hoi gelukkig! ik herken jouw klachten in mijn lichaam... alleen doen mijn (.)(.) niet pijn ofzo en het moe zijn gooi ik op mijn vakantie.. en de buikpijn gooi ik op het weer wennen aan de hollandse pot en de hoofdpijn gooit de dokter op spanning op de spieren Ben benieuwd wat de gyna volgende week zegt! Hier vandaag een rustig dagje gehad... Lekker gegeten bij mijn ouders (ouder, pa was niet thuis) en broer... Heerlijk ouderwets gekletst!
Hey meiden Even een paar daagjes niet gerageerd maar wel gelezen! Ik weet niet meer zo goed wat er allemaal geschreven is heb last van KNO (kan niet onthouden) maar wil wel ff op Gelukkig reageren. Nou meid ik had op mijn borsten na precies de zelfde klachten als jij nu ook hebt. Ook de wittige afscheiding! Het beurze gevoel aan mijn borsten kreeg ik pas later!!!! Dusssss ik ga voor een hele dikke vette + hoor bij jou!!! Kan je niet toch alvast even testen??? ga voor je duimen Choco welkom en ook voor jou ga ik duimen zondag! Sabrina ook voor jou ga ik heeeeeeeel hard duimen zondag! Vandaag was ik mezelf ineens zoo onwijs zat! Ben naar de kapper gehold 2uur gewacht tot ik aan de beurt was en heb mijn haar lekker laten knippen en net heb ik het zelf gekleurd! Nu alle zwangere vrouwen let op! Je kleur wordt anders dan je altijd gewend bent!!!Ik heb midden bruin gekocht maaaar ik ben pikkie zwart geworden hahahahhahaha! Ah ja ook weer wat anders leuk toch! Nou ik ga popstars kijken! doeiii
hallo alles goed met iedereen?? helaas ben ik vanmorgen ongesteld geworden. nu maar weer hopen op de volgende ronde deze maar eens met ovu testen proberen groetjes choco
Choco....balen dat je ongesteld bent geworden zeg! Hier alles goed. Heb nog niet getest, vind het best knap van mezelf. Maar wil echt pas woensdag testen als ik dan natuurlijk nog niet ongi ben! Normaal teste ik al 4 dagen voor nod, maar vind het zo zonde van de testen, en als de test negatief of juist positief is kan het voor je nod nog alle kanten op gaan, dus dacht ik wacht deze keer gewoon af....hoe moeilijk dit ook is als je 3 testen in huis hebt hahah! Morgen gaan we weer naar me neefje. Omdat me zus een uur bij ons vandaan woont kan ik niet ff elke dag gaan kijken!
@choco: balen dat je ongi bent geworden... Ook maar aan de testen deze ronde?? @gelukkig: jammer dat je zus zo ver weg woont, dan is langs gaan zeker niet zo makkelijk... Goed dat je nog niet hebt getest hoor! Nog even woensdag afwachten, dan weet je het (bijna) zeker. Hier geen bijzonderheden. Ik voel helemaal niks! Vanavond week klussen (jaja, netjes om de dag, haha) en dan vanaf maandag die testen maar eens gebruiken. Hoop zo dat ik mijn ei kan vinden...
@Sabrina: ben natuurlijk enorm benieuwd!! Dacht dat ik laat was , maar nog niemand heeft iets gepost sinds gister.... Hoe is je test!!??
enenen??? sabrin je maakt ons nieuwsgierig! Ik wilde niet posten :S hihi, ik post al zoveel anders lijkt het wel alsof ik voor het forum leef Hier al spanningen voor vrijdag... Vriendlief begrijpt het heel goed en knuffelt me extra omdat hij weet dat ik 1 bang ben voor de echo (ja, niemand heeft me daar gezien op mijn ouders en vriend na!!) en 2 voor de uitslag daarna... :S Had trouwens van de week toch verteld dat mijn oudste nicht zwanger was, en dat ik bij mijn oma langs ging. Dat was erg gezellig, oma was erg blij om me te zien (herkende me ook gelijk, en dat als beginnend-middelmatige dementerende!) maar heeft die avond misschien wel 4 x verteld dat mijn nicht zwanger was! pfff... Ok, kan ik nog wel tegen, (even slikken, die klene jaloerse steekjes wegwerken want ik vind het super voor mijn nicht) verteld oma ook eventjes dat ze de commodekastjes die ze vroeger had gebruikt bij mijn oom,tante en mijn moeder aan mijn nicht heeft gegeven... :S Ooo, leuk... (die had ik ook wel gewild, al was het alleen maar omdat mijn moeder daar op heeft gelegen!!) Verder een rustig weekend.. Vriendlief bij de voetbal, jaja het seizoen is weer begonnen!
Jammer choco! Op naar een positieve volgende ronde! Sabrinaaaa waar blijf je???? Ben heeel benieuwd!!! Moet om half 3 naar mijn werk en hoop daarvoor nog wat te horen! Krisje ja dat zal even steken van die commode! Spannend hoor vrijdag! Die inwendige echo valt erg mee, heb het ook gehad. Geloof me ze gaan niet tussen je benen staan loeren, maar ze zitten naast je. En in zo'n echo kamer is het licht gedimd zodat je niet een onwijze tl balk op je gericht hebt! Is wel fijn dus geen zorgen! Hoe lang duurt het voor je de uitslag krijgt???
ik weet niet hoelang de uitslag op zich laat wachten... al heb ik hier gelezen dat sommigen 3-4 weken moeten wachten!?!? Ik ga voor minder gewoon vragen of het sneller kan ??? Volgens mij hadden smits en sabrina samen hun nod??? toch? Choco... sorry nog niet gereageerd op jou :S op naar de volgende ronde! 1 voordeel wat ik niet heb, jij wordt tenminste ongesteld
Ja volgens mij ook! Zie dat Smits online is, maar nog geen reactie! Meiden ben nerveus voor jullie laat wat weteeen hahahah! Gister mijn verjaardag gevierd en ik had er geeen zin in. Was op zich wel gezellig hoor, maar ik kon alleen maar moe zijn hahaha niet zo leuk voor de visite, maar ze begrepen het wel gelukkig! Vanaf dinsdag krijg ik een leerling op mijn team die ik moet gaan begeleiden... Spannend hoor hopen dat het een leuke meid is! De afgelopen 3 leerlingen en stagiaires waren vreselijk. Heb hun stages ook eerder afgebroken, want dat ging dus niet. Ik word de stage begeleidster from hell genoemd.. Hahaha valt volgens mij wel mee! Ben eerlijk en direct en verwacht dat je hard werkt en niet de hele dag loopt te piepen dat het zo zwaaaaar is allemaal hahahaha. Nou ik ga snel douchen en naar mijn werk. Ik kijk zo nog even snel of er al nieuws is! Heb er toch wel een goed gevoel over bij beide dames!!! spannend!
Hey Meiden, Ben weer terug van een paar daagjes Noord Frankrijk. Was heerlijk om er even tussenuit te zijn. Het weer was waanzinnig goed en we hebben heerlijk gegeten. We zijn echt in de watten gelegd in het hotel. Zo ontzettend leuk. @Jojo: 1 sept heb ik mijn NOD. Heb wel steeds de neiging om de alvast te gaan testen. Heb vanaf mijn eisprong steeds een "rare" buik. Weet niet zo goed wat er gaande is. Merk dat ik soms met lachen een vervelende druk in onderbuik krijg en dat mijn buik inhouden absoluut niet lekker voelt (een beetje pijnlijk). Borsten zijn aan de zijkant licht gevoelig (maarja dat kan altijd) en heb sinds een paar dagen last van wit/ gelige slijmerige afscheiding (lekker praatje). Ik probeer me in te houden. Wil eigenlijk pas dinsdag of woensdag testen. @Krisje: Wat fijn dat je vrijdag al langs mag komen bij gyn. Hopelijk krijgen jullie snel de uitslag. Zal voor je duimen, meid. Lekker balen van de commode. Waarom krijgen de mensen die als eerste zwanger zijn altijd de geschiedenis spulletjes? Maar ach let maar op jij loopt gewoon tegen een waanzinnige mooi commode aan en dan wil je die andere niet meer. @annemoon: 12 september je NOD, pffff wat duurt wachten lang @Starfish: Leuk je tweede echo!!!!!!! @Gelukkig: gefeliciteerd met je neefje!!! Mooie en schattige foto's heb je op de hyves gezet. De moedergevoelens schieten nu zeker alle kanten op? We lopen trouwens gelijk! @Choco: Welkom, leuk dat je mee komt kletsen. Jammer van je ongi. We kunnen hier wel weer een zwangere gebruiken.Op naar de volgende ronde. Degene die ik ben vergeten: Sorry
Hoi hoi, Daar ben ik dan... Nou zoals jullie aan mijn banner kunnen zien.. Helaas weer ongi... ach we geven de moed niet op gaan gewoon weer de volgende ronde in... Gisteren open huis gehad.. was mega druk, maar ontzettend gezellig... Enne lief dat jullie allemaal zo benieuwd waren... tnx... @ choco.. dan gaan we maar voor de volgende ronde he..., want Smits is nu gewoon zwanger, hihi...
Oh ja.. ik ben trouwens wel blij met mijn prachtige cyclus.. elke maand zo rond de 28 dagen... We bekijken het maar van de zonnige kant...
Jammer Sabrina! Echt gedacht dat het raak zou zijn met al je kwalen! Dan gaan we voor Smits!!! Ook voor mij bekende kwalen dus ja het moet toch eens raak zijn!!!!!! Nou ik ga werken en duimen voor Smits. Je kan vanaf de eerste dag van je NOD testen he! Issie heel betrouwbaar hoor!!!!
werkse jojo sabrina... goed zo.. bekijk het van je zonnige kant... 28 dagen is inderdaad een mooie cyclus... ben gewoon jaloers
Nou, ben vanmorgen ongesteld geworden, ineens weer een korte cyclus gehad dus. Maar 26 dagen! En dus weer niet raak! Zijn vanmorgen weer bij me neefje wezen kijken, echt zo'n schatje. Heb net toen we thuis kwamen wel ff lekker een potje zitten janken hoor! Weet dat we pas naar ronde 4 gaan maar als je dan je kleine neefje ziet dan wil ik ook zo graag. De gekste dingen schieten door me hooft, zouden we onvruchtbaar zijn, is het zaad dood van me vriend. Weet dat ik natuurlijk niet zo moet denken maar hoe houd je zulke gedachtes tegen he! En dan vragen ze me net bij het kraambezoek "Gaat er bij jou nog niks kriebelen"? Nou, ze moeten eens weten! Dus had het net ff gehad toen we thuis kwamen! Maar ja, vol goede moed een nieuwe ronde in!
hoi gelukkig! snap je helemaal... heb vandaag ook zo'n dag dat ik me bang aan het maken ben :S wat zal vrijdag brengen enzo... En super logisch dat je verdrietig/gefrusteerd enzo raakt van zo'n mooi poppetje...!! zou ik ook hebben hoor... 'moeten' snel op kaambezoek bij een goed vriendinnetje van me, en zie er best wel tegen op... Dubbel eigenlijk he??? Maar vanuit hier een hele grote super ... KNUFFEL speciaal voor jou!
Jemig, wordt er een beetje stil van, gelukkig. Herken de gedachte van je wel hoor. Volgens mij heeft iedereen die zwanger wil worden deze gedacht. Het is tenslotte je ergste nachtmerrie. Dikke knuffel