Gestopt met de pil in mei, wie nog meer?!

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by Starfish, May 7, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Julesz

Julesz Actief lid

Sep 5, 2009
    333
    0
    0
    Jojo wat gezellig dat je met je buuv zwanger bent. Hoop dat alles weer goed gaat bij de vk, vast wel. Lekker luisteren naar de hartslag..
    Loesje, gefeliciteerd! Wat fijn zeg!
    Baklava... och lekker! Hoe callorierijker hoe lekkerder helaas..wat me eraan doet denken...ik heb nog een recept van arretjescake liggen...moet ik maar eens even proberen...
    @ hier... mijn cyclus zit inmiddels op dag 51... Ben nog niet naar een huisarts geweest. Voel me onwijs opgeblazen. En witte afscheiding. Komt met golven. En een onrustige huid.. Soms dan heb ik op een dag last van een onrustige buik, veel lucht, borrelen enzo. En even last van mijn onderrug.( en dan denk ik, nou ik zal nu wel ongesteld worden) En dan trekt het weer weg. En blijft het voor een paar dagen weg...
    Nou, ik ga even boodschapjes halen...

Xx

2. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

Jun 28, 2009
    1,980
    0
    0
    Noord-Holland
    Hey Julez is het niet handig om misschien nog eens een testje te doen? Wat jij nu beschrijft was bij mij ook zo toen ik zwanger bleek...
    Wat is arretjescake??? Kan me daar niks bij voorstellen hahah!
    Ja leuk hoor er zijn 2 buuffies zwanger en de 1 is eind okt uitgerekend en de ander begin december. Dus ik loop er naast met mijn nietszeggende buikje hahahaha

3. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

Jun 10, 2009
    2,962
    0
    36
    Leerkracht basisonderwijs
    Zaanstad
    #2823 sabrina79, Sep 22, 2009
    Last edited: Sep 22, 2009
    Haha.. ach Jojo, jouw buikje gaat nog wel groter groeien hoor...

Enne ik ben niet zwanger hoor, moest gewoon eten, haha.. Heb trouwens ook weer hoofdpijn, lekker ben ik vrij, heb ik hoofdpijn. Moet nog zoveel doen hier, maar er komt gewoon niets uit mijn handen, behalve letters die ik op mijn laptop typ.

Succes vanmiddag bij de VK...

@ Julesz, arretjescake??? Maak ons eens lekker...

4. Smits

Smits Fanatiek lid

Jul 11, 2009
    1,284
    0
    0
    zuid-holland
    Zo meiden, ik laat ook weer eens wat van me horen. Moet nog steeds een beetje wennen aan mijn nieuwe ik. Ben helemaal niet het stilzit type en wordt er nu een beetje door gedwongen. Is natuurlijk helemaal niet erg om deze reden, maar ff wennen zoals ik al schreef. Vriendlief is echt een kanjer (wist ik natuurlijk al, maar vind het zo lief). Gisteren heeft ie de strijk gedaan en eergister ( ja dames let op) de badkamer, joepieeee

@Julesz: Meid als ik jou was zou ik nog een keer testen. Het klinkt namelijk wel erg zwanger en misschien maakt jouw lichaam gewoon laat/weinig hcg aan.

@Krisje: kan ik de fles al ontkurken??!!!!!!

@Sabrina en Nathalie: duim-duim-duim-duim

@Jojo: leuk zwemmen met de zwangere buurtjes. Weet je trouwens dat er in november een jonge gezinnen beurs is. Wordt ik mee naar toe gesleept door twee zwangere vriendinnen. En niet te vergeten : veel plezier vanmiddag bij de vk

Loesjej: Van harte gefeliciteerd meid. Geweldig nieuws!

5. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

Mar 15, 2009
    2,566
    31
    48
    @ loesje... gefeliciteerd... ben jaloers op je :D:D!!!

@ jojo... weet je wat je doet... Je blaast gewoon je buik op ;) dan heb je nu ook al een zwanger buikje... (als ik mijn litertjes thee op heb heb ik ook zo'n waterbuikje, lijkt net echt haha ;):p) Veel plezier vanmiddag...

@ sabrina... jij bent net zo lui als ik... :D morgen weer een dag hoor... Vandaag even genieten van het niets doen ;) lekker zumba muziek zoeken... :D VEEEEELLLL leuker !!!

@ smits... Vervelend het niets kunnen doen... Dat zou ik ook erg vinden hoor :S Helaas mag je kurk er nog even op zitten.. Maar houd het topic de komende dagen maar goed in de gaten want het moet nu niet lang meer duren :D:D:D

6. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

Jun 10, 2009
    2,962
    0
    36
    Zaanstad
    @ Smits...ik ben heel goed in niets doen en lui zijn, zoals vandaag, haha.. Maar als je inderdaad verplicht rustiger aan moet doen, dan is het een ander verhaal. Hopelijk voel je je snel wat fitter...

@ Krisje.. noem je mij nou lui??? Haha... En schiet eens op met die ongi...heb trek in eierkoek...

7. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

Mar 15, 2009
    2,566
    31
    48
    hallo, mijn lichaam werkt al (even kijken hoor ;)) 167 dagen niet zoals ik wil! denk je nu echt dat als ik met mijn vingers knip ik ongi wordt! :)

En ja, ik noem jou lui :D ik heb al 2 wassen gedraaid, vergadering gehad, cadeautje gekocht, zumba muziek gezocht en hier gereageerd... Dus jij bent luier??? ;)

8. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

Jun 28, 2009
    1,980
    0
    0
    Noord-Holland
    Smits zie de hyves over die beurs haha!

Ik ben ook een luiwammes! Ik heb de badkamer... nou ja de douchecabine ingespoten met spul wat gigantisch meurt (weet niet eens of ik dat wel mag doen eigenlijk...) en ga het zo afspoelen.. Hoop dat het dan iets opknapt hahah heb er zooo geen zin in!
    Moet vanaf morgen weer 5dagen werken dus moet mijn energie sparen! (heerlijk die smoezen)

Heb net in mijn zwangerschapsdagboek van anne geddes geschreven. Echt grappig want ik moet ineens weer terug denken aan de eerste weken! Goed om het op te schrijven want je vergeet nu al weer zooo veel! Dus Smits en Annemoon ook doen hoor! Die boeken zijn te koop en de vragen staan er al in, hoef je zelf niet meer te bedenken.

Nou ik ga de douche uitspoelen met een theedoek voor mijn mond denk ik maar en dan lekker douchen!

9. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

Jun 10, 2009
    2,962
    0
    36
    Zaanstad
    @ Heb je al geprobeerd om met je vingers te knippen Krisje??;)

Enne ik heb ook al cadeautjes gekocht... op de fiets nog wel, haha dat is al een prestatie op zich voor mij. En dingen gezocht voor de kinderboekenweek, twee vechtende katers uit elkaar gehaald en hier EN op hyves gereageerd.... dusssssssssss het valt best mee...:p

@ Jojo.. lekker he die schoonmaakmiddelen..vanaf nu mag jij het niet meer doen:D, is niet goed voor jullie...

Ik wil ook zo'n boek!!

10. manon31

manon31 Fanatiek lid

Apr 20, 2008
    1,726
    0
    0
    Ridderkerk
    @anemoon

Hoi,
    Ja ben idd al een tijd bezig. Moet wel zeggen dat hier een klein half jaartje stress van een verhuizing bij zit en zoiets werkt ook niet mee. Ik menstrueer normaal maar wel wat onregelmatig. Ik kan helaas niet temperaturen of met ovulatietesten werken omdat ik onregelmatig werk. We moeten 29 september bij de gyn terugkomen dus dan horen we meer.

Leuk forum zo. Ik probeer een beetje mee te lezen met iedereen maar kom er nog niet helemaal uit wie iedereen is enzo. Ik krijg ook niet alle berichten door geloof ik. Dus ben nog aan het uitpuzzelen hoe het nou precies werkt.

groetjes manon

11. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

Mar 15, 2009
    2,566
    31
    48
    manon... korte samenvatting van iedereen... :S sorry als ik het niet helemaal goed heb ;)

gelukkig/sabrina/nathalie/gelukkig wachtend op nod of in de klusstand :p Nog niet zwanger dus...

Super... was zwanger :S mk bij 10 weken.. Nu weer in de klusstand omdat alles weer schoon was...

Ik, jufkris: wachten op een ongi die is opgewekt met primolut omdat ik na het stoppen pil niet ongi werd...

Annomoon/smits/jojo/starfisch/leosje: zwanger... Jojo en starfish 2e termijn, boven de 12 weken dus... De andere nog 'jonger' zwanger...

Klopt zo wel he sabrina??? ;) ik wil ook alles wat met zwnager zijn en zo hebben :D ik wil een buikje, ik wil boeken ik wil shoppen.. ik wil een kamertje... onee, wil niet alles ;) wil niet misselijk worden :D maar ach, dat neem ik wel mee hoor, als ik dan zwanger zou mogen worden ;) :p
    Knikken hielp niet ;)

12. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

Jun 10, 2009
    2,962
    0
    36
    Zaanstad
    @ krisje..bijna goed... Mutzie is er nog.. die zit te wachten op haar ongi, maar de meesten hier gaan voor 1%kans, dat ze toch zwanger is...;)

Ja die misselijkheid mag dan bij mij ook wegblijven hoor... maar als het alleen in combi komt, dan moet het maar:D

13. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

Jun 28, 2009
    1,980
    0
    0
    Noord-Holland
    En we vergeten Julez die is ook wachtende op een ongi.

Klinkt wel leuk hoor dat ik al in het 2e trimester zit :D
    Nou ben lekker gedouchet en geschoren (jaja moet zwemmen vanavond dus kom er niet onderuit hahaha!) dus kan er weer tegenaan!

krisje hoe is het met de zumba muziek?? Sta je al te swingen in de huiskamer??? Als we een keer afspreken met z'n allen geef jij ons les!!! En dan ga ik wel koken hahaha. Sabrina zorg jij dan voor eierkoeken met slagroom en aardbeien???

Nog even en dan naar de vk... Zit op manlief te wachten maar die is nog niet thuis.. Hij moet wel ff opschieten anders moet ik alleeeen en dan wil ik niet! Hij moest nog wc papier halen hahah ook niet geheel onbelangrijk natuurlijk...

14. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

Mar 15, 2009
    2,566
    31
    48
    oeps... sorry mutz... komt ook omdat ze op vakantie is ;)

15. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

Mar 15, 2009
    2,566
    31
    48
    en oeps.. juleszz.... komt omdat je nieuw bent :D:D

Jojo.. mij best hoor... ben lekker in z-amerikaanse stijl... ;)

Veel pelzier zo jojo.. Horen het vanavond wel... :D??

16. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

Jun 10, 2009
    2,962
    0
    36
    Zaanstad
    Veel plezier bij de VK jojo... En ik zorg voor de eierkoeken dan hoor...:D

17. Smits

Smits Fanatiek lid

Jul 11, 2009
    1,284
    0
    0
    zuid-holland
    Jojo wel stoofpeertjes dan he. Zag ze net in een kraampje langs de kant van de weg en moest gelijk aan jou denken. Ga ze binnenkort ook maar weer eens maken, met van die heerlijke stroperige saus.
    Hoe was het bij de vk, Heb je het hartje weer gehoord?

@krisje: Het is niet zo dat ik niets kan hoor. Zo erg is het niet, maar deze muts baalt gewoon van een stukje minder.

18. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

Jun 28, 2009
    1,980
    0
    0
    Noord-Holland
    Zo meiden daar ben ik weer :D Alles is goed met de kleine en met mij ook!
    Bloeddruk keurig 125/70
    Ijzer mooi hoog, suikerspiegel mooi gemiddeld
    Weet nu ook mijn bloedgroep Apositief. Toch leuk om te weten.
    Baarmoeder ligt al goed boven mijn schaambeen en het hartje klopte ook weer mooi! Iets rustiger dan de vorige keer nu 160 slagen per minuut.

Ben toch echt wel weer blij!
    Die steken komt echt door bandenpijn en hoef ik me geen zorgen over te maken pppffiew!!!!!

Nou nu lekker eten maken want ik val zowat om!

19. Smits

Smits Fanatiek lid

Jul 11, 2009
    1,284
    0
    0
    zuid-holland
    Wat staat er op het menu vanavond, Jojo? Fijn dat alles goed is, altijd weer een opluchting. Geniet ervan meid.

O Krisje, ik heb net al een taartpunt gegeten dusse schiet ff op met die ongi.

20. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

Jun 10, 2009
    2,962
    0
    36
    Zaanstad
    @ Jojo, fijn dat alles in orde is zowel bij jou als de kleine....

Ik heb de testen van sensitest toch maar besteld:D, als het goed is zijn ze morgen binnen...

Share This Page