Gestopt met de pil in mei, wie nog meer?!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Starfish, 7 mei 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    ja... maar nu voel ik me echt heel zwaar vervelend... :S had goede moed, maar aangezien ik zonder schoentjes op de bank zit, ligt die moed naast mijn schoenen in de kast :(

Hoe gaat het met jou smits... vandaag wat minder moe??

2. missdevil

missdevil Actief lid

22 sep 2009
    146
    0
    0
    beveiliging
    rotterdam
    mvrnathalie
    wij zitten hetzelfde ik kan ook over een week testen

3. mevrnathalie

mevrnathalie Fanatiek lid

20 mei 2009
    1.494
    0
    0
    @Krisje; Kop op meid, het komt heus wel doorzetten hoor. Nog even geduld.

@Missdevel; Wat naar van je moeder, wat heeft ze of wil je dat liever niet vertellen. Als het goed is heb je je vruchtbare periode al achter de rug toch, die pijntjes zouden wat kunnen betekenen maar er zijn soms ook vrouwen die nergens last van hebben en toch zwanger zijn. Mijn nod is 29-9-2009, één dag eerder dan die van jou. Spannende tijd dat wachten hoor. Ik was in de 1e ronde zwanger alleen dit werd een vroege miskraam. Maar goed we gaan vrolijk verder.

4. missdevil

missdevil Actief lid

22 sep 2009
    146
    0
    0
    beveiliging
    rotterdam
    mijn moeder heeft een bloedziekte..
    die alleen voorkomt mijn mensen ouder dan 75
    mijn moeder wordt 41 dit jaar :S..
    ze zit nu in fase 1
    maar het kan zo overslaan naar fase 2 of 3
    en 3 is dodelijk ..:x
    dus vandaar..

ik eet me klem .. net nog een pil ingenomen etos zwanger worden.
    ik heb echt vage pijntjes..
    volgens de calculator
    Vermoedelijke bevruchtingsdatum : 17 sep
    Einde eerste trimester (12 weken) : 26 nov
    Einde tweede trimester (27 weken) : 11 maart
    Je uitgerekende datum (40 weken) : 10 juni
    Aantal weken zwanger: : 2 weken en 6 dagen

dus vandaar maar ik weet dat er bij de etos van die testen zijn die je 10 dagen voor je nod kan doen ..
    zouden die betrouwbaar zijn?

5. mevrnathalie

20 mei 2009
    1.494
    0
    0
    Nou ik denk dat je nu nog niet moet testen hoor, dat is veel te vroeg. Je test op HCG-waarde en dat verdubbelt elke 2 dagen geloof ik dus ik zou persoonlijk nog even wachten.

6. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Leerkracht basisonderwijs
    Zaanstad
    @ Missdevil, welkom... en wat vervelend van je moeder, hopelijk is het snel raak voor jullie

@ Nathalie, lekker he werken, haha.. Ik ben woensdagmiddag altijd vrij, hihi... Hoe is het met je klachten

@ Krisje..jokkebrok...haha... Maar om je even uit je spanning te halen... De test was negatief... nu vrijdag maar testen of zaterdag.. Grrrrrrrrr ik haat die witte testen, had echt het idee dat ie zou verkleuren.. waarschijnlijk te vroeg...

7. mevrnathalie

20 mei 2009
    1.494
    0
    0
    @Sabrina; Lekker hoor elke woensdagmiddag vrij, heerlijk wou dat ik dat ook had, nou als er een kleintje kom ga ik lekker maar 3 dagen werken ipv 5 dagen, zie het al helemaal voor me!
    Opzich alleen last van beetje gevoelige tepels/borsten en witte afscheiding (net melk) vanmorgen weer en net toen ik naar het toilet ging zag ik ook weer een sliertje zwerven in mijn broekje blehhhh.
    Jammer zeg van je negatieve test, maar waarschijnlijk te vroeg getest want je bent gewoon hartstikke zwanger hoor, ik weet het zeker:D Even geduld nog en gewoon van de week nog een keer testen...heb je vanmorgen getest?

8. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Zaanstad
    Nee net, hahaha... Als ik die testen binnen heb, dan moet ik ze gewoon gebruiken.. Ze riepen me...sabrinaaaaaaaaaaaaaaa kom je teeeeeeeeeeeeesten???:D

9. super80

super80 Fanatiek lid

8 jun 2009
    1.788
    0
    0
    Sabrina; nouuuuuuuuuuuuuuu zeg!!! dat is niet zo leuk......Had wel een ander beicht verwacht. Nou misschien nog even een paar dagen wachten. Heb voor je geduimd vandaag en was al zo nieuwsgierig.

Devil; welkom hier! Wat naar van je moeder! Kan me voorstellen dat je haar graag een kleinkind zou willen leren kennen. Mijn moeder heeft MS en daabij hebben we kortgeleden de diagnose dementie erbij gekregen. Ik zou dus ook graag mijn moeder een kleinkindje geven. Hoop dat het snel raak is bij je!

Nathalie, lastig al je geen zin hebt om te werken, ik ken dat brrrrrrr dagen duren dan zo lang....Nog ff meid!

Krisje, je zult er wel gek van worden onderhand maar is er al bloed te bekennen of buikpijn

10. mevrnathalie

20 mei 2009
    1.494
    0
    0
    Ik heb ook nog twee testen thuis Sabrina maar laar ze nog even in de kast liggen hoor, probeer eigenlijk te wachten tot 1/2 dagen na mijn NOD, maar dat is best moeilijk hoor pfffffff....

@Super; Ja mijn werkdag zit er weer bijna op, heb om 4 uur nog vergadering, duurt meestal een uurtje, dus het gaat opschieten nu maar ben zo gaar en moe, wil lekker op de bank liggen.

@MIssdevel; Wat vervelend zeg die ziekte van je moeder,ik snap wel dat je haar een kleinkindje wil geven, kan ze toch nog lekker ervan genieten toch.

En Krisjeeeee al iets te bekennen???

11. mevrnathalie

20 mei 2009
    1.494
    0
    0
    Nou ga naar die vergaderin tot vanavond of anders tot morgen...niet teveel beppen hoor kan ik allemaal niet bijhouden!

Groetjessssss

12. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    @ sabrien... Over 2 dagen hardstikke positief!! ik weet het gewoon :D

@ super... mijn oma heeft ook beginnende dementie... Maar heftig zeg ms... Had je nog niet verteld volgnes mij toch??? :S

@ missdevil... Heftig al die ziektes.. Mijn pa heeft een donornier, nieuwe hartklep en is lichamelijk steeds slechter aan het worden. DUs weet ook dat hij niet heel oud gaat worden... Dat is wel erg hoor... :(

Nee, nog steeds niets hier!!! geen buikpijn, geen rood of bruin te zien.. helemaal niets !?!?!?! :S:(

13. super80

super80 Fanatiek lid

8 jun 2009
    1.788
    0
    0
    Krisje; grrrrrrrrrrrrr ben echt voor je aan het duimen. Denk niet dat ik dat verteld had van mn moeder. Ja heel verdrietig allemaal ze is 54 jaar maar al heel slecht ter been en geestelijk niks meer van wat ze ooit was :( Tja had haar graag nog een kleinkindje in haar geheugen willen geven, het gaat zo ontzettend hard achteruit bij haar! Je weet dus wat een &^%$##%$ziekte dementie is........ Nou meis duim voor je hoor. Zo lekker even douchen en dan ga ik me optutten voor een gezelige bbq (en een warme jas erbij zoeken)

14. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    nou ondanks die godverdomme wegblijvende ongi toch veel gedaan vandaag! :D:D

Gestofd en gezeemd, keuken gedaan, wc gedaan..zumba muziek verder gezocht... Muziek voor een soliste en team geknipt, streetdance lessen voorbereid! Morgen stofzuigen, dweilen en de badkamer (vandaag kon niet jojo... douchen nog 2 mensen ;) morgen dus :p smoesje ik weet het :S)

Nu zo lekker hutspot bij mijn ouders eten en dan lesgeven street.. Dus ben later thuis... :S hopelijk dan wel ongi!!

15. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Zaanstad
    @ Super/krisje en missdevil... jeetje mina.. wat een narigheid allemaal... jullie moeten gewoon deze ronde allemaal zwanger worden...sla ik wel een ronde over...

@ Krisje.. flink springen dan straks met streetdance, wie weet helpt het.. kan me voorstellen dat je er behoorlijk gefrustreerd van raakt..

Heb met mezelf afgesproken dat ik vrijdag weer ga testen, als ik nog niet ongi ben...

@ Nathalie, als het goed is ben je bijna klaar met je vergadering.. was het nog boeiend??

16. missdevil

missdevil Actief lid

22 sep 2009
    146
    0
    0
    beveiliging
    rotterdam
    het is ook niet leuk maarja het leven is niet anders

17. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

28 jun 2009
    1.980
    0
    0
    Noord-Holland
    Wat een gekwek hier zeg!!!!!

Krisje nog geen bloed potverdikkeme!!!! Weet je wat helpt??? En dat is geeeen grapje... klaarkomen!!!! En seks hebben ook dus jas een jas eromheen bij je vriend en ff sexen want dan ben je het gelijk! Heeft bij mij altijd gewerkt!!!!! Zit er ineens aan te denken!!!!!!

Sabrien negatieeiieief???? hmmm dan is je HCG gewoon echt nog niet hoog genoeg en ga je t zelfde als ik hebben op donderdag positief testen :D:D:D morgen dus! Zou wel grappig zijn!!!!! (en geweldig natuurlijk!)

Super joh wat naar van je moeder zeg ze is nog zo jong!!!!

missdevil welkom! Jeetje echt nog een jonkie! Maar als je er klaar voor bent ben je er klaar voor en maakt het niet uit hoe oud je bent toch! Ben je al lang samen met je vriend???

Oh balen Nathalie dat je zo moe bent! Lekker relaxen vandaag!

Ik had vandaag weer mijn eerste werkdag pfffff ben kapot!!!! Mijn teamleider vroeg wanneer ik het de cliënten ga vertellen dat ik zwanger ben, want zij denkt dat ze er anders vandaag of morgen zelf wel achter komen zo goed vindt zij dat je het kan zien!!! Ik blij natuurlijk! Ga het morgen dan ook maar vertellen!

Vanavond lekker bankhangen, morgen werken van 13uur tot 23uur dus een lange dag. Vrijdag van 14uur tot 22uur werken, zaterdag een dagdienst en zondag maandag dinsdag lekker vrij! Kijk er nu al naar uit hahaha!

18. missdevil

missdevil Actief lid

22 sep 2009
    146
    0
    0
    beveiliging
    rotterdam
    3 jaar nu . en wonen 2.5 jaar samen ..
    dus vandaar maar ik voel me echt heel appart

19. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Zaanstad
    @ Jojo, leuk dat je het aan je clienten gaat vertellen, ze zullen wel super blij en enthousiast zijn... Altijd lastig he, die eerste werkdag...

En donderdag testen?? Ik dacht aan vrijdag, haha..

20. mevrnathalie

20 mei 2009
    1.494
    0
    0
    @Jojo; Succes morgen met vertellen het zal ongetwijfeld heel positief verlopen meid. Leuk dat je het nu echt gaat zien...wanneer krijgen we buikfoto's???

@Super; Jeetje meid, wat naar van je moeder zeg, dat wist ik nog niet en ze is nog zo jong. Hoop echt dat je snel weer zwanger bent.

@Sabrina; Het was wel boeiend hoor de vergadering maar had wel weer pijn me nek van het schrijven en inspannen maar zit nu alweer lekker op de bank.

@JufKrisje; Veel plezier vanavond met dansen...en heeft de hutspot gesmaakt? Vind dat ook altijd zoooooo lekker. Al die wintergerechten jammieeee! En straks ben je gewoon ongi, ik weet het zeker.

Hoorde net dat de zus van mijn oom (hij is getrouwd met m'n tante) een hersenbloeding heeft, is met spoed naar Utrecht gebracht, ze is pas 42 jaar. Wat naar he, schrok er echt van.

Deel Deze Pagina