Gestopt met de pil in mei, wie nog meer?!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Starfish, 7 mei 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    sinds 15 minuten nog niet ;)

HOme alone hier... nog meer meiden eenzaam :p

2. mevrnathalie

mevrnathalie Fanatiek lid

20 mei 2009
    1.494
    0
    0
    @JufKrisje; Ja had het wel aan verwacht hoor. Op naar deze ronde toch, altijd positief blijven.

@Smits; Leuk hoor dat je nog even de cb digital hebt gedaan! altijd leuk als ze positief zijn ;) Nou wij moeten nog even geduld hebben.

Ga weer gtst kijken zo en dan brood maken voor mijn mannetje en w8te tot hij thuis komt van het trainen...en dan vanavond lekker klussen...heeft denk nu nog niet heel veel zin maar ik heb wel zin hihihiihii

3. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    nathalie.. Klussen staat ook op mijn lijstje ;):D

Tenminste als mijn vriend niet hondsmoe thuis komt en geen puf meer heeft...

4. mevrnathalie

20 mei 2009
    1.494
    0
    0
    @Super; zag het idd scheelt maar weer 3 dagen, wij lopen dan weer (bijna) gelijk met de cyclus alhoewel had ik liever gezien dat het voor jou anders had gelopen meid. Hoe voel je je nu verder? Hoe is het met je mannetje?

5. mevrnathalie

20 mei 2009
    1.494
    0
    0
    Ja, die van mij gaat maar gewoon mee, hij zorgt maar dat die fit is :p hahahah

6. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    zoo... bazig vrouwtje ;) :p wel lief zijn voor je mannetje!!!

7. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

28 jun 2009
    1.980
    0
    0
    Noord-Holland
    Ja hier ook een lady home alone!!!! Geinstalleerd op de bank en totaaaaal geeeen zin om te klussen hahaha komt doordat mijn eierstok zeer doet en dat voel je ook tijdens het vrijen.... Arme man van me!

8. mevrnathalie

20 mei 2009
    1.494
    0
    0
    ja ik ben heel lief Krisje! Soms ook niet hoor maar meestal wel.

Hij krijgt motorrijles voor zijn verjaardag van mij, dat is toch wel heel lief.

9. annemoon80

16 jul 2009
    68
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey meiden,

Even een korte update. Ben niet zo handig met de computer.....dus die foto komt er niet. Maar geloof me een mooie streep. Donderdag ga ik naar de huisarts en dan hoor ik wel verder hoe en wat.
    Mn mannetje was lekker op tijd thuis. Had bij de prenatal en speentje gekocht met: papa is the best. Mocht ie uitpakken hihihi.
    Hij was helemaal blij!
    We kunnen het allebei nog niet echt bevatten......

Nathalie: toch negatief, balen. Die ovutests vond ik echt handig. Heb je ook een beetje een idee wanneer je je menstruatie kunt verwachten!

@allemaal: bedankt voor de felicitaties!!!Erg lief. Zo zie je maar dat we mekaar steunen bij goede en slechte berichten! Ik ga weer even door het huis stuiteren....tot snel

10. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    dat is waar nathalie.. ;)

Laat mij dan nog maar even niet zwanger zijn hoor... wil geen eierstokpijn krijgen maar gewoon lekker veel seks :D:D

Annemoon, leuk idee van die speen!!! en nu duimen dat het allemaal goed blijft gaan :D

11. Smits

Smits Fanatiek lid

11 jul 2009
    1.284
    0
    0
    zuid-holland
    haha, die mannen van jullie moeten volgens mij wel heel snel thuis komen, Nathalie en Krisje

12. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    duurt nog een uur hoor smits :( minimaal!

13. mevrnathalie

20 mei 2009
    1.494
    0
    0
    jajajajaja heel snel!!!! Nou ik ga de pc afsluiten en nu echt brood maken voordat mijn lieverd thuis komt hahaha tot morgen

14. Smits

Smits Fanatiek lid

11 jul 2009
    1.284
    0
    0
    zuid-holland
    arme jij

15. mevrnathalie

20 mei 2009
    1.494
    0
    0
    Doei meiden tot morgen

16. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    dan is het straks alleen maar lekkerder smits :p

Tot morgen nathalie!

17. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

28 jun 2009
    1.980
    0
    0
    Noord-Holland
    Meiden ben echt een beetje bang... Heb echt flinke steken links boven mijn schaambeen, lies en eierstok... Dit heb ik nog niet eerder gehad en weet dus niet wat het is! Ik heb dit al sinds gister. Ik verlies gelukkig geen bloed, maar zit wel de hele tijd op de wc te kijken of het er echt niet is...
    Het komt echt net weer opzetten... Iemand een idee wat het kan zijn??? Ben echt bang!

18. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    õk geile bui gelijk weg!

jojo, misschien kan ik je wel gerust stellen.. Mijn vriendinnetje die net mam is geworden :) kreeg rond de 12 weken last van bandenpijn.. Ze dacht zelfs aan een blaasontsteking omdat ze de pijn niet herkende... :S voelt het bij jou ook zo???

19. super80

super80 Fanatiek lid

8 jun 2009
    1.788
    0
    0
    Jojo: klinkt als bandenpijn. Heb gelezen over de pijnen die je links of rechts hebt. Dat kunnen erge steken worden op het moment dat je niest of hoest of onverwachte bewegingen maakt. Ik hoop zo dat het bandenpijn is. De pijn die ik had zat echt in het midden zeg maar, nou ja onderin mijn buik en niet links of rechts.

20. super80

super80 Fanatiek lid

8 jun 2009
    1.788
    0
    0
    Heerlijk om weer even het geteut te lezen....hahahahaha

Jojo: bedankt voor je opmerking over dat ik hiet geen uniform aan heb! Lief en raak! Soms ben ik ook heel erg verdrietig maar soms ook oprecht positief. Denk echt dat je bandenpijn hebt.

Nathalie; jammer dat de test negatief was. Dan maar drank en een flinke biefstuk!

Annemoon; wat een leuk idee van die speen! Ik vind het heel spannend voor jullie en duim voor jullie!

Krisje; moet je nog lang op je mannetje wachten??????? Hier nog even geen behoefte aan seks. Maar dat komt vast snel wel weer..............nu even geen polonaise meer aan mijn lijf;)

Deel Deze Pagina