Gestopt met de pil in mei, wie nog meer?!

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by Starfish, May 7, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mevrnathalie

mevrnathalie Fanatiek lid

May 20, 2009
    1,494
    0
    0
    Dat is ook zo Nolaatje, je had beter eerst even terug kunnen kijken maar goed dat is waarschijnlijk niet gebeurd.

2. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

Apr 30, 2009
    1,688
    0
    36
    @Nolaatje: vind het fijn voor je hoor, geniet er vooral van, maar komt op deze manier niet echt leuk over.. Vandaar mijn reactie...

3. Starfish

Starfish Actief lid

May 4, 2009
    485
    0
    0
    Ik heb voor de verandering maar weer es op Hyves gereageerd i.p.v. hier.....zo wordt het lekker verwarrend hahaha om te volgen :p Achja, zo blijven onze hersens wel actief! ;)

4. super80

super80 Fanatiek lid

Jun 8, 2009
    1,788
    0
    0
    Krisje; ben blij dat de gyna goed is bevallen en dat het een positief bezoek is geweest!!! Als er iemand eindelijk wat goed nieuws kan gebruiken ben jij het wel! Jij hebt wel lang genoeg gewacht nu........ Ga genieten van het nieuws dat je hebt gehad en nadenken over wat je wil. Ik kan mij voorstellen dat die medicijnen goed klinken, en waarom ook niet als je luie baarmoeder daar wakker van wordt??????

Hier is meer bloed en meer pijn. Best wel een beetje eng vind ik. Wat komt eruit???is het nog herkenbaar???? Gelukkig komt over een uur mijn beste vriendinnetje om me te troosten en naar mij te luisteren. Kan ik al mijn angsten en twijfels kwijt...Ik denk dat de tranen voor vandaag op zijn....

Al jullie reacties doen mij zo goed. Raar dat je zoveel aan een cyberschouder kunt hebben.

Mutzie: bedankt......

5. mevrnathalie

mevrnathalie Fanatiek lid

May 20, 2009
    1,494
    0
    0
    Tuurliljk is het eng Super, je weet niet wat je kan verwachten. Fijn dat je beste vriendinnetje bij je langs komt voor een goed gesprek. Heel veel sterkte voor jullie beide en kom goed tot rust en blijf lekker thuis zolang jij denkt dat het nodig is, eerst aan jezelf denken.

6. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

Mar 15, 2009
    2,566
    31
    48
    @ super... fijn dat je vriendinnetje je komt steunen.. ik heb hier ooit een foto op het forum voorbij zien komen van iemand die haar vruchtje had gefotograafd in de pot.. dat beeld staat me nog best bij... Net een klein boterhammenzakje was het... :S

Maar ik weet neit precies meer hoever zij was...

7. Starfish

Starfish Actief lid

May 4, 2009
    485
    0
    0
    Fijn dat er een vriendin langskomt.....vrouwelijke steun is toch vaak weer net iets anders dan mannelijke steun....en je hoeft je echt niet groot te houden hoor!

Hoe gaat je vriend er eigenlijk mee om?

8. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

Apr 30, 2009
    1,688
    0
    36
    @Super: graag gedaan.. :) Schoot even in het verkeerde keelgat na alles...
    Wat lijkt me het moeilijk om het mee te maken dat het eruit komt... Hopelijk dan toch thuis, kan je het helemaal op je eigen manier doen en de tijd nemen om het te verwerken. Kan je niet meer sterkte wensen dan zo via de comp. Blij voor je dat je vriendin je komt troosten en je verhaald 100x komt beluisteren...

9. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

Apr 30, 2009
    1,688
    0
    36
    Goh Starfisch, wat ben je al weer ver in de zwangerschap. Weet iedereen het nu al? Of wacht je je echo nog even af? Die heb je toch vandaag??

10. Starfish

Starfish Actief lid

May 4, 2009
    485
    0
    0
    Vandaag ja.....:) Over 20 minuutjes vertrekken we, heel spannend. Nog niet iedereen weet het....maar als straks alles goed is dan vertellen we het de rest. Maandag dan ook aan mijn baas en dinsdag hebben we vergadering en dan wil ik het ook aan de collega's vertellen, dus zo beetje bij beetje komt iedereen het grote nieuws te weten hihi!

11. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

Apr 30, 2009
    1,688
    0
    36
    Leuk, leuk, leuk!!! We zien natuurlijk de foto's graag tegemoed :D

12. Smits

Smits Fanatiek lid

Jul 11, 2009
    1,284
    0
    0
    zuid-holland
    Super: Fijn dat je vriendin je komt ondersteunen. Hoop zo voor je dat het snel loskomt en je het een echt plekje kan geven. Blijf het tikken (zou het liever echt doen..) een hele dikke knuffel.

Mutzie: Bedankt voor je reactie. Schrok me rot net van zo'n tussendoor berichtje.

Krisje: Wat een enorme opluchting dat er niets raars aan de hand is. Die baarmoeder van jou kan wel wat peper gebruiken. En je heb gelijk dat het niet vrouwvriendelijk is. Kon de arts nog indicatie geven wanneer het evt weer vanzelf op gang komt??

Annemoon: Ik had geen klachten voor mijn NOD, alleen een rommelig gevoel in mijn buik.

13. gelukkig

gelukkig Fanatiek lid

Nov 27, 2008
    1,773
    3
    38
    sociaal pedagogisch werker
    Zo, daar ben ik weer. Wat duurde dat wachten lang zeg in het ziekenhuis met me vriendin! Eerst moest ze 1 uur lang aan de CTG en toen moesten we ongeveer 3 kwartier wachten en daarna kreeg ze een echo! Het was erg druk! Maar gelukkig was ales helemaal goed.

Krisje.....Fijn om nu te weten dat alles met je baarmoeder en eierstokken goed is. Nu nog ff geduld hebben over de bloeduitslagen!

Super80......Ik zou het ook eng vinden zeg, wat eruit komt en hoe dat er dan uitziet enz. Hoop niet dat je al teveel pijn krijgt en dat het lang gaat duren! Succes en sterkte!
    Wat Jufkrisje zecht over dat boterhamzakje heb ik toen ook gezien maar ook ik weet niet hoever zei zwanger was.

14. Smits

Smits Fanatiek lid

Jul 11, 2009
    1,284
    0
    0
    zuid-holland
    Sorry, ik ben deze week echt een leeghoofd. Starfish hoe was je echo!!!

15. Smits

Smits Fanatiek lid

Jul 11, 2009
    1,284
    0
    0
    zuid-holland
    Super: Ik net nog even opgezocht hoe groot het vruchtje is met 6 weken (heb je misschien zelf ook wel gedaan). Deze is 2 tot 4 mm groot.

16. Nolaatje

Nolaatje Lid

Apr 10, 2009
    10
    0
    0
    Lieve allemaal,

Ik realiseer me dat mijn berichtje een beetje rauw op het dak komt, :) maar dit is voor het eerst dat ik hier ben en ik was/ben er nog niet geheel achter hoe de instellingen werken. Ik dacht dat ik het laatste bericht bovenaan had staan, maar dat staat bij mij op pag 222.
    Sorry, was niet de bedoeling om iemand te kwetsen.
    Ik heb zojuist met open mond alles gelezen en weet even niet wat ik moet zeggen.
    Iedereen wil uiteraard direct bij de eerste keer raak schieten en dan volhouden tot het eind. Helaas weet ik uit mijn directe omgeving dat dit niet altijd mogelijk is.:x

17. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

Jun 10, 2009
    2,962
    0
    36
    Leerkracht basisonderwijs
    Zaanstad
    #2157 sabrina79, Sep 4, 2009
    Last edited: Sep 4, 2009
    @ Nolaatje... wat dapper dat je ook je excuus komt maken. Vind ik erg netjes van je.. en kan gebeuren toch (dat je niet terug gelezen hebt)... In ieder geval van harte met je zwangerschap.

@ Super.. hoe is het nu met je?? Is de pijn al minder? Inderdaad erg fijn dat je vriendinnetje gekomen is.. Live praten is toch iets fijner.. maar we zullen er hier ook voor je zijn hoor..

@ De rest daar ga ik even voor naar de hyves

18. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

Mar 15, 2009
    2,566
    31
    48
    @ nolaatje... Inderdaad dapper van je :S wij als echte bitchen reageerden natuurlijk ook wel heftig om super te beschermen :) Maar zoals sabrina al zegt, dapper dat je je excuus maakt!

@ gelukkig... Nu ik vandaag mijn eigen baarmoeder (wel leeg natuurlijk) heb gezien, snap ik dat het voor iedereen super is om mee te kijken. Al is het niet eens van jou!
    Zag trouwens toevallig dat we op dezelfde dag jarig zijn... :) vond/vind het wel bijzonder dat ik gelijk met vriendlief jarig ben, maar nu nog 1 'bekende' erbij. ;) leuk!

@ smits... de gyna zei dat hij aan het baarmoederslijmvlies kon zien dat het erg onwaarschijnlijk was dat ik nu snel ongesteld zou worden. Daar was het veel te dun voor... :S dus even de bloeduitslag af wachten en dan maar verdere stappen (of niet) ondernemen...

@ super... hoe is het met jou en je vriend?

19. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

Jun 28, 2009
    1,980
    0
    0
    Noord-Holland
    Super fijn dat je vriendin bij je is (geweest). We geven je graag een digitale schouder hoor! Nu morgen en altijd wanneer je het nodig hebt!!!!

Ik heb verder op hyves gereageerd!
    Nu gooische vrouwen kijken!

20. gelukkig

gelukkig Fanatiek lid

Nov 27, 2008
    1,773
    3
    38
    sociaal pedagogisch werker
    Oh Krisje, ben je ook 30 januari jarig? Wat leuk. Hoe jong wordt je dan? Ik wordt dan alweer 29! Voel me nog altijd veel jonger hoor!

Share This Page