Gestopt met de pil in mei, wie nog meer?!

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by Starfish, May 7, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

Apr 30, 2009
    1,688
    0
    36
    Uniform aan, haha! Doet hetzelfde als super.

2. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

Jun 10, 2009
    2,962
    0
    36
    Leerkracht basisonderwijs
    Zaanstad

Je bedoelt toch niet die van mij he????

3. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

Jun 10, 2009
    2,962
    0
    36
    Zaanstad
    Stoer Mutzie... Die van mij doet hetzelfde als ik...

4. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

Jun 28, 2009
    1,980
    0
    0
    Noord-Holland
    Hiiiiii hi hi met een politiepet!!! en een stropdas en een knuppeltje in zijn hand oh sorry hoor.
    Kan niet stoppen maar weet eigenlijk ook niet of het heel gepast is nu....

5. Smits

Smits Fanatiek lid

Jul 11, 2009
    1,284
    0
    0
    zuid-holland
    Nee die van Mutzie . Tikken gaat niet zo snel met een maanbeving

6. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

Apr 30, 2009
    1,688
    0
    36
    Kan niet missen dat mijn ongi er aan komt hoor! Voelt echt zo, is toch niet zo dat ik een hele maand niks voel en pas vlak voor mijn NOD iets ga voelen... Oh jeetje, tis weer donderdagavond... Heb dat elke keer op donderdagavond...

7. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

Jun 10, 2009
    2,962
    0
    36
    Zaanstad
    Hahah, jij ook al een maanbeving???

Enne Jojo.... dat knuppeltje heeft hij dan al he.. hahahah

8. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

Jun 10, 2009
    2,962
    0
    36
    Zaanstad
    Ik heb ook buikpijn hoor.. zo'n ongi achtige.. hoop dat het de paashaas is, die zijn ei komt verstoppen...

Maar Mutzie.. wanneer zou je ongi moeten worden dan??

9. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

Apr 30, 2009
    1,688
    0
    36
    Zal mijn ei toch niet zijn, had vorige week dinsdag duidelijk een positieve ovutest, dus dat kan toch niet? Raar toch dat het altijd op donderdag is??
    Jaja, heb een stoere man!

10. Smits

Smits Fanatiek lid

Jul 11, 2009
    1,284
    0
    0
    zuid-holland
    tje maak er maar knuppel van

11. Starfish

Starfish Actief lid

May 4, 2009
    485
    0
    0
    Natuurlijk wel! Ik moet wel in de gaten houden wie mijn topic hier aan het vervuilen is he?! :D ;)

De avondmis was heel mooi, naast hem werd er nog een vrouw herdacht, alleen zij was 91 dus het contrast was erg groot.

Ik heb niet gehuild. Tranen stonden wel in mijn ogen maar ik stond het niet toe. Ik zie al zo tegen a.s. zaterdag......ik wilde er vandaag niet aan toegeven....goed of slecht....geen idee, we zien het wel. Daarna nog even mijn vriendin gezien en een dikke knuffel gegeven, nog met de ouders kort gesproken. Ze worden op dit moment helemaal geleefd.....zij gaan het straks pas echt voelen en ik heb zó met hun te doen. :( Ze verwachten minimaal 50 jongeren in de kerk, daarnaast nog familie/kennissen etc. Het zal bomvol zitten, hij was zo geliefd bij iedereen.

Enfin, ik ga nu lekker douchen en naar bed. Morgen heb ik vrij, moet mijn autoradio langsbrengen bij de garage want mijn nieuwe auto is gearriveerd dus willen ze graag de radio inbouwen. Spannend! Waarschijnlijk dat ik hem dan eind volgende week kan ophalen en dan is het "dag" oude Pinda! :p

Welterusten en bedankt voor de digitale knuffels!

12. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

Jun 28, 2009
    1,980
    0
    0
    Noord-Holland
    Nee zo'n mini knuppeltje zo dik als een naald met een touwje om zijn armen hahaha hij draait rondjes jajaja het is een duidelijk beeld!!!! ik ben penisnormaalbegaafd!!!!

Mutzie wel nee hoor jij gaat echt nog niet ongi worden! Ik dacht het ook hoor echt waar flinke ongi krampen, maar die heb ik nog steeds af en toe en ben het toch echt neit geworden!!!

13. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

Jun 10, 2009
    2,962
    0
    36
    Zaanstad

Dat weet alleen Mutzie he... hahah

14. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

Apr 30, 2009
    1,688
    0
    36
    Dacht dat ik a.s. maandag mijn NOD zou hebben.. Gezien ik di. een positieve ovutest had, wel lichter dan de teststreep en woensdag niks meer.. Dus denk dat ik hem maandag heb gemist, niet getest, maar nu ga ik twijfelen...

15. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

Jun 10, 2009
    2,962
    0
    36
    Zaanstad
    Starfish.. fijn dat het zo'n mooie dienst was. Hopelijk wordt het zaterdag ook zo mooi... Dat je in ieder geval voor je gevoel goed afscheid kunt nemen, voor zover dat kan bij iemand van die leeftijd...

Als ik je niet meer spreek, heel veel sterkte .. dikke knuffel en let ook op jezelf en je kleintje...

16. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

Mar 15, 2009
    2,566
    31
    48
    starfish... heftig zulke avonden.. probeer ook altijd groot te zijn... de tranen komen wel later denk ik..

succes van de week...

17. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

Jun 28, 2009
    1,980
    0
    0
    Noord-Holland
    Heb je een sensitest Mutzie??? Anders kan je nu misschien al even testje wagen. Die van mij was ook eerder positief dan ik had verwacht! (en ook 's avonds hoor dus dat maakt nie uit)

Starfish fijn dat het mooi was. Heel erg heftig allemaal en dan zitten wij hier zo te geinen. Heel veel sterkte en ga idd lekker slapen en even rustig bijkomen van alle emoties! Dikke knuffel!

18. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

Mar 15, 2009
    2,566
    31
    48
    voor de meiden.. hallo??? hoe komen jullie erbij om de pennisen van jullie vriend als knuppel te zien?!?!? of ben ik nu helemaal het pad kwijt in ons warrige gedoe vanavond???

19. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

Jun 10, 2009
    2,962
    0
    36
    Zaanstad
    Krisje??????????????????????????

20. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

Jun 10, 2009
    2,962
    0
    36
    Zaanstad
    Jojo.. ziet ze zelfs als politiepenissen hoor, hahahha...

Share This Page