Gestopt met de pil in mei, wie nog meer?!

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by Starfish, May 7, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

Mar 15, 2009
    2,566
    31
    48
    ow, wat was ik ego... Even reageren op jullie :D

Gelukkig, denk dat het belangrijkst is gewoon te genieten.. Al ben ik dus ook iemand die beentjes de lucht in doet, probeert klaar te komen na hem om de kansen extra groot te maken... maar denk dat gelukkig wel bewijst dat dat niet echt hoeft ;)

Super, wat vertel je weer heerlijk open je verhaal. :) maar kan begrijpen dat het wel allemaal ingrijpend is om de draad weer op te pakken..

Nathalie.. Heerlijk zo'n een keer naar de makro gaan... Doe ik ook wel eens in de zoveel tijd... Vandaag nog een heel interview over de 3e nieuwe persoon van de toppers geluisterd op de radio (op weg naar het z'huis) wie dat nu weer zou gaan worden!?!?!

Starfish... auto schoonhouden is ook moeilijk hier hoor... Ok, er ligt weinig prullen in mijn auto, alleen de zeem mag er hier ook wel weer eens doorheen :S:S

2. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

Jun 10, 2009
    2,962
    0
    36
    Leerkracht basisonderwijs
    Zaanstad
    Hallootjes,
    Jeetje mina wat kletsen jullie veel, haha..

@ Smits.. gefeliciteerd met je verjaardag, hopelijk was de verrassing leuk..

@ Nathalie... gefeliciteerd met je mannetje..

@ Krisje............joehoe.. medicijnen.. eindelijk gaat het voor jou ook beginnen.. Volgens mij ben jij de enige op dit moment die met zekerheid kan zeggen dat ze volgende week ongi is en er nog blij mee is ook, hahha..

@ Annemoon.. fijn dat je schoonfamilie goed reageerde.. wel logisch dat je schoonzusje het er moeilijk mee had.. maar ze is vast ook heel blij voor jullie...

@ Mutzie.. klussen is toch nooit verkeerd??? hahah.. je mannetje heeft vast hele goeie en sterke zwemmers.. dus het komt wel goed.. ik blijf nog steeds bij die 1%.. en je mag zoveel klagen als je wilt...

@ Super.. fijn dat je weer geklust hebt en die emoties is niet erg toch... is juist goed.. dat helpt om het te verwerken.. gooi het er maar uit...

@ Starfish... 2 uur dansen?? Dat is echt veel.. ben benieuwd hoe het je bevallen is....

@ Princes.. heb je al wat van je vriendin gehoord, hoe het bij de vk was???

@ Julesz.. gewoon weer even naar ome HA.. ze weten toch dat vrouwen niet tegen onzekerheid kunnen...

@ Gelukkig.. ik heb deze ronde ook mijn ei niet gevonden met die sticks.. komt denk ook doordat ik te vroeg begonnen was en ze toen opwaren, hahah

Zo hoop dat ik iedereen gehad heb.. anders sorry.. Mijn hoofd zit een beetje vol... Net informatie avond voor de ouders van mijn klas gegeven... Lange dag...

3. super80

super80 Fanatiek lid

Jun 8, 2009
    1,788
    0
    0
    Krisje; jeutje best wel veel pillen moet je slikken!!! Konden ze eigenlijk een beetje aangeven binnen hoeveel tijd je ongi op gang moet komen?

4. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

Mar 15, 2009
    2,566
    31
    48
    jaja... Zoals sabrina al zegt weet ik zeker dat ik volgende week ongi wordt (of de pillen moeten niet werken)

Korte uitleg ;) testje voor mezelf :p

SLik nu 21 pillen, 3 x per dag 7 dagen lang... Dan moet ik 1-3 daarna ongi worden.. Dus volgende week wo-do of vrijdag... dan moet ik de 3e cyclus dag beginnen met de clomid en op dag 12 komen voor de echo... :D

Sabrina... afgezien dat je helemaal vol zit reageer je goed op anderen! ik voel me allemaal lullig omdat ik merk dat je beter heb gereageerd op de rest van de meiden dan ikzelf :S SORRY meiden, ben te hyper om helder en goed te reageren.. oja, en het is trouwens ook een bijwerking van de primolut dus ik mag ook een beetje vergeetachtig zijn ;)

5. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

Jun 10, 2009
    2,962
    0
    36
    Leerkracht basisonderwijs
    Zaanstad
    Nou Krisje.. het is je vergeven hoor.. jij hebt vandaag genoeg meegemaakt toch.. Ik heb alleen maar tegen ouders aan zitten kletsen, haha.. En een hele saaie scholing gehad.. waarbij ik dacht .. ik hoop zo dat ik volgend jaar minder werk, hahah..

Heb een vraagje voor de zwangere... hoelang na jullie eisprong kregen jullie klachten.. kan ik me alvast dingen in gaan beelden...

6. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

Mar 15, 2009
    2,566
    31
    48
    haha...mijn vriendinnetje (waar ik duo mee doe) weet dat ik weer ga invallen en die maakte ook de opmerking hoop dat je veel juffen treft die zwanger worden... :) ze moest eens weten :S:S

oja, trouwens vriendlief heeft vandaag voor het eerst zelf 'zwanger worden' gezegd... Misschien heel vreemd als je gestopt bent met de pil, maar hij heeft het nooit zo genoemd... Oefenen voor een kindje oid maar nooit zo... :D helemaal goed, al heeft hij het zelf volgens mij niet eens door gehad dat ik daar een sprongetje van binnen van maakte :D

Moet trouwens ook steeds om mezelf lachen.. Op de pillen niet te vergeten staat er dus een heel groot kruis op mijn hand haha... :D

7. Smits

Smits Fanatiek lid

Jul 11, 2009
    1,284
    0
    0
    zuid-holland
    Hey meiden,

Bedankt voor de felicitaties. Het was een heerlijke dag vandaag. Zet het wel even op de hyves.

@Annemoon: Ik zit wel iedere avond met een dekentje om me heen, maar denk dat dit meer door de weersverandering komt.

@Krisje: Spannend die pillen. Zal nog even nadenken voor een goede smoes.

@Nathalie: gefeliciteerd met je vriend.

Ik reageer morgen op de rest. Fijne avond verder

8. Smits

Smits Fanatiek lid

Jul 11, 2009
    1,284
    0
    0
    zuid-holland
    @sabrina: Ik had op een dinsdag mijn eisprong en vrijdag voelde ik van alles gebeuren in mijn buik.

9. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

Jun 28, 2009
    1,980
    0
    0
    Noord-Holland
    Jeetje meiden wat een hoop geklets hier! Ik heb al een heel verhaal op de hyves gezet en daar al op een aantal gereageerd :D (zeker op jou Krisje!!!!)

Prinses wat een vreselijk verhaal van je vriendin moet je toch ook niet aan denken???!!! Hoe was de echo vandaag? Is het zakje echt leeg of toch niet???

Sabrina ik voelde uuhm ff denken ik denk zo'n 4á5 dagen na mijn eisprong steeds wat steekjes boven mijn schaambeen en in mijn lies. Een paar dagen voor NOD kreeg ik ineens veel wittige afscheiding (jummie hahaa). Door mijn lage bloeddruk was ik ook erg duizelig en verder emotioneel, wat ik voor ik zwanger was totaal noooooit had. Kan nogal overkomen als een ijskonijn.
    En voel je al wat dan??? :D:D:D

Super logisch dat je emotioneel werd na de seks, Het is ook niet niks! Je bent dan toch bang. Wel goed denk ik dat je de stap gezet hebt, anders durf je misschien helemaal niet meer. Nogmaals een dikke knuffel die blijf ik gewoon geven!!!!

Smits gefeliciteeeerd zie hyves
    Nathalie jij ook zie hyves

Hier gaat het een stuk beter met mijn rug! Heb de babykamer geschilderd :D:D:D De kleuren worden grijs en wit met oranje nijntje en assesoires. Helemaal strak! Je moet het zien om t mooi te vinden denk ik ;)

Nou meiden ik ga lekker naar bed ben kapot!!!! Vanmorgen waren ze om 8uur (lekker als je vakantie hebt he!) al aan het boren en hakken pfffff

Vrijdag lekker en nachtje weg naar Eindhoven heerlijk!

10. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

Jun 28, 2009
    1,980
    0
    0
    Noord-Holland
    Grappig Smits wij schelen precies 6 weken!!!! Jij wisselt dus ook op zaterdag van week! Leuk!

11. mevrnathalie

mevrnathalie Fanatiek lid

May 20, 2009
    1,494
    0
    0
    Goede morgen meiden!

Hier gister nog even flink geklust (1 keer per dag moet voldoende zijn toch)?

@weet niet wie het vroeg, Maar wij genieten er vooral van, meestal doe ik wel de beentjes even in de lucht maar geen 20 minuten hoor, dat hou ik niet vol, meestal 5 tot 10 minuten...daarna blijf ik nog wel ff liggen en kom ook niet altijd klaar na mijn vriend, soms lukt dat gewoon niet.

Jojo; Leuk een nachtje Eindhoven! Klink mooi jullie babykamer! Geniet nog maar ff van je vakantie want voor je het weet is die weer voorbij.

Kris; Echt irritant he zo'n schoonmoeder die dan toch nog net die bevestiging wil van je vriend, ik heb daar soms ook last van hoor grrrrr...Vanavond weer vergadering dus ben iets later thuis en dan eten en gelijk daarna boodschappen doen, dus druk druk!!

@Smits; Fijn dat je een leuke dag hebt gehad gister, heb het net gelezen op de andere site!

@Sabrina; merk jij al iets?

Sorry voor wie ik vergeet hoor, heb niet zoveel tijd op 't werk, altijd oppassen geblazen hier.

12. super80

super80 Fanatiek lid

Jun 8, 2009
    1,788
    0
    0
    Jojo: klinkt mooi je babykamer. Grappig ik zat ook aan de kleur grijs te denken!! En dan met wat fellere kleurtjes aankleden. Fijn dat de pijn in je rug beter gaat. Bedankt voor je knuffel!!!! Kan ik nog steeds af en toe gebruiken.

Nathalie: 1x zou genoeg moeten zijn :D:D:D Nou moet het toch raak zijn hoor voor jullie!!!!! Sterkte met de drukte op je werk

Krisje; Gaat het nog goed met het kruis op je hand! Hahaha geen pillen vergeten he?

Ik hoop dat hier vandaag de testen worden gebracht. Dan kan ik zien of alle hcg weg is.

13. super80

super80 Fanatiek lid

Jun 8, 2009
    1,788
    0
    0
    Owja Sabrina; ik had van een vriendin een klein agenda'tje gekregen om mijn nod en vruchtbare dagen en eisprong bij te houden. Die heb ik er net even bij gepakt en gekeken voor je wanneer ik ergens last van kreeg. Nou;...............3 dg na eisprong begonnen de steekjes links onder in mijn lies, 5 dagen na eisprong kreeg ik zere tepels, na 8dg begon het borrelen in mn buik, buikpijn en slecht slapen.
    Hoezo???????? voel je wat?????

14. mevrnathalie

May 20, 2009
    1,494
    0
    0
    Zo Princessss idd wat een gedoe, stress voor niets en dat is al totaal niet goed voor je nicht! Nou in ieder geval tis wel een opluchting dat alles goed is, maar zo'n vent mag dat toch helemaal niet zeggen, echt een super fout, niet normaal zeg pfffffffffffffff.....

15. super80

super80 Fanatiek lid

Jun 8, 2009
    1,788
    0
    0
    Prinses; jeetje wat een gigantische $%#@#$ is die kerel zeg!!!! Wat een opluchting voor jullie! Gelukkig dat alles goed is.... Ze mag wel wat extra rust nemen nu!

16. mevrnathalie

May 20, 2009
    1,494
    0
    0
    Lijkt me niet Prinses! Wat een idioot is die vent zeg, ebn er zelf ook boos om terwijl ik je nicht helemaal niet ken....tis toch schandalig deze fout!

17. Smits

Smits Fanatiek lid

Jul 11, 2009
    1,284
    0
    0
    zuid-holland
    Wat bizar zeg, Prinses. Gelukkig heeft ze een extra echo aangevraagd. Niet te geloven.

18. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

Jun 28, 2009
    1,980
    0
    0
    Noord-Holland
    Prinses wat een bizar verhaaaaal!!!! Jeetje je voelt de grond onder je voeten vandaag zakken als je hoort dat er niks te zien is, en dan blijkt het gewoon goed te zijn! Echt schandalig! Ze moet zeker een klacht indienen!!!!!
    Nu maar even goed gaan bijkomen van alle stress want dat is zeker niet goed voor haar! Wat erg zeg bah! Wel super dat ze gewoon zwanger blijkt natuurlijk!!!!

Ik reageer vanavond laat weer, want moet nu naar de verjaardag van mijn kleine grote vriend die vandaag 6 is geworden! :D
    Nichtje was er net ook even en ze zegt gewoon mijn naam en wilde niet mee naar huis. Ze ging op de baby kamer achter de wieg zitten en heel hard mijn naam roepen hahaha zo schattig!!!!

Nou later meer dus doeiiii

19. Julesz

Julesz Actief lid

Sep 5, 2009
    333
    0
    0
    Hey dames,

Tjeee Prinsesje, wat een verhaal! Ongelovelijk wat een fout! Niet te geloven, wat zal je nicht/vriendin ( ben even kwijt wat het nou van je was) , door een achtbaan van emoties gaan! Wel heel fijn dat ze alnsog wel zwanger was ook omdat ze zicht zwanger voelde...Pff, niet te geloven hee...
    Juf Krisje, ik ben erg benieuwd naar je verdere ervaringen. En natuurlijk het effect! En hoe je je eronder voelt met de medicijnen..
    Jojo; heerlijk hoor , de voorpret met meubeltjes halen enzoo. Kom maar niet in de buurt van de Prenatial ;)
    Super, ik hoop dat je vandaag kunt testen. Ik kan me voorstellen dat je af en toe gewoon nog te maken krijgt met heftige emoties..Het zal altijd een deel van jou blijven denk ik... En dat mag toch ook!
    Mevrouw natalie, ik ga voor je duimen meis, hoop dat het deze ronde voor jullie gaat lukken...
    Ik belde mijn huisarts en kreeg volledig onbegrip over me heen... Waarom ik de huisarts belde, ontpillen is heel natuurlijk en een bloedtest just in case, onzin.... Als het over een half jaar nog niet lukt, meld je dan maar weer.... Ik ben helemaal klaar met die praktijk. Echt.. ik word altijd behandeld als een halve idioot. Mij hoor je niet snel klagen, ziek? Uitzieken, ontsteking, gaat vanzelf over... Maar echt, ik voel me na hun bellen altijd een sul. Ik ga een andere zoeken.
    Als ik nou gewoon even wil overleggen met de HA en evt dingen checken dan mag dat toch? Man, ik betaal meer dan 100,- per maand aan zorgverzekering... Lijkt me voldoende...
    Zo, even mijn mopper kwijt... Zeg, jullie hebben een hyves ofzo? Want soms denk ik dat ik wat mis? Ik vraag me alleen af hoe je wat anoniem blijft, ik bedoel, hoe voorkom je dat andere mensen weten waar we over praten en waar het clubje over gaat?
    Gut, ik ga even aan den slag, moet film bewerken...

20. mevrnathalie

May 20, 2009
    1,494
    0
    0
    @Julesz, Wij hopen ook dat het deze ronde raak is...maar dit is pas ronde 3 dus we zien het wel en weet idd geval dat ik zwanger kan worden door die vroege miskraam, soms baal ik er nog steeds van hoor Bah!

Op de H-pagina ben je volledig annoniem hoor meid, wees gerust. Ik weet even de link niet meer, die moet hier een aantal pagina's terug nog wel staan geloof ik.

Klote reactie van je HA zeg. Bij mij ging het in de 1 ronde heel raar, ik werd gewoon ongi...wel 2 dagen later dan normaal maar goed en één week daarna allemaal bloed verloren, veel meer dan een ongi ik gelijk bellen mocht de andere dag gelijk komen voor een bloedtest, de dag daarop uitslag, mijn HCG-waarde was te laat en mocht toen smiddags voor alle zekerheid nog komen voor een echo en toen was er al niets meer te zien, vond dit echt klasse van mijn HA hoor. echt super. IK ben ondanks ook veranderd, dit was ook pas de 1 e keer toen ik daar kwam, kun je nagaan.

Share This Page