Haha, oh ik ben visueel ingesteld en zeker nu het over mijn vriend gaat zie ik het helemaal voor me! @Starfish: fijn dat de mis mooi was. Zaterdag zal inderdaad wel moeilijk worden. Gekke is dat vele juist op het moment supreme (zo?) het sterkst zijn.. Zelfbescherming... Gaaf een nieuwe auto! Even weer iets leuk tussen het verdriet door. Slaap lekker en tot morgen mss weer.
Starfish: Fijn dat het mooie was vanavond. Heel veel strekte voor zaterdag en je hoef je niet groot te houden he. Goede nachtrust! Mutzie: ik sluit me aan mij jojo. Ik had ook dat gevoel
Misschien eerst een ovutestje doen? Is toch veiliger, baal namelijk enorm van een nega zwtest... Alleen als t mijn ei is moet mijn vent even thuis komen om te klussen, haha!
Lastig die twijfel. Na mijn positieve ovu test + een ongi gevoel had ik hetzelfde gevoel ook weer 2 dagen later. Helaas kwamen de ovutesten te laat. Ja dat zijn diegene die nu liggen te rotten.
tot dat ik op bed lig ben ik in stuiterstand.. dan ben ik in knock out stand sabrin... ben nu alleen heel hard de penis van mijn vriend voor me aan het halen en daar een knuffel van aan het maken .... niet bevoordelijk voor mijn libido overigens
Ja doe dat dan eerst even dan weet je iig meer! En anders misschien morgen ochtend een testje wagen? Als je vannacht niet ongi wordt dan zou het best kunnen toch??? Nou ik ben rete neiuwsgierig!!!! Nee hoor ik zie alleen de penis van Mutzie haar vriend zo! whahaha ik zal maar geen visualisatie maken van mijn vriend zijn penis anders durf ik hem zo niet meer aan te kijken hahahhaha!!!! Hij heeft er al rare dingen mee gedaan om mij in de maling te nemen!!! (handschoen erom heen, strik erom dat soort dingen)
ja... wij als melige mutsenbende stemmen volgens mij allemaal voor dat je morgen test muts... Wij als vrouw zijn van nature nieuwsgierig dus TESTEN!!!
Hahahah toverballen met een pluche teddyberen penis hihih nou dit is te grappig om voor je te zien!!!!!!
Oh gelukkig, dat kan ik dus gewoon zo zeggen, haha. Ja, ga beetje veel glijden als ie zo thuis komt... Ik ga denk ik even een ovutest doen.... Wordt vast ongi, maar dan heb ik mijn ei uitgesloten...