Gestopt met de pil in mei, wie nog meer?!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Starfish, 7 mei 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

28 jun 2009
    1.980
    0
    0
    Noord-Holland
    He super wat vervelend. Ik hoop maar dat alles toch weg is. Het bloeden kan toch wel aanblijven?? Heb je er ook nog steeds stolsels bij?? Vind het zo naar allemaal, helemaal omdat we zooo dicht bij elkaar zaten...
    Je kan altijd voor de zekerheid je vk bellen toch? Stelt je misschien wat gerust.
    Winnie the pooh vind ik dus weer helemaal niet zo leuk haha grappig he hoe smaken verschillen! Vind Ior en knorretje wel leuk maar heb het al te vaak gezien bij mensen denk ik hahah!!!

Ik ga douchen want wil zo naar Karwei om verf te halen. 1muur in de slaapkamer (onze) wordt zilver/grijs en ik ga het aankleden met linde groene spulletjes. De rest blijft alles wit! Heb dr echt zin in!!!

2. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

30 apr 2009
    1.688
    0
    36
    Wat vervelend dat het bloeden en de buikpijn aanhouden super. Fijn dat je de vk kunt bellen als je wat wil weten. Hopelijk is het snel over.

Grappig idd hoe smaken kunnen verschillen! Ik hou eigelijk helemaal niet van commerciele spulletjes/kleertjes (mijn vriend al helemaal niet!). Maar wat ik zei: die neutrale lijn van Nijntje bij Prenatal vind ik wel erg leuk. Blijft toch moeilijk om kleertje te kopen als je nog niet weet wat het wordt.
    Trouwens, willen jullie het weten jojo? En ben natuurlijk ook benieuwd of de rest die zwanger is het wil weten. Ik zou het zelf wel graag willen weten. Ben veel te nieuwsgierig en vind het ook wel erg makkelijk hoor!
    Zit nog steeds in mijn trainingsbroek op de bank. Nog geen sopdoek aangeraakt.. Ga eerst zelf maar even onder de douche.. Dan zie ik daarna nog wel of ik huishoudelijk ga doen, haha!

3. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

28 jun 2009
    1.980
    0
    0
    Noord-Holland
    Ja Mutzie wij willen het HEEEEL graag weten! Liefst nu al! We gaan ws met 17weken een pretecho laten doen want dan kan je al zien wat het wordt! haha Kan dan echt neit wachten tot de 20weken echo!
    Ik had eerst ook een hekel aan die comerciele spullen maar ja de hormonen hebben me in hun macht!
    Ik vind de neutrale lijn van Nijntje ook het leukst hoor!!!
    Nou ik ga nu naar Karwei en dan op naar de laatste werkdag :D:D:D
    Nou lekker toch in je jogging broek op de bank! Geneit ervan!

4. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

30 apr 2009
    1.688
    0
    36
    Stil hier.... Allemaal wat te doen vandaag??
    Ik kom net terug uit de stad. Gezellig op terrasje gezeten en bijgekletst. Nu met ander vriendinnetje naar terras. Gezellig hoor, vrijdagen :)

Trouwens heel de dag al ongi buikpijn, dus geen testen voor mij, ik wacht de ongi af. Zal wel zondag komen...

Goed, ik ben er ook wel vandaag. Lees vanavond weer mee!!!

5. Starfish

Starfish Actief lid

4 mei 2009
    485
    0
    0
    Ik heb a.s. woensdag een afspraak bij de verloskundige, ik verwacht dat ik bij haar de uitslag te horen krijg, dus nog even afwachten.

Wat is de voorspelling hoe lang dat bloedverlies nog duurt? Hoe gaat het nu met je?!

6. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Leerkracht basisonderwijs
    Zaanstad
    Hoi hoi, de rust is weer gekeerd, haha.. Het is dat ik er gisteravond bij was.. anders waren mijn ogen eruit geploft..

Ik heb trouwens spierpijn in mijn benen.. hoe zou dat nou komen, haha;)

@ Super, wat vervelend dat je nog steeds buikpijn hebt. Hopelijk is het snel over..

@ Mutzie... die ongi blijft echt weg hoor.. ik heb een blijfwegongi dans gedaan...

@ Jojo.. leuk nijntje.. Weet nog niet wat ik zou willen.. denk iets zonder plaatje..

Hier ook weekend.. en maandag ook nog vrij.. lekker hoor.. Morgen verjaardag van mijn zus en zondag relaxen en natuurlijk klussen...:D

@ Starfish.. heb je lekker gesport?? Even je gedachten kunnen verzetten

7. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Zaanstad
    Whahah... Mutzie heb net even de hyves gelezen.. wat een verhaal...

Enne Krisje.. ik ben ook een brave hendrik hoor...

8. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Zaanstad
    Hey Bullie,

Dat is inderdaad heel lang geleden. Wat vervelend zeg die pijn.. Ik heb het soms.. aan de rechterkant, heb ik eigenlijk al jaren.. De ene keer heb ik het een paar maanden achter elkaar en dan weer maanden niets.. zal wel te maken hebben met in welke eierstok mijn ei gemaakt wordt ofzo..

Heb het deze ronde ook weer.. dus ben bang voor een rot ei of iets dergelijks.. kan hem ook niet vinden, maar volgens jojo komt ie zondag..hahaha...

Nou als je opgevrolijkt wilt worden, dan moet je hier zijn hoor.. En misschien toch weer even langs de HA (zegt iemand die nooit naar de dokter gaat, hihi)

9. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

30 apr 2009
    1.688
    0
    36
    @Bullie: wat leuk om weer eens van je te horen!! Jammer dat het alleen niet zo lekker gaat... Ik zou als ik jou was nog een keer terug gaan. Voot hetzelfde geld is het zo opgelost en kan je verder zonder pijn, want dit is ook niks. Enne, die dok is er niet voor niks ;) Gewoon weer gezellig bij ons komen kletsen hoor, met of zonder forum, gedachte blijven toch bij het mogelijk zwanger worden. Hier is het gewoon erg gezellig en kan je het een beetje van je af kletsen!

@Sabrina: ja dat verhaal is erg grappig, dat vind ik nu dan, toen vond ik het minder grappig :)

@Starfish: spannend toch zo'n uitslag. Waarschijnlijk alles goed, maar het blijft spannend. Heb je je gedachte een beetje kunnen verzetten vandaag?

@Smits: hoe was je dag vandaag? Gewoon gegaan toch? Ben benieuwd wat jullie 's middags hebben gedaan.

@allen: het is weekend!!! Leuke plannen??

Hier bijna de hele dag last mijn buikie gehad... :( Nog geen duiveltjes, beetje afscheiding..

10. bullie

bullie Lid

19 feb 2007
    38
    0
    0
    limburg
    Hé!

Sabrina; ja, je hebt gelijk, kan net zo goed hier blijven kleppen want ik ben er toch wel mee bezig;).....Bedankt voor je lieve woorden in ieder geval!

Mutzie; Jij ook bedankt, ik moet idd misschien maar ff terug naar de dokter, gelukkig is het wel een lieve vrouw! Toch heb ik een hekel aan dokters. Enne....spannend bij jou!! Ik duim voor een beebje!!!:)

Mannetje is naar een bruiloft van een collega van hem....ben dus helemaal remi.....saaaai

11. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

30 apr 2009
    1.688
    0
    36
    Ik ook remi, maar dat is al de tweede avond, dus dat ben ik beu! haha. Ik ga zo maar eens met een vriendin afspreken, haha, derde slachtoffer van vandaag :D

12. Julesz

Julesz Actief lid

5 sep 2009
    333
    0
    0
    Hallo dames,
    Ook van de afdeling gestopt in mei.... Heb jullie af en toe gevolgd. Wat een boel verschillende ervaringen en emoties.
    Morgen ga ik er een testje aan wagen. Wat mijn cyclus is, is nog volkomen onduidelijk. Morgen zit ik op de 40e dag van mijn cyclus.. Vorige keren was het 37 daarvoor 29 en daarvoor was mei en was ik een paar dagen van de pil af, dus die tellen we niet mee denk ik...
    Vorige week zaterdag heb ik ook getest, maar toen was het negatief. Eigenlijk was ik aan het wachten op het ongesteld worden, maar nu duurt het wel heel lang....

Spannend....

Succes allemaal, Julesz

13. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Zaanstad
    Spannend Julesz....

Succes met testen morgen.. en welkom op het forum... hopelijk kun je ons een beetje volgen..

@ Bullie.. goed dat je er weer bent..

Ik was ook remi, maar mannetje is weer thuis.. jippie.. straks weer even aan de klus, hihi

14. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

30 apr 2009
    1.688
    0
    36
    Wow, waar is iedereen?? Nu weet ik dat Nathalie het weekend weg is, maar de rest???

@Starfish: ik hoop dat het een mooie dienst is geweest. Nu komt het verwerken en het grootste verdriet bij iedereen waarschijnlijk.. Kan het niet vaak genoeg zeggen, dus nogmaals: heel veel sterkte!!

@Julesz: leuk dat je ons gevolgd hebt, sluit je ook aan bij ons? Er wordt een hoop gekletst, gezellig hoor, haha. Ist wel een beetje te volgen?
    Jij hebt dus ook een onregelmatige cyclus. Ik zit nu op dag 31 en gezien mijn onderschrift is dat weinig regelmaat. Wacht nu ook op ongi (denk zondag of maandag) nog niet getest dus...
    Ga je nog een keertje testen en zo ja, heb je ook al bedacht wanneer??

@alle: net terug uit kroeg... Hoopte nog wat bij te kunnen lezen, maar helaas.. Morgen shoppen.. Dan 's avonds maar weer bijlezen... Truste allemaal!!

15. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

30 apr 2009
    1.688
    0
    36
    je bent maar druk aan de klus Sabrina, haha. Ach baat niet niet, dan schaadt het niet, zei de wijze mutz op dit tijdstip :D Al een glimp van je ei kunnen vinden?

16. super80

super80 Fanatiek lid

8 jun 2009
    1.788
    0
    0
    Jojo: sorry maar heb gister niet eens een gerecht gemaakt wat ook maar leek op wat jij zo goed had verzonnen. Ik had gister neregens zin in. Was alleen maar moe en draaierig. Het is soep met afbakbroodjes geworden, hahahaha....en mars icecream mmmmmmmmmmmmmmmm

Bullie; fijn weer wat van je te lezen. Lastig om je gedachte ergens anders op te zetten als je dit zo graag wil....Bedankt voor je knuffel, doet toch altijd weer goed. Het was inderdaad een nachtmerrie! Ben heel erg verdrietig geweest. Gelukkig gaat het nu (langzaam) iets beter. Hoop dat het bij jou snel mag gaan lukken!!!!!

Vandaag hebben we een buurtbbq! Wel gezellig denk ik. We wonen in een nieuwbouwwijk dus wel leuk om iedereen even te ontmoeten. Oppassen dat ik niet te veel wijn drink want dat gaat nooit goed natuurlijk.

Julesz; welkom hier! Heel veel succes......

Sabrina; goed bezig meid met klussen!!!!!!!!!!!!!!!

17. JsMama

JsMama Actief lid

12 sep 2009
    230
    0
    0
    Noord-Brabant
    Hey iedereen,

Deze club wordt steeds groter!! Ook ik ben namelijk sinds mei voor het eerst ongi geworden nadat ik ben gestopt met de Nuvaring.

De pest is alleen dat mijn lichaam schijnbaar nogsteeds niet 'schoon' is. De eerste cyclus was heel braaf 28 dagen. Daarna alleen een cyclus van 76(!!!)dagen waarin alleen op dag 32 zeer licht bloedverlies. Ben toen toch naar de huisarts gegaan, want was niet zwanger volgens de testen.
    Huisarts wilde nog even aankijken, maar ben nu weer al op dag 49(!!) zonder zwanger te zijn of ongi te zijn!

Hebben samen geen haast met zwanger worden, maar nu wordt ik toch wel een beetje hopeloos! Je hebt immers maar twee dagen en het zou wel fijn zijn als je een beetje met het geluk kon spelen doordat je weet wanneer je ongeveer vruchtbaar zou zijn!!

oeps...lees nu ff terug wat ik al getypt heb en het is wel een heel erg zeurderig verhaal geworden. haha. sorry;) was eigenlijk niet zo bedoelt, maar ja....

tot snel

marijke

18. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

30 apr 2009
    1.688
    0
    36
    @Marijke: wat leuk dat je bij ons aansluit! We zijn al een redelijk clubje ja, maar hoe meer hoe gezelliger! En zeuren mag hier ook, we zitten nu eenmaal allemaal in een zelfde schuitje (sommige gelukkig al iets verder en lekker aan het zwangeren, andere helaas nog niet ongi of geen regelematige cyclus, geen ei kunnen vinden of heel verdrietig: weer terug bij het begin...). Nou ja, zo lijkt er weinig "hetzelfde" aan, maar goed, je snap m wel denk ik :)
    Balen dat het zo ontzettend regematig is bij je... Ovutesten hebben zo ook geen zin neem ik aan.. Nou ja, zoals de hele rit van zwanger worden en en zijn: afwachten maar!

@nieuwe: vertel eens wat over jezelf (als je dat wilt natuurlijk). Leeftijd, relatie, al kids, weten mensen dat jullie bezig zijn... We hebben (ergens) een lijstje met wat info over onszelf.. Is kijken of het te vinden is...

Hier weinig nieuws... Vandaag ook nog geen duivels, ook geen buikpijn... Misschien dat als ze er morgen niet zijn dat ik een testje waag, maar verwacht ze toch echt wel morgen...

Ga nu shoppen!!

19. Smits

Smits Fanatiek lid

11 jul 2009
    1.284
    0
    0
    zuid-holland
    Julesz en Marijke, Welkom gezellig dat jullie meekomen kletsen.

Julezs: heb je al getest?

Marijke: Vervelend die onzekerheid. Hopelijk komt er snel verbetering.

IK heb gisteravond nog bij gelezen,maar had geen puf om te reageren. Trillende en pijnlijke armen, haha lees de hyves maar.

Mutzie: jij heb een lekker dagje gehad gisteren. Zou je bijna kroegtijger gaan noemen:p

Sabrina: Gewoon ff doorbikkelen, spierpijn gaat vanzelf over. Als je zo door gaat heb dadelijk nog strakke benen ook, staat vast niet in de sonje;)

Super: heb je de vk nog gebeld? Vind het zo vervelend voor je.

Bij mij slaat de twijfel een beetje toe. Vraag me af of alles wel goed gaat hierbinnen. Borsten zijn iets (echt maar heel licht) gevoelig, minder dan eerst. Merk verder eigenlijk weinig en dat zet me aan het denken. Was er maar een test voor de 6de, 7de etc week.

20. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

30 apr 2009
    1.688
    0
    36
    @Smits: ja, ik ga mezelf ook bijna zo noemen... Ga de laatste tijd wel weer erg vaak naar de kroeg.. Voel me soms net zo'n puber, haha. Werd gister versierd door een 22 jarige, schatte mij 23.. :$ Ach, zal het licht in kroeg wel zijn geweest, hihi.
    Wat vervelend dat je je zo onzeker voelt. Nu kan ik natuurlijk wel gaan zeggen dat dat vast nergens voor nodig is, dat je niet altijd vanalles hoeft te voelen om te weten dat het goed gaat daarbinnen, maar het is jouw gevoel... Toch zeg ik het maar even: geen zorgen, je beebje is gewoon lekker aan het groeien zonder jou lastig te vallen! (wanneer mag je weer op controle?).

Deel Deze Pagina