Gestopt met de pil in mei, wie nog meer?!

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by Starfish, May 7, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

Jun 10, 2009
    2,962
    0
    36
    Leerkracht basisonderwijs
    Zaanstad
    Wat voel ik me trouwens een slechte huisvrouw zeg.. Iedereen is aan het poetsen en ik zit gewoon al het hele weekend te chillen.. Heb wel de was weggewerkt.. heb zo'n hekel aan poetsen, vandaar ook dat wij een werkster hebben... Heerlijk

2. annemoon80

Jul 16, 2009
    68
    0
    0
    NULL
    NULL
    haha, ik zou ook wel een werkster willen hebben. Zonde van de tijd al dat poetsen.
    Sabrina: ik heb net sinds een half uurtje een beetje zere buik en ben wat misselijk. Vorige maand had ik dat ook, dus denk dat mijn ongi eraan zit te komen. Ben er toen ook echt 4 dagen ziek van geweest, dus hoop dat dat nu niet zo is. NOD is donderdag, dus ik moet nog ff afwachten :(

3. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

Jun 10, 2009
    2,962
    0
    36
    Zaanstad
    En wachten duurt lang... Maar die zere buik kan ook wat anders betekenen he.. daar gaan we natuurlijk van uit.. Vind dat er naast Smits nog wel minimaal een zwanger bij moet deze ronde... haha

4. Smits

Smits Fanatiek lid

Jul 11, 2009
    1,284
    0
    0
    zuid-holland
    Daar sluit ik me helemaal bij aan, dus Annemoon gewoon een flinke plus deze maand en Sabrina met de beentjes omhoog.

5. Smits

Smits Fanatiek lid

Jul 11, 2009
    1,284
    0
    0
    zuid-holland
    Dames, let trouwens niet op de telling in mijn banner. Deze klopt niet helemaal. De berekening van deze banner loopt vanaf de eerste dag van je menstruatie en houd geen rekening met een langere cyclus. Zou wel makkelijk zijn als het zou zou werken. Dan zijn er een paar ineens heel lang zwanger.....

6. Starfish

Starfish Actief lid

May 4, 2009
    485
    0
    0
    Ik heb dat ook Smits! Strange! Ik ben namelijk vandaag precies 13 weken zwanger en niet nog eens die 3 dagen erbij.....rare banner hoor! Dus je bent niet de enige! ;)

Zo, het heeft me gesmaakt in de frituur :p Daarnet lekker in bad geweest en zit nu in mijn pyjama en ochtendjas, zometeen lekker op de bank ploffen met een ijsje!

Ik was trouwens pas 2 kilo aangekomen, had gedacht dat het meer zou zijn dus dat viel hartstikke mee! :D

Ben benieuwd *Gelukkig* hoe het weer bevalt op het werk! Meestal ben je na 2 uurtjes alweer gewend en lijkt het alsof je vakantie alweer een half jaar geleden is, balen is dat he?!

7. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

Mar 15, 2009
    2,566
    31
    48
    nou hier een avond kletsen bij mijn schoonouders :S

Hoop dat ze gewoon lekker gezellig kletsen... Afgelopen week waren ze nog al zeurderig :p

Tot morgenmiddag!! :D en werkse allemaal!

8. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

Jun 10, 2009
    2,962
    0
    36
    Zaanstad
    Oke Smits, zal de beentjes in de lucht gooien deze ronde.. Voor zover dat mogelijk is met mijn soepele lijf..

Veel plezier Krisje, hopelijk wordt het een gezellig avondje..

En vreemd die dat die banners niet doen wat ze moeten doen.. Nou ja als jullie zelf maar weten hoe ver je bent...

9. annemoon80

Jul 16, 2009
    68
    0
    0
    NULL
    NULL
    hihi mijn klachten kunnen idd ook wat anders betekenen, wat ik natuurlijk hoop!
    Maar helaas zijn ze exact hetzelfde als vorige maand voor de ongi. Dus ik heb weinig hoop......

10. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

Apr 30, 2009
    1,688
    0
    36
    Jeetje wat een heftig verhaal Super! Super knap dat je het zo kan opschrijven, zat het wel met kippenvel te lezen.. Heel veel sterkte de komende tijd!

11. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

Apr 30, 2009
    1,688
    0
    36
    Naast dit verschrikkelijke bericht heb ik verder met een lach jullie gekwek gelezen :D
    Ik was inderdaad naar Antwerpen zaterdag. Dat is voor ons maar 40-45 min. rijden. Heb een leuk snorkelsetje gekocht: Egypte (en de visjes) here I come!! Verder trouwens weinig geshopt...

@1979: leuk om weer eens van je te lezen! Was toevallig gister al naar je opzoek, was benieuwd hoe het met je gaat. Helaas nog niet ongi.. Gelukkig dat terecht kan bij de gyn binnenkort. We horen natuurlijk graag hoe het daar was.

@Gelukkig: toch wel weer lekker he, werk na een vakantie? Ben je trouwens gestopt met de Etospillen?

@Krisje: ken dat vage van de mannen.. Ben ik weer eens enthousiast, reageert mijn ventje totaal niet zoals ik had verwacht.. Het onbekende blijft volgens mij spanned voor die mannen..
    Jullie lijken allemaal wel voetbalmannen te hebben?? Ik ben blij dat die van mij daar niet van houdt..
    Ook fanatiek aan de poets geweest met z'n allen.. Moet eerlijk bekennen dat wij ook geregelt een werkster hebben (en dan te weten in welk bedrijf ik werk.. :))

@Starfish: lijkt me super om het kamertje in orde te maken! Moet eerlijk bekennen dat we ook al ons compkamertje leger hebben gemaakt. Het kan alvast maar een ander plekje hebben ;)

@annemoon: ik duim voor je dat de symptomen iets anders betekenen dan je ongi *duim, duin*

Hier niks nieuwe te melden. Lekker weekend gehad. Ga even switchen naar hyves, zal ik ook genoeg bij te lezen hebben...

12. mevrnathalie

mevrnathalie Fanatiek lid

May 20, 2009
    1,494
    0
    0
    Hoi Dames,

@Mutzie, wat leuk zeg Antwerpen, wij gaan aankomend weeken met de zaak een weekend naar Brugge. vrijdagmiddag weg en zondagochtend gaan we weer richting huis...en mijn mannetje gaat ook lekker mee.

Vanmorgen kon ik erg slecht mijn bed uit komen zeg...blehhhh zit nu al te gapen op mijn werk. Vanmiddag eerder weg omdat ik voor controle naar de oogarts moet. Dus ben wel lekker iets eerder thuis. Vanmorgen ook weer last van kokhalzen, nu ook nog een beetje die neigingen. Bah! Gister weer intiem geweest en vanmorgen (na het vrijen dus) weer een beetje bruinig bloed in mijn inlegkruisje, telkens na het vrijen. Normaal heb ik hier geen last van.

Wat zijn jullie plannen voor aankomende week?

@Super; Hoe is het met je meid?

@Annemoon, spannend nog een paar daagjes geduld...wie weet wordt het wachten beloond.

@Starfish, pas 2 kiloooo??? Lekker toch...die kilootjes komen straks wel hoor!

13. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

Mar 15, 2009
    2,566
    31
    48
    @ mutzie.. ja een hele erg voetbal vent :D nu heb ik het zelf ook erg druk dus dat is niet erg.. Maar we willen straks wel af gaan bouwen.. Nu is hij 3 avonden per week bij de voetbal 2 avonden bij de zaalvoetbal en zaterdagmiddag en zondag heel de dag daar .... En de andere twee avonden werkt hij :) zo lekker rustig!!
    Ik ben zelf ook weer (jaja vakantie voorbij) elke avond aan het lesgeven dus daarom botst het niet... ;)

@ nathalie.. vervelend van dat bruinverlies.. :S Hopen dat het snel overgaat... Gelukkig kon ik vanmorgen 6,15 (!!! :S) makkelijk uit bed...

@ super... nog thuis?? en hoe gaat het meisje?? :(

14. choco23

choco23 Actief lid

Aug 6, 2009
    155
    0
    0
    hallo allemaal,
    alweer een poos niet op het forum geweest even terug gelezen en wat een heftig verhaal van super ik wens jullie heel veel sterkte!!
    verder is het best druk op het forum dus beetje lastig om op iedereen te reageren. hier is het rustig woensdag gaan we beginnen met de ovulatie testen en weten jullie trouwens iets van de smep methode kan niet echt iets duidelijk vinden.
    groetjes choco en sorry dat ik niet op iedereen gereageerd heb probeer nu wel weer even bij te blijven haha

15. mevrnathalie

May 20, 2009
    1,494
    0
    0
    @Krisje; Ja, echt vervelend dat bruinverlies en vooral na het sexen, ben dan toch een beetje een schaamdoos hoor!

Nu ook nog last van af en toe een drupje lichtbruin.

Straks naar de oogarts pffff ben benieuwd of ze achteruit gegaan zijn.

16. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

Mar 15, 2009
    2,566
    31
    48
    @ nathalie.. Hoe was het met de ogen?? Niet achteruit gegaan???

Mijn ouders zijn zondag 30 jaar getrouwd en voor hun 25ste jubileum hebben we met zijn drieën (ik, mijn broer en vriend) een fotoshoot gedaan en 3 mooie foto's uit laten vergroten en die hangen nu dus al weer 5 jaar bij mijn ouders in de woonkamer.
    Nu wilde ik graag opnieuw foto's maken rond hun trouwdag maar dan met mijn ouders erbij...Maar wij als kinderen hebben het zo druk dat we alleen zaterdag morgen kunnen :D Heel handig voor het zoeken van een fotograaf -> NOT!... Nu heb ik dus na een aantal weken eindelijk een fotograaf gevonden die dichtbij woont, niet heel duur is, en mooie foto's maakt (volgens zijn portfolio dan ;)).. Dus zaterdag kunnen we mijn ouders verrassen :D:D
    Ze zijn al wel heel nieuwsgierig ;) had op hun kalender gezet dat ze vrij moesten houden, niets mochten plannen, en nu vragen ze dus steeds wat is de bedoeling, hoelaat, wat moet ik aan :p kei geestig!! dat nieuwsgierig heb ik dus van mijn ouders haha!

Iemand anders nog niews?? En wat zjn jullie plannen voor vanavond? Hier rustig bankhangen en mijn knie wat rust geven.. :S doet weer meer pijn vandaag.. Soms gebeurd dat...Erg vervelend... :S

17. mevrnathalie

May 20, 2009
    1,494
    0
    0
    Mijn rechteroog is iets achteruit gegaan, hij moest toch nieuwe bestellen dus dan kan die nu gelijk goede sterkte bestellen.

Ik heb GTST op de planning staan voor vanavond en ga nu lekker even een tosti maken heb trekkkkkkk

18. Smits

Smits Fanatiek lid

Jul 11, 2009
    1,284
    0
    0
    zuid-holland
    Hoi krisje: Leuk idee om de foto's te vervangen met je ouders erbij.

Nathalie: Altijd vervelend als je ogen achteruit gaan. Ben zelf altijd erg jaloers op mensen met goede ogen.

Ik ben om half zeven thuisgekomen snel eten koken, ondertussen nog werken, voortuin weer netjes gemaakt en straks weer even aan de arbeid. Daarna lekker banken!!!! Mannetje komt ook zo gezellig thuis.
    Altijd weer fijn als de maandag voorbij is. Dat is altijd zo'n hectische dag bij mij.

Choco: Succes met het vinden van je (gouden)ei!!

19. Smits

Smits Fanatiek lid

Jul 11, 2009
    1,284
    0
    0
    zuid-holland
    Vraag me af hoe het met Super zal gaan.

20. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

Mar 15, 2009
    2,566