Starfish; Het zal ongetwijfeld erg moeilijk geweest zijn, maar idd je moet denken aan jezelf en aan je baby in je buik. Veel sterkte nogmaals in deze rot periode.
nou meiden, hier best wat gekletst gister en vanmorgen... @ starfish.. doe lekker rustig aan :S heftig allemaal en waarschijnlijk gaf je lichaam gister gewoon aan even helemaal op te zijn, lichamelijk en geestelijk.. Succes met de poets vandaag.. @ jojo.. Wat goed dat het vanmorgen helemaal top was met je smurf... Heb aan je gedacht en geduimd op het werk zonder dat ik wist dat je dat hier gevraagd had @ sabrina.. Was jij 'vroeger' ook zo net als ik.. Seks hoefde voor mij niet zo, als ik maar goed geknuffeld werd... Nu is dat anders hoor en mijn vriend klaagt ook niet @ super.. Gaat het weer wat beter omdat je wilt werken>??? of willen je collega's graag dat je terug komt??? Niet te vroeg gaan he?!?! @ mutzie (en julesz ook natuurlijk :S)... en vanmorgen ongi geworden of nog steeds in wachtstand?? @ nathalie... Zoals op hyves al gezegd, hier ook een die helemaal kapot is... :S onrustige nacht gehad, terwijl ik wel vroeger naar bed was gegaan... Morgen kan ik wat langer slapen, ben vrij natuurlijk voor de afspraak van de gyna Nou meiden, mijn vriend en ik hebben het gesprek gevoerd wat te doen als medicijnen aan de orde komen. (zal hier dadelijk eens vragen of er meiden zijn die ervaring hebben met het vervolg van de gyna) We kiezen samen voor medicijnen gewoon 1 x proberen en dan later nog kijken wat we verder willen/doen.. ben wel blij dat vriendlief ook over zijn angst heen is!!! Tot straks nog
Krisje; eigenlijk geen van beide (je vraag of ik weer wil werken of collega's mij terug willen) ben niet ziek en dan vind ik het heel moeilijk thusi te blijven. Ben wel erg moe nog maarja dat is ook niet ziek. Ik vind het moeilijk. Aan de ene kant denk ik ik blijf lekker nog een weekje thuis maar aan de andere kant wil ik dat alles weer gewoon is en voorbij en over............zucht! spannend morgen naar de gyna. Hoe laat moet je er zijn? Mooi dat je vriend zijn angstn heeft losgelaten. Zal aan jullie denken morgen. Mutzie; nog steeds 1%?????
@ Starfish, jeetje wat een zwaar weekend. Zoals al meer gezegd hebben hier, blijf goed om jezelf en je kleintje denken, maar zo te lezen ben je daar mee bezig. Wel fijn dat de mis zo mooi was. @ Super.. pas beginnen met werken als je er zelf klaar voor bent he, niet omdat anderen dat willen. @ Jojo.. geweldig en mooi om te lezen hoe een nieuw leven zich ontwikkeld..ben benieuwd naar de foto's @ Nathalie, hier ook volop aan de klus, hoop zo dat het deze ronde raak is... @ Mutzie... hoe is het met je ongi?? Nog steeds niets? @ All... was vanmorgen bij mijn moeder en het gesprek kwam natuurlijk op kinderen uit... Er zijn mensen in de omgeving die het raar vinden dat ik met mijn ex nooit kinderen wilde en met mijn huidige partner wel.. wordt er zo moe van.. laat me gewoon, haha.. Dat ik vertelde dat ik al bijna 4 mnd van de pil af ben, begon ze wel te stralen en het over oppassen te hebben... @ Krisje.. spannend hoor morgen.. ik ga je denken, heb toch scholing dus kan mijn gedachten wel af laten dwalen. Fijn om te lezen dat jij en een mannetje op een lijn zitten.. En ja.. ik was ook zo.. haha
@ super.. om 9.,35... en over het werken... je moet niet gaan werken omdat je vind dat je weer hoort te gaan werken ofzo.. Ik heb dat na mijn knieblessure 2 maal (jaja een ezel ) wel gedaan en daardoor mijn knie nog verder van huis gehaald. Was toen beide keren al 3 maanden thuis, was het natuurlijk beu thuis en ik vond dat ik het niets kon maken nog langer niet te werken... :S @ sabrina... Mijn vriend vind het ook helemaal top nu het liefst wil hij volgens mij de komende maanden gewoon zo door blijven gaan zonder ongi omdat hij dan kan klussen wanneer hij/wij willen Maarrree dat gaat niet door nu dus
@ sabrina... Wist je moeder nog niet dat je gestopt was??? En leuk dat ze gelijk zo begint te stralen lijkt mij
@Sabrina; dat zijn ook echt van die rot opmerkingen, ik heb dat ook hoor. Mijn schoonzus is zwanger en nu zeggen ze telkens nu jullie nog etc. Ze moesten eens weten. Bah wordt er soms zo gek van! @Krisje; Succes morgen meid en maak je niet te druk het komt vast allemaal goed. Fijn dat je samen met je vriend hebt besloten om toch voor de medicatie te gaan...als het daarop uitkomt. @Super; Meid doe rustig aan, ga pas werken als jij en je lichaam daar klaar voor zijn. Het heeft echt tijd nodig. Hier nog steeds aan het werk...pff en heb geen zin meer zeg! Vanavond weer koken en even geld pinnen, mijn portomonee is helemaal leeg
@ Krisje.. die van mij vindt het ook helemaal niet erg dat het veranderd is hoor... Voordat ik met hem ging had ik hem al voorbereid, maar hij zegt dat hij daar tot nu toe niets van merkt.. Vooral de periodes rond mijn ei vindt hij top, haha.. Nee mijn moeder wist het niet.. Nu wel, haha
Hi!! Daar was ik ook weer eens. Zit nu op mijn werk, moet dus een beetje opleten dat mijn collegas niet meelezen, hihi. Eerst even kort ego, omdat iedereen er zo lief naar vraagt: ik ben nog niet ongi Heb nu ook iet het gevoel Wederom: we wachten wel weer af.. Maar mijn test gister was zo overduidelijk negatief dat ik me niet kan voorstellen dat ik wel zwanger zou zijn.. Hebben jullie al eens gelezen dat een ovutest positief was terwijl er geen ei was? Ga t eens nalezen als ik tijd hebt, haha. Maar iedereen bedankt dat jullie zo aan me denken J @jojo: heb aan je gedacht hoor vandaag! Wat super dat je de kleine zo hebt zien bewegen!! Ben natuurlijk enorm beneiuwd naar de fotos! @super: logisch dat je er nog mee bezig bent en niemand verwacht ook dat dat niet zo is. Snap wel dat je weer aan het werk wil. Thuis zitten is even lekker, maar je gedachte verzetten kan ook geen kwaad. Kan me voorstellen dat het wel fijn is dat je wel weer zin hebt om te klussen. Go girl! @Starfish: zoals je wel heb gelezen hebben we allemaal met je meegeleefd van het weekend. Lijkt me enorm zwaar. Nu komt het hele verwerkingproces. Zal ook niet meevallen.. Sterkte en zorg goed voor jezelf en je kleintje he? @Nathalie: fijn dat het weekend zo geslaagd is! Brugge is een mooie stad he? Een romantisch weekendje kan natuurlijk nooit kwaad, haha. @Sabrina: leuk om je moeder zo te zien stralen lijkt me. Moet je nagaan als je het goede nieuws kan vertellen! Laat vooral ieder ander lekker zeiken. Het is gelukkig jouw leven. Heb momenteel ook nogal last van mensen die het blijkbaar nodig vinden om zich bezig te houden met mijn leven. Kan geen fris in de kroeg drinken of ze denken dat ik zwanger ben.. Heel fijn grrrr Goed, ik ga nog even aan het werk en wachten op de duivels. Haha!
jij vind het niet vertellen dus ook zo moeilijk... heb al meerdere malen op het punt gestaan iets aan haar te vertellen... toen mijn nicht had verteld zwanger te zijn, rond de gyna afspraken maar ook zo... al denk ik dat mijn ouders wel iets door hebben gister hebben we de duo kinderwagens (mijn pa en ik dan) beoordeeld op functionaliteit haha, toen vroeg mijn moeder wel of ik OOIT een tweeling verwacht ofzo Mijn vriend heeft het verschil wel gemerkt hoor, maar pronkt er vooral mee... op vakantie tegen onze vrienden stellen vertellen dat het gister zo gezellig was samen enzo... Jaja, en dan voel ik me weer ongemakkelijk Kom op nathalie, nog maar max 2 uurtjes??? enne, mijn dag gaat zo weer door, van half 4 tot half 10 en ik ben nu dus ook helemaal gaar... :S
@ Mutzie.. wachten op je ongi?? Dat duurt nog wel negen maanden hoor, haha.. En een positieve test bij geen ei.. heb geen idee, lijkt mij van niet.. Je bent gewoon zwanger, alleen test je woensdag pas posi... @ Krisje.. ik dacht ik zeg het maar gewoon... nu maar hopen dat ze niet iedere maand vraagt of het al zover is, haha.. En nog werken van 4 tot 10 blehhh zou ik ook geen zin in hebben hoor. Hoeveel dagen willen jullie eigenlijk gaan werken als er een kleintje is?? En wat doe je met die andere dagen?? Volgens mij heeft Mutz het ook al eens gevraagd, maar ben het weer vergeten...
@ sabrina... Wel leuk om te doen hoor, het werken van dadelijk.. Alleen wel erg vermoeiend... Alle leeftijden komen aan bod, van kleuter tot aan oudere meiden (de oudste is ouder dan mijzelf ) IK denk dat ik zal proberen mijn dagen op mijn vriend zijn rooster aan te passen... Die is bijv. maandag en vrijdagochtend vrij, maar werkt maandag en vrijdagavond daarvoor... Waarschijnlijk blijf ik dan minder lesgeven in de avonden en dan juist op de avonden dat mijn vriend wel weg is... Maar het is gissen, en waarschijnlijk ook kijken hoe we het financieel allemaal aan zouden kunnen... @ mutzie... Ik denk dat je óf vrijdag ongi wordt maar ik denk eerder vrijdag + test
@ Krisje.. als je dingend doet die je leuk vind, is het altijd minder erg... Ouder dan jij?? Ik heb nu een lio-er die is 42, haha.. Wel leuk hoor.. Ik wil op maandag, dinsdag, woensdag gaan werken. Scheelt me 500 euro in de maand.. maar misschien wel minder als ik ook ouderschapsverlof opneem, want dan kost het je maar 55% ipv 100% per dag..
Krisje; succes tot 10 uur nog!!!!!!!!!!!! Pfffffffffffffff vermoeiend. Mutz: Whahahahahaha 1% 1% 1% 1% 1% 1% 1% Word je normaal 's ochtends of 's middag ongi????????? Net belde mijn chef. Er zijn allerlei reorganisaties aan de gang en roosterverschuivingen enzo..............maar hij wil dat ik eerst donderdag afwacht bij de vk (ijzerprikken en afsluitgesprek) en daarna pas weer over werk ga nadenken. Jeetje zo lief! Ben dus gewoon deze week nog thuis. Ben wel opgelucht dat ik nog even kan relaxen. Dan krijg ik vast wel weer zin om alles op te pakken en aan de gang te gaan. Maar nu nog even genieten.
@Super; wat een lieve chef meid, neem rustig de tijd en wacht idd de afspraak even af. @Sabrina; mijn ouders vragen er niet naar, heb gezegd dat als het zover is ik het zelf wel vertel, anders word je er echt gek van. Ik werk nu 5 dagen maar wil als er een kleintje is maar 3 dagen gaan werken, ik heb al 3 collega's die parttime werken dus moet me daarop aanpassen, dan zal het op dit moment zijn qua werkdagen: dinsdag, woensdag en vrijdag. Dus maandag en donderdag lekker vrij. @Mutzie; Dus nog geen ongi...ik duim voor je op een +test meid! Nog even geduld. @JufKrisje: Succes hoor, tot vanavond! Nog 20 minuutjes en dan kan ik richting huis...
Ja ga lekker de afspraak van donderdag afwachten en daarna alles weer oppakken. Net lekker met het hondje tegen de wind in gefietst jeetje nu helemaal gesloopt (hondje ook). Ik wil ook 3dagen gaan werken (3x 9 uur lekker origineel) Maar ik werk natuurlijk in wisseldiensten dus ben er dan 's ochtends of 's middags of 's avonds of nog mooier de hele dag en dan draai ik nachtdienst. Sabrina: nee gelukkig heb ik geen last van die reorganisatie. Het schijnt dat het voor ons alleen maar beter gaat worden (maarja dat zeggen ze wel vaker dus eerst zien dan geloven)
Ik wil het soms ook zo graag aan iemand vertellen, maar dan hou ik toch op het laatste moment mijn mond.. Vind het nog altijd het leukst als de verrassing het grootst is als ik vertel dat ik zwanger ben, hihi. Ik zou graag 3 dagen gaan werken, mijn vriend ook een dag vrij zodat we nog maar 2 dagen opvang nodig zullen hebben. Mijn vriend heeft onregelmatige diensten, dus het zou kunnen zijn dat hij dan vrij is als we opvang hebben, maar misschien dat flexibele opvang (oma, oppas) één dag ook een optie is, anders kdv. Ik denk dat ik dan maandag, dinsdag en donderdag ga werken, maar dat is nog niet aan orde. Nee, ik word vast nog steeds ongesteld. Ik geloof dat ik ’s avonds ongesteld word.. Dus daar gaat mijn 1%... L @super: wat fijn dat je chef zo met je meeleeft! Lekker een weekje thuis. Het het weer bij jullie ook zo goed als hier?? Pff, nog eventjes en mijn werkdag zit erop!!! Ik heb stiekem toch wel een hekel aan maandagen.. En zo doe ik al een lange tijd over dit berichtje, waarschijnlijk al weer een aantal andere berichtjes gepost door jullie.. Ach, heb ik thuis weer wat te doen J