Gestopt met de pil in mei, wie nog meer?!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Starfish, 7 mei 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mevrnathalie

mevrnathalie Fanatiek lid

20 mei 2009
    1.494
    0
    0
    @Krisje; Wat fijn dat je medicatie hebt gekregen zeg! Nou vind het echt super! Ik heb vaker gelezen dat ze met clomid begonnen en heeeeel snel zwanger waren, dus dat is toch wel positief. En over weer een smoesje te moeten verzinnen, dat is idd wel erg lastig. Ik zou ook zeker niet de echte reden vertellen...Hoelaat heb je die afspraak en hoelang zal het duren? Misschien even langs de tandarts ofzo???

@Mutzie; Wat vervelend dat je verkeerd hebt geklust maarja dit weet je eigenlijk nooit echt helemaal zeker, je moet eigenlijk gewoon heel de cyclus om de dag sex hebben, zo laat je geen kansen liggen. W8 rustig af meid, dat is altijd vervelend maar het hoort erbij. Wij klussen nu al vanaf donderdag elke dag en daarvoor elke keer om de dag en ik probeer her klussen vol te houden (iedere dag) tot eind deze week, vind het ook wel leukkkk en vooral vandaag want mij vent is jarig dusjaaa moet hem extra verwennen zou ik maar ff zeggen.

2. super80

super80 Fanatiek lid

8 jun 2009
    1.788
    0
    0
    Smits; gefeliciteerd meid!!!!!!!!!!!!!! Fijne dag vandaag!

Krisje; goed om te horen dat je met medicijnen mag beginnen. Ik heb vaak hier op het forum gelezen in de handtekeningen (na clomid meteen zwanger) Spannend zeg!!!!! Ga heel hard voor je duimen.

Prinsesje; wat een vreselijk verhaal. Heb meteen weer een steen in mijn maag. Wat afschuwelijk voor haar. Heel veel sterkte ermee.

Mutzie: nouuuuuuuuuu verkeerd geklust!!! Dat zou wel heel jammer zijn. Die stomme ovu testen...

Dames, hier gisteravond voor het eerst weer geklust. :) Als ik de dag van mij miskraam reken als dag 1 van mijn nieuwe cyclus dan zit mn eitje eraan te komen. Vanmorgen een gigantische huilbui toen ik over het klussen nadacht (niet dat het slecht was hahahaha) Maar de hormoontjes zijn er dus nog. Ga zo even testen bestellen om te testen of het hcg al uit mijn lijf is, schijnt even te kunnen duren.
    Best wel een beetje eng allemaal.........

3. super80

super80 Fanatiek lid

8 jun 2009
    1.788
    0
    0
    Oh ja krisje; voor die volgende afspraak uhhhhhhhhhhmmmmm tandarts, opticien, fysiotherapie???? Liegen blijft toch echt wel lastig hoor!

4. super80

super80 Fanatiek lid

8 jun 2009
    1.788
    0
    0
    Wat zal ze verdrietig zijn! Oh ik voel met haar mee. Ze moet vooral kiezen en doen wat zij het beste vind!!!! Ik zal voor haar duimen!

5. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    @ princesje... heftig zeg... poe poe.. snap wel dat ze het nog niet echt gelooft... :S maar ja, ze moet helaas wel.. Je zei dat je het al verwacht had (of zo iets??)???
    Nou heel kort, heb medicijnen gekregen van de gyna, net getest maar ben nog niet zwanger dus kan beginnen... Dadelijk de 1e tablet :D:D
    Clomid heeft wel een 'nadeel'... Kans op meerlingen is over 7 % groter :D :p... lijkt me ook wel wat... Gelijk klaar (willen graag twee kindjes namelijk) haha... ;)

@ super... Fijn dat het klussen redelijk is bevallen, en hoop dat die hormoon pieken en dalen snel stoppen... :S

Meiden, over de smoes.. Helaas heb ik dit jaar dus al 6 tandartsbehandelingen gehad dusss dat is niet echt een optie om als smoes te gebruiken.. Maar inderdaad een fysio afspraak kan ik wel proberen te verzinnen... ;) Vervelend dat ik niet weet wanneer die 12e dag zal zijn, licht namelijk aan wanneer ik ongi wordt... :S

6. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

30 apr 2009
    1.688
    0
    36
    Ja, beetje jammer dat ik mis geklust heb, baal natuurlijk wel een beetje... Vooral omdat ik nu nog 1,5 week moet wachten op mijn ongi, dan een week ongi, dan nog ruim een week voordat mijn ei weer eens komt (als deze uberhaupt wel komt). Grrr, zo ben ik weer een maand verder voordat ik weer raak zou kunnen schieten en weer 1,5 maand verder voordat ik kan testen... Oooh, ik ben aan het zeuren!! Sorry!! :(

@Krisje: jij wacht al veel langer alleen al op je ongi, dus ik moet niet zeuren. Wat super dat je medicijnen hebt meegrekgen. Zou natuurlijk super zijn als je ei springt. *duim,duim,duim* (begin alvast maar :)) Enne, de hele uitleg vind ik alleen maar intressant hoor!

@super: go girl! Weer geklust, das natuurlijk helemaal goed om te horen. Logisch dat je nog verdrietig bent af en toe. Die test doen lijkt me ook niet makkelijk.. Sterkte (wanneer doe je m?)

@Prinses: wat fijn dat het beter gaat metje relatie. Das toch wel heel belangrijk ook als jullie in de toekomst wel weer voor een kindje willen gaan.

Even aan het genieten van mijn pauze. Wat doen jullie vandaag?

7. super80

super80 Fanatiek lid

8 jun 2009
    1.788
    0
    0
    Mutzie; je mag lekker zeuren hoor! Is toch ook zwaar balen dat je hem misschien hebt gemist! Wachten duurt voor ons rammelende eierstokvrouwtjes al veel te lang.......... Nee de test doen is wel een beetje dubbel. Als hij positief nog is is het pijnlijk want NEE ik ben niet meer zwanger en als hij nega is is het dus echt over. Nou ja alles beter dan een vals positieve test te hebben over een aantal weken. Heb de testen net besteld dus als ze morgen komen dan doe ik er meteen een.

Krisje; Hup slikken dat ding............spannend hoor! En een meerling :$:$:$ hahahaha ach daar leer je ook wel weer aan wennen hihi eerst maar eens ongesteld worden

Prinsesje; het duurde bij mij ook even voordat het nieuws echt binnen kwam. Ik hoop dat er veel mensen zijn die haar kunnen steunen. :(

8. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    helemaal niets :D

al wilde ik gaan poetsen... :S dusss maar even zin maken denk ik...

Net vriendlief aan de telefoon alles uitgelegd... Reageerde wel leuk, vertelde wel het mindere nieuws :S geen onbeschermde seks... dus voor het eerst in 8 jaar ging hij weer condooms aanschaffen :D Meneer ongeduld wil geen week wachten :D:D

9. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    muts... Gooi trouwens al je klachten en zeurtijd er hier maar uit...

2 voordelen:

1 -> ik heb het ook al heeeeel vaaaak gedaan dus dan mag jij het ook doen! :D

2 -> hoef je vriendlief er niet mee 'lastig' te vallen

En komop... het komt echt wel!!

Super, lijkt mij ook vreemd om te 'moeten' testen.. Vond het net ook vreemd om te doen, kijken of ik niet zwanger was.. Anders mag je niet met de primolut beginnen... Maar dat is al vreemd :(

10. mevrnathalie

20 mei 2009
    1.494
    0
    0
    @krisje echt fijn voor je dat er nu eindelijk iets gaat gebeuren!

@mutzie; klaag maar raak meid, daar is het forum toch ook een beetje voor hoor, iedereen doet dat. Ik baal met je mee meid...hopen dat het de volgende ronde raak is.

@Princess; wat vervelend dat ze ook niets heeft gemerkt zeg, echt diep triest, hoe nu verder??

@Super; fijn dat er weer geklust is meid! Kop op en natuurlijk heb je nog steeds verdriet dat is heel normaal hoor.

11. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    ok, dan heb ik je verhaal verkeerd begrepen... Is misschien ook wel slim om te wachten als je zelf onzeker erover bent... Wij duiken wel in het ondiepe... Hebben net besloten dat ik 2,5 dag stop met werken bij mijn oude bijbaan en weer in het onderwijs ga invallen... :S Maarrr ik houdt wel mijn contract uren bij mijn bijbaan aan, mocht ik zwanger worden kan ik daar gewoon op terug vallen.. ;) gemeen voor mijn werk/baas maar wel veilig voor ons... :p

Pil zit al drie kwartier in mij :D:D ben helemaal hyper ervan.. Stuiterstand alert!!! :D:D Ook zo'n opgewonden gevoel in mijn buik ervan!!! :D hehe, eindelijk wordt er wat gedaan!!!

12. mevrnathalie

20 mei 2009
    1.494
    0
    0
    Lekker gevoel toch Krisje van die pil.

Hier nog 3 kwartiertjes werken en dan lekker naar huis toe...pfff zit er weer eens doorheen hoor, heb het zo druk hier.

Iemand nog leuke plannen voor vanavond?

13. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    eerst lesgeven en dan home alone, vanaf half 9 denk ik... in mijn stuiterstand :d

jullie plannen??

14. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

30 apr 2009
    1.688
    0
    36
    Jullie zijn ook wel lief hoor, dat ik zo mag mopperen om zo iets onbenulligs, haha.

@Krisje: lijkt me ook spannend hoor, die pil nemen. De tampons kunnen dus in de tas en afwachten maar die duivels! Lijkt me wel gek om na een half jaar weer eens ongesteld te zijn... Ik ga trouwens voor een 3ling :D

Ik heb vanavond een verjaardag, dus ik ben onder de pannen! Ga nog even tenissen naar hyves, heb daar ook nog wel wat te posten.

15. annemoon80

16 jul 2009
    68
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey allemaal!

Smits: van harte gefeliciteerd met je verjaardag!!!!!!!!!Geniet er lekker van (of kun je geen taart eten door de misselijkheid?)
    O ja jij loopt iets voor op mij, dus bent mijn vraagbaak: ik heb het vaak enorm koud nu. Kippenvel all-over. Herken jij dat?
    Nathalie: Schoonfamilie reageerde goed, alleen voor mijn schoonzus was het wel even moeilijk. Toch is ze blij voor ons. Aankomend weekend mijn kant van de fam......spannend.
    Gefeliciteerd met je mannetje!!
    Super: Lijkt me moeilijk om nu weer als het ware opnieuw te beginnen, terwijl het nooit meer hetzelfde is als de eerste keer. Veel meer twijfels en emoties......
    Krisje: Geweldig voor je dat er nu eindelijk iets gaat gebeuren :D

Hoop dat ik niemand vergeten ben.........

16. Starfish

Starfish Actief lid

4 mei 2009
    485
    0
    0
    @ Kris: ben benieuwd naar het resultaat van de medicijnen, hopelijk heb je er baat bij!

@ Super: misschien persoonlijke vraag, maar doet het geen pijn om nu seks te hebben na je miskraam?

@ Prinses: wat een vervelend nieuws van je nicht....ik zou me geen houding weten te geven als ik erbij was geweest. Waarom had je al zo'n voorgevoel dat er iets mis was?

@ rest: succes met klussen en eieren zoeken! Ik heb hier trouwens nog een pak ovutesten liggen. Ooit gekocht maar nooit gebruikt....eens kijken of er een houdbaarheidsdatum op zit....want tja te lang bewaren heeft ook geen nut dan kan ik er maar beter een ander blij mee maken ;)

Zo, vanavond begint de dansles weer. Ben benieuwd! Nadeel is alleen dat de vervolgcursus pas om 21 uur begint en tot minimaal 23 uur duurt. Dan zijn we pas om half 12 thuis en dan lig ik normaal al in bed. Eens kijken hoe me dat gaat bevallen!

Hm...had net wat laten aanbranden omdat ik te lang achter de pc zat :p niet zo slim dus....achja, heb het zwarte eraf gesneden en het smaakt prima!

Oja! Zaterdag kan ik mijn nieuwe auto ophalen....moet zometeen het geld al overboeken dan hoef ik niet met zoveel geld over straat. Deze week dan maar eens mijn oude auto uitmesten, jeetje wat ben ik een smeerkees *schaam* ;) Goede voornemen is om mijn nieuwe auto netjes te houden ;) :p

17. mevrnathalie

20 mei 2009
    1.494
    0
    0
    hey meiden,

Ik ben lekker even wezen shoppen bij de Makro. Maar niet heel veel gekocht hoor maar wel de nieuwe dvd van De Toppers, wordt altijd zo vrolijk van die muziek!

@Annemoonl Leuk dat je schoonouders fijn reageerde en natuurlijk is het vervelend voor je schoonzusje maar zo is het leven toch en gelukkig kon ze ondanks dat toch blij zijn voor jullie op naar jou kant van de familie. Spannend allemaal.

@Kris; Veel plezier vanavond en merk je verder al iets van die pil of dat nog niet?

Hier niet zoveel te doen, zit lekker op 't bankie en ga zo gtst maar eens kijken...nog maar 2 daagjes werken...ben vrijdag lekker vrij, kan ik alvast boodschappen doen voor zaterdag voor de B-day van mijn vriend, dan vieren we het.

Vanavond ook weer klussen met mijn vent, heb er zin innnnnnn

18. gelukkig

gelukkig Fanatiek lid

27 nov 2008
    1.773
    3
    38
    sociaal pedagogisch werker
    Jufkrisje........JOEHOE, je wordt snel ongesteld en daarna komen je eieren eraan. Voor jou gaat het zwanger worden nu ook ECHT beginnen! Echt super voor je zeg! Ook heb jij kans dat je snel zwanger raakt omdat ze via de echo kijken naar je eitjes, weet je precies wanneer je moet klussen.

Smits.....Gefeliciteerd met je verjaardag!

Natalie.....Gefeliciteerd met je mannetje! Verwen hem maar goed hahaha.

Super80....kan me voorstellen dat je je na het klussen ff klote voelde, zal even zijn tijd nodig hebben. Succes!

Starfish......eten aangebrand.......gebeurd mij ook erg vaak hahah. Gaat het weer wat beter met je, na de begravenis?

Prinses....wat een naar verhaal zeg! Heb je wel enig idee wanneer jullie klaar zijn voor de kinderwens?

Annemoon80.......lijkt me zo geweldig om het aan de families te vertellen dat je zwanger bent. Veel plezier ermee.

Voor degene die ik vergeten ben, sorry, kan het echt niet meer bijhouden hoor hahah

Hier nog steeds geen ei gevoeld/opgemerkt, heb wel spierpijn van gisteravond zeg. Na het klussen zeker 20 min. met mijn benen de lucht in gelegen hahah.

Doen jullie dat eigenlijk ook? Met je benen de lucht in na het klussen? En klaarkomen na de man? Ik probeer het wel, maar soms lukt het niet.

19. super80

super80 Fanatiek lid

8 jun 2009
    1.788
    0
    0
    Gelukkig: ik doe die dingen allemaal niet. Blijf wel even plat liggen maar niet benen omhoog of klaarkomen na hem. Hoop gewoon op goeie zwemmers net als de vorige keer.

Starfish: nee gelukkig had ik geen pijn bij de seks en ook geen bloedverlies erna (daar was ik nog bang voor). alleen wat emotioneel doordat ik het best wel een beetje eng vind allemaal maar ook weer heel graag wil. Wat voor auto heb je trouwens gekocht?

Nathalie: leuk de toppers, heerlijk meezingen......Je bent goed bezig met klussen!!! Hoop op een positief resultaat voor je

20. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    hoi meiden,

3 pillen verder inmiddels :D portie voor vandaag zit in mijn buik... Ja, mijn buik is wat van slag nathalie, maar ik denk eerder dat dat door het gebakken eitje vanavond komt ;)

O meiden, krijg ik eindelijk medicijnen vergeet ik ze na het eten bijna in te nemen :S:S wat een warhoofd, ben niet meer gewend aan pillen slikken ;) (was ook gestopt met foliumzuur tijdelijk) Moet er nu 3 per dag, en straks na mijn ongi ook de clomid 1 x per dag en het foliumzuur ook weer...

Gelukkig hoop dat er door de echo inderdaad goed gemikt kan worden ;) al kan het natuurlijk ook zo zijn dat ik na de 12e dag terug moet komen omdat een eitje niet rijpt, clomid is namelijk een lage dosis, 50 gr dussss kan ook niet aanslaan heb al weer gelezen.. :( jaja, ben al bezig met mijn doemsenario's.. ;)

Stuiterstand is wat gedimt door schoonmoeder lief (voor diegene die het niet weten die wonen achter ons) :S aaargghh.. Krijg van mijn vriend toe straks een sms van je kan toch zeggen dat je vandaag weg was omdat je ongesteldheid van slag was (heb ik toen verzonenn toen mijn schoonmoeder de zwanger worden pillen van de etos had gevonden :D wat was ik toen slim :p) dus ik zo gereageerd met hoezo?? ik heb gezegd dat ik vrij was van mijn werk, omdat ze uren moesten sparen... Nu heeft ze dus tijdens het eten, vriend eet daar dinsdags altijd, gevraagd waarom ik vrij was.!!! Terwijl ik dat s middags tegen haar had verteld!?!?! Nou, ik was hoogst verondwaardigd!! Ze geloofde mij niet volgens mij, al zei mijn vriend dat het zo niet was dat ze gewoon het zomaar vroeg.... echt niet, toch!?!?!?

Deel Deze Pagina