PFFFFFFFFFFF druk op het verkeerde knopje en ja hoor alles weg, nou ga nog een poging wagen. Hier dus weer terug van een geweldig weekend Brugge, wat erg leuk en gelukkig goed weer gehad en heerlijk genoten van mijn biefstuk en ook maar een borrel genomen. Ik probeer even op iedereen te reageren...maar niet boos zijn als ik iemand vergeet hoor, moest alweer een aantal pagina's terug lezen. @Krisje, je bent weer goed verwent door je ouders zie ik, klinkt erg leuk wat je hebt gehad. Mijn mannetje is ook weer naar het voetballen hoor, zie zal wel uitgebrand zijn vanavond maar we gaan toch klussen dat moet maar hoor @Mutzie; K*T dat je test negatief was zeg, misschien van de week nog een testje wagen als je ongi nog niet is aangebroken. @Smits; Meid, die klachten moet je maar met alle liefde ontvangen hoor, dat hoort erbij en kop op, je bent gewoon zwanger, dat is toch geweldig! En tuurlijk zijn die klachtenj vervelend maar goed je weet waarvoor het is. @Super; Wij hebben wel veel gemeen hoor, eerst die cyclus en nu is die weer (bijna) gelijk en ik zag net dat je ook in een nieuwbouwwijk woont, wij ook! Toevallig zeg. Hoe gaat het nu, voel je je al wat beter en las dat het bloeden is gestopt, dat is wel fijn zeg. @Jojo; Wat naar van je rug meid, doe maar rustig aan en laat alle mannen het werk maar doen, hou jij maar toezicht of alles goed gebeurd. @Sabrina; Wat een vervelende ervaring zeg, je zal wel geschrokken zijn, gelukkig is het goed afgelopen. Verder was de verjaardag wel leuk? Ik zie dat je flink geklust hebt! Wij ook hoor het weekend en vanavond ook maar weer!!! @Stafish; Hoe gaat het met je meid? Het zal vast erg moeilijk zijn geweest de afgelopen dagen, hoop dat het een mooie herdenkingsdienst is geweest. Sterkte! @Nieuwe; Welkom meiden, sluit je gezellig aan bij het Forum, tis erg gezellig! @Julesz, K*T zeg je negatieve test, dan maar liever ongi zijn dan ben je die onzekerheid kwijt. Nou volgens mij ben ik niemand vergeten, als dat wel zo is SORRY! Hier wel af en toe wat steekjes hoor, net toen ik bezig was met de was een hele pijnlijke steek, denk dat mijn ei één deze dagen gaan komen...dus strakkies maar weer aan de klus...nou ga mijn wasje ophangen.
Ja ja, toen waren jullie zeker allemaal braaf aan het slapen toen ik mijn laatste berichtje typte Mutzie, wat bagger dat die test negatief was. Zo lang je niet ongesteld wordt, blijf je niet helemaal overtuigd he? Ik vind het ook wat lastig. Aan de andere kant denk ik; een negatieve test is toch negatief of.. ja ik weet het niet. Ik zit nu op dag 43 van mijn cyclus geloof ik...ongeveer....Dames, wat is jullie ervaring.. Sabrina, wat zal je hart stil gestaan hebben daar zeg; och het zal je maar gebeuren. Gelukkig is alles goed afgelopen... Jo jo, wat naar van je rug hee! Maar even pas op de plaats maken . Lief trouwens dat je hulp kreeg van een vriend. Super: fijn dat het nu eindelijk gestopt is, ik kan me voorstellen dat zolang het bloeden aanhield, het en extra extra confrontatie is.. Nu kun je je weer focussen op dat wat komen gaat.... Good luck met de keel, ik zeg.. dropjes Xx Julesz
Julesz; ja de ricola heb ik uit de kast gehaald lekker keelsnoepjes!!! Nathalie: klinkt alsof je een lekker weekendje hebt gehad! Jammer dat het zo snel weer voorbij is he? Ja wij hebben zeker veel gemeen. Kom je toevallig ook uit Noord-holland? Hahaha straks wonen we bij elkaar in de wijk. Steekjes!!! dat is goed, eitje onderweg. Het gaat gelukkig wel iets beter met me. Merk dat de hormonen nog niet helemaal weg zijn. Ben af en toe diep ongelukkig......maar gelukkig vaker weer vrolijk en positief. WWil aan de ene kant heel graag snel weer zwanger zijn maar dat vind ik ook weer eng. Krisje; goed verhaal weer. Klinkt leuk wat je hebt gehad, je bent verwend! Probeer het konijn in mij weer wakker te krijgen....dan gaan we er weer voor. Gelukkig vandaag geen zin meer gehad in sigaretten dus ik sta weer in de gezond stand. Mutz: Morgen is het alweer maandag en dan ga jij gewoon niet ongesteld worden
Dank dat ik toch gelijk had en dus mijn ei maandag gehad (en gemist ) want heb nu echt alle symptomen van ongi worden... Is mijn cyclus wel weer een syuk korter dan de vorige keer (nu 32 ipv 42). We wachten morgen even af... @super: leuk dat het zo'n geslaagde BBQ was. Nu inderdaad weer terug in de gezonde stand en er weer tegenaan! Fijn dat het bloeden is gestopt. Hopelijk snel de zin en het gevoel weer terug. Hou m even kort voor nu....
Hey meiden de muur in de slaapkamer is echt heel mooi geworden! Ook een nieuw verduisterend rolgordijn opgehangen en moeten ook nog nieuwe gordijnen en een nieuwe kast, maar dat komt morgen. Ik heb de mannen lekker hun werk laten doen en ik heb niks gedaan, behalve koffie gezet en biertjes aangegeven! Die pijn is wel doodvermoeiend pffff bedankt voor jullie lieve woorden! Nathalie welkom terug! Is het de moeite waard voor een romantisch weekend??? Super wat fijn dat je niet meer bloed!!!!! En ook goed te horen dat het gister gezellig was en goed dat je nu niet naar een sigaret snakt! Sabrina wat een eng verhaal jeetje!!! Nou idd goed dat er een hek komt! Krisje nou het schiet voor jou op he je afspraak met de gyn! Ben zo ontzettend benieuwd! Ik ben door de zenuwen voor morgen vergeten op wie ik allemaal wilde reageren.... erg he sorry hoor! Oh ja Smits wat balen dat je je niet lekker voelt. Ik kan je verzekeren dat het maar ongeveer 6weken duurt, want bij mij is het nu helemaal over!!! Vermoeidheid blijft nog wel een beetje moet ik zeggen, maar is te doen! Dus zet m op!
@ Jojo, braaf... goed geluisterd naar ons.. Spannend weer morgen.. laat je ons weten hoe het was?? @ Super, doet me goed te lezen dat het wat beter met je gaat. Maarre noord-holland he.. wij hebben dus ook wel meer dingen gemeen, hihi... @ Krisje.. altijd leuk als je ouders je verwennen.. ik ben ook zo dol op kleren kopen of beter gezegd geld uitgeven.. heerlijk @ Nathalie.. leuk je weekendje.. klinkt er goed en erg aanstekelijk.. Die steken zullen wel van je ei komen. Heb vandaag ook al de hele dag steken, zelfde als vorige maand en toen weet ik zeker dat ik mijn ei had. Maar ja, heb geen sticks meer.. ach gewoon weer geklust, dus meer kan ik niet doen... Oh heerlijk morgen heb ik een adv-dag hoop dat het een beetje lekker weer wordt
Hahaha Sabrina79, goed bezig met klussen ( ik moet zeggen, dit woord kan ik natuurlijk nooit meer normaal aanhoren in combinatie met dingen als een hamer en een schroevendraaier, dat begrijp je natuurlijk wel). Een keer lijkt me al wel genoeg toch? Straks krijg je energietekort hahaha. BTW wie weet zijn jij en Super buurvrouwen.. had je toevallig ook een buurt bbq? Wat goed dat iedereen al aanvoelt ( nathalie bv) wanneer je ei ongeveer komt. Eens even kijken of ik hem in de toekomst ook voel.. Krisje, goed verwend lees ik! Altijd fijn Smits, doe lekker rustig aan. Kan me voorstellen dat het lastig is om op dezelfde voet door te gaan als je je gewoon even wat minder voelt.. Die vermoeidheid lijkt me heel pittig ( wordt ik altijd lekker emo labilio van...hihi). Xx
@ Julesz, haha.. buurvrouwen.. nee dat kan niet.. Volgens mij woont super in een nieuwbouwwijk en ik niet... Maar noord-holland is dat wel hetzelfde... Maar er zijn er wel meer hier uit noord-holland... Hoe is het met jou?? Al tekenen van een ongi/zwangerschap.. @ Jojo, spannend je mag over een klein uurtje voor je echo.. zal wel weer prachtig zijn, als ik aan de foto's denk van starfish.. dat was toch ook met 12 weken... Er moet vandaag ook iemand naar de VK, maar weet even niet meer wie, moet ik eerst even op hyves kijken... Maar wil wel alvast veel plezier wensen. @ Krisje.. morgen weer naar de gyn, hopelijk heb je wat aan de uitslagen.. Jou kennende gaan we dat nog uitgebreid horen, haha.. Ik heb vandaag lekker een dagje vrij.. Ga straks even op pad om een cadeautje te kopen voor het mannetje.. die is de 30ste jarig.. Morgen een lange dag op het werk.. we hebben informatie avond, dus zal wel een uurtje of 10 worden.. Zo weer even genoeg gekletst.. kom straks wel weer kijken of ik de enige ben die niet hoeft te werken vandaag.. Oh nee Jojo is ook vrij.... Hoe is het met je rug Jojo???
Goedemorgen meiden, @Jojo; Het is echt heel leuk hoor en zeker ook voor een romantisch weekendje! Leuk dat je bezig bent met de kamer, klinkt allemaal super! @Super; Nee ik woon niet in Noord-Holland...hahaha zal wel heel toevallig zijn vind je niet! Fijn dat je je wel weer meer vrolijk gaat voelen, is het bloeden nu echt helemaal over? Tuurlijk blijf je er aan denken maar gelukkig zie je ook weer de positieve dingen in het leven. @Sabrina; Lekker een dagje vrij zeg. Ik niet...pfff zit hier met vermoeide ogen etc. Eigenlijk had het wel lekker geweest een dagje vrij na een weekendje weg, maar goed doe lekker rustig aan op de zaak. @Mutzie; Wat k*t dat je ongi klachten hebt zeg....ik duim voor je dat het wegblijft en dat je alsnog een posi test hebt één deze dagen...duim duim duim.
Spannend!!!! Over en kwartiertje gaan we op weg naar de echo ben toch wel heel zenuwachtig! Wat als het hartje niet meer klopt of ons kindje allerlei rare afwijkingen heeft... Positief denken roept manlief al de hele ochtend! Met mijn rug gaat het zowaar iets beter! Doet nog wel pijn, maar niet meer zo stekend dat ik door mijn benen zak gelukkig! Ik denk dat ik vanavond pas laat horen hoe de echo was want we hebben een druk programma zo meteen! Eerst naar Ikea om een kast te halen dan naar de mevr van marktplaats voor de nijntje spullen en dan thuis de kast inelkaar zetten en inruimen etc etc! Nou meiden duimen jullie voor ons???? Tot later!!!
Jojo: duim, duim, duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim,,,,ohhhhhhhhhhhhhhh ik vind het zo spannend voor je!!!!! Alles is goed alles is goed duim duim duim duim duim duim duim duim ............. Sabrina; had gezien dat er zaanstad bij je stond. Ik zit wat noordelijker nog. Vlakbij Alkmaar. Wij hebben dus niet alleen onze naam gemeen hihi.. Nathalie; zou wel heel eng worden als je ook nog in de buurt szou wonen hahaha.... Ik ga vanavond weer voor de klus denk ik! Vannacht gedroomd dat ik een positieve test had.....toen bedacht ik me dat dat kwam doordat er nog hcg in mn urine zat van de eerste zwangerschap toen was ik weer verdrietig...ben er dus wel mee bezig nog! Ik hoop woensdag weer te kunnen beginnen op mn werk. Duim duim duim duim duim voor jojo
@ Super.. is logisch toch dat je er nog steeds mee bezig bent. Het is niet niks, denk wel dat je het altijd bij je zult dragen.. Alkmaar dus.. leuke stad, haha.. Eigenlijk woon ik niet in zaanstad, maar ik Wormer.. dat ligt er net buiten, haha.. Wel fijn dat je weer aan klussen denkt, dat is een goed teken toch. Ik ben al de hele week aan de klus, en dat voor iemand die altijd geroepen heeft dat sex niet echt haar ding is, haha.. Al die mensen zouden eens moeten weten.. Ik begin het nog leuk te vinden ook....
Hey girlies Door alle omstandigheden van de laatste dagen had ik even geen zin om op het forum/Hyves te komen. Daarnaast had ik gisteren ook nog een beroerde dag waarbij ik alleen maar op de bank heb gehangen en heb geslapen.....*zucht* Een combi van verschillende factoren denk ik...... Het was afgelopen zaterdag enorm zwaar! De mis was wel ontzettend mooi, heel persoonlijk en ik weet zeker dat hij dat ook zou vinden. Ik wil er verder niet teveel over uitwijden want ik zit nu alweer met tranen in mijn ogen en ik probeer het juist een beetje van me af te zetten. Maar dat is wel lastig.....niet dat ik mezelf niet toe sta om verdriet te hebben, absoluut niet, maar al die emotie is ook niet goed voor die kleine dus ik probeer er niet te vaak aan toe te geven. Wilde gisteren poetsen maar daar is dus niks van terecht gekomen. Gelukkig heb ik vandaag vrij dus ik ga dalijk maar eens een poging wagen. @ Jojo: hoe was de echo?
Meiden even een korte update vanavond volgen de foto's! De echo was geweldig! het lag lekker te spartelen enkeltjes over elkaar heen en armpjes lagen te maaien en later viel hij in slaap en lag hij met zijn handjes voor zijn gezicht (of haar) Je kon de hersentjes al goed zien en ook de maag. Hij is precies 4cm gegroeid in 4 weken dus keurig gemiddeld! Ik ben zo opgelucht! Voel me trouwens gelijk rot als ik dit schrijf, want dit moet voor jou Super niet al te makkelijk zijn om te lezen... Sorry Vanavond volgend de foto's op hyves
Jojo wat geweldig dat het allemaal goed is, zal vast een hele geruststelling zijn. Geniet er lekker van! Hier zitten we in de klus-dagen. Vanaf donderdag al elke dag geklust en nu gaan we weer vrolijk door, moet zeggen mijn vriend vind dat niet erg hoor maar ik ook niet zo...komt goed.
Jojo: ben zo blij te lezen dat het allemaal goed is! Wat heerlijk om je kleintje even te kunnen zien. Natuurlijk vind ik het moeilijk om te lezen. Maar niet omdat ik het jou niet gun maar omdat ik dat ook bijna had kunnen zien! Maar voel je niet rot maar ga er lekker van genieten. Het gaat hartstikke goed bij jullie en daar ben ik blij om! En ik geloof echt dat onze tijd er ook nog wel aan komt (zucht jammer dat dat zo lang duurt). Geniet van wat je hebt gezien en schreeuw het van de daken!!!!!! starfish; goed om weer wat van je te horen. Heb aan je gedacht dit weekend. Lijkt me allemaal erg zwaar en vermoeiend geweest, in jouw geval nog iets zwaarder nu je zwanger bent. Hopelijk kun je de komende tijd een beetje bijkomen van alle ellende. Sterkte meis