Gestopt met de pil in mei, wie nog meer?!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Starfish, 7 mei 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. gelukkig

gelukkig Fanatiek lid

27 nov 2008
    1.773
    3
    38
    sociaal pedagogisch werker
    Bedankt voor je knuffel! (Moet er gewoon weer van huilen).
    Het is idd. zo'n heerlijk poppetje en dat wil ik ook.
    Heb gewoon ff lekker een huilmoment!

Hoop voor jou dat alles goed is en dat ze misschien door middel van medicijnen je menstruatie op gang gaan krijgen.
    Het zal vast allemaal goedkomen met ons, eens zullen wij ook zwanger raken.

2. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    Ja, maar het duurt gewoon allemaal te lang hè?? als je stopt met de pil (ik officieel zelfs al begin april he!) dan wil je het liefst gister al zwanger zijn toch ??? ;)

Ik huil gewoon lekker met je mee! :D samen huilen is het fijnst, en aangezien er hier toch niemand in de buurt lucht me dat lekker op... al langer dit gevoel niet gehad :S

Morgen weer een positieve dag voor ons he, gelukkig!

3. gelukkig

gelukkig Fanatiek lid

27 nov 2008
    1.773
    3
    38
    Ben klaar met me huilbui.......het lucht wel lekker op zeg!
    Het liefst bel ik op zo'n moment me beste vriendin of me moeder maar dat gaat niet, want die weten niet dat we bezig zijn en wil ik graag zo houden!

Krisje, jij krijgt vast en zeker na je onderzoeken positief nieuws, zodat je verder kunt. En dan wordt ook ons het geluk om zwanger te zijn gegunt.

Ben ondanks alles wel erg blij dat me cyclus weer steeds korter wordt. Al is er nog geen peil op te trekken! Deze ronde maar weer om de dag klussen, hebben we de meeste kans!

4. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    Je krijgt inderdaad weer meer de cyclus die je had... Maar ik snap dat je inmens baalde van je ongi die heel vroeg kwam... :S

En het zoeken van troost kan ik ook alleen bij mijn vriend, mijn maatje. Maar toch zijn mannen (mijn ervaring) wat relaxter en nuchterder... Zou het nu ook zooo graag aan mijn moeder vertellen dat ik vrijdag een afspraak heb, maar heb belooft mijn mond te houden! moeilijk :p!!

5. gelukkig

gelukkig Fanatiek lid

27 nov 2008
    1.773
    3
    38
    Ja, voor jou is het helemaal moeilijk zeg om je mond te houden. Moet je naar de gynacoloog waar je best wel beetje tegenop ziet en natuurlijk allemaal spannend is, en dan kan je het niet eens met je moeder delen. Lijkt me ook erg moeilijk!

Mijn vriend snapt me wel maar idd. zijn manen veel nuchterder.
    Me vriend zei wel, wat raar dat je niet zwanger bent, we hebben toch sex gehad op de goede dagen? Heb hem al vaker verteld dat je zelfs dan maar 15 of 20 % kans hebt dat het raak is.
    Me vriend is Feyenoord kijken, dus tijdens me dip/huilmoment was ik heerlijk alleen. Als hij thuis had geweest had ik me tranen denk ingehouden, maar ben blij dat ik het eruit kon gooien. Het lucht op!

Ben deze week nog vrij en dan moet ik weer aan het werk. Deze week beetje rommelen/schoonmaken in het huis, bakkie doen bij vriendinnen en natuurlijk nog wel een keer naar me neefje!

Trouwens, toen we naar me neefje gingen zijn we van te voren nog ff langs baby-dump gereden omdat we erg vroeg waren, was rustig op de weg. En de baby-dump zit bijna om de hoek waar me zus woont. Jammer genoeg ging de winkel pas om 11.00 uur open en wij stonden daar om 10.30 uur.Hebben wel ff langs de winkel gelopen en naar binnen staan gluren, wat een leuke meubeltjes, wagens, badjes enz. enz. zeg!

6. Smits

Smits Fanatiek lid

11 jul 2009
    1.284
    0
    0
    zuid-holland
    Meiden, ik kon het niet laten en heb net een test gedaan........

..... en ja hoor een licht streep. Ik ben ZWANGER!!!!!!! Zit hier helemaal te trillen en te gniffelen. We kunnen het gewoon niet geloven. Wil er nog een paar doen. Maar wacht nog maar even.

Krisje, Sabrina, gelukkig en alle andere bijna zwangeren: Hopelijk verpest ik jullie dag niet met dit nieuws. Snap dat dit wel even een steekje zal geven, hierbij alvast een dikke knuffel.

Jemig kan het niet geloven

7. mevrnathalie

mevrnathalie Fanatiek lid

20 mei 2009
    1.494
    0
    0
    @Gelukkig, wat vervelend je negatieve test meid! En dan ook nog zulke vragen/opmerkingen, daar word je zeker niet vrolijk van.

@Kris, Vrijdag naar de gyn zie ik. Alvast heel veel succes meid en er komt heus iets positiefs uit.

Hier veel last van mijn linkerborst, rechts begint ook ietwat gevoeliger te worden. Zaterdag is mijn NOD volgens mijn eerdere cyclus van 31 dagen. Vanmorgen was ik misselijk en moest ik zelfs ook overgeven (BAH). Hou jullie op de hoogte.

8. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

28 jun 2009
    1.980
    0
    0
    Noord-Holland
    Smits meid wat gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaf!!!!!!!!!!! Gefeliciteeeeerd!!!! Oh dus je klachten waren dus echt wel de bekende zwangerschapskwalen he!!!! Ik had er goede hoop op!

Morgen gewoon nog een testje doen, maar volgens mij zit het wel goed! Maak je er een foto van voor op hyves??? Kunnen we mee genieten :D:D:D
    SUPER LEUK!!!!!!! GEFELICITEEEERD!
    (wanneer ben je dan uitgerekend??)

9. Smits

Smits Fanatiek lid

11 jul 2009
    1.284
    0
    0
    zuid-holland
    Dank je JoJo. Ik zal vandaag proberen om een goede foto te maken, al denk ik dat het op een foto niet echt zichtbaar zal zijn.
    Jemig wat een apart gevoel is dit.

We gaan zo een middagje naar Den BOsch. Denk dat ik heel de stad leeg koop met zwangerschaps testen. Wat denk je zal de digitale van Clearblue het nu ook al doen?

Volgens bij zijn we rond 11 mei uitgerekend. Moet het nog even checken

10. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

28 jun 2009
    1.980
    0
    0
    Noord-Holland
    Mooie datum smits! Ik zou nog ff wachten met de digitale van cb omdat die ook vaak foutmeldingen geeft en erg duur is!
    Ik heb toen die van kruidvat gebruikt (niet die 2 voor 5euro maar voor 7,50) en de "gewone"van clear blue. De testresultaten blijven ook gewoon staan daarop en bij cb digitaal zie je niks meer na 24uur. Je kunt met die testen vanaf je NOD. Heb je nu sensitesten gebruikt?

11. Smits

Smits Fanatiek lid

11 jul 2009
    1.284
    0
    0
    zuid-holland
    Ja, heb idd met sensi getest.
    KAn er niet over uit. Had echt zoiets van " mijn lichaam neemt me mooi in de maling". Ooooo wil het van de daken schreeuwen.

12. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

28 jun 2009
    1.980
    0
    0
    Noord-Holland
    zoooo herkenbaar!!! Geniet er lekker van hoor! Ben je misselijk of erg moe??? Kan nog komen rond de 6 weken dus nu echt genieten he! hahaha!

13. mevrnathalie

20 mei 2009
    1.494
    0
    0
    @Smits: VAN HARTE! Heb het net ook al ff op hyves getypt, geweldig hoor. Leuke middag in Den Bosch en geniet van dit super moment.

Ik moet helaas nog ff geduld hebben tot zaterdag.

14. choco23

choco23 Actief lid

6 aug 2009
    155
    0
    0
    smits van harte gefeliciteerd!! geniet ervan!!
    groetjes choco

15. super80

super80 Fanatiek lid

8 jun 2009
    1.788
    0
    0
    Smits: VAN HARTE GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!!! super spannend allemaal....................Ga er maar heerlijk van genieten. Hoe voel je je????

Gelukkig/ sabrina; jammer dat jullie ongesteld zijn geworden......Nou dan moet het haast 4x scheepsrecht zijn hoor!!!!!!!!!!!!!!!

Hoer helaas veel hoofdpijn. Iets te vroeg gejuicht dat ik nergens last van had. Al 5 dagen hoofdpijn grrrrrrrrr... maar het is nog steeds voor een goed doel.....

Nathalie: nog een klein weekje wachten en dan mag jij weer!!!!!! Merk je al iets??

16. super80

super80 Fanatiek lid

8 jun 2009
    1.788
    0
    0
    Hihihi.....hoer = hier....................:$

17. mevrnathalie

20 mei 2009
    1.494
    0
    0
    Haaai Super80: hoe gaat verder met je zwangerschap, ik hoop dat het goed gaat...en ach die hoofdpijn gaat heus wel weer over en het is idd voor een goed doel!

Heb al een aantal dagen last van mijn borsten, als ik de trap afloop moet ik ze vasthouden, is zo gevoelig gewoon, vanmorgen misselijk en moest overgeven...ach we wachten af!

18. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    smits! Uit de grond van mijn hart: GEFELICITEERD!!

Super blij voor je, en voel van jou geen steek hoor...

Vanmorgen al een k*tmoment gehad... Kom je terug van je vakantie. Heb je pauze, met een collega die net voor mijn vakantie had verteld dat ze zwanger was. Zit er een andere collega naast die met haar over de zwangerschapsdingen heeft. Blijkt zij óók al zwanger te zijn... bijna 8 weken :( Was een hele rot pauze waarin ik erg stil was. (wat normaal niet is :p) Duss hihi mijn moment heb ik al gehad, smits ;) Kan helemaal gelukkig voor jou zijn :D

19. Sleepy84

Sleepy84 Actief lid

15 mei 2009
    310
    0
    0
    Raamsdonksveer
    Hallo allemaal!

Sorry dat ik een tijdje niet meer ben geweest maar ik heb het erg druk werk veel en ben echt doodmoe soms.

Vandaag een echo gehad in het echocentrum.
    Ik blijk een dag langer zwanger te zijn dan gedacht dus morgen 10 weken ipv woensdag.

Ook zag alles er perfect uit, we zagen een handje en hij of zij lag druk te bewegen. Ook zagen we een kloppend hartje!
    Wat een opluchting ik was zo bang al deze weken ivm een miskraam bij de vorige zwangerschap.

Over 2 weken weer een echo, de 12 weken echo...leuk leuk leuk.

Hoe is het hier verder allemaal?

20. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Leerkracht basisonderwijs
    Zaanstad
    @ Smits... IK ZEI HET TOCH, hahha... Gefeliciteerd meid... Geniet er lekker van.. en natuurlijk baal ik maar daar kan jij niets aan doen hoor... hahaha...

@ Kris..dat is inderdaad niet echt een leuke pauze.. gaan wij maar voor de maand september zwanger... en die begint morgen, haha...

@ Nathalie.. vreselijk he zere borsten.. ik had het vorige maand voor mijn ongi en deze maand na mijn eisprong... raar lijf.. Ik ga voor je duimen...

@ Sleepy fijn dat je er weer bent en geweldig dat je echo goed was...

Deel Deze Pagina