Zal niet iedere vrouw dat hebben, dat mannen in uniform en in pak sexy zijn... Gewoon testen morgen Mutzie.. 1% is best veel hoor.. en 100% van de aanwezigen vanavond is voor, dus je komt er neit meer onderuit
haha... typ zo snel dat ik knuffel typte??? :S geloof je gelijk, neem geen tijd om terug te lezen Dan maar een Knuppel hoor... een knuffel is niet zo fijn in de mond (oooew dit is pas ordi ) al die knuffel haren in je mond.. nee dank je.. en een penis knuffelen zie ik dus al helemaal niet voor me... Al zie ik mezelf nu niet voor me met de penis van mijn vriend.. dan schiet ik helemaal in de lach denk ik
hahaha krisje je zou om je fout een klap met je vriends piemel boven op je hoofd moeten krijgen hahahah! Doet toch geen pijn met zijn puche koppie en die toverballen!!!
Sabrina: ik vind mannen in uniform niet zo sexy meer. Wordt anders lastig om mijn werk te doen hahahahahaha......
super.. wel handig voor je dat je geen aanstoot neemt aan uniformen... doen wij het wel voor je... al moet ik wel zeggen als ze oud zijn mot ik ze ook nie hor
Starfish: blijft toch altijd moeilijk zo'n avond! Kan me voorstellen dat je opziet tegen de begrafenis. Zal weer heel veel energie gaan kosten! Fijn dat het mooi was vanavond, hopelijk kun je een beetje slapen en opladen voor de begrafenis! Heel veel sterkte meis.
Nou Super i kheb de vooropleiding van de politie gedaan (jaaaren geleden) en moest stage lopen in Almere stad en daar waren allemaal aspiranten en 1 daarvan was zooooo lekker haha nou ja laat ik zeggen dat het politievak niks voor mij was, want dan zou ik een kantoor aanvragen in de bezemkast,,,, Als je begrijpt wat ik bedoel!!! En die had pas een grote politie piemel hahahah (ook ordi)
nou nou meidne... de meilige bui slaat over in horny buien?!?!?! behalve bij de laag libido hebbende jojo.. die geilt zo op het forum dat manlief niets meer krijgt
Manlief is nog niet thuis hahah dus geil lekker verder op t forum hahahahhahahhahahah!!!!! Nou mijn libido klimt weer aardig omhoog hoor!! Vandaag of morgen trek ik hem gewoon weer uit elkaar!!! whahahahahahhaahahaha
Haha, moet erg lachen! Zie jojo al voor me in haar vak als politievrouw... Sop, sop, geil, geil.... hihihi
Oh oh oh.... wat erg dit, hahahah... Dames ik ga er vandoor... moet aan de klus, hihihi... Tot morgen.. Niet teveel kletsen hoor, moet ik morgen allemaal bijlezen... hahahah Veel klusssssssssssssplezier... Doeiiiiiiiiiiiiiiiii
Oh, heb ovutest gedaan, die was nega (natuurlijk, zo'n ding kan toch niet posi aangeven op dinsdag als het niet zo is???). De zwtest stel ik nog even uit. Hopelijk tot zondag. Heb namelijke elke keer op donderdag deze buikpijn, rond mijn ei (is t niet) en rond mijn ongi (kan dus nog komen...)