Hey Mevr. Natalie, Ik kan me voorstellen dat dat al genoeg impact heeft gehad dat je er nog regelmatig aan terug denkt. Je beseft je denk ik ook hoe kwetsbaar het allemaal kan zijn he? Wel heel fijn dat je HA zo begripvol was en de tijd voor je nam.. Elke maand is het nu weer spannend he? Ik zal de link eens even gaan zoeken Xx
even snel reageren.. vanavond niet online :S:S Morgen middag weer @ jojo... Leuk, zie je hele babykamer al voor me @ princes... Wat een oetl*l zeg! klacht indienen, dit is niet normaal hoor... !!! @ julesz.. mijn ha heeft mij ook niet doorgestuurd naar de gyna ik heb na 4 maanden zelf een gyna gebeld zonder verwijzing ha... Kan dus ook @ nathalie... Jij ook druk druk druk vandaag! Je bent al over de heflt van je dag! @ super... Mocht je nu vandaag terug naar de vk? of morgen controle??? Hier de 5e pil al netjes genomen. Dadelijk nog mijn laatste portie van vandaag... Nee, voel nog helemaal niets, :S misschien dat dat nog moet komen!??!?! :S Even jojo haar reactie op de hyves checken Tot morgen en niet te veel kletsen
Dames misschien is dit wel de vreemdste reactie die jullie ooit op dit topic zullen horen, hou je vast: .............................YESSSSSSSSSSSSSSSS de test was negatief!!! Dat betekent dat ik weer aan de gang kan dat het achter de rug is en dat alle hcg uit mijn lijf is! Krisje: wat goed onthouden!!! Morgen gaan we naar de vk om 15.15 uur. Hoop dat het bloedprikken ook goed is allemaal.
Super: staat idd wel raar dat je blij bent met de negatieve test, maar begrijpelijk!!!! Nu kun je weer verder. Veel succes, ik hoop op geluk voor jullie deze maand
Hey Super! Nou, dat is iig goed nieuws! Kun je weer verder.. Fijn om te horen. Succes morgen. Zie je er tegen op? XX
Super; op naar een nieuw eitje. Kan me voorstellen dat het een opluchting voor je is. Succes morgen bij de vk. Julesz; Balen zo'n ha. Een begrip volle ha in deze kwestie zijn volgens mij uiterst zeldzaam. Zit er toevallig een vrouwelijk arts bij je in de buurt?
Super wat fijn zeg!!!!! Snap dat dit voor jou echt heel goed nieuws is hoor!!!! Succes morgen! Hoop dat alles schoon is van binnen! Julez de hyves link is www.topicgirls.hyves.nl Je moet even toestemming vragen om lid te worden op de site en dan zal Starfish of ik je accepteren! Krisje denk dat het niet gek is dat je nog weinig voelt hoor! Het moet toch ook nog allemaal even gaan inwerken. Gaat vast helemaal goed komen! Denk dat we hier een klein feestje houden als we je lezen van je eerste bloedspetters hahaha!!!! Nou weer terug van de verjaardag, zo eten en dan naar de Jordaan. Had al het idee dat een vriendin van me ergens mee zat richting mij en dat bleek te kloppen. Ben de afgelopen tijd nogal met mezelf bezig geweest. Een hoop emoties en onzekerheden waardoor ik mijn vriendinnen een beetje links heb laten liggen. Ik vroeg er naar en zij vond het inderdaad nogal vervelend. En ik kan niet anders dan haar gelijk geven. Heb dus mijn excuses gemaakt en uitgelegd waar het door kwam. Is denk ik ook moeilijk te begrijpen als je zelf niet bezig bent om zwanger te worden of al zwanger bent. Nu gaan we maandag ff samen eten. Vind het ook wel vervelend dat ik het de hele tijd moet uitleggen, maar ja niet iedereen is zo meegaand en inlevend en dat moet ik accepteren denk ik maar! Nou ik ga mosterdsoep maken en dan de hort weer op!
Hoi Hoi, @ Prinses.. wat een verhaal zeg.. als je dat ergens op een verjaardag ofzo verteld dan geloven ze je niet. Fijn voor je vriendin dat ze toch gewoon lekker zwanger is. @ Nathalie.. vandaag een rustdag toch?? Hahha @ Super.. je mag weer aan de slag.. hopelijk is het weer snel raak.. @ Jojo.. klinkt leuk je kamertje.. snel maar wat foto's op de hyves he.. @ Julesz.. wat een rot reactie zeg.. Als je inderdaad het gevoel hebt niet serieus genomen te worden, zou ik zeker op zoek gaan naar een ander hoor.. Je betaalt zoals je al zelf al zei genoeg.. @ Krisje.. fijn toch dat je geen bijwerkingen hebt.. de werking komt over een weekje wel, haha.. @ Super en Jojo.. Nee hoor, voel nog niet echt iets hoor, maar dan kan ik mezelf lekker gek maken.. Alhoewel.. gisteravond veel steken naast mijn navel, maar dat is wel heel snel als mijn ei zondag gesprongen is.. Ach we wachten de 28ste maar af.. Zou wel een leuk cadeautje voor mijn mannetje zijn, die is de 30ste jarig...
Jojo: je hebt idd gelijk met de zaterdag. Wat heb jij in het begin eigenlijk aangehouden? Je eerste dag van de laatste menstruatie? ik twijfel namelijk een beetje. In het boekje van de vk staat dat ze dit aanhouden, maar mijn cyclus lag op 31 dagen. Twijfel dus of ik zaterdag of dinsdag aan moet houden. Vandaag een misselijkheid aanval gehad bij een klant, dacht even dat ik heel haar zaak onder zou spugen. Gossie wat had ik het benauwd. Dat zou echt te erg zijn voor woorden. Sabrina: al ontwikkelingen die we moeten weten?
@Julesz; Ja, het heeft idd een impact op je maar het is niet anders, het gebeurd gewoon, bij ons was het met 5 wk. Maar goed we gaan er weer voor en weten dat het wel kan! @Super; Fijn dat de test negatief was, nu kun je je volledig storten op het klussen voor deze ronde. @Krisje; Tot morgenmiddag.. oeps komt iemand binnen ben weggg
Hey Jojo/starfish, heb me aangemeld hoor! Leuk! O tjee Smits, dat lijkt me wel erg lastig, het gevoel dat je elk moment de boel onder kunt...spugen. En dan kun je ook nog niet zeggen, ja sorry, ik ben zwanger ( tenminste, ik dacht dat nog niet iedereen het weet in je omgeving).. Wat betreft de huisarts, ik ga even vriendinnen peilen hoe hun ervaringen is met hun huisartsen. En idd een vrouwelijke zou ook wel eens fijn zijn. Maar ik kreeg net een les; ik moet bij het maken van een afspraak, niet teveel info geven. Een vriendin van me belt naar dezelfde praktijk, en zegt; ik wil een afspraak met mijn huisarts. En als de assistenten dan door gaan vragen zegt ze: dat is iets tussen mijn arts en mij.. Jaren liet ik me afschepen ( mijn huisarts zelf zat me ook regelmatig zonder interesse aan te kijken) maar mijn tactiek was duidelijk niet de juiste. Hoe het ook zij, ik ga een andere zoeken..). Sabrina, spannend man, en dan het hoofd koel houden totdat je het kunt testen... xx
@ Julesz, hoofd koel houden?? Gaat wel lukken hoor, ben vrij nuchter... heb deze ronde gewoon even zin om extra op "kwaaltjes" te letten of ze er desnoods bij te verzinnen, haha
@ Julesz, ik heb je geaccepteerd op Hyves @ Super: ik sluit me bij de rest aan, nieuwe ronde nieuwe kansen! Ik wens je het allerbeste! @ Jojo: wat heb je het maar druk zeg! Waar haal je de energie vandaan?! Ik heb vandaag een positiebroek gekocht...............ik wil niets anders meer! WAT EEN VERADEMING! WAAAAAAAH!
@ starfish... Gaaf he, dan ben je écht zwanger @ julesz... Zag je staan bij hyves leuk zeg... Iedere ha is anders, de mijne is ook zo vervelend... Daarom doe ik nu alles zelf regelen @ sabrina.. Nuchtere kikker... succes de komende dagen.. @ nathalie... KLUSSEN KLUSSEN KLUSSEN zeker?!?!? @ super.. Fijn dat je test negatief was... Ik zal ook super blij zijn als ik ongi wordt volgende week had ik ook nooit verwacht.. @ jojo... waar blijven je foto's?!?!?! Enne, als ik ongi word moeten jullie allemaal verplicht een taartje of gebakje kopen om dat met mij te eten.. de enige die een stuk fruit of iets anders sonja bakker proof 'moet' nemen is sabrina Wat vinden jullie daar van!??!?! Nou, toch nog gauw gekeken vanavond.. Kon jullie niet missen Tot morgen!!
@ Krisje.. het duurt nog tot de 26ste hoor dat ik mag testen.. dus dat is nog wel meer dan een paar dagen, haha... Enne mag ik dan een versierde eierkoek?? Jammie... @ Starfish.. leuk een positiebroek... heerlijk om weer normaal te kunnen ademen waarschijnlijk. @ Julesz.. daar gaat je anonimiteit.. haha.. wij willen alles van je weten, dat is de regel van de hyves, hihi
ja sabrina jij mag de versierde eierkoek en de 26ste dan ben ik of ongi of ben ik er net vanaf .... en dat duurt echt maar even hoor dat is maar 9 dagen hoor positief zien Julesz schrijf een blog...!!! wij zijn benieuwd!! en plaats een foto van jezelf ofzo!?!? op de hyves dan
Hahaha, hoezo nieuwsgierig? Ik ga morgen even een blogje fabriceren en foto toevoegen goed? Moet nu nodig richting bed.. @Sabrina; heel goed, nuchterheid @ Starfish: Leuk man, positiekleding kaufen. Er is zoveel leuks te koop ( ook veel minder leuk trouwens, over smaak valt te twisten, uitbuiten die buik, aan iedereen laten zien ! @ Juf Krisje; Gebak, koek..ik ben van de partij ( gelukkig beweeg ik ook nog ter compensatie....) Trusten
Nee Krisje gister niet geklust hoor, hadden allebei geen zin en waren echt moe. AL 6 dagen achter elkaar non-stop geklust, een dagje rust verdienen we dan wel. Vanavond gaan we erweer tegenaan. Gister boodschappen gedaan en toen zat ik eindelijk op 't forum komt mijn schoonmams, dus gelijk uit die pc! @Starfish; Leuk dat je positiekleding hebt gekocht meid. @Super; Veel succes meid bij de VK. We horen van je. Sorry voor degene waarop ik niet reageer...zit weer op kantoor en tisss drukkk