Whahaah wat ee ngiller!!!! Oh ja dan voel je je op dat moment echt ff in hemd staaan (letterlijk whahaha) Ff de was ophangen die is al sinds 19uur klaar hahah oeps
Ja, je bent braaf geweest ja, hihi!! Ach, heeft z'n leuke en minder leuke kanten gehad hoor. En met braaf zijn is niks mis!
Nee hoor ik moet ook werken! Ik moet alleen pas om 14.00uur beginnen! Ach meid ja het is ook al laat nu!!!! 6uur morgen ochtend??? Ga slaaapeeen!!!!
ooo moet plassen. Ga gelijk maar lichten uitdoen, konijnen in hun hok stoppen en toch maar naar bed. Was gezellig dames, heb heerlijk gelache
zo te zien blijven alleen de die hards over! Muts en jojo!!! (goed duo als je dat zo zegt, Net als Kci en jojo hahah) Nee hoor dames ga maar lekker slapen. Ik wacht op mijn man en ga dan ook ff met hem quality timen maar hij is er nog niet dusssss
ja, werken van 7 tot 4 en dan eet ik gewoon bij mijn ouders.. lekker makkelijk en dan trainen van 7 tot half 10... en tussendoor ook nog naaien aan majorette pakken... moet er nog 8 voor zaterdagmiddag afmaken.. :S 1 uur per pak ongeveer... vooral als je mee kletst op het forum!!
Ze zijn wel echt heel braaf he jojo? hahha Grapje dames!! Jullie hebben heel andere stoere kanten vind ik!
ik zeg toch dat ik een stuiterbal ben... Altijd druk druk druk... ja, en dan moet ik er zaterdag ook nog goed uit zien.. dus zonder wallen :S voor onze gezinsfotosessie En dan is dit niet bevoordelijk
Braaf!?!? je zou me nu moeten zien zitten.. heb alleen mijn boxertje aan, helemaal startklaar om naar bed te gaan... dussss geen nachthemd hoor
Have a break have a kit-kat Kris!!!!! Te druk en een dag heeft maar 24uur waarvan er zo'n 6forum uren zijn dus ja dat wordt het een en ander schrappen! Ik wil ook naar bed want vanmorgen moest ik vroeg op om bloed te prikken met mijn zusje...