@Gelukkig, Wat leuk dat je mee gaat met je vriendin. Spannend hoor en vooral ook heel erg leuk. @Starfish, Ja heel onwerkelijk he wat er met Super is gebeurd. Vind het zo triest. @Krisje, ennnnnn? Al terug?
Nathalie; mijn chef was helaas vrij. Toen maar de chef van de dag gesproken. Gelukkig een fijne collega's wiens vrouw zelf al eens een miskraam heeft gehad. Dus hij wist waar hij het over had. Ik moest vooral de tijd gaan nemen hiervoor. En lekker even thuis blijven. Hij zou derest van mijn collega's via de mail in kennis stellen. Zo last van mijn schouders iedereen die het moet weten weet het nu. De onwerkelijkheid is in een klap verdwenen. Opeens komt het keihard bij me binnen. Ik moet zomaar heel hard huilen en het voelt alsof er een enorme steen in mijn maag zit. Lezen gaat niet en slapen ook niet. Dan maar met de laptop op de bank! Geukkig:wat heerlijk dat je even mee mag naar de gyna. Spannend! Krisje; weet je al wat?????
Lieve Super lees net met rillingen het verdrietige nieuws... Vind het zoooo ontzettend erg voor jullie! En dan ben je zo sterk om toch op het forum te komen en er over te praten. Diep respect voor jou. Wat goed dat je je werk hebt gebeld en dat je niet zelf iedereen hoeft in te lichten, want dan krijg je die klap keer op keer door het te vertellen. Lieve Super neem je wel goed de tijd voor dit verschrikkelijke verlies? Het is niet zo maar iets... Heel veel sterkte voor jou en je vriend!!!
Lieve Super, wat fijn dat je chef alles doorgeeft en dat je dat niet zelf hoeft te doen. IK weet het is heel moeilijk en gun jezelf zeker de tijd hoor, het is niet niks wat jullie doormaken. Vooral omdat je al 10 weken bent meid, het heeft echt een impact op jullie leven. Hopelijk komt het nu snel op gang anders moet je alsnog naar het ziekenhuis dat is helemaal niet fijn.
Moest gelijk aan jou denken toen ik net wakker werd! Wat moet jij je rot voelen (das nog zacht uitgedrukt...). Fijn dat er genoeg begrip voor je is op je werk (had niet anders verwacht). Dan zal je vandaag wel een hop berichtjes krijgen (naast al al onze berichtjes). Veel sterkte. Hoop enorm met je mee dat het van zelf komt van het weekend. Vergeet niet dat je altijd hier terecht kunt met je verhaal, we zijn er voor je!! Liefs
Nog maar net wakker, had het nodig denk ik... Gister uit slaapdienst gekomen en gelijk door naar kantoor, hak er toch wel in... Voel zo af en toe vanalles in mijn buik en onderrug, maar zei gister ook al tegen mijn vriend dat je niet meer weet wat je nou voelt. Is het nu mijn baarmoeder die ik voel of gewoon mijn darmen? Heb ik gewoon last van mijn rug (zoals wel vaker) of is het mijn lage rug zoals bij ongi? Ach, kan alleen maar afwachten... @Krisje: je houdt ons in spanning!! @Gelukkig: leuk dat je mee mag naar de gyn! Weet je vriendin dat je zwanger wil worden? Kan je gelijk tussendoor wat vragen laten vallen, hihi. @Nathalie: gek hoor dat je zo kort en weinig ongi bent.. Raar lijf hebben wij vrouwen toch.. Ga maar eens douchen en genieten van mijn vrije dag..
Mutzie....Ja, me vriendin weet alles van me hahah! We zijn echt heel goed bevriend. Ze is nu zwanger van de 2e, dus heb echt veel aan haar gevraagd. Is dus ook wel fijn om het met haar te kunnen bespreken. Heb boeken, tijdschriften, etos zwanger worden pillen van haar gehad. Altijd leuk en makkelijk!
Het Mutz: Qua tijd klopt het wel met de innesteling. Wat denk je zelf wat het is. Meestal is je echte gevoel goed. Bij mij begon ongeveer 3 dagen na de eisprong het gevoel in mijn buik. Leek op ongi krampjes, maar toch ook weer niet (mmm daar heb je wat aan). Sinds gisteren is dit pas opgehouden. Gelukkig wat gaaf dat je mee mag. Krisje waar blijf je?????
Lijkt me toch wel fijn hoor, om het met iemand in je omgeving te kunnen delen... (niet dat jullie niet leuk zijn hoor!! ) Heb ook wel een paar keer op het punt gestaan, maar doe het toch niet...
@Smits: leuk ben jij, haha. Was heel nuchter en besteedde er zo min mogelijk aandacht aan, maar nu zet jij me aan het denken, haha. Stiekem hoop je natuurlijk wel dat er vanalles aan de gang is daar beneden, maar toch wint de 'nee er is niks aan de gang' het van de 'ja'... 8 oktober! Super! Zet je m op hyves even in de agenda? Kunnen we met je mee uitkijken
hoi meiden, Nou het was een super leuke sympathieke mannelijke gyna... Was erg zenuwachtig, kribbig en ondurig... Vriendlief was er ook blij mee vanmorgen :S Eerst een kort gesprekje met de arts die heel hyperactief was net als ik!!! Hij vertelde dat het waarschijnlijk aan mijn hypofyse zou liggen dat die gewoon zo lui is en niet de baarmoeder stimuleert om alles zelf weer te gaan doen, zonder de pil hormonen... Daarna kreeg ik de inwenidige echo... Bij een vrouwelijke echo-mut (geen idee meer hoe het heette ) kreeg ik de echo. Nou, meiden die het nog niet hebben gehad.. Dat cameraatje is veel kleiner dan een mannelijk ding dussss pijn doet het niet... Het ronddraaien om te zoeken naar de eierstokken en baarmoeder is veel vervelender maar niet echt pijnlijk hoor! Nou, daar was niets verkeerds te zien... Alleen mijn baarmoederslijmvlies is heel dun wat duid op weinig hormonale stimulans van de hypofyse. Duss daar ligt waarschijnlijk het probleem. Om daar zeker van te zijn heb ik bloed moeten laten prikken en mag ik dinsdag 15 september 9.35 weer terug komen voor de uitslag en verdere stappen. Als mijn vriend dat wilt :S hij heeft nu zoiets van, ok het is niets verkeerd met de baarmoeder/eierstokken dussss we laten de natuur zijn loop gaan en afwachten zonder medicijnen o.i.d. :S Hij vind het niet erg dat het wat langer zou duren.... Dus maar even echt nog samen erover hebben voor de volgende afspraak waar ik alleen heen ga, omdat hij moet werken... Dus toch wel gerustgesteld.. Maar ik baal er nog wel van hoor, vooral ook omdat ik net bij mijn nicht op de www las dat ze tante wordt. Dat zou betekenen dat aan de andere kant van de familie ook een zwangere nicht gemeld is... IK WIL OOK!!!!!!!!!
Krisje: Gelukkig dat het onderzoek meeviel en dat er geen afwijkingen aan baarmoeder/eierstokken gevonden zijn. Dat zal wel een hele opluchting zijn. Nu alleen afwachten wat de bloeduitslagen worden....spannend. Smits: 8 okt de eerste echo, leuk . Hoe voel je je? (en had jij nou ook al klachten voor je NOD of niet?)
Hi, Ik ben begin april gestopt en nu in blijde verwachting!! Dit is mijn tweede zwangerschap, maar het blijft spannend. Ik vind het zoooo opvallend dat mijn lichaam weet wat er verwacht wordt, broeken knellen al, BH's te klein. Maar ach, alles voor het goede doel !
@Krisje: gelukkig dat er niks erg is gevonden! Beetje jammer van die luie hypofyse van je, maar dat gaat vast ook goed komen. Hoop dat jij en je vriend het eens worden over de volgende stappen. Wat denk je zelf op dit moment? Afwachten of medicijnen?? Bij jou in de buurt vallen ze wel met bosjes he, die zwangere...
ja... puhhhfff... erg frustrerend hoor die zwangeren.. maar we zijn nu allen in die leeftijd, huis en boompje hebben we allemaal net en dan hoort een eigen beestje er natuurlijk ook bij .... Mijn gevoel zegt nu 1 x met medicijnen proberen mocht dat natuurlijk een optie zijn, om te kijken of er dan wel iets gebeurd... Nu is het ook zo onvrouwelijk
@krisje, wat een fijn nieuws dat er niets afwijkends is met je baarmoeder/eierstokken. Inderdaad even goed praten met vriendlief...want jij wil het toch wel heel graag...des te sneller des te beter toch? @Nolaatje; gefeliciteerd, hoeveelste ronde is het gelukt? En hoe snel was je zwanger van je eerste? Heb je nog wat tips voor ons???
@Nolaatje: niet echt leuk om dat nu hier te laten weten. Misschien had je even terug moeten lezen, dan had je geweten dat dit niet echt een goed moment is..
mutzie... ben ik inderdaad ook wel een beetje met je eens :S Super, mijn gedachten zijn nog steeds meer bij jou, dan bij mijn eigen nieuws... heb nog 1,5 week om daar over na te denken!! knuffel!!