Zo ik had een andere mevrouw aan de telefoon die wel begreep hoe ik mij voelde!!!!!!!!!! Ze zaten eigenlijk helemaal vol maar ze gaat iets later naar haar vergadering voor mij!!!! Half 4 mag ik heen.......pffffffffffff wat een opluchting!!!! Ze zei wel dat ze helaas dus niet heel veel extra tijd voor mij heeft. Ik heb gezegd dat ik dat begrijp en dat ik gewoon wil weten hoe of wat... Jullie horen vanavond van mij! Jojo: wat heb je toch een lieve man! Meiden, duimen...............
OH wat fijn dat je vandaag alsnog terecht kan! Eindelijk iemand met gevoel! Gaat je vriend met je mee of moet je alleen?? Ik ga me helemaal rot duimen voor jullie echt waar hoor!!!! Ik ben vanavond laat pas weer online, want ik heb om half 4 met een vriendin afgesproken, maar hoop op goed nieuws! Heeeeeeeeeeeeeel veel sterkte he!!!!! duim duim duim
Super, ontzettend veel sterkte vanmiddag. Weet eigenlijk niet zo goed wat ik moet schrijven. Ben een beetje stilgevallen en de rillingen lopen over me lijf. Een hele dikke knuffel en ik duim voor je.
super!!! ik val helemaal stil... mijn hart slaat over en ik heb het met je te doen..!! het liefst zou ik nu bij je zijn om je te steunene met een knuffel of een woord....! Ga gelijk een kaarsje voor je aansteken!!! succes zometeen :S en ik zal aan je denken Houd het in de gaten..
Meiden, jullie zijn helemaal geweldig! Wat ontzettend lief zijn jullie allemaal!!! Mijn vriend is nu onderweg naar huis en dan gaan we heen!
Fijn dat je niet alleen moet!!!! Je zal wel stikken van de spanning nu! duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim
Jeetje Super! Dat is even schrikken! Het klinkt allemaal heel akelig, zeker met allemaal die stolsels, dat is geen goed teken! Waarschijnlijk ben je op dit moment aan de beurt, ik duim hard met de rest mee! * Knuffel* Gelukkig kon je vriend met je mee want dit moet je niet alleen doen! Ik ben vanmiddag bloed gaan laten prikken, de verloskundige had ook nog even snel alle papieren in de bus gegooid voor de combi-test. Maar volgens mij krijg ik de uitslag niet morgen maar pas volgende week want het moest opgestuurd worden ofzo.....maargoed, we zijn gewoon optimistisch, ik ga ervan uit dat er niks mis is en dat ik morgen een hele mooie echo mag zien!
Super: wat erg! Ik weet ook niet wat ik moet zeggen. Hoop voor je dat alles gewoon goed is!!! DUIMDUIMDUIM.........
Meiden, helaas houdt het voor ons op. Er was geen hartslag meer te zien bij het vruchtje. Mijn baarmoeder en vruchtzak hadden de grootte van 10 weken alleen het vruchtje niet. Die is met 6 weken gestopt met groeien. Deze week zal de miskraam op gang gaan komen. We zijn verdrietig, geschrokken en teleurgesteld. Alsof de duvel ermee speelt heb ik meteen meer buikpijn. Mijn vriend is patat gaan halen. Daarna ga ik lekker uitwaaien met de hond en dan kruip ik heel diep weg in mijn bedje. Bah wat ellendig dit!!!!!!!! In ieder geval ontzettend bedankt voor jullie geduim en steun........
Hey leuk Prinsesje dat je even komt kijken. Moest toevallig vanochtend aan je denken. Alles nog steeds goed thuis? Mijn nieuws zie wel onderaan bij de handtekening Super: ik hoop zo dat je goed nieuws heb (maar ben een beetje bang...)
heel heel veel sterkte Super. Vindt het zo erg voor jullie. Nogmaals een hele dikke knuffel. Hopelijk kunnen we je hier een virtuele schouder geven om op uit te huilen.
Super80........Heb net "met kippevel en een rilling door me lijf" gelezen dat het mis is, vind dit zo klote voor jullie. Wens je heel veel sterkte.
super toch... mijn vriend vond me nogal tam met het eten maar toen ik vertelde dat ik voor jou duimde, snapte hij het helemaal... Meid, wat zou ik je nu graag live een knuffel willen geven!! heel veel sterkte de komende tijd... :S komt niet als een klap maar als een muur op jou (en ons) af...!
Jezus Super, wat verschrikkelijk zeg... ben er even helemaal stil van.... Heel veel sterkte de komend tijd... je weet waar we zitten als je de behoefte hebt om te praten... Dikke knuffel...
Lieve super, wat erg voor je!! Oh, hier ook kippenvel, rillingen en heeeel veel medeleven voor jou en je vriend! Verschrikkelijk!! Heel dikke knuffel en sterkte voor de komende tijd..!
Wat verschrikkelijk Super! Ik zit hier met tranen in mijn ogen je verhaal te lezen. Ik vind het echt heel erg voor jullie. Zoals alle andere dames al zeggen, we zijn er voor je als je daar behoefte aan hebt. Heel veel sterkte de komende tijd. Knuffel voor jou!