was je gister alleen thuis jojo??? omdat je je verveelde??? :S Nou vriendlief wéér naar de voetbal... is toch zo'n voetbalfanaat die van mij Ik net gestreken, voel me helemaal trots op mezelf... Vandaag wordt denk ik me verveeldag... heb totaal geen zin om me netjes aan te kleden om in een café, en op straat de bloemencorso te gaan kijken in zundert... Dus lekker in mijn legging op de bank de corso op tv kijken Dus als iemand zich verveeld en zich afvraagt waar ik het over heb 13.45 op omroep brabant (als je digitaal tv hebt kan je ook kijken ) Nog meer meiden vandaag home alone???
Yep, hier nog één home alone! M'n mannetje is gaan werken. Moet eigenlijk even 't huishouden doen + de administratie, maar 'k heb nog weinig zin
`1979.... ik was vrijdag vrij dus heb toen als een wervelwind heel het huis gedaan om het weekend rust te hebben ok, net de strijk gedaan en het bed verschoond maar dat was nog te doen... Zou ook totaal geen zin hebben in poetsen vandaag
Goeie 's morgens! Ik ga zometeen ook aan de strijk en daarna beginnen met inpakken van wat dozen. Waar we nu de pc hebben staan/rommelkamer, komt de babykamer dus beetje bij beetje ga ik dat nu allemaal opruimen/weggooien/inpakken enzo. Mijn vriend is in de tuin bezig. Normaal is dat ook het liefste wat ik doe maar door de zwangerschap heb ik er minder puf voor en daarnaast mag ik niet met blote handen werken i.v.m. de toxoplasmose....en mét handschoenen werken: tja dan kun je maar beter niks doen want dat werkt niet. Wie was er nu gisteren naar Antwerpen? In elk geval: hoe was het?!
volgens mij stond dat op de planning bij jojo... hier zometeen even over de braderie met mijn ouders... doe ik tenminste nog wat actiefs
Super: Wat een heftig verhaal. Heb het even op me in moeten laten werken. Gelukkig is het nu over je ( wel een dubbel gevoel om dit zo te zeggen) en kan je het echt gaan verwerken. Doe de komende dagen waar je zin in heb, werken of niet, huilen, praten etc. Geef het de tijd. Vandaag gaan we even naar Alexandrium. Vriendlief wil voor een nieuwe salontafel kijken. Is wel nodig maar heb eigenlijk niet zo veel zin. Is altijd zooo saai die woonboulevards.
Hai dames! Ik was het niet hoor naar Antwerpen! Mocht ik willen! hahah Moest gewoon werken en vandaag weer! over 2 weken gaan wee een weekend naar Eindhoven!!!! Yahooeee!!!
ja, nu je het zegt mutzie we mauwen teveel... ik haal alles door elkaar hier lekker de corso aan het kijken, super mooi weer!!
haha, lees nu ook hoe ik het getypd heb.. Nee, het weer is niet super de corso is weer super En moet jij niet opruimen?? of al klaar?!?
Hey meiden! Mijn internet thuis doet het niet, maar nu bij mijn ouders ff snel een berichtje. @super80: Meisje wat verschrikkelijk! ik zit met de tranen in mijn ogen. Wat erg! Hoe voel je je nu? echt een hele dikke knuffel van mij. @Krisje: ik hoor de woorden braderie en corso. Waar woon je? hihi Met mijn werk stond ik nml gisteren op de braderie in St willebrord ( Rabobank ) en de corso in Zundert werken ook veel collega; s van mij vrijwillig. Met mij gaat alles goed hier. Wel wat bruinig/rose slijm gisteren, maar was klein beetje s; ochtends en daarna niets meer gelukkig. Verder gaat alles goed. Meiden ik weet niet wanneer ik weer online kan maar ik hoop zo snel mogelijk! SUPER MEISJE HEEL VEEL STERKTE!
Nou ik heb een gedeelte van de kast uitgeruimd en dat vind ik wel weer genoeg voor vandaag. Zat een hele lading (oude) cd/cd-roms bij waar niks op geschreven stond dus die moest ik allemaal in de pc duwen om te kijken wat erop stond. Geen leuke klus....en ik heb het vermoeden dat ik tig cd's/cd-roms bewaar die ik toch nooit meer ga gebruiken... Pfff....nouja, als ik dat weer ga uitpakken kan ik het alsnog weggooien haha! Wij gaan dalijk lekker friet met snacks eten bij de frituur, heb ik echt zin in! *schaamsmiley*
Ook ik heb vandaag het huishouden gedaan! Moet morgen na 3 weken vakantie weer aan het werk. Heb er wel weer zin in, zie ik de kindjes weer en gezellig bijkletsen met me collega's! Vanmorgen op een kinderverjaardag geweest en net nog ff met de hond naar me ouders gewandeld. Mijn vriend zit nu ook bij de voetbal, hij voetbald zelf niet meer maar gaat soms kijken bij een wedstrijd, en daarna de 3e helft in de kantine!
Haaai dames, Tis niet zo druk op het forum. Hyves is drukker...maar ach dit is ook wel lekker. Kan ik tenminste alles volgen! Leuk de Corso Krissie! En vooral gezellig met je ouders. Mijn vriend is ook zo'n voetbalmannetje, maar vandaag hoefde hij gelukkig niet. Dus we hebben lekker film gekeken vanmiddag en het huishouden gedaan en samen gekookt...lekker nasi mmm...nu zit hij zijn theorie te leren voor zijn motor. Hij krijgt motorrijlessen cadeau van mij voor zijn verjaardag..wat ben ik toch een lieverd he!!! Gister gevreen en daarna wel aardig wat bruinverlies...vanmorgen ook nog en nu weer niks...gek lichaam! Nou dames ga lekker tv kijken en wat gaan jullie doen vanavond?
Super: wat een heftig verhaal zeg! Ik vind het heel knap dat je het met ons deelt......wat een hel moet dat geweest zijn onder de douche.....en al die pijn. Ik hoop dat de toekomst mooie dingen voor je brengt. Weet niet hoe ik je kan steunen, maar leef ontzettend met je mee!
Vreselijk he Annemoon, zou ook zo graag wat voor haar willen doen. Hoe is het met jou?? Heb je al klachten??