Zijn Pringles ook schadelijk??? Heb lekker een bus hot en spicy open getrokken heeerlijk! Schadelijk voor mijn kont, maar daar was toch al niks meer aan te doen! Ja je kan er een vlag in steken en er een foto van maken, naar de krant sturen en dan zeggen dat je op de maan bent geweest!!!!
Oh jeeeej! I'm loved by sabrientjes boyfriend whoehoe hahahhaha!!!! Rond je ei is alles gepermiteerd net als in de oorlog!!!! Dus schieten met dat kanon whahahahaha Meiden ik ben schijt lollig hier in mijn eentje. Sorry als ik vervelend ben hahahahahha
Probeer je me nou lekker te maken Jojo?? Zit ik hier op zwaar rantsoen met me grote vriendin Sonja??? ahaha
Zo, ik ben ook alleen, dus kan gezellig mee kletsen... Zit ook Dubbeltje op zn kant te kijken, ben ook wel goed met geld, maar tips zijn altijd handig! Even lezen hoor!
Sonja is heeeeeeuuuuuulll slecht als je zwanger bent! Pringles zijn heeeeeeeeel goed voor je uuuh uuuh maan????
Ik weet het. Ben gewoon een grote muts in zulke dingen. Uitlachen zou niet durven. De tranen lopen net alleen over mijn wangen. Is maar goed dat ik alleen ben......
OH jeee Smits we maken je toch niet aan het huilen he??? Trek een bus pringles open en het leven is mooi!
Zeg kunnen we geen grote verzamelbak maken met niet gebruikte testen van de zwangere, kunnen de niet zwangere lekker graaien!!
Ik denk wel aan pringles... dan.. jammie Ik kijk robinson, die hebben ook niets te eten, hahah.. Behalve een dikke kikker... biellllllllllllllhhhhhhhhhh
Jojo: klinkt super lekker je gerechten!!!!!!!!! MMMMHHHH dat lust ik wel. Over het roken tja blijft een lastig onderwerp. Ik ben/was een stevige roker dus ik weet hoe moeilijk het is. Voordat ik mijn mk had dacht ik er makkelijker over alleen nu ligt het iets gevoeliger. Ik veroordeel je absoluut niet!!!! Weet hoe moeilijk het is......Maar ik weet zeker dat het je wel gaat lukken om nog minder te gaan roken en uiteindelijk niet meer! En anders nou dan maar niet. Wat heerlijk om een begin te kunnen maken aan de babykamer!!!!! Sabrina: chillen ben ik ook goed in (zal het aan de naam liggen?) En het woord klussen werkt bij mij ook op de lachspieren hahaha.... hoop dat je je ei snel tegenkomt!
meidne niet te veel kletsen... zit al 20 minuten bij te lezen en dan heb ik de hyves nog niet gelezen!! Sorry geen puf om op jullie te reageren.... Wel op het rokers punt.. Jojo paf gewoon lekker verder.. mijn zwangere collega;s kunnen ook niet stoppen en die hebben ook geen schaamte hoor.. en de 1e van 1 van de collega's is een super mooi en gezond meisje... Roken jullie trouwens allemaal ofzo?!?! hier een rookvrij huis zelfs! ouders en schoonouders roken buiten als ze hier komen geen rook in huis hier Hier ook home alone, dus nu mogen jullie wel kleppen.. enne jojo, pringles kan je beter pakken als ovu sticks in ontbinding
DAT WORDEN PRINGLES!!!! Hot en spicy werkt het zelfde als pruimen! Kan je lekker je kont mee ruimen!!!!!! whiehihihiehahah ik ben zo melig!
Je ben niet vervelend hoor Jojo! gezellig juist! Mijn man heeft ook wel iedere dag zin hoor, ik soms ook wel maar niet altijd. @Sabrina; je ei ga je heus voelen meid komt helemaal goedddd ik geloof erin. Jojo krijg trek door jou, ga ook eens in de kast koekeloeren of er nog iets lekkers te vinden is