Gestopt met de pil in mei, wie nog meer?!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Starfish, 7 mei 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

28 jun 2009
    1.980
    0
    0
    Noord-Holland
    hahahaha ik ben me net te buiten gegaan aan een zak heart breaker chips jummie nou ik vond het vies, maar ja he de baby vroeg erom. Is nogal een drammertje hahaahha!

Sorry mama hahahah lig hier in een deuk!

2. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

28 jun 2009
    1.980
    0
    0
    Noord-Holland
    Ja is goed! dat doen we, maar ik begin dan alvast wel hoor, want ik loop nog een maat achter op jou!
    Ja krisje is ervaringsdeskundige dus die moet ons helpen!

3. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    pas op wat je nu zegt he jojo... vond vroeger logeren helemaal geweldig ;)

Vriendlief is thuis!! gezellig... :) dadelijk maar eens quality time... Hij vindh et trouwens helemaal niets dat ik hem op een droogje heb gezegd... 'mag' geen seks zonder condoom, en met condoom vind hij niets haha.. dus nu moet hij wachten :p

4. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Leerkracht basisonderwijs
    Zaanstad
    Oke.. Krisje.. dat is dan afgesproken..

Hahha.. arme vriend..nou het is voor een goed doel... Veel plezier met het menneke..

@ Jojo..heart breakers.. jammie.. ik ga even aan de komkommer

5. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

28 jun 2009
    1.980
    0
    0
    Noord-Holland
    Joh je bent welkom hoor!!! De babykamer staat leeg hoor dus een airo bed erin en slapen maar hahahah!!!!
    Geniet van de quality time!!!

6. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

28 jun 2009
    1.980
    0
    0
    Noord-Holland
    Komkommer is ook lekker hahah maar krijg ik het zuur van!!!!

7. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    jojo... eet lekker van alles wat nu nog kan.. Als je mij als p-a wilt hebben straks krijg je het zwaar hoor :D ben een driller ;)

@ sabrien... Morgen vrij of moet je testen (ja, want ik wordt ongi wakker :D) tussen de bedrijven door??

8. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Zaanstad
    Ik krijg er op dit moment alleen maar meer trek van, haha....

Ga de pc ook uitgooien...

Werkse morgen... en slaap lekker alvast...

9. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Zaanstad
    Ik moet werken morgen, maar het is woensdag he... dus voor de avond weten jullie het...of niet... haha

10. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

28 jun 2009
    1.980
    0
    0
    Noord-Holland
    Nou slaap lekker en ik wil morgen bloed zien!!! (nou ja horen hoef er geen foto van!!!) en ik wil een positieve test zien :D:D:D

Ik ga voor jullie duimen!!!!!!

11. Julesz

Julesz Actief lid

5 sep 2009
    333
    0
    0
    Zumba...ken ik nog niet. ME LUV BATCHATTA EN SALSAAAA!
    JufKrisje en Sabrina, ik duim voor jullie voor morgen!!!! SPANNNNNNENNNNNDDD
    Over testen, ik zal eens even kijken of ik een nieuwe huisarts kan vinden en daar een bloedtestje kan laten doen just in case. Wat je zegt jojo. Soms denk ik; ik wil niet mezelf voor de gek houden maar af en toe merk ik gewoon dingen aan mijn lichaam.. Weet het gewoon niet. Beetje raar allemaal. Maar komt dat vaker voor, weinig hcg aanmaken? Was ik niet bekend mee....
    Ik ga flapen.....
    Trusten dametjes, niet teveel kletsen morgen he? Sorry voor wie ik vergeet... Morgen weer een dag X

12. manon31

manon31 Fanatiek lid

20 apr 2008
    1.726
    0
    0
    Ridderkerk
    @ jufkrisj he thanx, dat is een stuk duidelijker zo!

@ Jojo arretjescake=armen cake. je maakt hem heel simpel met eieren,cacao,margarine,suiker en biscuitjes. je hebt geen oven nodig. Cake voor de armen, heel goedkoop te maken uit 1 cake haal je wel een stuk of 15 a 20 plakken. Als je het recept wilt...hij is erg lekker en makkelijk te maken.

13. mevrnathalie

mevrnathalie Fanatiek lid

20 mei 2009
    1.494
    0
    0
    @Jojo, klinkt erg leuk dat zwangerschapszwemmen zeg, lijkt me echt geweldig, ik ga dat denk ook doen als het zover is bij mij;)
    Ja, vorige keer had ik ook wel dat soort klachten maar het lijkt nu wel anders, vooral die steekjes. Maar ach we zien het wel... moet niet vanalles in mijn hoofd halen.

@JufKrisje, En al bloed te zien ? Ik hoop zo dat je één deze dagen ongi gaat worden meid en dan super goed klussen:p

@Sabrina, ga je vandaag testen meid of toch pas morgen? Ik moet nog 1 weekje wachten maar dat zing ik wel uit hoor.
    Werkse voor vandaag, ik zit ook weer op kantoor en vanmiddag weer vergadering.

@Satrfish, Wel een opluchting zeker dat je kies eruit is, ik heb er toen ook zoveel last van gehad en toen ze eruit waren nooit meer.

@ Super, Tuurlijk zijn die eerste dagen vervelend, maar gaat het nu alweer wat beter op je werk?

Nou hier ook weer op 't werk en heb totaal geen zin blehhhhh...kon mijn bedje weer niet uit vanmorgen. Vanavond lekker niksen en morgenavond weer boodschappen doen.

14. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    @julesz... ik zou ook gewoon even voor jezelf een bloedtest vragen... Kan begrijpen (uit eigen ervaring natuurlijk ;)) dat het kei vervelend is die onzekerheid...

@ manon... Mmm... klinkt lekker die cake... houdt wel van bakkelijen ;)

@ nathalie... Kom op meid! nog 5,5 uur werken! ik zit gewoon thuis :S heb vandaag geen invalwerk en dat is vervelender :( maar volgende week al 1 dag invalwerk :D komt langzaam op gang volgens mij!!!

oja, stand van zaken he ;) Voor sabrina JAAAJJAAAA ik ben ongi geworden, dan test je tenminste :p (ben nieuwsgierig ;))en voor de anderen... helaas nog geen bleod te bekennen :S hopelijk later vandaag of morgen...

15. mevrnathalie

20 mei 2009
    1.494
    0
    0
    Ja Jufkrisje nog een paar uurtjes zit de werkdag er weer op heerlijk gevoel is dat...lekker naar huis;)

Nog geen onig, nou ik hoop vanmiddag/avond of anders morgen, je moet hiervan toch wel opgi worden.

Fijn dat je volgende week alweer 1 dag inval hebt.

Hebben jullie al (leuke) plannen voor aankomend weekend meiden?

16. missdevil

missdevil Actief lid

22 sep 2009
    146
    0
    0
    beveiliging
    rotterdam
    he hallo ik ben op 10 mei gestopt met de pil

17. mevrnathalie

20 mei 2009
    1.494
    0
    0
    Welkom Missdevil,

Vertels eens wat over jezelf, waar woon je, wat doe je voor werk etc.

Ik zie dat dit ronde 5 is, spannend hoor. Merk je al iets of dat nog niet?

18. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    weekendplannen... druk druk druk weer :D

zaterdag boodschappen en trainen...
    zondag wedstrijd tot half 7 s avonds... Dus het is weer helemaal vol... Jij nathalie?? al plannen???

Moet wel zeggen dat ik hem nu al wel een beetje begin te knijpen... :S en dat is niet goed als je ongesteld moet worden.. stress zorgt natuurlijk dat het weg blijft... Maar word zo heel onzeker :(

Welkom missdevil

19. missdevil

missdevil Actief lid

22 sep 2009
    146
    0
    0
    beveiliging
    rotterdam
    hee halloo
    gezellig dat ik zo verwelkomt wordt haha
    ik woon in rotterdam en die beveiliging.
    ik woon nu 3 jaar samen met mijn vriend
    mijn vriend wordt 24 dit jaar en ik volgend jaar 20 .
    we wilde nu voor ene kindje gaan ..we hebben er ruimte voor en omdat we het zelf ook graag willen ..
    maar ook omdat mijn moeder ziek is.. en ik wil dat die er ook van kan genieten ..!
    dus vandaar nou voelen ..
    ik weet niet ik ben een beetje snotterig maar dat ben ik al 3 dagen . al dagen pijntjes in me buik ckr rechts onderin. ik plas echt super veel..
    terwijl ik dat meestal niet doe.. ik heb echt een buik dat wil je niet weten lijkt wel alsof iemand er ff een paar luchtballonnen naarbinnen heeft gewerkt??:S
    gr manu

20. Smits

Smits Fanatiek lid

11 jul 2009
    1.284
    0
    0
    zuid-holland
    Krisje, niet te onzeker worden. Komt echt wel, let maar op!

Deel Deze Pagina