Hoi hoi, Ben ook benieuwd hoe het met haar gaat. Volgens mij is ze gister ook niet online geweest... Hier ook weer op zoek naar het ei van de maand... En begonnen met Sonja.. grrrrrrrr word er zo kribbig van als ik honger heb, hihi
De plannen voor vanavond......... Ga zo lekker slapen! Net geklust, we zijn weer begonnen, eisprong komt er weer aan ergens eind van de week. We gaan proberen het elke dag te doen, eens kijken wat dat uithaald! Heb net na de klus zo'n 20 min. met een kussen onder me kont een tijdschrift (kinderen) liggen lezen. Vandaag weer gewerkt, was weer erg leuk alle kindjes te zien. Was net of ik niet was weggeweest! Ben trouwens gewoon doorgegaan met de etos zwanger worden pillen, heb nu nergens geen last meer van, denk dat me lichaam ff moest wennen aan al die stoffen die in die pillen zit!
@ Gelukkig.. dan gaan we deze ronde gelijk op.. samen opzoek naar ons ei.. haha... Gebruikte jij nou ook ovu sticks?? Ik ben er vandaag weer mee begonnen, had een heel licht streepje.. dus nog geen ei...
goeie morgen. ik geloof dat ik me bij sabrina en gelukkig kan aansluiten alle 3 op zoek naar ons ei is trouwens de eerste keer dat ik ovu sticks ga gebruiken en voor jullie?? en sabrina ik zie dat je begonnen ben met sonja ik vorige week weer met de ww wat een ramp he nou succes in ieder geval. krisje --> leuk idee joh van die fotos zullen ze wel erg blij mee zijn, en erg vervelend van je knie heb je dat als je de hele dag gestaan hebt ofzo lekker de lucht in en een coldpack erop ofzo. heeft er iemand al wat van super vernomen hoe zou het zijn? nou iedereen een fijne dag vandaag groetjes choco
Hou Dames, Succes met het vinden van jullie ei!!!! Hier net naar de wc en allemaal bruinig slijm terwijl ik vorige week woensdag (2 sep) mijn ongi had. Het was wel minder dan normaal...nu zit ik op Internet te neuzen en daar staat dat het een innesteling bloeding zou kunnen geweest zijn en dat je dan vaker last hebt van bruinig slijm....nou snap er niets van. Ga denk deze week even voor de zekerheid een testje doen ook omdat we aankomend weekend naar Brugge gaan met mijn werk en dan wil ik wel weten of ik een drankje mag en of ik alles mag eten.
Lieve meiden, ik ben er nog. Ik lees ook gewoon met jullie mee kon alleen even niks uit mijn handen krijgen. Zaterdagmiddag donderde ik keihard van mijn roze wolk. Opeens voelde ik het; ik ben niet meer zwanger, ik straal niet meer, ik krijg geen kindje in Maart........ De hele dag last van mijn hormonen gehad en veel bloedverlies. Wat een verschrikkelijke dag. Zondag was ik zo moe dat ik veel heb gelegen op de bank. 's middag met mijn vriendinnetje en de hond naar buiten gegaan, uitwaaien. Daarna lichamelijk helemaal gesloopt. Maandag weer op de bank gelegen nog steeds een knoop in mijn maag en hormonen die vreemde dingen met je doen. 'S avonds zomaar weer in tranen, waarom? Omdat ik niet naar bed wou!! Stik in die stomme hormonen.... Vandaag, ik voel me iets beter de knoop in mijn maag is nu af en toe even weg. Alleen kijk ik steeds op de klok. Vandaag om 12.10 zouden we onze eerste echo krijgen Familie, vrienden, collega's allemaal reageren ze zo goed. Bloemen, kaartjes, mailtjes, smsjes het doet ons allemaal zo goed. Helaas blijf je ook de verkeerde dingen horen; ach gelukkig was je nog niet zo ver, ach gewoon snel weer opnieuw zwanger worden, ach het was nog niks.................. Het lucht mij op alles te vertellen (of te schrijven) steeds weer hetzelfde verhaal vertellen. Lichamelijk ben ik nog slapjes. Het verloopt nu een beetje als een flinke ongesteldheid. Pijn is gelukkig weg. De vk heeft gister mijn verhaal weer aangehoord. Ze gaf aan dat het klonk alsof alles in 1x eruit is gekomen en dat het achter de rug is. Volgende week donderdag gaan we nog even bij haar op gesprek om te kijken of ik geen bloedarmoede heb opgelopen. Ook kunnen we dan praten over hoe verder. Maar dat weet ik allang natuurlijk........ snel Zwanger worden!!!! Ik weet niet zo goed meer wat er allemaal met jullie is gebeurd de afgelopen dagen maar vanaf nu probeer ik weer mee te komen op het forum. Ontzettend bedankt voor jullie lieve woorden en virtuele steun!!!! Jullie zijn TOP........... Knuffel
@Super, wat verschrikkelijk meid dat sommige mensen ook zo kunnen reageren van het was nog niks etc. stomme reacties waar je al helemaal niet op zit te wachten. Ik hoop dat je geen bloedarmoede hebt opgelopen meid. Hoe is je vriend eronder? Fijn dat je familie/kennis/collega's zo met je meeleven en dat doen wij natuurlijk ook. Heb aan je gedacht meid.
O super, vind het zo erg voor je! Je bent erg dapper! Misschien een beetje hard het volgende maar (wil je niet verdrietiger maken) ik ben helemaal aan het flippen. Voelde me erg raar de afgelopen dagen en ging van het weekend eten met vriendinnen. De ene is nu 36 weken en de andere is ook zwanger! Voelde wel even een knoop. Kon aanstaande donderdag pas testen, maar ik d8 heb er nog 1. Naar het toilet gegaan en direct in de woonkamer gaan zitten, verwachtte er niks van. Na 5 minuten terug en er staan 2 strepen!!!!!!!!!!!!!!!!!!! AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA Mijn man is naar zijn werk en ik kan het niet geloven en met niemand delen :x. Ga zo maar ff de huisarts bellen en nog een paar tests halen........... Mijn hart bonkt uit mijn borstkas.........
@Annemoon; wat geweldg, een streep is een streep meid. Maar let wel op dat je eerder getest heb en dat het eventueel nog door kan komen maar ik hoop het niet voor je meid. Echt geweldig en snel bellen en nog een test doen morgen.
ANNEMOON: AHHHHHHHHHHHHHHHHHH wat geweldig!!!! Van harte gefeliciteerd meis!!!! Ik kan wel wat goed nieuws gebruiken hoor! Ik ben echt blij voor je! Wat ontzettend spannend zeg. Ik kan nog heel goed herinneren dat ik het ook kwijt moest toen ik net die test deed. Oh wat geweldig! Nathalie; Mijn vriend moest vandaag weer naar zijn werk (na onze vakantie) Hij had geen zin zei hij dus dat betekend dat hij nog wel wat van slag is. Hij vindt het namelijk nooit vervelend om te gaan werken. Maar het goede nieuws is dat vrouwen de eerste maand na een miskraam super vruchtbaar zijn dus heb meteen maar een nieuwe banner gemaakt.........Weet nog helemaal niet of ik het trek om snel weer zwanger te worden maar misschien ook wel. Annemoon en andere: voel je niet schuldig bij een positieve test of symptomen, ik gun het jullie allemaal van harte en kan echt wel vrolijk nieuws gebruiken.....
Bedankt nathalie! Ik hou zeker in mijn hoofd dat het nog mis kan gaan de komende tijd, dat heeft zp me wel geleerd. Maar probeer positief te denken. Super: wat heb jij een groot hart zeg xxx Heb net manlief gebeld of ie een beetje op tijd naar huis wil komen. Gezegd dat ik me niet zo goed voel, maar wilde het niet over de tel zeggen natuurlijk. Spannend, ben benieuwd hoe hij reageert!
annemoon--> super goed nieuws zeg van harte geniet ervan een streep is een streep hoor ik zou maar vast gebak gaan halen. super--> goed te horen dat het iets beter met je gaat en dat je ondanks alles positief ben weet dat je hier altijd je verhaal kwijt kan en probeer mensen die die rot opmerkingen maken te negeren ze weten waarschijnlijk niet wat ze moeten zeggen. sterkte nathalie --> vreemd hoor bruin verlies zou indd maar een testje wagen niet het risico nemen dat je een borrel neemt terwijl je zwanger bent ik duim voor je dat je geen borrel kan nemen haha groetjes choco
@Super; fijn dat jullie wel evel steun bij elkaar vinden, ik had het net voor de vakantie en gelukkig hebben we toen direct 4 weken vakantie daarna gehad. Maar het is wel een verschil met 5 wk of 10 wk vind ik, maar goed het is altijd verschrikkelijk om zoiets mee te maken. @Annemoon; Tuurlijk moet je positief blijven meid. Het is toch geweldig die streep!
@Choco; vergeet helemaal op jou te reageren....ik hoop ook dat ik geen borrel mag drinken het weekend. Mijn buik rommelt ook af en toe. Merk jij al dat je eisprong eraan zit te komen?
Nathalie; lekker dat jullie inderdaad even samen vakantie hadden. Een miskraam blijft afschuwelijk om me te maken of het nou 5 of 10 wk is. Ben wel blij dat mijn vriend en ik het saampjes toch weer goed hebben gedaan, geeft veel vertrouwen voor de toekomst! Heb je trouwens gezien dat onze cyclus maar weer 3 dagen scheelt???Net als toen we begonnen...... Maarja jij gaat natuurlijk voor het weekend testen en dan heb je hopelijk weer een dikke vette streep! Wel vaag weer dat bruinverlies. Waarom moet het toch altijd zo raar gaan????? Annemoon: spannend hoe je vriend gaat reageren. Ik had ook voor mijn nod getest! Toch prettig als je nod straks geweest is!!!!Ga voor je duimen. Choco; sorry maar weet even niet hoe jij ervoor staat. Op zoek naar je ei??Of naar nod op weg.
Choco; sorry zie nu dat je op weg bent naar de eisprong. Ben er nog niet helemaal bij! Spannend hoor!
ANNEMOOOOON, wow dit is goed nieuws. Geweldig meid. Apart he om zo'n dubbele streep te zien, zo onwerkelijk, ineens ben je zwanger. Donderdag is toch je NOD? De tijd gaat vandaag niet snel genoeg voor je. Lieve Super: Je doet je topic naam eer aan. Je bent echt een Super-meid. Voor jullie is een droom even in duigen gevallen en dan alweer zo positief. Mensen die zo raar reageren zou je toch een enkeltje naar de maan willen geven. Gelukkig heb je heel veel steun van andere en aan je vriend ( en hij aan jou). Choco, sorry ben het ook even kwijt=> opzoek naar je ei toch met de ovu-testen. Natahlie: Ik vind dat je maar aparte klachten heb. Kan me helemaal voorstellen dat je nog een test ga doen. Succes
wow... super wat heb jij een positieve instelling! Inderdaad vervelend al die opmerkingen die je helemaal niet wilt horen.. Hopen dat je weer snel zwanger mag zijn @ alle tikkende eitjes... Zoek en je zult (hopelijk) het vinden... @ annemoon... waaahhhh... hopelijk dat je vriend vroeg thuis is... al nieuwe testen gehaald en getest???? ben benieuwd Hier gisteravond kort met mijn vriend over de komende afspraak gehad en gespeculeerd over de volgende stappen van de gyna.. Denken dat hij dus met medicijnen gaat komen. Mijn vriend wilt het liever niet met medicijnen opwekken omdat hij het allemaal natuurlijk, op eigen houtje wilt doen... Medicijnen enzo is hij niet zo van.. :S Toen ik natuurlijk op mijn situatie uitgelegd, dat je onzeker word als je geen ongi hebt... Je weet niet waar je aan toe bent, durf bij wijze van bijna geen witte broek aan; overal maandverband & tampons in tassen en jassen voor de zekerheid... en toen begreep hij mijn kant ook wel en zei dat wat ik wil, we doen... Heel lief dat hij dat zei, maar nu voel ik me wel schuldig.. Net of ik een belangrijkere mening heb ofzo..:S wil het graag SAMEN beslissen... zucht...
@Kristel; meid je hebt gelijk dat je het even goed duidelijk gemaakt heb bij je vriend. Het is gewoon vervelend om niet te weten waar je aan toe bent. @Smits; Ja, ik heb idd een rare menstruatie en lichaam. In ronde 1 ben ik ook gewoon ongi geworden totdat ik het niet echt vertrouwde en toch maar ging testen omdat ik opeens een enorme bloeding kreeg, dus vandaar mijn onzekerheid. @Super; Het heeft idd een enorme impast zo'n miskraam, ook na 5 weken en na 10 weken, maakt niet uit, het doet wat met je. Ben blij dat je zo positief bent, ik heb dat toen ook direct na een paar dagen gedaan. Onze tijd komt heus!