Gestopt met de pil in mei, wie nog meer?!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Starfish, 7 mei 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. missdevil

missdevil Actief lid

22 sep 2009
    146
    0
    0
    beveiliging
    rotterdam
    @ jojo
    foto's foto's foto's
    :p

ik wordt gek van mijn lichaam
    ik snap er helemaal niets meer van
    veel plassen, bolle buik, misselijk, heel soms hoofdpijn, veel honger, moe, pijntjes die ik niet kan plaatsen , temp dat hoger i smet 0,3

waar komt het vandaan of zou het voor ongi zijn
    maar hoef was de 30ste ongi te worde

2. Smits

Smits Fanatiek lid

11 jul 2009
    1.284
    0
    0
    zuid-holland
    Oooo Sabrien, let maar op........vrijdag heb je een pure hcg straal

Super: Wat naar voor je moeder en voor jullie. Zo jong en dan al dit, vreselijk.

Miss Devil: Hopelijk duurt fase 1 nog heeeel lang. Nog even geduld meid en dan je kan testen.

Jojo: Ben jaloers op jouw groeiende buikje. Heerlijk om het morgen aan iedereen te vertellen. Geniet ervan!

Krisje: Hoop dat voor mij ook aan sporten bent....kanaal 13 graag;)Heb mijn avondje zumba over geslagen * dikke vette schaam*. Zag het niet zitten met opgezette darmen. Mijn achterste veroorzaakt hier al genoeg ritme:p. Hoop zo dat je ongi eindelijk door gebroken is.

3. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

28 jun 2009
    1.980
    0
    0
    Noord-Holland
    Als je ongi wordt daalt je temp meestal dus er is hoop missdevil!!! Spannend hoor!

Nee heb nog geen foto's haha komt wel als ik mijn dikker wordende buik zelf ook geaccepteerd heb haha vind het toch wel erg wennen dat je lichaam zo veranderd.

4. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

28 jun 2009
    1.980
    0
    0
    Noord-Holland
    Geloof me Smits binnen no time heb jij ook een buikje hoor hahah en dan ga je ook denken hmmm ik pas niks meer. hahaha

Krisje moet gewoon even gaan sexen en klaarkomen wedden dat ze dan hoppa een ongi heeft!! Ik heb zo al meerdere lakens bevuild hahahha getver wat een praatje!

5. Smits

Smits Fanatiek lid

11 jul 2009
    1.284
    0
    0
    zuid-holland
    hahaha wat zijn we toch eerlijk op dit forum of is schaamteloos een beter woord??

6. Smits

Smits Fanatiek lid

11 jul 2009
    1.284
    0
    0
    zuid-holland
    JoJo: wanneer is de bloed uitslag van je zusje er? of heb ik iets gemist?

7. mevrnathalie

mevrnathalie Fanatiek lid

20 mei 2009
    1.494
    0
    0
    ja Jojo weet je al wat van die uitslag, ben benieuwd???

Nou ik ga ff gtst kijken doeiiiii

8. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

28 jun 2009
    1.980
    0
    0
    Noord-Holland
    Nee zal over ongeveer 2 weken zijn spannend hoor! Hoop dat het allemaal niet erfelijk is!
    Nu ff gtst kijken!

9. missdevil

missdevil Actief lid

22 sep 2009
    146
    0
    0
    beveiliging
    rotterdam
    haha ik ben ook gtst aant kijken
    ik hoop ook dat fase 1 ook erg lang duurt.
    ik hoop het zo ...
    ik voel me echt raar stiekum hoop ik ook echt dat het zo mag zijn

10. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    :(:(:(

Nou meiden nog niets hoor... Seks is er niet geweest, maar wel gewoon klaar gekomen, om in de 'eerlijke' stand van jojo te blijven ;):p

@jojo... fijn dat je het vandaag gaat vertellen.. Ben wel benieuwd...

@ sabrina.. SOrry je mag nog steeds geen eierkoek eten dus... :S en dat verdiende je wel omdat je gister - getest had... :( Komt goed...

@ nathalie... Reageer zo op de hyves... heb het al wel gelezen... heftig zeg :S

@ smits.. Je hoopt gewoon dat mijn ongi is gekomen omdat je dan zeker je champie mag drinken ;) Nog wachten hoor!

@ allen.. kan geen gtst meer kijken omdat ik dan lesgeef...vanmorgen de hh maar even checken ;) nadat ik gedoucht en de badkamer heb gedaan.... ;) jaja eindelijk!

11. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    was een half uurtje te vroeg :D:D:D mijn onderkant was nog niet wakker denk ik ;)

Had net bruinverlies met afvegen...!!! volgens mij ga ik beginnen :D:D:D:D:D:D:D nu douchen (zit in mijn nakie hier te typen ;) was al onderweg naar de badkamer namelijk :p) hihi

12. mevrnathalie

20 mei 2009
    1.494
    0
    0
    hahahah Krisje de naakttyper:D:D:D
    Nee hoor meid, zou het ook gelijk op 't forum zetten...nou kom maar op met dat bloed toch, eindelijk zeg, zal zeker een heerlijk gevoel voor je zijn.

13. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    jaja.... badkamer gedaan.... :D helemaal happy vandaag :)

Alleen is het nu nog bruinverlies... mag pas bellen naar de gyna bij helder rood (in ieder geval dat is in mijn ogen pas een ongi)... Dan mag ik een afspraak plannen voor cyclusdag 12 voor een echo... Heerlijk, heb weer een cyclus... :D:D mijn banner (die toch al moeilijk deed) mag bijna weg :p

Smits, houd de champie maar in de aanslag
    sabrina, de aardbeien alvast ontkroont ;)
    jojo, de kiwi (of vandaag wel zin in gebak) al gehaald en in de trommel mee naar het werk vanmiddag!?!?!
    en iedereen die ook mee doet haal een traktatie !! houd jullie op de hoogte van het rood ;)

14. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    nathalie... al iets gehoord van het hyves nieuwtje??? :S

15. mevrnathalie

20 mei 2009
    1.494
    0
    0
    Nee niets, ik weet niet wanner ze terug moet naar de Gyn, zoals jullie weten worden wij altijd via - via op de hoogte gehouden, dus zodra ik watw eet horen jullie het.

16. missdevil

missdevil Actief lid

22 sep 2009
    146
    0
    0
    beveiliging
    rotterdam
    goeiemorgen dames !>.
    hoe i shet hier ..
    hier gaat het goed ben alleen reuze sago vandaag
    iemand belde mij wakker en daarna staat er nog iemand aan de deur te bellen :mad:
    pff ik wordt er doodziek van ..
    pff die krampjes in me rechterkand zijn weer terug heel irritand.. misselijk ben ik niet. nog wel steeds veel plassen .. maja ..

17. super80

super80 Fanatiek lid

8 jun 2009
    1.788
    0
    0
    Krisje: JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA het komt het komt die lieve goede ongi.............:D Wat goed zeg!!!!! Je hebt toch nog niet eerder bruinverlies gehad? Is een goeie voorbode voor de ongi.

Dames, ik durf het niet zo goed te zeggen eigenlijk omdat ik niet te veel wil hopen maar.............gister had ik steken linksonder en vandaag een jeukende tepel ;)....Net zoals het de vorige keer begon..... Oh wil er eigenlijk niet op hopen. Dan is de teleurstelling misschien zo groot.

Krisje; kom maardoor met het helderrood bloed............

18. missdevil

missdevil Actief lid

22 sep 2009
    146
    0
    0
    beveiliging
    rotterdam
    haha ik ken die teleurstelling..
    moet je niet over nadenken verder..
    en ook niet dat je zwanger zou kunnen zijn
    ik weet het het is moeilijk
    en ja ik doe het zelf ook
    HIHI ;) maar soms is ff dromen heerlijk

19. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    super ik hoop het voor je ;)

hier nog steeds alleen bruinverlies... nog geen traktatie eten dus ;) vanmiddag hoop ik :D

20. super80

super80 Fanatiek lid

8 jun 2009
    1.788
    0
    0
    Krisje; Ga zo even boodschapje doen dan neem ik alvast wat lekkers mee voor morgen of vanavond. Vanavond ga ik lekker shoppen met een vriendin, kleren kopen jeuhhhhhhhhhhhhhhhh.........

Missdevil; helaas kan ik na mijn miskraam bijna nergens anders meer aan denken dan aan zwanger zijn.

Deel Deze Pagina