Gestopt met de pil in mei, wie nog meer?!

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by Starfish, May 7, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

Apr 30, 2009
    1,688
    0
    36
    Wilde eigelijk weer eens op iedereen reageren, maar dat lijkt even helemaal niet zo belangrijk nu ik dit allemaal lees... Verhuis even naar hyves...

2. super80

super80 Fanatiek lid

Jun 8, 2009
    1,788
    0
    0
    Dames, heel erg lief alle warme reacties die ik krijg! Langzaam begint het een beetje door te dringen wat er aan de hand is. Het is gewoon over voor nu!!!! Heel raar allemaal......

Ga mijn banner maar weg halen zo want die hoef ik ook niet meer te zien.

Wel ook over leuke dingen weer tikken hoor, anders zijn we allemaal verdrietig sttraks.....

Ik ga maar lekker wat slapen en proberen te ontspannen. Morgen ga ik mij maar ziek melden denk ik op het werk....

3. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

Jun 10, 2009
    2,962
    0
    36
    Leerkracht basisonderwijs
    Zaanstad
    Lijkt me een goed plan Super, om je morgen ziek te melden... ff wat tijd voor jezelf nemen, het is niet niks.. Veel sterkte lieverd.. enne die leuke dingen komen vanzelf wel weer hoor... willen er nu gewoon voor jou zijn...

Knuffel

4. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

Mar 15, 2009
    2,566
    31
    48
    slim plan super.. eerst even aan jezelf denken...

het is niet niets! succes met slapen zo

5. Smits

Smits Fanatiek lid

Jul 11, 2009
    1,284
    0
    0
    zuid-holland
    Gewoon doen Super: Gun jezelf de tijd en de rust om het een plekje te geven.

6. mevrnathalie

mevrnathalie Fanatiek lid

May 20, 2009
    1,494
    0
    0
    Lieve Super, gun jezelf de tijd om dit verlies te verwerken...het heeft best een hele impact op jullie. Meld je morgen gewoon ziek en neem je rust, die zul je nodig hebben.

Leuke dingen komen vanzelf weer, we zijn er nu om jou te steunen.

7. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

Mar 15, 2009
    2,566
    31
    48
    nathalie... je verwoord precies wat ik niet kon verworden.. :)

Nu zijn wij er gewoon voor jou! Voor goede en slechte tijden

8. super80

super80 Fanatiek lid

Jun 8, 2009
    1,788
    0
    0
    Ja ik ga morgen even met mijn chef bellen. Straks zet de mk nog niet door komend weekend en dan moet ik maandag te werk nou dat wordt natuurlijk niks.

Net mijn vader gebeld. Die was heel erg verdrietig toch nog geen opa. Hij had zich er zo op verheugd.....:(

De hond was al zo aanhankelijk de laatste tijd. De hele tijd om me heen hangen en meelopen als ik op stond.

Oh ik hoop wel dat het binnen een week op gang komt anders moet ik alsnog naar het ziekenhuis.

9. mevrnathalie

May 20, 2009
    1,494
    0
    0
    Gelukkig denken we daar hetzelfde over. Meiden tot morgen, ga zo ook lekker me bedje in ben moe.

10. gelukkig

gelukkig Fanatiek lid

Nov 27, 2008
    1,773
    3
    38
    sociaal pedagogisch werker
    Super80..... Zou je idd. lekker ziek melden, je hebt vandaag zoveel meegemaakt en te horen gekregen dat je dit een plekje moet geven. Hoop dat je zo en beetje kan slapen!

Jeetje, weet eigenlijk niet wat ik moet zeggen!

Toch wil ik wel Jufkrisje heel veel succes wensen morgen, voor jou een spannende dag.

11. super80

super80 Fanatiek lid

Jun 8, 2009
    1,788
    0
    0
    Nathalie; slaap lekker en tot morgen.

Krisje; jij heel veel succes morgen bij de gyna, hoop dat er iets positiefs uit voort komt!!!!!!!

Meiden ik ga ook maar proberen wat te slapen. tot snel

12. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

Apr 30, 2009
    1,688
    0
    36
    Sterkte super. Ik neem aan dat je chef het wel begrijpt! Hoop erg met je mee dat het van zelf komt de komende dagen.
    We leven met je mee! (dat had je ondertussen wel door denk ik). Even momentje voor jou, wij komen later wel weer met onze verhalen. Knuf!

13. super80

super80 Fanatiek lid

Jun 8, 2009
    1,788
    0
    0
    Gelukkig: ja werken wordt helemaal niks. Helaas valt er ook heel weinig te zeggen. Moeilijk he? Voor mijn gevoel wil ik heel veel zeggen maar kom niet verder dan; wat is dit kut!

14. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

Mar 15, 2009
    2,566
    31
    48
    het is ook heel gewoon erg... en volgens mij nog erg onwerkelijk...

volgens mij zijn we allen een beetje sprakeloos... probeer wat te slapen meis, al zal het niet mee vallen lijkt me :S (ik zal ook aan je denken in mijn waarschijnlijk onrustige nacht door de zenuwen :))

@ gelukkig, dank je wel...

15. Smits

Smits Fanatiek lid

Jul 11, 2009
    1,284
    0
    0
    zuid-holland
    Super heb je een beetje kunnen slapen vannacht? Ik heb veel aan je moeten denken en de tranen lopen nu over mijn wangen. Hopelijk is dat zo niet te zien. Moet een vergadering in.

Krisje, nogmaals veel succes vanmiddag!!

16. mevrnathalie

May 20, 2009
    1,494
    0
    0
    @Super, meid heb je een beetje kunnen slapen afgelopen nacht?
    En al ziekgemeld? Hoe reageerde je chef?

@Krissie, veel succes meid en we horen van je.

Hier vanmorgen niets in mijn maandverband maar toen ik opstond een klein beetje...

17. super80

super80 Fanatiek lid

Jun 8, 2009
    1,788
    0
    0
    Krisje: heel veel succes vandaag. Ik hoop zo dat er voor jullie iets nuttigs uit mag komen!

Om een uur of 1 vannacht ben ik in diepe slaap gevallen. Net werd ik al wakker. Een seconde of 30 voelde ik mij heerlijk. Daarna herinnerde ik mij opeens wat er aan de hand is. Ik voel mij verdrietig en ben zo teleurgesteld. En nu ben ik misselijk (van de spanning denk) wat moet ik daar nu nog mee?
    Ik had net wat flinke steken in mijn onderbuik dus hoop dat er het een en ander los komt. Nou ik ga wat proberen te eten.

Smits; hoop niet dat je ogen net zo dicht zitten als die van mij! Succes met je vergadering.

18. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

Mar 15, 2009
    2,566
    31
    48
    super, ik heb vannacht meer aan jou gedacht dan aan het onderzoek :S

Gelukkig dat je wel wat hebt geslapen...

Ik laat straks wat weten meiden!

19. gelukkig

gelukkig Fanatiek lid

Nov 27, 2008
    1,773
    3
    38
    sociaal pedagogisch werker
    Super80...Gelukkig heb je nog wel een beetje kunnen slapen. Hoop voor je dat het vruchtje zich vanzelf loslaat en dat je er niet teveel pijn/last van hebt. Als het niet loskomt en je naar het ziekenhuis moet is het natuurlijk minder prettig!

Krisje.......Spannend! Ben zo benieuwd wat de gynacoloog gezegd heeft en wat er uit de onderzoeken is gekomen. We horen het vast zo van je!

Ga zo mee met me beste vriendin naar de gynacoloog. Ze is 34 weken zwanger maar heeft weinig vruchtwater dus moet ze elke week voor controle. Ze vroeg dus net of ik meewil.....leuk!

Hier gister begonnen met klussen, we gaan weer proberen om om de dag te klussen. Nieuwe ronde, nieuwe kansen!

20. Starfish

Starfish Actief lid

May 4, 2009
    485
    0
    0
    *Geeft Super een dikke knuffel*

Neem er de tijd voor, het is niet niks wat je nu overkomt. Zo onwerkelijk allemaal......heb je genoeg afleiding? Of wil je liever alleen zijn nu? Kan ik me ook wel iets bij voorstellen....

Ik weet verder niet veel te zeggen....

Share This Page