Dank je Mutzie. Probeer mezelf in te prenten dat ik er toch niets aan kan doen en dus gewoon door moet gaan en niet teveel aan moet denken. Maarja soms he...... Lekker shoppen vandaag. Ga je opzoek naar iets speciaals om ga gewoon helemaal los. Ik ben vandaag helemaal alleen. En ga het huishouden maar eens doen
Zie hyves wat ik ga shoppen, hihi... Nee, je kan er weinig aan doen, toch maakt dt het juist zo moeilijk. Ik zal even heel veel positiviteit naar je stralen, haha! Saai zo'n dagje huishouden alleen... Of vind je het wel lekker om een dagje alleen te zijn?
Zo, was ik weer, vandaag gestart met hardlopen met een clubje, nou ja, joggen. Pfiew... Was wel een beetje half maar het is goedgekomen zonder ademnood..Ik probeer alle verhalen wat terug te lezen maar her en der is het me nog niet helemaal helder. Ik heb vorige week al gelezen dat Super heen hele zware tijd heeft gehad. Verwen jezelf maar goed... En mutzie ; onregelmatige cyclus is naar he? Ik denk dat ik me eerst even ga opfrissen en zo een testje ga scoren,...Ik verwacht er niets van maar goed...Smits, koop maar wat moois voor jezelf, is altijd fijn.. O ja, over mezelf; ik woon in noordoost NL, 24 jaar, woon samen met mijn vriend. We proberen sinds mei voor het eerst zwanger te raken & ik werk met kinderen Xx Julesz
Ik vind het wel even lekker om alleen te zijn. Beetje aanmodderen heel de dag. Tot nu nog niets gedaan *schaam*. Zo maar even boodschappen doen. Zo Julesz, lekker sportief. Oja Mutzie: 8 oktober is mijn eerste controle. Moet dus nog even geduld hebben.
Julesz en Marijke welkom op ons gezellige thee mutsen clubje hahaha!!!! Spannend Julesz dat je gaat testen! Laat je het weten?? OH Mutzie geen bloed geeft moed whoehoe!!!! Dat wordt een dikke +! Toch niet teveel gedronken in de kroeg he hahahaha kan niet in jouw toestand! Smits jouw onzekerheid is zo herkenbaar voor mij! Ik had het ook, maar ook voor jou geldt, geen bloed geeft moed dus heb een beetje vertrouwen. Zo makkelijk gezegd natuurlijk, maar echt het is zo zonde als je net als ik de eerste periode verspild aan stress en zorgen! (ik ben ook zoo nerveus weer voor maandag maar goed ) Vandaag 12 weken! Vind het nogal wat hahaha. Zijn druk bezig in de slaapkamer om een kast leeg te halen en weg te halen, schuur is al opgeruimd en morgen aan de verf!!! Zo eerst nog even naar mijn doldwaze oma die 80 is gworden... Is nogal vermoeiend haha maar goed je wordt maar 1x 80! Vanavond lees ik weer even bij!
OH er is een aanmelding gekomen op hyves. Wie van jullie is dat??? Zijn nogal voorzichtig met "indringers" dus laat even horen dan kan ik jullie accepteren!
Wow Jojo, je hebt de grens van 12 weken bereikt. Gefeliciteerd. Succes bij je oma en ook daarmee van harte.
@ Marijke.. jij ook welkom hier.. Ik weet niet meer wie het vroeg, maar heb het ei niet gevonden.. Stickies zijn nu ook op dus maar door klussen tot de 28ste sept.. hahha.. Vind het mannetje niet erg hoor... Ik ga zo even douchen en dan naar mijn zus.. die is jarig.. zal wel morgen bij lezen worden. @ Julesz.. heb je al getest?? @ Super veel plezier met je de buurtbbq.. is weer een beetje afleiding ... @ Starfish... hoe was het??
Oh ja Smits.. snap je onzekerheid hoor.. het is toch nieuw leven wat in je groeit.. aan de ene kant wil je niet al te veel klachten hebben, maar toch weer wel... het zit vast en zeker goed hoor.. en voor je het weet knallen je (.)(.) weer van je lijf af...
Welkom Julesz en Marijke! Druk geweest hier op het forum zeg. Kreeg ook de slappe lach van jullie pringles-verhaal hihihi. Sabrina: Balen dat je je ei niet gevonden hebt, maar als je gewoon regelmatig geklust hebt is het ook oke toch? (VROEGER hadden ze niet eens ovusticks hahahahaha) Trouwens mijn zusje is ook jarig vandaag, dus we gaan straks lekker uit eten. Jojo: Lastig he dat roken. Ik heb t er zwaar mee en ook al wel gespijbeld de afgelopen dagen...........teleurgesteld in mezelf.........Ik wil helemaal stoppen, maar als dat niet werkt dan maar af en toe. Maar ik ga vechten met mezelf voor 100% rookvrij! Smits: ik herken het echt goed wat je schrijft. Lig wel eens in bed en dan denk ik : nu voel ik niks. Ga ik in mn borsten knijpen en maar hopen dat ze pijn doen (maar dat valt reuze mee.....beetje gevoelig). Het enige wat vrij constant is, is de vermoeidheid! Ik ga aankomende week de vk bellen voor een intake. Wanneer is meestal de eerste afspraak daar? Na hoeveel weken? En krijg je dan gelijk een echo? (inwendig/uitwendig?) Wat een vragen he? Collega's weten inmiddels dat ik zwanger ben (werk met rontgen, dus dat moet wel). Volgend weekend gaan we het de familie vertellen. Spannend hoor Fijn weekend
Nou, ik heb net even een testje gedaan vd kruidvat 2 voor 5,- Geen zin om te wachten tot morgenochtend, en test was negatief... Wat vreselijk zeg. Nu is mijn cyclus echt ernstig overhoop....
hoi meiden, 1 dag niet online geweest dus pas maar op.. Hier komt een mega reactie op (hopelijk niemand vergeten :S) iedereen! @ mutzie...Dus die 1 % gaat nu nog steeds op qua ongi. Eindelijk ga je testen.. Wij zijn volgens mij nog nieuwsgieriger dan jij (jojo met mij mee lees ik in haar reacties ) Ja zo wordt je weer jong als je gaat stappen. Mannen thuis, vriendinnen op stap en dan krijg je dat ze met je flirten. Wel leuk dat ze je lekker jong schatten Enne, je bent zwanger, dus hopelijk wel zonder alcohol gestapt toch!?!?! Als we ooit zwanger mogen raken :S wil ik het denk ik niet weten, maar als het straks zo is kan ik me ook indenken dat ik ben zoals jojo, zo'n stuiter nieuwsgierige die het ook voor de 20 weken wilt weten Shop je voor mij ook even misschien dat vriendlief dan overgehaald word als hij mij zo zo'n zien @ super.. .Balen van je buikpijn en laatste stolsels. Heb je je vk nog gebeld?? of wacht je af?? Enne afbakbroodjes en soep is misschien net zo lekker als een 4 gangen menu hoor Je vriendin heeft het waarschijnlijk net zo gewaardeerd. Ben je volgende week ook nog thuis? of ga je dan weer werken? Inderdaad niet te veel gaan drinken op de bbq want je moet wel een goede indruk maken. Want anders word je straks de dronken buurvrouw van de buurt Veel plezier trouwens, als je het nog leest voor je weg bent/gaat? @ jojo... Snap dat je nu steeds meer in to baby spullen wordt. 12 weken is ook nogal wat de risico grens heb je gehaald ... (sorry super :S jouw tijd komt ook wel!!!) Ik vind de me to you plaatjes ook altijd erg lief al komt dat niet bij ons in de baby kamer hoor... Maar alle lieve kleine dingetjes daar smeld ik ook al van En op marktplaats dingen kopen kan dus heel voordelig zijn, ben benieuwd naar de foto's straks Nu vast druk aan de klus met de verf??? je haar niet mee geverfd??? dat zou iets voor mij zijn namelijk @ sabrina.. Voor mutz heb je een anti ongi dans. Kan je voor ons geen eisprong dans verzinnen dan kan je in ieder geval onze eieren goed vinden en plannen Was de verjaardag nog gezellig?? @ Bullie.. Long time no see! Leuk dat je er weer even bent. Balen dat het nog niet gelukt is.. Maar hé, je bent nog steeds verder dan mij jij wordt ongi Hopen dat het nu niet meer lang hoeft te duren voor je een + test hebt en blijf lekker kletsen Enne, ga terug naar je huisarts als je het zelf niet zo vertrouwd. Dan weet je iets meer en ben je er niet zo onzeker over... :S en niets is zo erg als pijn hebben, en daarvan balen zonder er iets aan te kunnen doen..!! @ Starfish.. Hoop dat het een mooi afscheid is geweest. Zal wel heftig zijn geweest :S Spannend de uitslag van de combi test... Zal voor je duimen en als ik het niet vergeet een kaarsje branden @ smits... Volgens mij is iedere zwangere onzeker totdat je 9 maanden later je kleine hummeltje in je armen kan sluiten. Rustig wachten, afspraak plannen bij een vk en straks heerlijk genieten van de echo's!! @ Annemoon... Hopelijk is de verjaardag gezellig ondanks dat je zo moe blijft... :S hoop dat die snel wat minder wordt.. @ Julesz en Marijke... Welkom...!!! Hier nog een die een k*t cyclus heeft.. zie de banner... :S Kan dus altijd nog slechter dan jullie hebben Ik ben na april gewoon niet meer ongi geworden!! Julesz balen dat je negatief hebt getest.. Hoop dat je maar snel ongi mag worden want dit is natuurlijk ook helemaal niets :S Hier vanmorgen foto's gemaakt met en voor mijn ouders... Met zijn 5en... Ook foto's alleen met mijn vriend, broer en ouders gemaakt... Oja, en de fotograaf wilde me ook nog wel even alleen fotografen... Vond me fotogeniek Jaja, en hoe krijg je mij verlegen maak een compliment! Nu ongeveer 3 weken wachten op de foto's was echt leuk en ben echt benieuwd naar het resultaat... Nu alleen thuis.. Zo komt mijn mannetje thuis eten (chili con carne mmmm ) en dan gaat hij zaalvoetballen... Dus ben tot negen uur vanavond hier te vinden... daarna sleur ik hem even mee het bed in (jaja, de normale manier, en niet de manier van mutzie ) want het is weer veel te lang geleden Morgen jaarmarkt met mijn moeder... Centrum is dan ook open en dan maar even een nieuwe weegschaal halen.. Hij is kapot, weet 100 % dat ik geen 72,5 weeg... En dat geeft hij nu al een week aan ... Dan nog maar 3 nachtjes slapen en ik mag weer naar de gyna terug... Dus van het weekend nog eens polsen wat we gaan doen met de uitslag... :S Zo weer een ouderwets lang bericht... tot straks
Dames dank allemaal voor het gezellige welkom trouwens! JufKrisje je kunt er wel wat van hoor, lange reacties posten Applause.. Dus het kan nog erger zie ik al wel. Maar goed keep up the good spirit..1 luck yshot en... Maar wat voor uitslag heb je precies gekregen. En wie moet je polsen? Een compliment heb je iig binnen En Mutzie, what's the story met jouw handtekening want zo ervaren ben ik nog niet. Wat betekent het precies? Ik zoek mijn heil even in ..dropjes! Oh ,daar had ik zoooo'n zin in..Had het mannetje voor me gehaald.. Ben even kwijt wat ik verder nog wou schrijven. Ik kom er een andere keer op terug.. @ de zwangeren; gefeliciflapstaart! Wat leuk zeg, laat het echte genieten nu gebeuren. XX Julesz
Model Krisje: Wat een lekker lang mega bericht. Fijn zo'n weegschaal die steeds het verkeerde aangeeft. Nu maar hopen dat je nieuwe dat niet doet. Starfish: Hoe was het vandaag en hoe is het nu met je? Julesz: Jammer van de negatieve uitslag. Op naar de volgende ronde. Jojo: Wat voor kleurtje ga je de muren morgen geven? of worden de kozijnen voorzien van een nieuwe laag. Ik heb een beetje een baal dag vandaag. Baal voornamelijk van mezelf en daar kan ik weer zo knorrig van worden. Alles kost zoveel energie dat ik om 15.00 uur in slaap ben gevallen en pas weer om 17.00 uur wakker geworden (door de tel). Toen toch nog maar iets in het huishouden gedaan. Bha hopelijk is dit morgen weer over.
julesz.. nu heb je er zelf om gevraagd Komt mijn hele lange verhaal 8 april ben ik netjes ongesteld geworden in de stopweek van de pil, dus een onttrekkingsbloeding. Daarna ronde 1, volle moed er tegen aan... 28 dagen aangehouden, normaal (ook voor het slikken van de pil) gewoon max 29 dagen erna weer ongesteld, 1e week van mei geen ongi... mmm... ok, 1 week na mijn NOD getest... en negatief... Na 5 weken langs de ha omdat ik het vreemd vond, en mijn vermoeden werd bevestigd. Ja ontpillen.. Kan wel een half jaar tot een jaar duren dus wacht maar rustig af !!! Wel gewoon lekker klussen natuurlijk, en waarom condooms? Zoals je zelf zegt 1 x raak mikken is genoeg dus netjes elke 2 weken een z-test die altijd - was... Lekker demotiverend trouwens :S Maar nog steeds na 100 dagen was er geen ongi Ok, na ongeveer 4 maanden wachten heeft mijn vriend (met al zijn connecties ) een afspraak gemaakt bij de gyna net na onze vakantie. Daar is een inwendige echo gemaakt en daar was gelukkig op te zien dat mijn baarmoeder/eierstokken goed waren maar dat mijn baarmoederslijmvlies te dun is. Wat betekend dat ik niet snel zelf ongesteld zal gaan worden. Door het slikken van de pil is de hypofyse (die normaal gesproken je eierstokken stimuleerd een eitje te rijpen en te laten springen én je baarmoederslijmvlies dikker laat worden) zo lui geworden dat hij nu niets doet... Waarschijnlijk dan.. :S Al met al, na ruim 5 maanden ben ik nog niet ongesteld geworden, heb ik nog geen eisprong gehad en hebben we dus nog geen enkele kans voor een kindje gekregen Mijn vriend is heel nuchter, we zijn nog jong (ik 23 hij 27) en het komt van zelf wel op gang..Laten we het natuurlijke zijn beloop laten en verder wachten.. Hij vind het niet erg dat het misschien nog een jaar zou duren al wil hij graag kinderen hoor... Nou is waarschijnlijk (speculatie voor de afspraak overigens ) de volgende stap van de gynacoloog medicijnen om een ongi op te wekken en medicijnen om een eisprong op te wekken... Verwachten we dan dus zoals je al wel begrijpt wil mijn vriend dat niet doen... Tot dat ik van de week mijn kant uit legde... Ik loop in ieder jas/tas e.d. met maandverband/tampons voor de zekerheid.. Witte broeken en rokken vind ik nog steeds eng om te dragen want stel dat ik toch ineens ongesteld wordt. En je weet begod niet wanneer je ongesteld wordt. Na een ongesteldheid kan je weer een beetje mikken op je NOD (niet helemaal natuurlijk als je onregelmatig bent en ik totaal niet...Nu snapte hij dat natuurlijk ook wel maar ik ben dus bang dat ik hem nu mijn mening opdring terwijl hij een beetje angstig is op het onbekende van een baby... En misschien wel wil wachten... :S dussss daar moet nog over gebabbeld worden hier voor dinsdag, want dan mag ik terug naar de gyna... Helaas zonder vriendlief want die moet werken Meiden jullie wrijven er wel heel erg in dat ik eenzaam alleen zit, terwijl jullie op de zaterdagavond lekker gezellig met vriend/manlief op de bank zitten of andere leuke dingen te doen hebben Hier moest vriendlief zaalvoetballen en is dus zelfs voor tien uur niet thuis!!! Zoek aandacht want ik verveel me.. Julesz, zie je weer zo'n lang bericht
Smits toch... vervelend dat je vandaag weer zo moe bent... Maar troost je, hier ben ik ook absoluut niet fit veel te veel gedaan van de week... :S Enne, ik ben niet alleen op 'ons' topic
Krisje je bent niet de enige die alleen op de bank zit. Mijn vriend is er ook nog niet. Komt er eigenlijk nog wat leuks op de tv vanavond?
mmm... niet echt veel boeiends.. maarja als je alleen bent moet je wat keus.1.. let's dance keus 2... k2 zoekt k3 keus 3 ... troy ik ben er nog niet aan uit... Wat kijk jij? en tot hoelaat mag jij wachten!?!?!
mmmm dat is niet veel: Denk dat ik straks maar eerst gooische vrouwen ga kijken. Geen idee wanneer vriendlief komt. Is gaan klussen bij mijn ouders. Zie net dat morgen weer Boer zoekt Vrouw komt, helemaal leuk