@Mutzie; Fijne vakantie meid tot over 1,5 week en lekker gaan genieten daar van de zon en alles... @Jufkrisje; Ja, erg druk gehad het weekend. Hij vond zijn les helemaal leuk, was er helemaal vol van. Hij moet woensdag en zaterdag weer, hij probeerd 2 keer in de week te gaan lessen. Hij heeft nog geen motor...eerst maar zijn rijbewijs halen Ennnn...al ongi klachten of merk je eigenlijk niet veel? @Jojo; Ik ben ook zo gek op stoofpeertjes mmm...zelf kan ik het niet maken mijn mams maakt het altijd voor me, lief he! Hier af en toe wel wat steekjes (onderbuik), maar voor de rest nog niet echt klachten hoor, maar ik moet nog wel 8 / 9 dagen wachten tot mijn NOD. Wanneer merkte jij wat, hoeveel dagen voor je NOD?
Ja jufkrisje heb heeeerlijk in bad liggen weken in Eindhoven! Echt zo relaxed! Heb niet zo heel veel gekocht, alleen een wit met groen pakje en een shirtje voor mezelf. Goed he!!!! Dus mag nu wel een beetje los! Wil voor de praktische dingen gaan denk ik.... Nathalie ik voelde uuhmm ff denken ongeveer 7 dagen voor mijn NOD steekjes en ongi krampen. Ook werd ik emotioneel en ik dacht zo;n 3 dagen voor NOD kreeg ik ineens veel wittige afscheiding (bah!) Maar elke zwangerschap loopt anders dus ja je weet het nooit! Spannend hoor! Van het poetsen is op stoffen en zuigen na niks gekomen. Heb zoooo een pijn in mijn kop! Heb ik al een paar dagen. Lijkt vanuit mijn nek te komen. Nu ook weer erg moe, terwijl ik dacht dat ik dat wel een beetje gehad had... Heb me vandaag wel opgegeven voor zwangerschaps yoga! Is niet zo een zweverig gedoe hoor, maar het geeft je meer ontspanning en zelfvertrouwen voor de bevalling. T spreekt me enorm aan! Nou ik ga nu echt naar mijn zus!
echt niet... je zit nog steeds op zp Ga naar je zus meid! ik heb ook al zo veel last van hoofdpijn... Misschien ook een combi door het benauwde weer??? Goed bezig met het kopen van... Dan mag je nu wel wat meer kopen Nathalie... Voel nog steeds helemaal niets... Maar dat komt denk ik nog wel??? morgen maar extra bescherming aan zou maar ongesteld worden !?!?
@Jojo; Nou nu je het over witte afscheiding hebt, dat heb ik nu ook af en toe, nog niet echt veel maar wel wittig en dun, tis net kwark blehhhhhh vieze praat zeg. @JufKrisje; Ik zou het maar doen meid die X-tra bescherming, je weet maar nooit of je ongi wordt! Ik hoop het zo voor je meidddddd! Hier net lekker Baklava zitten snoepen, helemaal niet goed maar tis zo lekker mmm Straks weer op kraamvisite bij een ander familielid, we hebben het er maar druk mee hoor, maar vind het altijd wel leuk. Misschien tot straks
Zo daar ben ik dan eindelijk ook weer eens....drukdrukdruk. Moest enorme verhalen bijlezen, dus maar eens even kijken hoe ver ik kom met antwoorden Manon: Welkom op dit forum. Zoals je al leest erg gezellig. Zo jij bent al wel een poos bezig zeg! Menstrueer je wel gewoon (beetje een rare vraag, maar ik heb hier geleerd dat dat niet eens gebeurt bij sommige). Mutzie: Ik ben een beetje aan de late kant, maar: een hele fijne vakantie!!! Jojo: Leuk dat je even lekker weg bent geweest en knap dat je je kunt inhouden om niet al die schattige spulletjes mee te nemen!! Super: Ik hoop zo voor je dat het snel raak is! Sabrina en gelukkig: Spannend de wachtdagen, ik werd daar altijd echt gek van. Smits: hoe is het met jou? Met mij alles goed. Heb bijna een weekje vakantie en dan ga ik voor het eerst naar de vk. Directe familie weet het al, verder PROBEER ik mn mond nog te houden. Eigenlijk weinig kwaaltjes behalve ontzettend moe! Vandaag voor het eerst ook een beetje vaag gevoel, niet echt misselijk of toch een beetje........k weet het niet. Mijn borsten beginnen wel steeds meer op te spelen en de bh strak te zitten..... Sorry voor diegenen waar ik niet op gereageerd heb, maar weet t echt niet meer
Krisje: vergeet ik jou helemaal :x. Hoop natuurlijk dat je snel ongesteld wordt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! En dan kunnen we wel weer wat zwangeren gebruiken he?
Zo ben ik weer! Heb 3 heeeele schattige broekjes gekocht! Ik zou wel veeeel meer willen kopen, maar de financiën laten dat deze maand even niet toe! Mijn nichtje is ook zoooo een scheet! Hoorde haar toen ik nog buiten liep al mijn naam schreeuwen (geïmproviseerde versie daarvan haha) Echt zo lief! Wilde ook niet eerder in de auto voor ik in de auto zat en wilde ook alleen mijn hand vast houden bij het oversteken zo leuk!!! En dat is dan 1 jaar en 9maanden! Annemoon fijn dat je je goed voelt! Mijn borsten groei(d)en ook zo enorm hard! Had gewoon een bloeduitstorting van mijn beugels op mijn linker borst! Nu dus maar mee groei bh's van de prenatal zonder beugel gekocht. Zijn maar 13 euro en gaat tot cup F! ( Ik heb E...) Nathalie het lijkt idd op kwark ahahahahhah getverdemme!!!!! Nou zo lang het niet stinkt zou het op een zwangerschap kunnen duiden! Anders ff een pilletje halen bij de ha hahahha! Krisje zou best kunnen van het weer... Word er gek van! Mijn zus had er ook al last van!
@ Annemoon, wat fijn om te lezen dat alles zo goed gaat. Hopelijk blijf je negen maanden lang zo weinig kwaaltjes hebben. @ Nathalie, jij hebt er maar druk mee, met al je kraambezoeken.. wel leuk, maar waarschijnlijk nog meer de bevestiging dat jij ook wilt, haha. @ Krisje.. neem inderdaad maar genoeg mee, haha.. straks loopt het eruit, bij elke beweging..pas maar op met lachen dan, haha.. @ Jojo.. je hebt je weer keurig ingehouden hoor... ik zou dat niet kunnen..tenzij ik mijn pinpas thuis laat, hihi @ Mutzie.. wat een leuk gedag berichtje...hopelijk heb ik over anderhalve week goed nieuws en misschien jij ook wel. Ik ga namelijk nog steeds voor die 1% van jou... Hier zijn de steekjes weer over hoor.. heb nu wat gevoelige borsten, maar dat heb ik elke cyclus... had wel wat hoop, maar nu denk ik toch zaterdag/zondag ongi te gaan worden.. Heb trouwens ook hoofdpijn hoor net als Krisje en Jojo.. waarschijnlijk drink ik te weinig...en verder heb ik het ontzettend in mijn rug.. zal me wel verrekt hebben..ik blijf maar denken dat ik soepel ben, haha.. dus niet.. @ super.. hoe was je "eerste" werkdag???
@jojo: Meldt je wel even aan je VK dat je hoofdpijn hebt. Dat is nl. tijdens een zwangerschap heel belangrijk ivm. een mogelijk te hoge bloeddruk.
hoi meiden... hier iukke weer morgen een bij tank dagje... vrij van werk (niet invallen of bij mijn andere baan ) officieel om te poetsen.. Maar denk dat het met zumba aan de slag ga ben helemaal enthousiast... Vanmiddag ook voor basic 2 ingeschreven dus 25 oktober weer richting apeldoorn!... We zien wel.. de badkamer moet echt gebeuren maar is zo'n pokke werk en als ik die hoofdpijn morgen ook heb dan weet ik niet of ik er wel zin in heb :S @ sabrina... lekker verbeelding heb je weer Misschien dat het wel loopt als ik bezig ben met de zumba routines maken @ nathalie.. baklava... Nog nooit op! nieuwsgierig.. Wat zit er nu precies in??? @ annomoon... Spannende de vk... Laat het ons weten dan?? En nog een fijne vakantie!!
Goedemorgen meiden, @Jojo; Ja het stinkt gelukkig niet whahahaha, wat duren die wachtdagen lang zeg...geduldig aan het wachten. @Sabrina; Ja, het is wel telkens de bevestiging dat wij ook zo graag willen maar goed die tijd komt dat weet ik zeker voor jou en voor mij! komt heus goed. Merk je al iets aan je lichaam? @JufKrisje; Ik weet het niet precies wat erin zit, mijn collega heeft het gemaakt, in ieder geval noten en er zit heeeeeel veel suiker in. Voel je je nu je ongi al aankomen? @Annemoon, Fijn dat je je best goed voelt en jaaaa die kwaaltjes horen erbij, alhoewel het denk ik best vervelend kan zijn. Oh ja en Jojo succes vandaag bij de VK. Zag het in de agenda staat.
haha... Sorry Krisje.. zie het gewoon voor me.... Maarre op hyves staat vandaag je mogelijk NOD.. dus vanaf vandaag en dan een week verder toch?? Lijkt me echt leuk hoor Zumba, misschien moet ik dat ook maar eens gaan doen, dan les nemen he, niet geven hoor. Baklava vroeg je.. Een tip, begin er niet aan, dan ben je verkocht.. Ik ben met een Bosnier, nou die weten wat baklava is, haha.. Zijn tante maakt dat ook zelf...zoooooooooooo lekker en zooooooooo slecht... Het is met een soort bladerdeeg, walnoot (andere culturen doen er ook pistache in) suiker en boter.. als je het over caloriebommen hebt, nou dan staat deze zeker in de top drie... Heb je al enige tekenen van een ongi?? Ben vandaag ook lekker vrij..straks even op pad om een cadeautje te kopen voor mijn mannetje, ging ik vorige week ook doen, was de winkel dicht.. leuk hoor...:x
hoi hoi, ik eerst een vergadering en dan ook een cadeautje voor mijn jarige schoonzussie kopen Nee, voel nog helemaal niets nathalie en sabrina... Het is nog sneller trouwens sabrina... Ik zou max 3 dagen nu mogen wachten.. dus vandaag morgen of overmorgen moet ik ongi worden!! En ja nathalie, wachten duurt lang ben nu ook weer in broekloerfase gekomen...
poeh, op vakantie geweest en tis niet meer bij te lezen... Wat ik wel lees zijn leuke en veel minder leuke berichten. Het spijt me het van je mk te lezen super... Kris, de duimen zijn gekruist hier! Tis teveel op op iedereen te kunnen reageren, sorry! Hier dus op vakantie geweest. Heerlijk nagezomerd! Tentje, wijntje... Ik moet ook nog wat kwijt, ik ben iemand die me erg, misschien wel teveel inleeft in andermans leven, heb hier dus meerdere malen huilend de berichten gelezen. In de vakantie kreeg ik een vermoeden dat ik zwanger zou kunnen zijn, had 2 cyclussen van rond de 40 dagen gehad, en daar ging ik overheen. Thuis een test gedaan, en ik ben zwanger... Vanwege de cyclusduur weet ik niet goed hoe lang. kan 5 weken zijn, kan 6 weken zijn. Met mijn persoontje vind ik het dus bijna moeilijk/vervelend het te vertellen gezien de narigheid, ik weet het, ook genoeg blijdschap, maar het loopt zo door mekaar heen... Ik kan daar niet zo goed mee omgaan, ik gun het een ieder zo erg! Nou, ik volg jullie echt wel, heb allen niet altijd de tijd te reageren...
LOESJEJ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! GEFELICITEERD..... eindelijk weer een zwangere erbij...nu Nathalie, Gelukkig en ik nog... en dan de volgende meiden die nog midden in hun cyclus zitten... Voor jou komt het bericht van Super natuurlijk als een donderslag...voel je niet schuldig dat je zwanger bent, ik weet zeker dat Super blij voor je is.... Geniet er van en snel naar de huisarts bellen he....
@Loesje, meid van harte zeg wat een leuk nieuws!!! Gelijk even bellen he naar een verloskundige praktijk. @Krisje, ja ik doe daar ook weer aan dat broekloeren. @Sabrina, het is idd erg verslavend dat baklava maar tis zooooo lekker. @all; hier af en toe was steekjes, soms wat feller dan de andere keer, vanmorgen ook ietwat misselijk maar nu is het weer helemaal weg, ach we w8ten geduldig af. Zit op een andere werkplek, echt heel irritant zeg. Moet telkens me spullen meenemen etc. pffffff... Vanavond lekker bij mijn mams eten, daarna thuis de rommel opruimen en wat zijn jullie van plan deze dag?
@ Nathalie, we hebben dezelfde klachten, ik was ook een beetje misselijk vanochtend... Nu weer weg hoor, nu heb ik gewoon trek, haha... Ben net op pad geweest voor een cadeautje voor mijn mannetje.. het mooiste cadeau is natuurlijk een positieve zwangerschapstest, maar dat heb ik niet zelf in de hand, haha.. Nu een beetje thuis hangen en wat opruimen, zodat de werkster donderdag overal bijkan... Heerlijk!!!!!!!!!
Me24 ik ga het zeker melden aan de vk. Ik heb eigenlijk altijd een lage bloeddruk, maar het zou zomaar kunnen dat hij nu ineens hoog is! Ik moet er vanmiddag naar toe dus we zullen zien! Maar bedankt voor de tip. Krisje jouw hoofdpijn kan duiden op een naderende ongi hoor! Als ik ongi moet worden heb ik ook altijd hoofdpijn en dat begint een paar dagen van te voren!!! Joepie je ongi komt eraan! Oh Sabrina wat spannend allemaal je ben zeker zwanger hoor! T moet gewooooon!!! En Nathalie oooook!!!!! Loesjej GEFELICITEEERD!!!! Wat een geweldig nieuws meid! Nou de stoofperen waren heeerlijk!!! En t stoofvlees ook! Helaas wel een rot avond door de hoofdpijn die maar aanhield. Gelukkig is het nu minder maar ben ik ook verkouden, dus ik denk dat dat er aan zat te komen! Hier ook een badkamer die gepoetst moet worden en jaaa ik heb er ook een pokke hekel aan bah! Gelukkig om half 4 naar de vk en vanavond ga ik met de buurvrouwen mee zwangerschapszwemmen hahah dus ben benieuwd!