Gestopt met de pil in mei, wie nog meer?!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Starfish, 7 mei 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mevrnathalie

mevrnathalie Fanatiek lid

20 mei 2009
    1.494
    0
    0
    Bedankt dames voor jullie lieve reacties, zit er even doorheen hoor sorry!

Ik heb net even het gemiddelde uitgerekend van 30.31.27, kom ik uit op afgerond 29. Dus denk dat ik gewoon maar 28 dagen ga aanhouden en misschien ovu-sticks ga halen deze ronde, hoe werkt dat, kan iemand dat even kort uitleggen?

2. gelukkig

gelukkig Fanatiek lid

27 nov 2008
    1.773
    3
    38
    sociaal pedagogisch werker
    Nathalie...... Ik heb me ovusticks besteld op www.sensitest.nl, veel goede verhalen en lekker goedkoop.
    Op die site kun je lezen hoe het in zijn werk gaat!
    Als je ze vandaag besteld, heb je ze morgen in huis, wordt bezorgd in een blanco envelope, dus niemand ziet wat erin zit.

Ik had destijds een voordeelpakket besteld. 24 Ovutesten en 3 zwangerschapstesten. Voor maar 29,50 in totaal. Heb je dipstick ovutesten en midstream zwangerschapstesten.

Zo hoef je niet elke maand opnieuw te bestellen, ik ga nu voor de 3e maand de ovusticks gebruiken (heb er nog 7), en de zwangerschapstesten liggen nog alle 3 in me nachtkastje. Die heb ik nog niet nodig gehad!

Wat niet duidelijk op de site staat is, dat je het beste 3 uur voordat je gaat testen niet drinkt en plast.

Ook een tip, plak je testjes onder elkaar op een vel papier, zet er de datum bij, zo kun je een opbouw zien naar je eisprong toe.

3. mevrnathalie

20 mei 2009
    1.494
    0
    0
    Oke bedankt gelukkig. Misschien ga ik ze voor deze ronde ook bestellen. Bedankt voor je uitleg meid.

4. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Leerkracht basisonderwijs
    Zaanstad
    @ Nathalie.. kl*te he.. ik vind het ook nog steeds balen dat ik ongi ben geworden.. Al was ik het maar drie dagen.. Had voor deze ronde goeie hoop.. Maar helaas.. Ben ook nog niet echt positief voor aankomende ronde.. misschien komt het nog.. Ga in ieder geval maandag weer aan Sonja beginnen, want nu heb ik geen excuus dat ik zwanger ben en toch aan ga komen, haha..

Als je die ovu sticks onder elkaar wilt zien, ik heb in mijn album een foto gezet van die sticks.. Ze staan ook ergens in dit topic, maar weet niet op welke blz...

Nou Gelukkig, jij , Krisje en ik gaan maar voor deze ronde...

5. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Zaanstad
    @ Nathalie.. ze staan op blz 196.. haha heb het even opgezocht

6. Smits

Smits Fanatiek lid

11 jul 2009
    1.284
    0
    0
    zuid-holland
    Hey meiden, ik kreeg nog een tip van een vriendin. Volgens mij is het 1 grote fabel, maar bij haar heeft het gewerkt (zegt ze). Besluit zelf maar of je het een broodje aap verhaal vindt. Nou komt ie.....
    Na de daad niet alleen de beentjes de lucht in, maar ook een koude washand tegen je je weet wel aanhouden. Door de kou schijnen de zwemmers sneller naar boven te zwemmen, naar de warmte.

7. Starfish

Starfish Actief lid

4 mei 2009
    485
    0
    0
    Balen Nathalie :( Kan me voorstellen dat je wederom teleurgesteld bent!

Gewoon zeuren Kris, als het helpt dan helpt het! ;)

8. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Zaanstad
    Haha, Smits.. ik zie me al liggen... hahaha... Ik doe niet eens mijn benen in de lucht hoor.. Heb een hernia, dus ik red dat niet eens, hihi...

9. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    hoi meiden,

vandaag heb ik een goede dag dussss ik ga jou, nathalie en sabrina proberen op te fleuren of te troosten of een hart onder je riem te steken(al begrijp ik dat je dat vandaag niet zou willen ;))

Wat hebben wij vrouwen een k*t lichaam... Dit maakt ons helemaal gek, (schijn)zwanger klachten en dan toch die verdomde ongi (ikke 'lekker' niet :S) toch nog.. En soms dus ook heel onverwacht!!! Bah!
    Maaaaarrrr.... er is hoop! je lichaam werkt natuurlijk gewoon!Alleen krijgen we maar weinig kansen voor een wondertje van jou en je vriend... :D Maar als je dan straks die + ziet dan zijn deze maanden allemaal vergeten.. Net als na een bevalling lijkt mij, de bevalling is zwaar en pijnlijk (waarschijnlijk lijkt mij wel ;)) maar als je dan je eigen ventje/meisje ziet dan ben je al die pufellende vergeten :p

DUsss op naar de volgende maand het komt heus wel goed meiden!!! :D:D:D:D

ik nog 2 nachtjes slapen :D mijn vent vond mij net wat prikkelig en gestresst maar concludeerde zelf juist dat dat allemaal voor vrijdag was... En toen kreeg ik een heerlijke knuffel :) vanavond lekker even mijn vent verleiden, net tijdens het eten al even opgewarmd :p Morgen bewust niet 'klussen' want ik zie al helemaal voor me dat bij de echo ineens een kwakje eruit komt lopen hihi :D Heb er al over gedroomd!

10. Starfish

Starfish Actief lid

4 mei 2009
    485
    0
    0
    AAARGH! Hahahahahahaha, yack! Ik zie het al helemaal voor me! :$ :D

11. super80

super80 Fanatiek lid

8 jun 2009
    1.788
    0
    0
    Meiden ik zit er even doorheen ..........
    Sinds maandag avond verlies ik aardig wat bruin bloed met af en toe wat stolsels erin. Bruin bloed is oud bloed dat kon niet heel veel kwaad...nu sinds eind van de middag rood bloed en veeeel stolsels en licht zeurderige buikpijn. Dit gaat niet goed, ik voel het...............

Morgen de maar bellen :(

12. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Zaanstad
    @ Krisje...tnx... you made me smile

@ Super.. he gedverderrie... Ik ga zo hard voor je duimen... Dikke knuffel....

13. Smits

Smits Fanatiek lid

11 jul 2009
    1.284
    0
    0
    zuid-holland
    Super80, hoe is het vanochtend? Ik hoop zo dat het allemaal mee zal vallen voor je. Sterkte meid!!! IK duim voor je.

14. mevrnathalie

20 mei 2009
    1.494
    0
    0
    @Super, aghhhhh nee he! Hoe gaat het vanmorgen, gelijk bellen meis en niet genoegen nemen met het woord afwachten!!!!
    Hopelijk valt het mee en is alles goed, ik duim voor je!

@Krisje, bedankt voor je oppepper meid, had ik echt wel even nodig.

Gister even een goed gesprek gehad met mijn mannetje, die was ook best teleurgesteld maar vrolijkte me wel op, hij zei dat het allemaal goed komt en we het gewoon tijd moeten geven. Gister op kraambezoek geweest bij vrienden van ons, die vertelde dat zij er een jaar over gedaan heeft totdat ze zwanger was en met 8 maanden proberen kreeg ze eerst een miskraam, dus al met al hoef ik nog niet te klagen, ga nu de 4e ronde in. IK weet wel dat ik zwanger kan worden door die vroege miskraam, dus dat is al wel een geruststelling. Meiden kop op en onze tijd komt heus, geloof me.

Ik duim voor super heel hard vandaag!

15. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

28 jun 2009
    1.980
    0
    0
    Noord-Holland
    Super meid ik schrik me kapot hier! Dit meen je toch niet! Is de buikpijn erger geworden???
    Het hoeft nog niks te betekenen he, maar dit maakt je gek (mij ook want ik zit hier nu te janken voor jou...)
    Ik hoop dat je gelijk bij de verloskundige terecht kan voor een echo en ik HOOP zo dat je dan alsnog een geruststelling krijgt!!

Lieve Super ik ga zo ontzettend hard voor je duimen... Laat je het weten????

Sorry kan even niet op iets anders reageren. Stom misschien maar ik ben natuurlijk even ver en vind dit heel erg voor SUper...

16. super80

super80 Fanatiek lid

8 jun 2009
    1.788
    0
    0
    :( Net enige tijd aan de telefoon gezeten met de vk. Ze gaf aan dat het allemal niet goed klonk, eigenlijk helemaal niet goed.....Ik moet toch tot na het weekend wachten voor een echo want ze zitten helemaal vol bij het echocentrum. Grrrrrrrrrr...ik ga zo nog een keertje bellen want ik kan toch niet een heel weekend wachten nog????
    Ik ben zo verdrietig het ging zo goed!

Ik ga gewoon nog een keer bellen!

17. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

28 jun 2009
    1.980
    0
    0
    Noord-Holland
    Dat meen je niet super wat is dat nou voor raars! Ze moeten toch begrijpen dat je nu echt gek wordt van onzekerheid!
    Ga idd nog een keer bellen en kijk anders via je huisarts of je in het ziekenhuis terecht kan! Of gewoon naar de eerste hulp gaan. Moet je wel even wachten gok ik maar ze moeten je helpen!

Hoe is het met de bloedingen????
    Denk aan je en duim voor je!

18. super80

super80 Fanatiek lid

8 jun 2009
    1.788
    0
    0
    Jojo; bedankt voor je lieve berichtje, fijn als mensen zo meeleven. Ze zijn om half 2 weer te bereiken en dan ga ik gewoon weer bellen. De vk vertelde dat als dit een dreigende miskraam is mijn baarmoeder waarschijnlijk vol met bloed zit (sorry voor de gruwelijke details) en dat er dan misschien niks zichtbaar is op de echo. Ga om half twee weer bellen.

Gisteravond aardig wat bloedstolsels(rood van kleur) verloren vanmorgen geen rood bloed maar weer bruin bloed. Niet heel veel maar heb net toch maar maandverband gekocht. Die inlegkruisjes voelen niet heel veilig. Verder heb ik buikpijn alsof je ongesteld gaat worden (waarschijnlijk de baarmoeder die samentrekt) en lage rugpijn.

Lekker einde van mijn vakantie! Maandag moet ik weer beginnen.

19. gelukkig

gelukkig Fanatiek lid

27 nov 2008
    1.773
    3
    38
    sociaal pedagogisch werker
    Super80.......Wat erg! Weet niet zo goed wat ik moet zeggen! Hopen dat het allemaal meevalt en goedkomt! En dat je eerder terechtkan, want tot na het weekend wachten is slopend voor jullie!
    Wil je heel veel sterkte wensen! Ik denk aan je!
    Dikke knuffel.

Heb net op het zoontje (2 jaar) van me vriendin gepast, zo leuk. Ook me vriend vond het geweldig, die heeft met de kleine op de grong gelegen om met auto's te spelen en gevoetbald, zo lief om te zien!
    Ook had me vriendin (ze weet dat we bezig zijn), een tas vol tijdschriften van "wij jonge ouders" en de "kinderen" voor me, en de etos zwanger worden pillen, het doosje zit nog helemaal vol, zei kreeg ze niet doorgeslikt. Dus ga daar maar meteen aan beginnen.

Ook gister bij me neefje was het weer geweldig.
    Oh, ik wil ook.................

20. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

28 jun 2009
    1.980
    0
    0
    Noord-Holland
    Maar ookal kunnen ze niks zien doordat je baarmoeder vol bloed zit (echt een verschrikkelijk idee) dan weet je wel waar je aan toe bent toch? Deze onzekerheid is gewoon killing!
    Moet je ook veeeeel sterkte wensen van mijn man, hij vroeg zich af waarom ik zat te janken.
    Hoop dat ze je om half 2 voorrang gaan geven, dat MOET gewoon!
    Ik hoop dat het gewoon een bloeding is die even tussendoor kwam (dat hoor je ook regelmatig) en dat er verder niks aan de hand is...

Weer een hele dikke knuffel

Deel Deze Pagina