Hahaha... Jojo.. hou op, hahah... En die verotte ovu sticks zou ik ook niet pakken hoor... En Krisje.. hier ook een rookvrij huis hoor... alleen geen rookvrije tuin... hahha...
Wij hebben hier ook een rookvrij huissie hihihih vind het zo stinken die rook, ze gaan hier altijd naar buiten toe. heb ook chippies gevonden jojo
Hahahah ik laat iedereen eten!!!! whoehoe ben ik straks niet meer het enige dikkertje hier!!!! Sabrien jij mag de ovusticks is low carb!!! Sonja zou t geweldig vinden!!! Ons huis is ook rookvrij hoor! sinds 10weken Daar ben ik dan wel trots op! Ik moest net hard lachen en liet een spontane scheet wahahahahaha blij dat ik alleen ben want we hebben aardbeving op de maan oh nee maanbeving!! whoeheoe flauw he bah
zelfde als pruimen... nou dan ren ik morgen ook maar het pringles vak. Ook hier een rookvrij huis ( sinds 8 jaar)
Die was leuk Sabrina haha nog een inkoppertje ook hahaha Oh ik hou op! Ik word weer serieus. Nog even en t snot loopt over mijn gezicht hahahaha
Doe dan maar weeeeeer serieus jojo dat is niet zo frissies hahahaha Het is lekker druk vanavond gezellieeeee
He jammer.. Mutzie.. nee hoor, hij is je gegund.. @ Jojo.. ik hoef die verotte sticks niet hoor.. straks heb ik een rottend ei.. en dat stinkt .. hahaha... MAANBEVING... wahhahahihiih
Veel te gezellig! Ik word altijd wat druk in een groep hahah had niet verwacht er ook digitaal last van te hebben!!! Moet nog steeds lachen omdat ik dacht dat Sabrina schreef dat ze niks in huis had alleen een dikke kikker whahahaha ik las te snel en ik dacht gelijk! ZOOOO jij bent aardig over je vriend whahahaha
whahaha... laat ik dat maar niet zeggen.. hij vond je net nog zo lief.. hahah... Ik moet plassen... haha
Hahahahahahahaha mijn comp loopt helemaal vast van al jullie berichten....hahahahaha lekker bezig jojo...... Van al dat gepraat over roken heb ik net een sigaret opgestoken. Bahhhhhhhhh was niet zo handig meteen duizelig!!!! Rrrrrrrrrrrrrr nee gewoon maar even gestopt blijven...
dat is een leuke reactie Sabrina whaaaaahaaaaa Dames ik ga jullie verlaten, ga nog ff de laatste dingetjes is onze tas doen voor ons weekend Brugge. Tot morgen en als jullie er dan niet zijn tot zondag en niet teveel lullen hoor dames...kan ik niet bijhouden hoorr
ik durf niet te gaan plassen... bang dat ik 3 pagina's moet lezen als ik terug kom... maar jojo die kikker zag er zo eng uit... Dat kan niets menselijk zijn hoor... gadver... en zeker niet als je die kikker een kus zou geven?!?! dan sterven je eitjes spontaan af denk ik
Nee doe maar niet hahahahahaaaa ik kon me al neit voorstellen dat je zo over je vriend praat en toen ging ik nog een keer lezen en toen ging het over Robinson hahahaha zooo dom! Kwaak