Gestopt met de pil in mei, wie nog meer?!

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by Starfish, May 7, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. super80

super80 Fanatiek lid

Jun 8, 2009
    1,788
    0
    0
    Smits; hoe voel jij je eigenlijk???Last van kwaaltjes?

2. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

Mar 15, 2009
    2,566
    31
    48
    zo we steken super aan met ons gekakel :p

reactie jojo!?!?! wat voel je nou ;)

3. super80

super80 Fanatiek lid

Jun 8, 2009
    1,788
    0
    0
    Hahaha ja krisje ik word aangestoken....

Ga zo lekker flaspoint kijken. Veel plezier met jullie mannetjes vanavond!!!!

4. Starfish

Starfish Actief lid

May 4, 2009
    485
    0
    0
    Voor degene die het nog niet weet:

Pfff.....vandaag ongelooflijk slecht nieuws gekregen: een goede vriend van ons heeft zich dood gereden tegen een boom....ik ben helemaal in shock! :$ Mijn vriendin belde mij vanmiddag op (wat raar was omdat ze voor de klas hoort te staan) en ik wist meteen dat er iets mis was. Die vriend is namelijk haar broer....pffff gelukkig hele lieve collega's om mij heen want ik was natuurlijk één hoop ellende....meteen mijn vriend gebeld omdat ik zelf niet wilde rijden en die is me komen halen en toen zijn we meteen naar mijn vriendin + haar ouders gegaan. Mijn god, wat is dit moeilijk! :x :(

@ iedereen: ik heb alle berichten gelezen hoor, maar kan het even niet opbrengen om op iedereen te reageren....

@ Anemoon: proficiat meid! :)

Ik ga zo onder de douche en dan naar bed.....pfff, ik zat net op mijn eigen privé-Hyves, staat zijn foto ook nog op de beginpagina bij vrienden.....net alsof er niks gebeurd is.....Zo zie je hoe snel alles voorbij kan zijn....

Het is ook allemaal zo tegenstrijdig....in mij groeit een nieuw leven en iemand anders leven wordt zomaar beëindigd, hij was pas 24! ...tjongejonge, ik kan het maar niet bevatten. Mijn vriend was vanmiddag ook helemaal in tranen...als wij ons al zo voelen hoe moet het dan niet zijn voor mijn vriendin en haar ouders....

*ZUCHT*

5. Smits

Smits Fanatiek lid

Jul 11, 2009
    1,284
    0
    0
    zuid-holland
    Jojo: Ik denk inderdaad ook gelijk aan banden pijn. Schijnt heel heftig te kunnen zijn. Rustig adem blijven halen en even lekker op bed gaan liggen. Misschien helpt een warme kruik om de bande te ontspannen. Anders gewoon even de huisartsenpost of vk bellen.

Super: bedankt voor je belangstelling. Ong 2 pagina's terug staat hoe het gaat. Eigenlijk gaat alles gewoon goed.

6. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

Jun 28, 2009
    1,980
    0
    0
    Noord-Holland
    Jeetje Starfish heftig hoor bah! Heel veel sterkte de komende tijd en blijf ook aan jezelf denken!

Meiden bedankt voor de lieve woorden! Ik heb nog nooit blaasontsteking gehad en weet dan ook niet zo goed hoe dat moet voelen. Merk wel dat het weg is als ik lekker in elkaar gevouwen ga zitten...
    Ben er niet helemaal gerust op, maar ga proberen niet te negatief te denken.

Super goed dat de woorden raak waren. Ik meen het ook echt. Zet je harnas ff lekker weg en schaam je niet om wat huid te laten zien ;)
    Nogmaals een dikke knuffel!!!

7. Smits

Smits Fanatiek lid

Jul 11, 2009
    1,284
    0
    0
    zuid-holland
    Lieve Starfish lees net je berichtje ook hier op het forum. Weet helaas uit ervaring dat dit niet te snappen is. 24 jaar en dan ineens weg uit leven. Zo oneerlijk. Heel veel sterkte!!! Dikke knuffel

8. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

Apr 30, 2009
    1,688
    0
    36
    Jeetje, wat een achtbaan aan emoties!! Waar moet ik beginnen? Willekeurige volgorde dan maar...

@Starfish: wat ongelooflijk heftig! Ik wens je heel erg veel sterkte met dit verlies! Niet te bevatten... :(

@Super: niet erg origineel: maar wat ben jij sterk zeg! Vind het super knap hoe je ermee omgaat. Nu zal het op papier anders zijn dan in het eggie, maar je komt sterk over. Hoop enorm voor je dat je er snel weer klaar voor bent en dat je snel weer zwanger mag zijn! En jammer dat er altijd mensen zijn die het niet helemaal begrijpen en dus zulke opmerkingen maken.. Sta er boven!

@Annemoon: van harte!! Wat super gaaf zeg! Lekker gaan genieten en positief blijven!

@Nathalie: balen van je test. Je lichaam doet maar raar... Misschien nog steeds een beetje van slag?

@jojo: niet te veel zorgen maken hoor! Zeker als het beter voelt als je anders gaat zitten. Grote kans dus dat het je banden zijn. Tis bijna de 14e!! :D

@Kris: je niet schuldig voelen hoor naar je vriend! Soms zien zij dingen niet totdat wij vrouwen het voor ze uitgespeld hebben. Dus het is niet jouw mening die je opdringt, het is jouw idee aan hem duidelijk gemaakt :)

Hier weinig nieuws. Heb totaal geen symptomen, dus verwacht gewoon volgende week ongi te worden...
    Nu mijn bedje maar eens opzoeken... Truste!

9. mevrnathalie

mevrnathalie Fanatiek lid

May 20, 2009
    1,494
    0
    0
    @Starfish; Meid heb gister al gereageerd op Hyves, maar doe het het nog een keertje. Wat verschrikkelijk nieuws zeg! Ik leef met je mee. Denk ook aan jezelf en aan het wondertje in je buik. Veel sterkte jullie beide.

@Joj; Pfff schrik hier een beetje van meid. Ik zeg als je het niet vertrouw bel naar je verloskundige! Beter voor niets bellen dan te laat toch. Waarschijnlijk zal het vast bandenpijn zijn. Hoe gaat het nu?

@Mutzie; Wanneer is je NOD?

@Super; Hoe heb je geslapen meid? Ik hoop toch ondanks alle negatieve dingen van afgelopen week dat je je iets beter ga voelen.

Hier geen veranderingen, mijn bruinverlies is wel weg nu. Gister nog even intiem geweet met mijn mannetje, hij was wel moe maar had wel zin in mij, dus dat is wel heeeeel lief.

Aankomend weekend naar Brugge met mijn werk. Vrijdag nog wel heel de dag werken en dan rond 17:00 uur vertrekken we, zal dus wel file-rijden worden:( Ga wel richting mijn vruchtbare dagen dus maar flink klussen het weekend in Brugge in de ontspanne weekend sfeer!

Vanmiddag om 4 uur vergadering dus ben vandaag later thuis, en ga eerst nog frietjes eten bij mijn schoonouders...mmm....

10. super80

super80 Fanatiek lid

Jun 8, 2009
    1,788
    0
    0
    Starfish: wat een afschuwelijk nieuws. Helaas weet ik uit ervaring hoe moeilijk het is om een jong iemand te moeten verliezen. Er komt een hele zware tijd aan. Ik wens je heel veel sterkte en liefs toe! Ik weet dat het moeilijk is maar probeer goed aan jezelf en je kleintje te denken. Een hele dikke knuffel voor je.

Jojo; als je je veel zorgen maakt misschien moet je dan de vk even bellen. Zorgen maken is namelijk ook niet goed. Het is vast bandenpijn maar als je hel zelf niet vetrouwd dan is het nog lang wachten tot 14 september.

Nathalie; slapen ging vannacht wat moeilijk. Kon niet goed in slaap komen en lag alleen maar te woelen en te malen. Gelukkig hoef ik vandaag niks dus kan ik de hele dag bijkomen en hopen dat ik vannacht beter zal slapen. Heerlijk gaan genietn in Brugge!

Mutzie; bedankt voor je lieve woorden. Op papier staat het inderdaad iets sterker staan dan in het echt. Maar ik moet zeggen dat ik wel weer af en toe mijn gedachte op iets anders kan richten en me vandaag wel weer iets beter voel. Ik voel mij niet meer zo boos de hele tijd.

11. mevrnathalie

May 20, 2009
    1,494
    0
    0
    @Super, ik hoop ook dat je vannacht wat beter zal slapen...het is hard gezegd hoor maar je moet verder dat is belangrijk voor jou en je vriend. Ik weet het zelf ook, het is moeilijk maar straks ga jij je echt beter voelen meid.

12. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

Jun 28, 2009
    1,980
    0
    0
    Noord-Holland
    Starfish heb je een beetje kunnen slapen? Moet je vandaag werken of heb je verlof gekregen?? Heel veel sterkte in ieder geval meid!

Hier gaat het weer helemaal goed! Ik heb geen last meer van die trekkerige steken en heb ook geen bloed verloren dus denk dan maar net als jullie dat het bandenpijn geweest moet zijn... Ik ga de vk niet bellen, want die is er vandaag niet en ik ga gewoon geduldig afwachten tot maandag...

Om 15uur naar de bruiloft van mijn vriendin!

13. super80

super80 Fanatiek lid

Jun 8, 2009
    1,788
    0
    0
    Jojo; fijn om te horen dat de pijn weg is. Dan is het gewoon bandenpijn geweest! Leuk een bruiloft vanmiddag, veel plezier.

Ik dacht net even heel sterk naar de supermarkt te gaan (op 5 min. fietsen). Sta ik in de rij word ik opeens super verdrietig. Wilde het liefst door de grond zakken en keihard gaan huilen. Gelukkig kon ik me inhouden en ben ik snel weer op de fiets naar huis gesprongen. Keek ook alleen maar om me heen of ik geen bekende zag, daar had ik ech geen zin in. Toch wel wat hormoontjes denk. Nu weer lekker met de laptop op de bank gekropen.

Starfish: hopelijk hoef je niet te werken vandaag! Nogmaals sterkte daar....

14. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

Apr 30, 2009
    1,688
    0
    36
    @Nathalie: ik denk dat mijn NOD maandag is. Had namelijk vorige week dinsdag nog een licht positieve ovutest, daarna niet meer. Dus denk dat ik hem maandag heb gemist. We wachten even af. Hoop dat ik het volhou tot vrijdag als ik nog niet ongi ben geworden. Heb dan lekker vakantie (geen zin in ongi in de vakantie natuurlijk, we in een zwangerschap, haha).
    Brugge is echt heel mooi vind ik. Dat wordt genieten!! :D

@Super: fijn dat je af en toe je gedachte er vanaf kan zetten. Ben je weer aan het werk gegaan deze week of nog even vrij geweest? Lekker genieten van je niks-doe-dagje en bijslapen als het nodig is.

Ik ga ook even genieten van mijn vrije middag!!

15. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

Jun 28, 2009
    1,980
    0
    0
    Noord-Holland
    Oh Super wat vervelend! Dat zal je altijd zien dat het juist op een moment komt wanneer je het niet verwacht...
    Kruip maar lekker op die bank, maar ga af en toe wel even naar buiten om je hoofd te luchten he is echt heel erg belangrijk, anders word je straks nog bang om naar buiten te gaan (spreek uit ervaring, niet met een miskraam maar door een burn out een aantal jaren geleden)
    Lekker even naar het bos of het strand waar je je tranen ook lekker kunt laten lopen en je gedachten aan de wind kunt geven (klinkt wel zweverig als ik het zo opschrijf maar is wel waar)

Nathalie veeeel plezier in Brugge!!! Ik wil er de tijd voor kerst heen! Dus ben erg benieuwd hoe het daar is!

Hoop dat het goed gaat met Starfish...

16. mevrnathalie

May 20, 2009
    1,494
    0
    0
    @Jojo, bedankt meid. Ik laat wel weten hoe het is geweest in Brugge, doe verslag voor je!

@Super; Wat vervelend zeg van die supermarkt, maar meid vooral wel erop uit gaan hoor, misschien dat je er nu nog niet aan toe bent maar misschien komt die drang toch snel.

@Mutzie, spannend hoor maandag...ik ga duimen voor je...jij had ook sensitest gebruikt toch (ovu-sticks)?

17. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

Apr 30, 2009
    1,688
    0
    36
    Das raar, mijn berichtje is veel later geplaatst dan dat ik het geschreven had.. Vandaar misschien beetje gek omdat ik niet reageer op berichtjes voor mij...

@Super: wat een vervelende ervaring net in de supermarkt. Blij dat je weer lekker thuis op je bankje zit. Geen haast, verwerken heeft zijn tijd nodig! Lekker naar buiten daar waar geen mensen zijn.

@jojo: fijn dat je je weer beter voelt. Lijkt me moeilijk hoor: dingen voelen en niet weten wat het is... Lang leven het forum!

Zo, nu dus nog even gereageerd op berichtjes voor mij, maar die ik nog niet had gelezen...

18. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

Apr 30, 2009
    1,688
    0
    36
    @Nathalie: ja, ik heb de testen van Sensitest. Handige simpele dingen. Jij wacht nog een ronde met ovutesten??

19. mevrnathalie

May 20, 2009
    1,494
    0
    0
    @Mutzie; ja ik wacht nog even, deze ronde nog even zo proberen en als het deze ronde niet raak is dan ga ik maar eens van die ovu test bestellen.

20. super80

super80 Fanatiek lid

Jun 8, 2009
    1,788
    0
    0
    Gelukkig heb ik een actieve hond en moet ik dus zo nu en dan naar buiten. Moet ook zeggen dat ik het heerlijk vind om buiten te zijn. Lekker stom naar de bloemetjes en de beestjes kijken hahaha.. En jojo vind het wel een mooie gezegde je gedachte aan de wind geven.

Mutzie; spannend als je nod maandag is! Merk je iets vreemds aan je lichaam?

Ik ben deze hele week nog gewoon thuis. Heerlijk bijkomen.

Krisje wilde trouwens nog zeggen dat ik het goed vind dat jij hebt gekozen voor medicijnen. Het is jouw lijf dus jij hebt, vind ik, iets meer zeggenschap. Natuurlijk moet het wel in overleg gaan maar dit is voor jouw belangrijker. Mannen voelen het toch allemaal net even anders, wij hebben rammelende eierstokken! Hoop zo voor je dat het snel mag werken.

Share This Page