veel pleizer nathalie.. en niet aan ons, onze rotten ovu sticks, stinkende kikkers en melige buien denken... Heerlijk klussen en genieten van de stad
Jammer dat je ons moet verlaten Nathalie! Onthou je dat je op pagina 246 bent gebleven, ik hou het nu namelijk al niet meer bij!!!
Veel plezier Nathalie! Nu lees ik het weer verkeerd!!!! Sabrina zegt veel plezier tegen Nathalie en zegt dan (dacht ik) tegen Krisje: Komt er wel een lekkere grote penis uit whahahah oeps!!!! Ik ga rustig lezen maar ik zit te schudden van t lachen hier dus gaat niet zo makkelijk!
hahaha... Nou mijne heeft ook geen paard hoor... wel dat andere jojo, hahah.. Nee dat is een grapje hoor...
hahahahaha dit is niet meer bij te houden!!!!!!!!!!!!!! Durf het kikker stuk niet eens terug te zoeken..........
Het ging over een lekkere prins, maar omdat het over klussen ging dacht ik hahah nou ja penis dus whahahaha Ja hoor ik zal me 2 min gedeist houden. Lekker piesen allemaal!! Jullie mogen in de pot! Ik in ee nkan van moeders voor moeders!