteb gebruiken. Ik denk namelijk dat mijn eisprong volgende week is. @super: jij ook bijna je eerste echo! Helemaal super lijkt me. Fijn dat je je goed volet. Overgeven lijkt me helemaal niks! Ik heb vandaag mijn weekenddag. Rest van het weekend werken... Heb altijd het idee dat het zaterdag is, best lekker. Ga zo nog even gezellig shoppen met zus.. Tot later!
Ik ben er weer! Heb een heerlijke vakantie gehad. Hebben erg mooi weer gehad, dus dat was erg lekker! We hebben lekker gerelaxt bij het huisje. Zijn wezen midget golven (ik heb gewonnen), zwemmen, fietsen, en heerlijk uit eten geweest op het park! We hebben echt genoten. En ik ben gisteren weer tante geworden, heb er een neefje bij! Het is echt een schatje. Dus we zijn gisteren natuurlijk meteen gaan kijken. Verder is aankomende dinsdag (1 sep.) me nod. Maar ga er niet vanuit dat ik zwanger ben, heb namelijk nergens last van.
Gelukkig: Gefeliciteerd! Leuk hoor een neefje Ik ben ook trotse tante en geniet daar erg van. Nu hopelijk zelf nog een kleine he?
hoi allemaal hier weer een berichtje van mij. ik heb me nog niet aangemeld op hyves allemaal geen tijd voor gehad van de week. annemoon==> spannend he het wachten voor de nod om gek van te worden en jezelf maar afvragen heb ik al kwaaltjes heel veel succes super 80 ==> 8 sept eerste echo heel veel succes ben je zenuwachtig of valt het mee? sabrine79 ==> jij zit zo ongeveer gelijk met mij zondag testen en je weet maar nooit he ik duim voor je mee. loesje ==> echt super vervelend lijkt me dat z'on wisselende cycles wij gaan volgende maand ook ovu testen gebruiken ben benieuwd. starfish==> bijna de 2e echo en het aan je vrienden famillie enz vertellen super heerlijk lijkt me dat de reacties die je krijgt geniet ervan jij loopt vast op de 7e hemel. gelukkig ==> van harte gefeliciteerd met je neefje en hopen dat jij snel voor een vriendje zorgt haha. mijn planning ligt zondag te testen als het nodig is maar heb helaas erg het gevoel ongesteld te worden vooral buikpijn. wel vond ik het raar heb bijna nooit hoofdpijn en heb nou de hele week al hoofdpijn maarja zal wel niks zijn mijn lichaam neemt me behoorlijk in de maling zo verschrikkelijk frustrerent. nou iedereen weer succes en tot snel groetjes choco
Ik heb 1 sep. (dinsdag) me nod. Je hoopt vanalles te voelen. Maar eigenlijk zal je het nooit weten totdat je ongi uitblijft en je een positieve zw.test in handen hebt. Ik voel elke maand weer wat anders en daarom denk ik nu maar......het is weer niet raak want voel toch niks. Ik ben bijv. vandaag erg moe, heb vanmiddag 1,5 uur geslapen (doe ik nooit), heb soms het idee heeeel licht misselijk te zijn, me borsten doen pijn aan de zijkanten, soort spierpijnachtig/beursig gevoel. Soms wat hoofdpijn en soms ineens na het plassen een veeg slijm, beetje wit/doorzichtig/geel, en sinds vandaag heel soms een licht steekje/krampje in me onderbuik. Als ik dit z terug lees zou ik haast denken dat het raak is hahah, maar dit voel ik bijna ele maand en me lichaam houdt me dus gewoon voor de gek. Ik zou vanaf vandaag kunnen testen, heb nog 3 testen liggen van sensitest. Maar probeer te wachten tot na me nod. Voor alle zwangeren....wat voelde jullie vlak voor nod?