Gestopt met de pil in mei, wie nog meer?!

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by Starfish, May 7, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

Mar 15, 2009
    2,566
    31
    48
    leuk zeg!! hoelaat?? heb vorig seizoen met veel plezier gekeken en baalde echt dat ze een jaar gestopt zijn met de serie :(

2. Smits

Smits Fanatiek lid

Jul 11, 2009
    1,284
    0
    0
    zuid-holland
    Heb het even opgezocht. Rond 20.20 mogen we weer gaan genieten van 5 boeren.

3. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

Mar 15, 2009
    2,566
    31
    48
    i am alone :'(

4. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

Apr 30, 2009
    1,688
    0
    36
    Zo, daar ben ik weer!! Verslag van de dag komt wel op hyves! Oh Julesz, als ze het leuk vindt, dan kan je daar ook aansluiten. Die hebben we opgericht om elkaar echt te kunnen zien, we werden nieuwsgierig naar elkaar, hihi.

Mijn onderschrift zijn mijn cyclus dagen. Na de ontrekkingsbloeding van de pil duurde het 57 dagen dagen voordat ik ongi werd, daarna dus 42 dagen vandaag zit ik op dag 31... We wachten 'rustig' af..

@Krisje: je bent weer eens ouderwets goed bezig geweest met je berichtjes! Leuk dat je de foto's hebben gemaakt. Was het een geslaagde verrassing voor je ouders? En zo'n compiment is natuurlijk super!
    Jij lijken inderdaad nieuwsgieriger dan ik, haha. Ik ben er zelf alleen niet zo zeker van en je weet hoe rot een negatieve test is.. :( Heb trouwens vandaag totaal niet het idee dat ik ongi moet worden (in tegenstelling tot gister...). Ik wacht rustig af... Ok, misschien morgen een testje wagen...

@Smits: ik ken dat: dat je een dag vrij bent, je jezelf voorneemt vanalles te doen en aan het eind van de dag nog niks uit je handen is gekomen.. Dan baal ik ook altijd zo van mezelf.. Rotgvoel..

Zit Troy te kijken... Even afgeleid door het gevecht... Jeetje, das best heftig...

Ben ook home alone vandaag... Ben er wel weer even klaar mee! (met dat alleen zijn dan) :D

5. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

Mar 15, 2009
    2,566
    31
    48
    ik ook... ben vriendlief al aan het bestoken met smsjes dat hij maar thuis moet komen hoor :D:p

wacht je verhaal op hyves wel af

6. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

Mar 15, 2009
    2,566
    31
    48
    jeaahhh!! hij is zo thuis :D

Meiden tot morgen weer.. En mutzie mocht je testen succes.. :)

7. Julesz

Julesz Actief lid

Sep 5, 2009
    333
    0
    0
    Haai, hier nachtbrakert Julesz,

Nog even voor het slapen gaan bijlezen.. Juf Krisje, ik snap het helemaal dat je daar nog even over wilt praten met je vriend. Vaak is het zo dat zodra je de dingen oa angstend onderbouwd benoemd bij de heren, het vrij snel ook een plek heeft en "over "is... Ik kan me voorstellen dat je de natuur wel een handje wilt gaan helpen. Afhankelijk van hoe ingrijpend de medicijnen zouden zijn overigens. Weet je daar al iets over?

Mutzie, nu snap ik hoe de vork in de ork ork steel zit. Dank voor de uitleg. Ja lastig he? Ik kan me voorstellen dat je eerst rustig wilt afwachten. Had ik ook totdat ik me weer liet verleiden tot een test. Wat de insteek van "ik merk het vanzelf wel", kwam te vervallen. Ben benieuwd hoe het verder loopt.... Dus ik snap wel dat oa Jojo erg nieuwsgierig is...

Hoop dat het tv kijken nog leuk was en dat de mannen uiteindelijk allemaal weer lekker thuis zijn.
    Ik ga richting bedje.

Doeg!
    JulesZZZZZ

8. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

Jun 10, 2009
    2,962
    0
    36
    Leerkracht basisonderwijs
    Zaanstad
    Hoi hoi,

Daar ben ik ook weer. Had gisternacht al bijgelezen,maar vond het iets te laat om te reageren, haha.. Straks gaan jullie nog rare dingen van me denken...

@ Julesz, balen van je test.. en dat je je cyclus even niet meer snapt..

@ Mutzie.. hoe is het met het bloed?? Nog steeds niet... dan heb je getest vandaag toch?? En en en en?????

@ Annemoon.. ach dat ei.. snap er niets van.. klussen inderdaad maar gewoon vrolijk verder... Eigenlijk elke dag, haha.. als ie dan komt kan ik hem in ieder geval niet gemist hebbe.

@ Smits.. was je mannetje nog laat thuis?? Ik vind dat altijd zo saai, als ik lang home alone ben.. eventjes, vind ik soms wel lekker, maar de hele avond is saai...

@ All.. verjaardag was gezellig, maar ben me wel twee keer kapot geschrokken.. Eerst was ik 's ochtends bij mijn zus om te helpen met voorbereiden. Mijn zus heeft langs haar tuin een vieze sloot, met kroos liggen. Ook heeft zij een kitten van een week of 12.. nou die dacht dus mooi dat het gras was en ging te water, gelukkig kon ik hem grijpen.. arme beestje helemaal te rillen...
    's avonds zitten we te eten en te kletsen, hoor ik mijn zus opeens eens roepen.. OH NEE PAK HEM.. ik dacht dus dat die kat er weer in lag, maar niet dus.. het was het zoontje van haar vriendin (3 jaar).. wij erheen, mijn schoonzus lag al op haar buik om hem te pakken, maar kon er net niet bij, zij erin gesprongen en de kleine aan mij gegeven.. kletsnat en erg geschrokken natuurlijk... Gelukkig is alles goed afgelopen, maar ik kreeg geen hap meer door mijn keel...

Er waren ook een hoop gezellige en leuke dingen hoor... maar dit moest ik even kwijt...

9. Smits

Smits Fanatiek lid

Jul 11, 2009
    1,284
    0
    0
    zuid-holland
    Mutzie: Ga je nog testen???? of weet je al dat zwanger ben:D

Mijn vriend kwam niet zo heel laat thuis gisteren. Hij had nog wel een leuke verassing. Alcohol vrije champagne en wijn, hahaha wist van het bestaan niet af. Zo lief, is hij special in Rotterdam gaan halen.

De misselijkheid begint hier door te dringen. Had nog hoop dat het gewoon een dagje zo zijn, maar helaas het sluimert deze ochtend ook al door mijn lichaam. Sorry voor het geklaag.

Wat gaan jullie vandaag doen?

10. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

Apr 30, 2009
    1,688
    0
    36
    Goed, maar gelijk met de deur in huis vallen: niet zwanger...:(

@Sabrina:jeetje wat heftig zeg! Leuk zo'n sloot langs je huis. Zou er toch maar een hekje omheen zetten als ik je zus was :)

@Smits: je klaagt toch niet! Je kon hier alles kwijt, weet je nog ;) Wel vervelend dat je je zo misselijk voelt.

Nou goed,hier dus maar weer wachten op de duivels. Heb sinds gister geen buikpijn meer en zag in mijn agenda dat ik precies hetzelfde (do.avond en vrij. hele dag ongibuikpijn, daarna niet meer) twee weken voor mijn vorige ongesteldheid had. Maar omdat ik di. twee weken geleden een posi.ovutest had kan ik me niet voorstellen dat het nog 1,5 week duurt voordat ik ongi wordt... Snappen jullie m nog? haha.

Nog geen plannen voor vandaag...

11. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

Jun 10, 2009
    2,962
    0
    36
    Zaanstad
    @ Smits.. misselijk, bleeehhh, dan liever geen zere (.)(.) toch? Wel lief van je mannetje dat hij dat is gaan halen.

@ Mutzie.. balen zeg, maar dus ook nog geen bloed?? Dat geeft moed..

Het hek stond al op de planning, maar omdat zij zelf twee kinderen hebben die al kunnen zwemmen (7 en 9) was er niet zo'n haast bij.. Volgende verjaardag staat hij wel hoor..
    Heb net nog even contact gehad met de moeder van het mannetje, alles gaat prima en hij is weer vrolijk wakker geworden, was wel verbolgen over het feit dat hij nog niet kan zwemmen, haha...

12. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

Jun 28, 2009
    1,980
    0
    0
    Noord-Holland
    Mutzie die test deugt niet!!! Misschien is je hcg waarde nog niet hoog genoeg voor een positieve test dat hoor je vaker hoor dus morgen nog maar eentje doen als er geen bloed is!!! Want na een positieve ovutest ja dan moet je 2 weken erna ongi worden en dat ben je dus niet!!!! :D:D:D
    Ik houd moed!!!

HIer minder leuk nieuws... Gister vreselijk door mijn rug gegaan... Heb vorig jaar een hernia gehad en dit voelt wel akelig hetzelfde... Zou vandaag gaan verven, maar dat gaat dus niet. Gelukkig belde gister een vriend van ons om te vragen of hij nog ergens mee kon helpen. Hij komt zo en gaat dan verven lief he!!!! Morgen na de echo gelijk maar ff langs de ha want ik wil niet weer 3maanden uit de running zijn...

Ik reageer vanavond eveno p de rest!

13. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

Jun 10, 2009
    2,962
    0
    36
    Zaanstad
    Oh Jojo... balen van je rug.. Heb zelf een hernia sinds mijn 15e.. vreselijk.. Als je erdoor gegaan bent, heb je opeens in de gaten hoeveel je eigenlijk afhankelijk bent van je rug.
    Is ook mijn grootste zorg als ik zwanger ben, hoelang ik het vol ga houden met die brakke rug, heb geen zin om vanaf maand 4 of 5 plat te moeten. Gelukkig voor mij zijn mijn schoonouders allebei arts, dus die hebben vast wel wat hulpmiddelen/adviezen om mijn rug te ontlasten.... Maar eerst zwanger worden.

Rustig aan met je ruggetje, lekker liggen/zitten en de mannen het werk laten doen, ook al gaat het kriebelen om te helpen.. Bij deze verbied ik het je...

14. Smits

Smits Fanatiek lid

Jul 11, 2009
    1,284
    0
    0
    zuid-holland
    Oei Jojo, wat vervelend. Laat je lekker verwennen vandaag en doe zelf helemaal niets. Zoals Sabrina al schreef, dingen doen vandaag is verboden.

Mutzie: dat is raar een negatieve test en nog niet ongi. Je had toch op een zondag en een dinsdag een lichte streep? en waarschijnlijk maandag je ei gemist (hoe krijg je het trouwens voor elkaar om precies die dag niet te testen)mmmm al met al zou je vandaag dan toch echt ongi moeten worden. Zie je het zitten om morgen weer testen?

15. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

Apr 30, 2009
    1,688
    0
    36
    @jojo: wat balen van je rug! Hopen dat het niet zo erg is als je denkt. Sterkte vandaag en zo mijn mogelijk doen he?? (ook wel even lekker, maar dan wel voor een dagje en niet voor 3 maanden...).
    Ik heb de hoop nu natuurlijk opgegeven he? Je zal zien dat ik maandag ongi word.

Wordt een saai dagje denk ik zo. Tis rot weer...

16. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

Apr 30, 2009
    1,688
    0
    36
    Haha, dank je Smits :D Ik vroeg het mezelf ook al af. Waarom heb ik maandag nou niet getest???

17. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

Apr 30, 2009
    1,688
    0
    36
    Ik ga niet meer testen, pas vrijdag weer (maar dan ben ik allang ongi). Mijn test van vanmorgen was ook witter dan wit hoor..

18. super80

super80 Fanatiek lid

Jun 8, 2009
    1,788
    0
    0
    Jojo; neeee wat balen van je rug! Ik hoop echt dat je niet weer een hernia hebt opgelopen................

Sabrina: wat een naar verhaal van die kleine in de sloot. Brrrrrrr dat is toch wel de grootste nachtmerrie, rrr je moet er toch niet aan denken dat zo'n hummeltje verdrink!

Smits; blij om te lezen dat je je weer wat meer zwanger voelt! Blijf steeds schrikken als ik jullie hoor twijfelen!!!!

Mutz: ik blijf nog even bij die 1% hoor. Maandag geen bloed.......

Meiden, gister was er geen bloed!!!!! Goed he? helemaal niks meer wat een verademing. Sinds gister slik ik ook extra ijzer (was steeds duizelig). Gister op de buurtbbq mezelf redelijk in de hand gehouden. Toch wel teveel rose gedronken en heel pakkie sigaretten weggerookt;);). Ik maak gelijk gebruik van even niet meer zwanger zijn! Nu hoofdpijn en keelpijn (gek he???) Maar ik heb me goed gedragen (vond ik zelf) op de bbq dus ik ben niet die rare buurvrouw geworden die zoveel drinkt en dan raar gaat doen.
    Nu gewoon weer stoppen met roken en veel drinken. Alle risico's probeer ik zo klein mogelijk te houden. Als vandaag het bloed weg blijft mag ik weer klussen!!!!!!!!!!!!!!! Jaaaaaaaaaaaaa joepie op zoek naar een nieuw ei.

19. super80

super80 Fanatiek lid

Jun 8, 2009
    1,788
    0
    0
    Starfish meid hoe gaat het met je? Hoe was het gister. Ik hoop dat je nu een beetje kunt gaan bijkomen van alle zware dagen. Goed naar jezelf en je kleine luisteren!

20. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

Mar 15, 2009
    2,566
    31
    48
    hoi hoi meiden,

hier net terug van een morgen jaarmarkt en winkelen met mijn ouders... :D zijn zulke schatten.. :) vond een paar dingen (kleding natuurlijk ;) ) erg leuk maar vond het te veel geld om allemaal te nemen, heb net mijn loon weer en om dan alles gelijk op te maken is ook zo wat he :p Nu kreeg ik dat van mijn ouders ... :) dus nu een heel gaaf grijs casual vest met nepbont en een truitje licht grijs met zilveren en paarse glitters rijker, door mijn ouders dan.. zelf natuurlijk ook nog wat gekocht ;) Jaja ook de weegschaal en ik weeg weer normaal :D:D ook wel eens fijn om te weten dat ik de afgelopen week niet te veel heb gegeten ofzo :p
    Net gestofzuigd, en gestofd hier, nu de wassen aan het draaien en nu lekker languit op de bank, tv aan en verder lekker niets doen :D

@ mutzie... wat een k*t balen test zeg... :( Ik denk gewoon dat je inderdaad te vroeg heb getest hoor... :p anders is je lichaam nog steeds aan het ontpillen en heb je weer een onregelmatige cyclus :S:S Geen bloed geeft moed en ik zit nu met mijn tenen te typen zodat ik 2 duimen in mijn mond kan houden om voor je te duimen :p;)

@ jojo... balen van je rug zeg... heb je eindelijk 10 dagen vrij zou je plat moeten... Morgen even langs de ha en mocht je echt veel last ervan hebben dat je moet rusten zou ik mezelf ziek melden op het werk hoor.. .dan kan je later je vrije dagen opnemen, zo heb je er ook niets aan..!! Of kan dat bij jouw werk niet zo??? :S
    Wel foto's van de slaapkamer op hyves zetten he, als hij klaar is.. ;) ben benieuwd naar de grijze muren!

@ sabrina.. wat eng dat je tot 2 keer toe een bijna verdrinking heb meegemaakt :S Gelukkig dat er toch een hek gaat komen...

@ starfish... Volgens mij is het afscheid gister zwaar gevallen... :S Was de herdenking wel mooi en persoonlijk??

@ super... jaja, geen laddende buurvrouw, maar een schoonsteenrokende ;) Fijn dat het gezellig was, en dat je even genoten heb van het niet zwanger zijn.. Nu terug in het gareel en hop op konijnen stand en zoeken dat ei ;):p

@ julesz... zo jij was nog laat vannacht! Toen lagen wij al op bed hoor :) gewoon te slapen, niet kluassen, daar waren we te moe voor...

@ smits.. ja hallo... niet klagen hoor :p jij wilde zwanger zijn ;):D neem dan de consequenties maar op je hoor ;) Nee meid, wat vervelend... Klaag maar lekker, dat heb ik ook zooooo vaak gedaan...

Share This Page