Krisje; koek, snoep, taart gebak chips ik vind het allemaal goed!!! wat zou het toch herlijk voor je zijn om ongi te worden. Kom je dan weer lekker stuiteren hier! Nathalie: werkze maar weer daar in die drukte!
@ super mijn duimen zitten in mijn mond Hoop dat het goed was bij de vk??? @ julesz... wacht met smacht op je blog + foto @ nathalie... Hier ook extra voorzichtig met internet als bekenden, familie in de buurt komen Ben wel steeds meer geneigd om iets over ons geheim te vertellen tegen mijn liefste collega maar heb het nog niet gedaan... Vind het minder erg om tegen mijn (schoon)familie te 'liegen' (waarheid verbloemen klinkt leuker ) omdat de verrassing dan het grootst is. Maar omdat je zelf zo met de primolut, kansen, ongi e.d. bezig bent, wil ik dat ook graag delen met die collega. We weten onderhand alles van elkaar behalve dit dus Mijn nod data (jaja, 3 dagen ) staat in de agenda van hyves, en ik blijf gewoon lekker stuiteren hoor super !
@super: gek om te lezen dat iemand blij is met een nega test, maar super dat deze voor jou was! Op naar het nieuwe eitje! Ben natuurlijk ook enorm benieuwd hoe het bij de vk was! @krisje: ik doe mee: taartje eten als je ongi bent! @nathalie: jij lijkt kabouter Klus wel, haha, zo goed ben jij erin! Als jullie nu niet raak hebben geschoten weet ik het ook niet meer! @Julesz: natuurlijk willen we alles van je weten! Die rare foto van Jan Paparazzi is ook maar niks. Oh en ik moet bekennen dat ik ook nu pas een blog heb geschreven, dus je hebt nog wat te lezen, maar wij willen ook weer wat te lezen hebben! @jojo: klinkt goed dat kamertje! Niet erg origineel maar: waar zijn de foto's!?!?! @sabrina: ik ben heel veel symptomen jouw kant op aan het zenden!! Je alleen niet gek maken hoor, lees je hier op het forum toch wel veel, meiden die alle symptomen hebben maar niet zwanger zijn. Lijkt me niet leuk. @prinses: das lekker zo dok! Blij dat ze wel zwanger is en gewoon van gaan genieten!! @Starfish: haha, lachen dat je zo blij ben met je broek!! Ben benieuwd hoe je buikje eruit ziet. Ga je, net als zo veel moeders, je buikje vastleggen per week? Oh, als ik iets of iemand ben vergeten: sorry... Ik heb alles gelezen en mijn best gedaan om alles te onthouden... Zit weer op t werk en dan typ ik makkelijker in een Word dokumentje. Ga nog even naar hyves. Heb daar nog even te reageren op o.a. nathalie!
Hello! En voel je al wat Krisje???? Het is voor het eerst dat ik iemand ongi krampen gun hahahhaa!!! Julez hier nog een wachtende op je verhaal!!! Hopen dat we het vanavond kunnen lezen! Starfish wat heerlijk he die positiebroeken! Ik heb 2 positie jeans en 1 positie joggingbroek en ik draag echt niks anders meer! Ik las op hyves dat je controle goed was helemaal goed!!!!! En tsja die energie die heb ik eigenlijk niet hoor, maar ben iemand die noooooit wil toegeven dat ik te moe ben ergens voor dus altijd maar weer doorga! Vandaag dan ook weer de kozijnen geschuurd en in de grondverf gezet! Maar morgen lekker naar Eindhoven en daar heerlijk ontspannen en in bad zitten weken hahaha! Sabrina voel jij al wat???? Nathalie sterkte met de drukte! Wat een geklus zeg pff haha snap dat je van de week zo vreselijk moe was hihi! Nou hopen op een positieve test! Smits wat balen dat je zo een misselijkheids golf kreeg bij je klant bah! Als het te erg wordt even de ha bellen hoor dan kan je pilletjes krijgen. Helemaal als je niks meer binnen kunt houden. Dan heb je nl ook meer kans op uitdroging dus niet te hard zijn voor jezelf!!! Wij moeten vanavond naar Scheveningen condoleren. Mijn oudoom is overleden Vind het best heel vervelend, want het was echt een poepie!!! Hij noemde mijn zus en mij altijd zijn kanjers. Vind het ook sneu voor zijn vrouw. Zij kan nl niet meer alleen blijven wonen, omdat ze heel slecht ziet. Verder is ze nog zo kwiek als wat... Mutzie zie de hyves! Leuk verhaal!!!
Oh super hoe was het bij de vk??? Hoop zo dat het goed is allemaal en dat je een ingreep bespaard blijft!!! Meiden de foto's komen echt haha, maar ik heb er even geen tijd voor! De babykamer is ook nog niet boeiend, want hij is leeg met alleen een grijze muur hahaha! De slaapkamer is wel boeiend dus dat ga ik na het weekend doen ok??? PATIENCE LADYS!!!!!
Jojo; gecondoleerd, jeetje wat ellendig zeg! Heel moeilijk dat soort dingen. Hoop dat het meevalt en dat het niet extra zwaar wordt nu je zwanger bent. Sterkte meis! Dames hier goed nieuws. Alles ziet er goed uit!!!!!!! Ijzer gehalte is goed en bloeddruk ook.............Goed gesprek gehad en ik hoef niet voor extra onderzoeken. Het is een volledige miskraam geweest en ik mag wanneer ik wil weer zwanger worden, uhhhhhhhhhhhh nu dus!!!! Nee ben wel echt opgelucht en voel me even heel goed nu! Nu even snel wat eten en dan heb ik een personeelfeest. Beetje eng om iedereen weer te spreken maar wel lekker dat het onder het genot van een hapje en drankje kan...... De vk verwacht ook een deze dagen dat er gewoon weer een eisprong komt, aan de klus dussssssssssssss...... Zal morgen even op iedereen reageren nu snel eten douchen en feesten..............
Hallo allemaal, Hier nog geen rare klachten hoor... maar het duurt ook nog 9 dagen dus verwacht eigenlijk gewoon niets.. @ mutzie.. hoe is het met jou dan?? Je wilt wel alle symptomen naar mij toe sturen, maar je mag ze ook zelf houden hoor.. je hebt tenslotte nog die ene %... @ Jojo.. sterkte vanavond, zijn altijd vervelende dingen. @ Julesz.. ben benieuwd naar je verhaal.. @ Super.. fijn dat alles er weer goed uit ziet.. Het lijkt er op dat je het weer ziet zitten.. ga voor je duimen dat het snel raak mag zijn.. Veel plezier met het personeelsuitje... Ik ga even de hyves lezen
Super: Fijn dat alles er goed uitziet. Veel plezier vanavond. Hopelijk valt het mee voor je om iedereen weer te zien. Krisje: Ik zocht nog reden om de alcohol vrije champi te ontkurken en heb hem gevonden. Ik ga proosten op jouw ongi en bij het tweede glas op een gouden ei (of eieren) Nathalie: Als het bij jullie niet raak is deze maand, dan weet ik niet meer. Voel me een verschrikkelijke sex-loze muts als ik al dat geklus van jou lees. Sabrina en Mutzie: Wil best wat symptomen naar jullie sturen hoor, geen enkel probleem. Julesz: Leuk en gezellig dat je er ook op hyves bent.
@ Smits.. vind ook dat we Nathalie vanaf vandaag Klusserdeklus (van kabouter plop) moeten noemen... Haha.. geintje hoor Nathalie.. jullie zijn goed bezig geweest deze ronde... Enne Smits.. wil wel wat symptomen van je hoor, als het maar niet die misselijkheid is, haha..
Haha...tnx Smits... Hoe is het trouwens met de misselijkheid, gaat het al wat beter?? @ Julesz, heb je verhaal op hyves gelezen.. en natuurlijk meteen wat vragen toegevoegd, hihi
hoi meiden, ten eerste jojo.. Gecondoleerd, jong of oud het is altijd balen als iemand gaat Ten tweede super... Superfijn dat alles goed is! Nathalie is klusserdeklus 1 en jij wordt klusserdeklus 2 Dank je wel voor al jullie belangstelling Hier voel ik weinig, al sop ik wel meer (bloos bloos) maar of dat van de medicijnen komt??? verder niets... 3 dagen gedaan, nog 4 dagen te gaan Smits, heerlijk dat jij op mij gaat proosten Even de hyves lezen, 2 nieuwe blogs hoor ik... Ben nieuwsgierig Jojo, veel plezier in eindhoven mocht ik je niet meer spreken! De rest, tot morgen!!!
Goedemorgen girls, nog even een berichtje voordat we naar Eindhoven vertrekken (heb er zooo een zin in hahaha). De condoleance ging goed gisteren. Mijn oudtantetje (is een albino) hield zich super sterk en waardeerde het echt dat we er waren. Vind het vooral zielig voor haar, want ik kan niet zeggen dat hij in de wieg is gestorven. Ben daar wel nuchter over. Ik word altijd zo verdrietig voor degene die achterblijft. En zo zie je maar dat het leven en de dood zooooo dicht bij elkaar staan. Alsof mijn oudoom plaats moet maken voor ons smurfje... Ach zullen de hormonen wel zijn Super hoe was het personeelsfeest? Fijn dat alles goed was bij de vk!!!!! Klussen dan maar he! Krisje ik loop ook altijd meer te "soppen" als ik bijna ongesteld moet worden hoor hahahah dus helemaal herkenbaar!!! Smits hoe voel je je??? Ik zou gewoon de eerste dag van je laatste menstruatie aanhouden. Tijdens je echo zal je dan al weten dat je een paar daagjes terug gezet wordt, maar dat hoeft niet als je kindje wat groter is dan gemiddeld. Want wanneer ben jij nu precies uitgerekend??? Was dat nu 8 mei op de verjaardag van mijn man???? Nou wij gaan lekker de auto in! Hebben alleen een een lage cash flow hahah dus we gaan maar eens een maandje rood staan! Is niks voor ons, maar ik ben weer als een ongeleid projectiel aan het shoppen geweest. Gelukkig vindt manlief het niet erg!!! Nou meiden het is maar 1 nachtje dus tot zaterdag of zondag!!!!
Jojo, je heb wel prachtig terras weer dit weekend. Heerlijk hoor zo'n 2 daagjes Eindhoven. Ben benieuwd met hoeveel spulletjes jullie thuis komen. Als ik de eerste dag van mijn laatste menstruatie aanhoud, ben ik idd op jouw mannetjes verjaardag uitgerekend. Met mij gaat het de afgelopen dagen een stuk beter. Weet dat ik regelmatig moet eten. Heb vanochtend mijn ochtendritueel veranderd in eerst eten en dan pas douchen, ff wennen, maar het heeft geholpen. Alleen 's avonds na het eten heb ik het even zwaar. Zet zo nog even een stukje op de hyves. Mutzie, wanneer vertrek je ook al weer naar je vakantie-adres? Heerlijk vooruitzicht zeg. Joehoe Krisje nog 3 dagen............
Jojo je zit al in Eindhoven maar alsnog leuke dagen, je hebt super weer zeg! Geniet er van! @Smit; Nou ben helemaal kapot van dat geklus..al 2 dagen rust gehad maar vanavond weer hoor we hebben eerst een bruiloft en dan weer even aan de klusserdeklussssss. @Sabrina; Voel je al wat meid??? @Super; Wat fijn dat alles er goed uit zag bij de vk. Hoe was je personeelsfeest? Ik was vandaag lekker vrij, veel gedaan thuis en morgen de b-day van mijn vriend vieren en we treffen het met het weer zeg! Nou ga me ff optutten voor de trouwerij!
Hoi hoi @ Jojo.. natuurlijk weer veel te laat, maar wel gemeend.. Heel veel plezier in Eindhoven... @ Smits.. fijn dat je je overdag wat beter voelt, hopelijk gaat het snel in de avonden ook wat beter... @ Klusserdeklus.. na de bruiloft weer aan de klus?? Respect dat jullie het zo goed volhouden. @ Super.. hoe was je feestje gister en waren je collega's een beetje lief voor je.. @ Krisje.. lekker toch een beetje soppen, hihi.. nog vier dagen.. spannend hoor.. Ik ben net thuis, uit het werk.. We hebben vandaag ons plein feestelijk geopend.. erg leuk, maar wel weer een lange dag.. Nu lekker weekend, morgen een verjaardag.. Verder de hele dag een beetje steekjes en wat wittige afscheiding... (lekker fris) Ga nu even naar de hyves
sorry, bij voorbaat.. het is natuurlijk heel vroeg en dan ben ik nog niet scherp @ super... hoe was je personeelsfeest, voelde je je een beetje fijn tussen je collega's of kreeg je ook vervelende vragen/opmerkingen? @jojo (ook al ben je nu in mijn provincie aan het genieten van eindhoven) Je moet inderdaad gewoon veel kopen. Eindhoven is een kei leuke (winkel)stad en aangezien je vandaag 13 weken bent, 2e trimester, dan MOET je jezelf en je kleine gewoon verwennen... @ sabrina... jaja, bij jou beginnenn de klachtjes ook weer te komen nog een weekje (ruim) en dan weten wij, (onee, jij ) meer!! @ nathalie... Zo rustpauze voorbij, hoop dat de klus vannacht leuk was en dat je een fijne trouwfeest hebt gehad @ Smits... FIjn dat je weer een beetje op gang komt s morgens... Zal voor je duimen, dat het vandaag een beetje extra beter gaat.. Heb je wel nodig (hyves wel gelezen hoor ) @ mutzie... Nog at home, of ben je al op vakantie...?? ik dacht van niet ??:S Hier vandaag en morgen die cursus Zumba... 2 dagen in Apeldoorn van 9 tot 5 alleen maar zumba.. kei leuk maar ook heeel vermoeiend... en dan ook nog ruim 1,5 uur heen en terug rijden... zal vanavond wel bekaf zijn... Dus weet niet of ik kom checken vandaag... In ieder geval iedereen een fijn weekend!!
Zo sporty lady,goed bezig dit weekend, maar wel heftig zo'n swingend weekend. Sabrina: Joepie de eerste symptomen zijn er. Het zou zo leuk zijn als er weer een paar zwangere bij komen. Zullen we maar gelijk voor de gehele topic gaan?!! Mutzie: Hoe gaat het bij jou? ben je volledig in de relax stand? Super: Hoe is het met je? Annemoon: voel je je al wat meer zwanger? Hier gaan vandaag (eigenlijk nu al) alle toeters van de vrachtwagen af. Haha dit is zo'n leuke dag voor kinderen met het syndroom van Down. In een grote sliert van vrachtwagens mogen ze plaatsnemen in de cabine en dan toeterdetoettoet. HIhi dit hoor ik vandaag zo'n 8 uur. Prachtig om te zien hoe blij ze zijn en hoe de chauffeurs hun wagens hebben versiert. Ik nog een stukje op de hyves gezet.
Goedemorgen, niet te hard typen allemaal want ik heb hoofdpijn, hahaha eigen schuld. Pffffffffffff nou dit was mij het weekendje wel weer. Vrijdag personeelsfeest was iedereen heel lief voor me om 10 uur heb ik gezegd dat ik het er niet meer over wilde hebben en toen ben ik lekker gaan dansen en feesten. Gister een bruiloft wat erg leuk was maar ook weer veel drank. Ik ben inderdaad klusserdeklus 2 (gister weer geklust) Jojo: lekker in eindhoven????Fijn dat de condoleance achter de rug is. Blijft toch altijd emotioneel helemaal nu je zwanger bent. Krisje; jeetje dat zijn twee zware dagen voor je! Klinkt wel onwijs gaaf, lijkt mij ook wel wat. Zucht eerst maar weer eens wat conditie opbouwen. Sabrina: Tja steekjes en witte afscheiding kan ik mij ook nog herinneren. Spannend!!!!!!!!!!!!!!!!! Smits; het gaat wel goed met me hoor. Al voel ik nog heel erg dat mijn emoties alle kanten op gaan. Maar dat ziet gelukkig bijna niemand. Ik mis wel het zwanger zijn heel erg. Ik zou nu bijna 12 weken zijn. Zucht.....maar snel weer zwanger worden. Wat leuk de stoet vrachtwagens! Sterkte met je oren vanavond