Gestopt met de pil in mei, wie nog meer?!

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by Starfish, May 7, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

Mar 15, 2009
    2,566
    31
    48
    trusten meiden!!! :D

2. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

Apr 30, 2009
    1,688
    0
    36
    Wow Krisje!! Das niet braaf nee, wat een uitspraken op dit forum!! :D

3. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

Mar 15, 2009
    2,566
    31
    48
    oja en mutz.. niet aan je buikpijn/ongi/zwangerschap denken... is niet goed stress... ;)

4. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

Mar 15, 2009
    2,566
    31
    48
    ben toch home alone :p:p mutz... nu ga ik echt hoor!!! :D ben te snel met berichten plaatsen... Moet gewoon wachten!!

5. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

Apr 30, 2009
    1,688
    0
    36
    Dan gaan deze die hards ook maar naar bed! Slaap lekker allemaal en duim even mee dat de duiveltjes wegblijven (al denk ik t niet...). Tot morgen!!

6. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

Jun 28, 2009
    1,980
    0
    0
    Noord-Holland
    slaap lekker allemaal. Ik wacht echt nog ff tot ie thuis is, maar ga wel vast lekker douchen en startklaar zitten!

Geen gekke dromen hebben hoor!!! hahaha

7. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

Jun 28, 2009
    1,980
    0
    0
    Noord-Holland
    OH ja mutzie ik duim heeeel hard voor je!!!!

8. Smits

Smits Fanatiek lid

Jul 11, 2009
    1,284
    0
    0
    zuid-holland
    En Mutzie, hebben de duivels je overgeslagen????

9. super80

super80 Fanatiek lid

Jun 8, 2009
    1,788
    0
    0
    Mutz; en zijn de duivels gekomen?????????? Nee toch????

10. Starfish

Starfish Actief lid

May 4, 2009
    485
    0
    0
    Wat een rust opeens hier! Héérlijk! :D :D :D

Gaan jullie nog iets speciaals doen vandaag?

Ik ga zometeen de cavia schoonmaken, nouja het hok dan ;) Daarna de cavia in bad doen en een knipbeurt geven ;) Jaja, het is een langharige :p

Daarna mijn autoradio brengen, boodschapjes doen, mijn pasje bij de sportschool erdoor halen en daarna gewoon weer naar huis gaan :p en hier in huis wat opruimen denk ik. Heb nergens zin in maarja ik kan maar beter íets doen dan helemaal niks natuurlijk.

11. mevrnathalie

mevrnathalie Fanatiek lid

May 20, 2009
    1,494
    0
    0
    @Starfish, IK wil je nogmaals even heel veel sterkte wensen meid. Veel plezier met wat je allemaal vandaag gaat doen.

@Mutzie...ennnnn toch niet ongi he??

Vanmorgen alles alvast klaargezet voor ons weekendje, uit het werk snel naar huis tas oppikken en mijn mannetje natuurlijk niet vergeten en dan op naar Brugge met het werk. Heb er best zin in hoor. We hebben gelukkig ook nog wat vrije tijd om te shoppen natuurlijk. Hier af en toe wat rare steekjes hoor...pfff en weet niet wat het is, mijn eisprong zal pas volgende week woensdag zijn...nou we gaan maar heel het weekend goed klussen en begin volgende week ook nog maar ennnn gister zijn we al begonnen hihihi

Nou dames is wens jullie allen een goed en leuk weekend en ik spreek jullie zondag weer.

12. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

Jun 28, 2009
    1,980
    0
    0
    Noord-Holland
    Nathalie heel veel plezier!!!! Ben benieuwd hoe Brugge is!

En Mutzie???? Heb geduimd voor géén ongi heeft t geholpen???

13. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

Jun 28, 2009
    1,980
    0
    0
    Noord-Holland
    Mutzie je bent online!! Vertel vertel vertel!!!

14. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

Apr 30, 2009
    1,688
    0
    36
    Goedemorgen allemaal!! Net wakkker, heerlijk geslapen :D

Jullie duimen heeft geholpen tot nu toe: nog geen duivels... Blijft vreemd dat ik die buikpijn altijd op donderdagavond heb.. Maar goed, ik geef toe: geen bloed geeft een klein beetje moed (1% dan :p)

@Starfish: jij hebt een lekker druk dagje zo! Vooral de sportschool is vermoeiend ;)

Ik heb om 14 uur een afspraak met een vriendinnetje, daarvoor even poetsen en strijken en vanavond nog even naar terras. We hebben er zin in!! Oh ja, en nu even de herhaling van gtst kijken van wo- en do.avond :)

@Nathalie: werk ze en veel plezier in Brugge!!

@super: nog last van je buikie gehad na gisteravond? Ik hoop het niet. Lijkt me vervelend er elke keer op deze manier aan herinnerd te worden...

Goed, ik ga even soapen en soppen (poetsen he, de bui van gisteravond is wel over ;)) en lees zo weer mee!

15. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

Jun 28, 2009
    1,980
    0
    0
    Noord-Holland
    Gelukkig Mutzie!!!! Je zou toch ook een testje doen vanmorgen???????? ;) Ben zoooo nieuwsgierig!

OH ik ben zo blij! Had op marktplaats geboden op een nijntje uitzet! Echt alles van Nijntje voor in de babykamer (assesoires) Nieuwprijs moet zeker €150 geweest zijn en ik heb het voor €65!!!! Zijn denk ik wel 20 verschillende dingetjes allemaal nuttig!
    Kapstok, luieremmer, zeepdoosje, dekbedje etc etc zooo blij!!!! Dat dekbedovertekje kost nieuw al gauw zo'n €25!!!!!

Zo meteen op naar mijn laatste dag voordat ik 10 dgen vrij ben! Moet wel eerder beginnen omdat ik een gesprek heb met de praktijkopleider van mijn leerling.
    Vanaf morgen aan de slag!

16. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

Apr 30, 2009
    1,688
    0
    36
    Ben nog er nog steeds van overtuigd dat ik maandag ongi word, dus ik wacht nog even met testen... Ga even zien wat het weekend brengt, haha. Dus je moet (net als ik) nog even in spanning blijven :)

Heb je een foto van al je nieuwe spulletjes? Ben natuurlijk erg benieuwd! Je bent dus zo'n Nijntjes fan? Vind de kleertjes bij Prenatal wel erg lief hoor!

17. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

Apr 30, 2009
    1,688
    0
    36
    10 dagen vrij! Das lekker! Ik heb bijna vakantie :D

18. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

Jun 28, 2009
    1,980
    0
    0
    Noord-Holland
    Ja ik ga er een foto van op hyves zetten, maar dat is niet de gehele collectie die we krijgen!
    Nou ik dacht eerst dat ik niet speciaal van iets "fan" was, maar die NIjntje dingen zijn zoooooooo lief!!!! Dus ja de hormonen hebben me fan gemaakt!

Nou dan moeten we nog maar even geduld hebben he haahhaa moeilijk hoor!

Lukt t met poetsen???

19. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

Jun 28, 2009
    1,980
    0
    0
    Noord-Holland
    Foto gaat niet lukken de foto is auteursrechtelijk beschermd... Als ik t heb zal ik er een foto van maken en plaatsen!!!

20. super80

super80 Fanatiek lid

Jun 8, 2009
    1,788
    0
    0
    Nathalie; heerlijk gaan genieten daar!!! bVeel plezier.

Mutzie: ik duim het weekend weer voor je!!! Geen bloed voor mutzie..........ik bloed nog steeds en heb wat lichte buikpijn. :( balen dat zou kunnen betekenen dat ik nog niet helemaal "leeg" ben. Wacht vandaag even af en anders bel ik de vk (heb haar 06 nummer gehad voor als ik wat wilde weten)

Starfish: goed dat je een beetje bezig blijft vandaag! Zag 14 weken staan bij je banner......wordt al echt wat he? Ben blij voor je dat het zo goed gaat. Wanneer krijg je nou de uitslagen van combinatieonderzoek??

Jojo: heerlijk NIJNTJE! Wat goed dat je dat op de kop hebt weten te tikken. Ik vind alles van winnie de pooh zo leuk, die hebben ook een hele babylijn......Lekker dat je bijna van je vrije dagen kan gaan genieten.

Share This Page