Haha, nou nog meer positieve meiden... Blij dat jullie het wel zijn Vorige keer had ik voor mijn ongi gevoelige tepels (normaal kan ik mijn vingers wit knijpen zonder dat het veel pijn doet en toen kon ik ze amper aanraken) (wel ongi geworden) en nu helemaal niks.. Nou goed, stralen jullie maar een beetje veel positiviteit naar mijn buikje.. @jojo, wat slecht van je dat je (nog) niet bent gestopt!! Ach, je bent niet de eerste die een kleine ter wereld zet met een sigaretje tijdens de zwangerschap. Toch lijkt me wel gek om in bijzijn van anderen te roken, terwijl je zwanger bent, heb je dat niet?? Je recepten klinken overigens heerlijk!! Ben benieuwd wat Super uiteindelijk heeft gemaakt (frietjes? ) Wat zijn jullie avondplannen? Ik ga voor een avondje bank!
Ja Mutzie wrijf het er maar in ik weet dat het echt niet goed is daarom schaam ik me ook. Ik rook niet in het bijzijn van anderen. Op mijn werk ga ik altijd even snel achteraf staan, ookal weten ze het daar wel en weten ze ook waarom ik nog rook. Krijg er verschillende reacties op. De een vind het voor mij vooral vervelen maar de ander reageert heel erg boos, terwijl het toch nog altijd mijn "keuze"is. En ik zie het niet eens als een keuze maar als iets wat op dit moment niet anders kan... Ik hoop dat het uiteindelijk wel gaat lukken, want ik ben er niet trots op. Thuis roken we nu ook buiten ipv binnen. Scheelt ook een hele hoop. Er zijn ook dagen dat er niet meer dan 3 rook... Stress schijnt nog schadelijker te zijn zeggen ze...
Jojo, natuurlijk is het zeker niet goed! Maar......ik ben ook echt rookverslaafd, dus als ik zwanger ben durf ik niet te zeggen of ik kan stoppen. Weet dus precies hoe jij je voelt. Echt heel slecht hoor, maar mijn zus heeft 2 gezonde kids op de wereld gezet en rookte ook tijdens de zwangerschappen. Mijn nicht hetzelfde verhaal! Het is nogmaals echt slecht en als ik ooit zwanger raak hoop ik ook zeker dat ik kan stoppen maar ik heb me sigaretje gewoon nodig, anders heb ook ik het gevoel da ik gek wordt. Als je het bij de 5 sigaretjes per dag houdt komt het allemaal we goed!
Dank je wel gelukkig!!! En ik heb altijd geroepen dat ik zou gaan stoppen als ik zwanger zou zijn... Verstandig dat jij het ook maar niet zegt! Is ook moeilijker als je om je heen ziet dat er gezonde kids geboren worden ookal hebben de moeders gerookt. Dan denk je ook snellen ach zie je nouk, die onzin! Maar het is wel slecht hoe dan ook. Mijn vriendin heeft bij beide zwangerschappen vol gas door gerookt en haar mannetjes zijn kanjers!!!! Nog meer gtst kijkers vanavond"??? Denk dat Ricky ongesteld is geworden
Stress is inderdaad ook niet goed voor de kleine.. Ik heb mijn ventje zo ver gekregen dat hij is gestopt met roken voordat ik zwanger ben Heb gezegd dat het echt beter is voor de zwemmers (en dat is ook echt zo) en daarnaast rookte hij al wel weinig en wilde hij ook wel stoppen, maar had geen aanleiding. Hij heeft het vooral moeilijk tijdens gezellige momenten (uiteten, stappen, feestjes, enz) Ik ben trots op hem!! Ik kijk nu geen gtst, omdat vriendlief er niks aan vindt, dus kijk ik uitzending gemist, dus heb je laatste zinnetje niet gelezen, haha. Waar is iedereen? Ben straks helemaal alleen, dus gezellig kletsen zou leuk zijn, haha.
Mijn comp liep net nogal vast maar ben er weer hoor! Ook vanavond weeeeer home alone dus klets maar lekker hoor haha! Zit ondertussen een dubbeltje op zijn kant te kijken. Altijd erg leerzaam! Ik kan goed met geld omgaan hoor maar bespaar tips zijn altijd welkom!
@ Jojo.. ik roep het ook altijd hoor, dat ik stop als ik zwanger ben. Ben al eens eerder gestopt voor een periode van een maand of 9 en nee ik was toen niet zwanger, haha.. En stom stom stom, weer begonnen..:x Moet ook maar zien hoe goed het mij gaat lukken. Mijn schoonmoeder is arts en zei laatst ook dat stress ook niet goed is... als ik maar wel stop dacht ze vast haha.. En jou gaat het ook gewoon lukken joh.. nu nog 5.. (dat is echt weinig hoor) en dan 4,3, nou ja aftellen kun je zelf ook natuurlijk..haha En heeft iemand toevallig mijn ei gezien?? Ik kan hem niet vinden hoor.. Vorige maand om deze tijd had ik al een verkleurde teststreep... nu nog niets...
Je ei heb ik gevonden!!!! Hij houdt zich schuil achter de zondag 13 sept... Hij rijpt liever wat langer om straks goed bevrucht te kunnen worden. Ja dat zei hij hoor kweet t ook nie verder!
aha, dus dat is het... Nou goed dat ik het weet.. Heb nog twee ovu sticks.. dus vrijdag en zaterdag, heb eigenlijk geen zin om nieuwe te kopen, want dat is de goden verzoeken voor nog een ronde, omdat ze dan deze ronde weer niet op komen... haha Hoezo bijgelovig??
Nou Sabrien ik had dat dus wel gedaan en voila ze liggen te rotten in de la! haaha! Mijn zus gaat eerdaags ook voor de 2e dus ik kan ze vast aan haar slijten! OH heerlijk! Morgen nog 1 dag werken en daaaan `10dagen vrij!!! Zo'n zin in!
precies, dat zou ik natuurlijk niet willen... Oh wat lekker 10 dagen vrij.. even weer wat bijkomen en gewoon lekker doen waar je zin in hebt... Is je mannetje ook vrij? En heb je/jullie nog leuke dingen op de planning, behalve babyspulletjes aanschaffen, hahha
Ja we zouden lekker nog op vakantie gaan met vrienden naar Italië, maar nu zijn zij uit elkaar, nog wel goeie vrienden en wij zijn zwanger dus ja wij houden ons geld lekker in onze zak en gaan hier een beetje klussen in huis en jaaaa natuuurlijk alvast een begin maken aan de baby kamer! Wil het kamertje iig leeg hebben en de kast erin, want ik heb zo veel kleertjes al gekregen dat ik het wel fijn zou vinden om ze netjes in een kast op te bergen! Zal ook vaaaast nog wel t een en ander bijkomen hihi Ga jij nog wat leuks doen t weekend??? Oh ja mijn oma (stief oma) wordt ook nog eens 80 dus zaterdag een feestje.
Oh, uit elkaar?? Gelukkig nog goeie vrienden.. ach soms gebeuren zulke dingen he, hihi.. En het geld in je zak houden is op dit moment ook niet verkeerd, jullie kunnen het nu mooi gebruiken voor de kleine.. Je hebt genoeg leuke dingen in het vooruitzicht dus.. en alles voor de kleine he.. Ik heb zaterdag een feestje bij mijn zus, die is jarig.. en zondag zal het wel chillen worden, haha.. dat is mijn hobby.. Enne bedoel je met klussen in huis.. klussen als in timmeren, schilderen, enz.. Sinds ik op zp kom en iemand heeft het over klussen, moet ik altijd lachen, hahah
Ik moet zo lachen om bepaalde opmerkingen van jullie. Lekker bezig meiden. Sabrina, bestel maar gewoon die sticks, die van mij liggen ook te rotten in de la, hahaha. Had nog even snel besteld omdat ik er doorheen was, kwamen die dingen 3 dagen later binnen, tja te laaaat. Jojo: je weet de recepten wel uit je mouw te schudden. Klinkt lekker, krijg spontane trek. Even een oppepper over het roken... alcohol is slechter voor de kleine. Wie weet heb je straks spontaan geen trek meer en je zal heus een kei van kereltje of meisje ter wereld brengen. Meiden ik heb zin in morgen. Moet wel mijn collega uitleggen dat ik toch ga. Oei ik zie die waarschuwende blik al voor me.
OH jij hebt ook een leuk weekend in t vooruitzicht toch! Ja het wordt klussen als in schilderen, timmeren enz enz hahah en vast ook wel weer klussen als in zp KLUSSEN hahahha! Moet eerlijk zeggen dat ik medelijden heb met mijn man, want ik heb er sinds in zwanger ben geen zin in gehad! Ook doordat ik zo misselijk en moe ben geweest. Na maandag hopelijk goed nieuws (2e echo) en dan denk ik dat ik ineens ook weer helemaal wil! hahaha! Heb ook nog steeds wat last van mijn linker eierstok. Er zit/zat daar een gaatje in, na een heftige eisprong en dat is gevoelig gebleven... Ga het wel even na laten kijken maandag! Jij moet de komende dagen flink aan de klus! Je ei kan zo maar ineens de kop opsteken dus jaaahaaa dat wordt elke dag klussen!!!!!
@Jojo; ohhhhhh je rookt nog steeds, ach er zijn zat meiden die gewoon roken tijdens de zwangerschap en die krijgen ook gezonde kindjes hoor maar het is natuurlijk beter als je niet rookt. Wij roken allebei niet, alcohol drinken wij ook niet zo vaak, af en toe met een feestje of verjaardag. @Sabrina; Gebruik die twee Ovu-sticks en gei zult je EI vinden! Die komt één deze dagen wel, goed klussen!!! Wij hebben net ook weer goed geklust en deze ronde maar weer wat meer vrijen tijdens mijn (verwachte) eisprong. De 1e ronde deden wij het iedere dag en het was wel raak, ondanks dat het al vroeg misging. @Mutzie; Wat goed van je vriend zeg dat hij is gestopt met roken. Daar kun je trots op zijn. Ik heb GTST gemist...moest even langs de juwelier mijn ketting ophalen. En morgen kan ik het ook al niet zien...nou ach leven RTL gemist dan maar @Gelukkig; Merk je al dat je eisprong eraan zit te komen of nog niet?
Hi hi Smits beginnen jouw ovu sticks ook al te stinken of zijn ze nog niet zo ver in t rottingsproces hahahah! Die van mij zijn ondertussen in staat van ontbinding! hihi Ja waar die recepten vandaan komen weet ik niet! Lijkt me gewoon lekker en dan beeld ik me in hoe mijn man elke avond weer opnieuw (pffff) verteld wat hij allemaal gekookt heeft. Mijn aandacht is meestal al weg bij de amuse maar ja ergens is het toch opgeslagen hahahha Ja en drinken doe ik dus absoluut niet! Nog geen druppel! Gister op de bruiloft jip en janneke champagne gedronken! haha Joh het is jouw keuze wat je morgen doet en als ze je zo'n blik geeft is dat maar zo. Nogmaals in de supermarkt kan je het ook oplopen! Of als je de roltrap vast hebt gehouden ergens in een winkelcentrum tsja! Je moet gewoon lekker gaan genieten! Wat gaan jullie doen?
Hahaha.. Jojo, ik moet van man lief zeggen dat hij van je houdt.. elke dag klussen dat ziet hij wel zitten hoor.. Wat is dat toch met mannen dat ze elk moment van de dag week maand jaar zin hebben... Of heb ik alleen zo'n wipkip?? En jouw mannetje snapt het heus wel hoor.. hij krijgt er tenslotte iets moois voor terug.. @ Nathalie... ik ga ze ook niet bestellen hoor.. ze komen deze ronde dan toch te laat.. de vorige ronde voelde ik mijn ei heel goed, dus wie weet deze ronde ook.. en misschien heb ik wel geen ei deze ronde.. zou wel jammer zijn natuurlijk, maar het is dan niet anders he... Enne Smits je zit ons toch niet UIT te lachen he... hahaha