Gestopt met de pil in mei, wie nog meer?!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Starfish, 7 mei 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

30 apr 2009
    1.688
    0
    36
    Nee, heb totaal geen enkele kwaaltjes, dus ik verwacht niks volgende week, ja, de duiveltjes.. Zo wordt mijn cyclus wel steeds korter, want mocht ik maandag ongi worden dan heb ik een cyclus van 33 dagen, dus das mooi 57-42-33.. Heb dan mijn ei waarschijnlijk in mijn vakantie..

2. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    @ super... gelukkig dat je van de week nog vrij bent om op adem te komen.. Zo zie je maar dat een mk echt niet in de koude kleren gaat zitten ook al denk je misschien zelf dat het beter gaat :( Eigen tempo...!!
    Lief trouwens dat je mij 'gelijk' geeft, dan word ik wel wat zekerder :D

@ starfish.. heb vandaag al veel aan je gedacht... hoe is het met je??

@ jojo.. fijn dat je je beter voelt!!! als je brugge leuk lijkt is gent ook zeker een optie. Ben ik in april geweest en het is ook een super stad. Samen met mijn vriendin in een B&B gezeten bij twee homo's en het was super leuk :D Veel mooie dingen gezien ook... Trouwens dat was het laatste weekend dat ik ongi was :S

@ mutzie! lekker een vrije dag.. Ik heb vandaag een lange dag :( heel de dag werken 7-16 nu even thuis en dan weer van 6 - 21.30 street dance geven... :S Ben nu al moe, laat staan straks... Maar het is wel weer leuk mijn meiden allemaal te zien :D Hopelijk dat je ongi vrij en dus zwanger je vakantie in mag! ;)

Heb steeds vaker dat ik tegen mijn moeder of collega's over dingen wil vertellen die ik hier op het forum heb meegekregen.. Bijv. een vriendin van me heeft dit en dit meegemaakt... En dan besef ik dat ze jullie helemaal niet kennen :S En dan kom ik ook tot de conclusie dat ik jullie al wel een beetje tot vriendinnnetjes maak :)

Misschien tot vanavond later, en anders tot morgen middag!

3. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

30 apr 2009
    1.688
    0
    36
    Hihi, dat heb ik ook! Ben dan zo blij dan er weer iemand zwanger is of vind het zo erg van super dat ik het even aan iemand wil vertellen, maar dan besef ik dat dat niet zo makkelijk gaat... Vriendlief luistert wel af en toe naar me, maar das toch anders dan aan vriendinnen. Gek, maar ook leuk hoor! Forumvriendinnetjes, haha :D

4. Smits

Smits Fanatiek lid

11 jul 2009
    1.284
    0
    0
    zuid-holland
    Jojo: Fijn dat de pijn weg is. Lastig hoor die onzekerheid. Hoe was de bruiloft?

Super: wat goed dat je deze week nog thuis kan blijven. Doe alles lekker op je gemakje.

Krisje: Grappig dat je dit schrijft. hihi heb precies hetzelfde en kan de verhalen steeds optijd inslikken. Stel je voor dat degene vraagt over wie ik het heb. uhhhhhhhh

Zet nog even wat op de hyves.

Annemoon hoe is het vandaag? Al een beetje aan het idee gewend?

5. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

30 apr 2009
    1.688
    0
    36
    Heb ook maar even op hyves gereageerd...

6. mevrnathalie

mevrnathalie Fanatiek lid

20 mei 2009
    1.494
    0
    0
    hahaha Kristel ik heb dat ook...maar probeer me dan maar in te houden want stelllll...nou heb mijn verhaal gezet op de andere pagina hoor want ben over de zeikkkkkkkkk pfffff kan me soms zo irriteren echt bah!

7. Starfish

Starfish Actief lid

4 mei 2009
    485
    0
    0
    @ Allemaal: Bedankt voor de reacties! :) Heel lief van jullie. Ik vind het fijn om het hier neer te kunnen zetten en te merken dat er anderen meeleven.....tuurlijk heb ik ook steun van "echte" mensen maar dit is gewoon nog even een extra schouderklopje ;)

Ik ben vandaag gewoon gaan werken, als ik thuis zou blijven zou ik helemaal gek worden. Op het werk af en toe wat huil-momentjes gehad maar iedereen is heel lief voor me daar. Heb net alweer een hoop tranen gelaten toen ik de condoleance-site (via de begrafenis-ondernemer) opende. Het is echt een héle mooi site, mooie rouwkaart, mooie woorden....poeh, tranen stromen alweer over m'n wangen. Morgenavond is er een avondwake en a.s. zaterdagmorgen is de begrafenis.

Om mezelf wat op te vrolijken heb ik vanmiddag wel wat geshopt voor de kleine, daar werd ik wel blij van, ik moet natuurlijk ook aan mezelf denken....dat is wat iedereen tenminste tegen me zegt.

Gisteren wisten ze nog niet wat de precieze oorzaak was, heb mijn vriendin vandaag ook niet gesproken, wil haar en haar familie niet teveel tot last zijn. Dat hoor ik allemaal nog wel....de vraag is alleen of je het überhaupt te weten zúlt komen.....

Vanmorgen de regionale nieuwsuitzending teruggekeken, er was echt bijna niks meer van de auto over....gruwelijk! Beelden van cd's in het gras die uit de auto geslingerd waren....pfff....de ambulance was gisteren binnen 5 minuten aanwezig en toen was hij al dood, dus ik hoop voor hem dat het snel gegaan is....

@ Jojo: heb je nog steeds pijn? Ik hoop het niet voor je...maar weet wel precies hoe je je voelt, je bent gewoon zó bang dat er iets mis is....dat heb ik zelfs nu nog terwijl ik dan geeneens pijn heb.

8. gelukkig

gelukkig Fanatiek lid

27 nov 2008
    1.773
    3
    38
    sociaal pedagogisch werker
    Zo meiden, wat is hier gekletst zeg!

Ga niet op iedereen reageren hoor.
    Starfish wat verschrikkelijk zeg! Weet jammer genoeg wat je meemaakt. Mijn schoonbroer is 2 jaar terug op 29 jarige leeftijd verongelukt. Weet dus hoe verschrikkelijk het is en blijft. Mijn vriend heeft het er nog altijd erg moeilijk mee. Het was zijn enigste broer, hij zag hem bijna elke dag en waren beste maatjes. Het is allemaal niet makkelijk. Heel veel sterkte!

Super80... Hoop voor je dat je je snel wat beter gaat voelen. Wat lijkt me dat pijnlijk zeg als mensen van die domme opmerkingen maken. Doe rustig aan.

9. super80

super80 Fanatiek lid

8 jun 2009
    1.788
    0
    0
    Starfish: bah wat verdrietig allemaal. Heel goed dat je even bent gaan shoppen. Belangrijk om ook te ontspannen. Wat vreselijk als je niet precies weet wat er is gebeurd! Ik hoop dat ze daar achter komen. Heel veel sterkte deze week en ver daarna natuurlijk! Knuffel

10. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

28 jun 2009
    1.980
    0
    0
    Noord-Holland
    Hey meiden weer terug van de bruiloft! Totaaaal niet mijn idee van een perfecte dag, maar voor hun is dat het wel dus helemaal blij voor ze.
    Zij is 11maart uitgerekend van haar eerste kindje dus je zag het al een beetje in haar trouw jurk

Ik schrijf zo verder ben even 102 minutes that changed america aan het kijken. Ben vlak na de ramp geweest dus zit hier met dikke tranen bah wat een ellende

11. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

28 jun 2009
    1.980
    0
    0
    Noord-Holland
    Jeetje heftig pfff heb t al zo vaak gezien maar blijf er door geëmotioneerd stom he! Ben daar nog geen jaar na de aanslagen geweest en heb het gigantische gat in de grond gezien en de houten panelen die erom heen stonden met brieven van kinderen die hun vader of moeder daar zijn verloren. 2 jaar later was ik er weer en was er een monument. Daar voelde ik helemaal niks bij, na wat ik eerder had gezien!
    Zitten er meer mensen te kijken?

Trouwens ik heb het ook wat jullie zeggen haha maar ik zeg gewoon dat ik het van het forum heb en dat we een hechte club meiden zijn met dezelfde wens. Heb na het nieuws van Super ook mijn moeder opgebeld om er even over te praten. Ze begreep niet echt dat je zooo mee kan leven met iemand die je eigenlijk niet kent, maar ik vind dat ik jullie wel ken!
    Manlief vraagt regelmatig hoe het nu met Super gaat en of er nog nieuwe zwangere bij zijn gekomen! Lief he! Hij weet hoe ik met iedereen mee leef.

Oh trouwens nu heb ik vandaag mijn uiterste best gedaan te pronken met mijn buik zegt er niemand wat van!!! Behalve mijn vriendinnetje die getrouwd is. Ze vroeg zich al af of het er echt geen 2 zijn hihi dus ben wel een beetje blij! En de buuf kwam ik tegen (is 27weken zwanger van de 2e) en die zei ook dat ze het al goed kon zien.

Ben even vergeten wat ik ook alweer op iedereen moest reageren... (last van KNO--> kan niet onthouden)
    Sorry!

12. Smits

Smits Fanatiek lid

11 jul 2009
    1.284
    0
    0
    zuid-holland
    Jojo, ik heb gisteren ook zitten kijken. Het blijft zo heftig om te zien. Nog steeds ongelooflijk dat dit heeft plaatsgevonden, vreselijk.

Had gisteren behoorlijk last van mijn darmen. Volgens mij waren ze aardig opgezet. Had er ook last van bij het sporten ( zumba). Heup bewegingen maken voelde niet goed, beetje pijnlijk. Vond het zo raar, had ik echt niet verwacht. Volgende week hopelijk beter.

Gewoon verder pronken hoor Jojo, de reactie komen vanzelf. Wist iedereen het gisteren of niet. Met het laatse kan ik het me voorstellen dat niemand reageer. Stel je voor dat je er iets over zegt en het blijkt niet zo te zijn.

pfff heb vanochtend een interview en moet ook nog op de foto, helemaal geen zin. Vooral omdat er zo'n stapel werk op mijn bureau ligt, dat ik iedere minuut kan gebruiken.

13. Smits

Smits Fanatiek lid

11 jul 2009
    1.284
    0
    0
    zuid-holland
    Starfish: Heel veel sterkte vanavond, meid. Het zal een avond worden met veel tranen, maar ook een met mooi herinneringen aan jullie vriend.

14. mevrnathalie

20 mei 2009
    1.494
    0
    0
    Hier ook weer op kantoor, ik heb gister ook die documentaire gekeken over 11 september. Wat heeft dat een impact op je zeg, ongelooflijk!

Heb nog steeds niet gereageerd op dat bedank sms-je van mijn schoonzusje, en ga het ook niet doen ook. Heb daar ff geen behoefte aan ---wie het niet weet lees maar ff op hyves.

Hier zit ik niet zo lekker in mijn vel, weet niet wat het is. Voel me daardoor gewoon wat verdrietig.

15. mevrnathalie

20 mei 2009
    1.494
    0
    0
    @Starfish, veel sterkte vanavond en met de begrafenis. En nogmaals denk aan jezelf meid.

16. super80

super80 Fanatiek lid

8 jun 2009
    1.788
    0
    0
    Ik heb ook zitten kijken gister. Het blijft echt afschuwelijk en onbegrijpelijk. Nog steeds zit ik met open mond te kijken naar de beelden die we allemaal al zo vaak hebben gezien. Even heerlijk kunnen huilen......
    Vannacht goed geslapen. Niet raar gedroomd (dat ik weet) en 9 uur geslapen!!!! Jeuhhhhh...

Smits: ik had week 5 en 6 ook zo'n last van mijn darmen. Zelf een twee dagen flink wat pijn aan gehad. Ze gaan namelijk ruimt maken voor de baarmoeder en dat doet pijn!!!! Hou vol.

Jojo: jammer als sommige mensen het nog niet zien! Maar het gaat vast heel snel vanaf nu met je buik!

Nathalie; klinkt niet zo mooi dat je verdrietig bent en niet lekker in je vel zit. Zal straks eens kijken of hyves me nog lukt. Ik zeg alvast: Hou je taai, meis!

Ik ga zo even met de hond fietsen. Daarna ga ik gewoon weer even naar de supermarkt! I can do it....

Starfish: Sterkte vandaag!!!!!

17. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

28 jun 2009
    1.980
    0
    0
    Noord-Holland
    Starfish heel veel sterkte vandaag!

Super zet hem op je kunt het!!!!

Nathalie een dikke feel good knuffel voor jou! Wat een ondankbaar mens zeg!!!!

Mijn zusje is vandaag hier (mijn gehandicapte zusje) en we hebben net bloed laten prikken bij haar voor het erfelijkheidsonderzoek! over 4 weken weten we meer. Haar als bedankje een grote Jan Smit handdoek gegeven en zo ff lekker shoppen met z'n 2e.

18. mevrnathalie

20 mei 2009
    1.494
    0
    0
    Bedankt Jojo!!!! Zit er nog steeds een beetje mee hoor, vind het gewoon echt niet leuk dat je dan een bedankje krijg via de sms en dan ook eigenlijk door mijn vriend...want anders had ik nu waarschijnlijk ook nog niets gehoord. Maar goeddddd...een leer voor de volgende keer...geef gewoon lekker niets meer.

Hoe gaat het Jojo? heb je nog bandenpijn?

Gelukkig heb je gister een leuke dag gehad met de bruiloft.

Veel shop plezier met je zusje en spannend van de uitslag zeg.

19. Smits

Smits Fanatiek lid

11 jul 2009
    1.284
    0
    0
    zuid-holland
    Jojo: Veel plezier vanmiddag. Lief dat je der een cadeautje heb gegeven.

Super: Bedankt voor je reactie. Het gaat vandaag een stuk beter. Heb je je boodschapjes op je gemak kunnen doen?

Nathalie: Balen zo'n dag dat je je niet happy voel. Ik wordt daar altijd extra knorrig van. Gun jezelf vanmiddag een bosje bloemen, daar wordt ik altijd blij van

20. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    ppfff starfish.. heftig als je dit allemaal zo leest... :( heel veel sterkte vanavond.. Zal aan je denken, misschien dat dat steun geeft... ;S

JOjo, blaas je buik dan wat op!! Laat mensen het zien :p 1 voordeel, die buik blijft wel groeien dus uiteindelijk zal iedereen er niet meer omheen kunnen.. ;)

Nathalie, balen dat je zo down bent door je schoonzus... Laat haar toch lekker.... :(

Super hoe ging je bezoekje aan de supermarkt??

Hier trouwens gister ook zoiets grappigs mee gemaakt zoals Smits (zie de hyves voor haar verhaal ;))
    Gaf de eerste lessen bij de dansvereniging.. Waar ik dus streetdance geef, en straks zumba ga geven.. Niemand wist dat nog dus ik zo.. Meiden ik heb trouwens nog nieuws! Kijken de ene helft naar mijn vinger voor de verlovingsring en de andere helft naar mijn buik.. :S Beetje dubbel want het zijn wel twee dingen die ik heel graag wil natuurlijk, maar ik wilde alleen vertellen dat ik zumba ga geven :D

Tot straks/vanavond

Deel Deze Pagina