Gestopt met de pil in mei, wie nog meer?!

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by Starfish, May 7, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

Mar 15, 2009
    2,566
    31
    48
    @ nathalie.. volgens mij heb jij nu dezelfde stand als ik... onzeker over je eigen lichaam qua ongi of niet??? wat jouw bruinverlies is, weet ik ook niet... Heb inderdaad wel eens gelezen dat het of heel oud bloedverlies is op een eisprong innestelbleoding... Maar he, ben ook maar een leek ;)

2. mevrnathalie

mevrnathalie Fanatiek lid

May 20, 2009
    1,494
    0
    0
    ja Krisje het is echt balen die onduidelijkheid over je eigen lichaam dus vandaar dat ik toch voor alle zekerheid wil testen omdat ik natuurlijk de vorige keer ook gewoon mijn bloeding heb gehad en toen opeens die miskraam, dus vandaag mijn onzekerheid.

Maar meid ga weer even verder werken tot half 5 en dan op de fiets naar huis....ja fit en gezond.

3. annemoon80

Jul 16, 2009
    68
    0
    0
    NULL
    NULL
    Krisje: groot gelijk dat je jouw situatie aan je vriend hebt duidelijk gemaakt! Al die onzekerheid maakt je gek en kijk waar je allemaal rekening mee houd (kleding, verband/tampons etc). Dat is ook niet te doen dag in, dag uit!
    Nathalie: Vreemd al dat bruinverlies.......ga je gewoon om de zoveel tijd testen?
    Choco: Succes met zoeken naar je ei. Gebruikte jij nou deze maand ovusticks? Ik kan het ieder geval aanraden, bij mij scheelde het een hoop onzekerheid. Er is maar zo'n kort moment voor de bevruchting en als je die weet en lekker klust, kun je niet meer doen dan afwachten toch? Dit was mijn eerste maand met ovutesten en met goed resultaat hihi. Misschien voor jou ook, ik hoop het !
    Sabrina: hoe is het met jou?

4. Smits

Smits Fanatiek lid

Jul 11, 2009
    1,284
    0
    0
    zuid-holland
    Krisje: Kan me voorstellen dat het voelt alsof je je mening opleg aan je vriend. Maar goed het is jouw lichaam en deze geef je met medicatie alleen maar even een duwtje in de goede richting. Zeg maar het welbekende peppertje ;).

Annemoom: wanneer ga je weer testen? Heb je al een foto?

Nathalie: Ook voor jou, ga je vanavond of morgen testen? ( ik zeg vanavond:p)

Wij hadden zulke goede voornemens om deze week een aantal keer te gaan sporten, te beginnen met vanavond. Ja hier zitten de zomer kilo's er ook aan. Maarja het blijft bij hadden. Het is toch echt bbq weer (en zo komen nou die kilo's eraan).

5. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

Jun 28, 2009
    1,980
    0
    0
    Noord-Holland
    Anemoon wat geweldig meid!!!!!! GEFELICITEERD!!!!!!

6. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

Jun 28, 2009
    1,980
    0
    0
    Noord-Holland
    Oh bericht werd ff te snel verstuurd! Is je man al thuis en hoe reageerde hij??? ben benieuwd!

Nathalie heb jij al getest??? Ben ook benieuwd! Als het een nega test is misschien toch eens langs de huisarts om te vragen wat het nou kan zijn steeds dat bruinverlies!

Lieve Super wat ben jij ontzettend sterk! Ik ben gewoon kwaad om die belachelijke reacties die je hebt gekregen! Het is nog niks???? Dat is zo'n bull shit!!! Wij waren even ver en geloof me als het bij mij niet goed gaat zou ik nooit zo sterk kunnen zijn als jij! Wees niet te hard voor jezelf he, je hoeft niet altijd sterk te zijn! Je hebt hier geen uniform aan en hoeft niet te werken! Neem je tijd voor dit verlies, want het is een verlies en dat kost tijd... Hele dikke digitale knuffel, een grote kop thee met heeel veel chocola stuur ik je!!!!

Krisje wat fijn dat je vriend de keuze bij jou legt. Ik denk dat hij het gewoon nog niet van jouw kant heeft bekeken en nu wel! Dus je dringt hem je mening niet op hoor! Het is onwijs begrijpelijk!

Smits hoe voel je je???

Choco succes met het zoeken naar je ei! (een choco ei hihi!)

Hier gaat alles goed. Ik heb sinds 2 dagen wel wat last links in mijn buik. Ik ga proberen positief te denken dat het gewoon banden pijn is, maar nu die echo er weer aankomt word ik toch altijd weer nerveus!
    Nu heerlijk 2 dagen vrij! Morgen trouwt mijn vriendin die ook zwanger is dus dat is wel gezellig!
    Nu ff gtst kijken op rtl gemist, want gisteravond had ik een avond dienst!

7. mevrnathalie

May 20, 2009
    1,494
    0
    0
    Nou Dames, het was dus negatief. Heb net getest. Ik had het ook wel verwacht omdat ik vorige week toch mijn bloeding gehad heb maar minder, maar goed de maand daarvoor had ik alleen maar bruinverlies ipv bloed, dus dat zegt bij mij dus ook niets. Nu af en toe een druppeltje bruinverlies. Ach deze ronde goed klussen en ga denk als het deze ronde niet raak is volgende ronde met ovu-sticks beginnen.

@Jojo, veel plezier morgen met het huwelijk van je vriendin!

@

8. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

Jun 10, 2009
    2,962
    0
    36
    Leerkracht basisonderwijs
    Zaanstad
    Jeetje meiden wat een verschillende nieuwtjes allemaal. Alle emoties komen langs.

Super.. Ik vind je echt een topper.. Vind het zo ontzettend knap hoe je ermee omgaat.. Heb echt diep respect voor je. Zoals Smits al zegt.. je doet je topic naam eer aan. Fijn om te lezen dat jij en je mannetje steun vinden bij elkaar. En al die goed bedoelde rotopmerkingen..GRRRRRRRRRRRRR kill....

Annemoon... ik zei het nog he.. GEFELICITEERD... Hoe reageerde je mannetje???

Raar hoor.. op twee zover uit elkaar liggende berichten reageren..

@ Nathalie.. echt raar hoor al jouw klachten, hopelijk is het iets goeds.. ga voor je duimen.

@ Choco.. ik ga voor de derde keer sticks gebruiken.. de eerste keer was mijn ei spoorloos. De vorige ronde had ik hem gevonden.. en deze ronde dus op zoek.. en dan op advies van Smits met de beentjes de lucht in.

@ Jojo.. tuurlijk zijn dat bandenpijnen.. we spannend weer hoor een echo, maar natuurlijk ook super, mega, vet leuk om maar even in het taalgebruik van mijn leerlingen te blijven..

Hier verder weinig aan de hand.. beetje last van mijn rechterkant.. zal wel een eierstok zijn.. en vette honger, hahahaha... maar ga nu lekker eten... tot straks...

9. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

Jun 28, 2009
    1,980
    0
    0
    Noord-Holland
    he jammer Nathalie! Ovu sticks geven idd zekerheid en duidelijkheid! Is altijd het proberen waard toch!

10. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

Jun 28, 2009
    1,980
    0
    0
    Noord-Holland
    Nou Sabrina het lijkt erop dat je ei er aankomt!!!! Laat maar springen dat ei van je stok! Je springstok hahaha

Volgen jullie ook ONM??? Vind het zo een heerlijk bank hang serietje!!! Straks weer lekker gtst helemaal goed!

11. mevrnathalie

May 20, 2009
    1,494
    0
    0
    Nou idd JoJo! denk dat ik deze ronde nog zonder ga proberen en dan de volgende ronde maar eens ovu-sticks kopen!

Mijn bruinverlies is wel minimaal, waarschijnlijk is het gewoon oud bloed van mijn menstruatie. Nu kan ik wel een borreltje drinken aankomend weekend in Brugge en kan gewoon wel een biefstukje nemen. Dat is dan toch wel geruststellend dat ik niet zit te stressen toch? Al had ik dan liever geen bief en drankje hoor maar goed het is niet anders.

12. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

Jun 28, 2009
    1,980
    0
    0
    Noord-Holland
    Nee leuk is anders, maar nu het toch niet zo is kun je er dit weekend maar beter van gaan genieten! :) Volgende ronde gaat het bij jou ook gewoon weer raak zijn.
    Gaat het eigenlijk met jou wel weer goed na je miskraam??? Lijkt me wel erg spannend als je straks weer zwanger bent. Hoop niet dat je dan te erg onzeker wordt!

13. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

Jun 10, 2009
    2,962
    0
    36
    Leerkracht basisonderwijs
    Zaanstad
    @ Nathalie.. he jammer negatest... Flink doorklussen deze ronde, hihi

@ Jojo.. laat dat ei inderdaad maar flink knallen, haha

14. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

Jun 28, 2009
    1,980
    0
    0
    Noord-Holland
    Niet te hard Sabrina want dan krijg je net als ik een gat in je eierstok hahah en geloof me dat is echt pijnlijk hahahha! Denk dat ik er nu nog steeds wat last van heb. Ga vragen of ze het maandag alsnog even na willen kijken.

15. mevrnathalie

May 20, 2009
    1,494
    0
    0
    @Jojo; Gaat goed met ons hoor, lief dat je er naar vraagt. Bij ons ging het natuurlijk toch anders als bij Super. Ik ging testen tijdens die bloeding (miskraam bloeding) en dan is er nog wel hcg-waarde maar goed dat wordt dan steeds minder. Tuurlijk hebben wij er verdriet van gehad maar ik denk ander soort verdriet als wat Super nu heeft...tuurlijk het is altijd erg.
    Anders had ik nu ook zo'n 11 weken geweest, daar denk ik soms wel eens aan hoor, maar onze tijd komt heus nog wel, geduld hebben word uiteindelijk toch beloond.

@Sabrina; jammer he, maar ik ga net als jullie flink klussen....

16. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

Mar 15, 2009
    2,566
    31
    48
    zo zo meiden... veel online :D en veel gebabbeld het afgelopen uur...

Probeer op iedereen te reageren...

@ nathalie.. Balen, maar denk dat je het wel een beetje had verwacht??? misschien zozo jojo zegt, even langs de ha gaan, of een belletje doen???

@ sabrina... Lekker he, al die onzekerheid om je gouden ei te zoeken ;)

@annomoon, so us je test eens?? en je vriend al thuis, hoe reageerde hij, en al weer getest?!?! je maakt mij hyper (zie gewoon 3 vragen in een zin) net een stuiterbal :D

Meiden, dank je voor jullie reactie.. Ik voel(de) me best lullig naar mijn vriend toe, net of het maar moet terwijl hij nu watervrees heeft... Hij is ook zo tegenstrijdig.. Wel stoppen met de pil maar het mag ook wel 3 jaar duren van hem :S Hoezo moeilijk als je zelf graag mama (wat klinkt dat leuk he :)) wilt worden...?? En daarom voelt het bij mij ook zo dubbel.. Wéét wel dat hij graag vader word maar het moet niet gelijk nu bij hem.. Terwijl ík het liefst gister wilde, ben zo'n mevrouw ongeduld :p zucht... onzeker juf is er weer :S

Bijna gtst meiden!!

17. Smits

Smits Fanatiek lid

Jul 11, 2009
    1,284
    0
    0
    zuid-holland
    Nathalie: Wat jammer. Hopelijk binnenkort wel goed nieuws.

JoJo: Hier gaat alles eigenlijk gewoon zijn gangetje. Zo nu en dan een gevoelige buik en (.)(.). laatste is niet constant, beetje apart. Ik merk wel dat ik sneller vol zit met eten en het volle gevoel kan uren aanhouden en dan ineens..honger.... vervolgens begint het weer van voor af aan. Mijn stoelgang is ook aan het veranderen (of zou dat door de weinige koffie komen;)). Verder duimen we maar dat alles goed gaat. Voor jou nog 6 daagjes........

Annemoon: Hoe heb je het verteld?

18. Smits

Smits Fanatiek lid

Jul 11, 2009
    1,284
    0
    0
    zuid-holland
    vergeet nog helemaal ( dat heb ik wel vaker de laatste tijd) te melden dat we zaterdag de cb digitaal test hebben gedaan. Was weer zo leuk om een test te doen (was wel al nr 4 hoor). Deze gaf aan dat we meer dan 5 weken zwanger zijn....uhhhhhhhhh was toen volgens mijn berekening 4,4 wkn.

19. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

Jun 28, 2009
    1,980
    0
    0
    Noord-Holland
    Leuk Smits! Toch maar je banner aanhouden dan he! Leuk hoor!!!! Toch een kortere cyclus gehad kan ook! Had ik ook hoor hihi

Nou ssssssssssssssssssttttttttttttt GTST!!!!

20. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

Jun 28, 2009
    1,980
    0
    0
    Noord-Holland
    Reclame!!!!
    Dus nog nieuws hier???

Share This Page