@ super 80 dat kan ik me voostellen maar toch als je er zoveel aan blijft denken gebeurt het nooit.! laat het los jij zal echt wel dat wonder in je dragen over een tijdje kop op wie weet gebeurt er een wonder !
Krisje jaahoeoeoeoeooeo!!!! Zie je nou het heeft geholpen!!!!!! iK begin ook altijd met bruinverlies hoor! Duuurt soms wel 2 dagen voor het rood wordt dus je bent gewoon ongi hoor!!!!! Belleeeeen!!! Oh wat super zeg ben helemaal blij! En nu kan ik niet mee doen met gebak omdat ik moet werken! Nou vanavond ga ik om 23.30uur als ik thuis kom lekker wat lekkers nemen op jou! En op Sabrina want die test vanmiddag ook positief natuurlijk! Nou ik ga nu haasten want ik werd om half 12 wakker hahah oeps en moet over 45min in de auto zitten!!!! Super spannend joh hoop het zooooo vooor je!!!!
zo wat een vrolijkheid hier !! voor de rest alles goed hier ik wilde vandaag naar mijn buurvrouw gaan die wordt kapster en dan gaat ze er ook nog nagels bij doen enzo dus ik was paspop maar zegt ze vandaag af jammer hoor.! gelukkig hoef ik niet te werken vandaag lekker rustig tijd voor andere dingen.. pff ik voel me de hele dag al weeig.. me buik is nogsteeds bol. die steekjes heb ik niet zo meer. wordt wel na alles wat ik eet misselijk :x maja het komt wel goed plassen doe ik ook nogsteeds veel . nog ff geduld hebben !! juf krisje? lekker werken vandaag .. jojo ? ongesteld geworden !!> mooi zo
@Super; Wattttt dezelfde kwaaltjes als toen? Meid ik hoop het zo voor je, duim duim duim! Tuurlijk denk je er nog aan dat is toch onmogelijk om er niet aan te denken, meid kop op jij bent heel snel zwanger. Ik hoop allebei tegelijk want wij lopen telkens met de cyclus ook al (bijna) hetzelfde. Zal wel super zijn he? Ik had van de week ook last van witte afscheiding (net melk) en heb al 2 dagen een gevoelige tepel rechts. Verder soms misselijk 's morgens maar dat heb ik wel vaker gehad dus we wachten in spanning af meid. @Jojo; Haast Haast Haast. Meid rustig aan je red het wel in die 45 min hoor. Ik zit ook op m'n werk dus kan nu nog niets lekker nemens op JufKrisje, maar tijdens de lunch doe ik dat wel hoor @Kristal; Bij mij begint het ook altijd met bruinverlies hoor, meestal duurt dit 1 á 2 dagen bij mij, dus wees gerust het komt heus doorzetten. Ik heb alleen in augustus (toen ik terug kwam van vakantie) eigenlijk alleen maar bruinverlies gehad als menstruatie. Toen kwam er helemaal geen bloed...raar he @MissDevil; Ja, jij hoopt ook toch, wie niet...! Oehhhh nog 40 minuten dan lekker lunchen op de zaak. Heb zo'n enorme trek, zit elke keer al aan de koekjes.
mevrnathalie !.. gezellig ja ik hoop het ook natuurlijk .. altijd hoop blijven houden jij ook over 6 dagen testen haha .. volgens mij zijn er wel meer
Kleine correctie missdevil haha ik ben niet ongesteld geworden!!! Gelukkig niet, want dat zou betekenen dat ik een miskraam heb gehad en dat is niet het geval Ik moet werken en Krisje is onig geworden Nou ik ga want moet ook nog tanken. Sta al zowat in t rood dus hoop dat ik de pomp haal hahaha (ik haaaat tanken)
Krisje; ik eet vast voor jou een heerlijk sauzijcenbroodje, mmmmmmmmm twee zelfs! Thanks voor je knuf!!! Nathalie; het zou wel heel leuk zijn weer gelijk te lopen, dan wel allebei zwanger!!!!en sabrina ook en mutzie en dan krisje over twaalf dagen een goed eitje en hoppa ook raak. Ik heb het ook bij mijn rechter tepel.....het wordt weer spannend.
Super: als ik jou berichtje lees, krijg ik spontaan een glimlach. Ik zou het zo waanzinnig leuk voor je vinden. nog 9 dagen........... Krisje: Eindelijk gaat het dan toch echt gebeuren. Meid ik ga je gewoon feliciteren..... van harte met je ongi!!!! O enne "geniet" er van, dit is tevens ook gelijk de laatste keer, want er komt een super ei aan bij jouw.
meiden... van denken jullie... heb nu bruinverlies... Zou ik al naar de gyna moeten bellen voor die afspraak over 12 dagen, of pas bellen bij roodverlies :S:S @ super.. hoop dat ze gesmaakt hebben
@Jufkrisje; je kan altijd bellen toch, dan leg je het voor en wacht je af wat ze zeggen. Gewoon bellen meid. Ik heb net lekker een bal gehakt met pinasaus gegeten op jou!!! mmm...echt heerlijk. @Super; Ja, dat zal helemaal geweldig zijn hoor tegelijk lopen Ik ook rechts...nou wij hebben echt veel gemeen echt helemaal leuk. @Jojo; Nou idd geen bloed bij jou hoor, gelukkig niet zeg pffff...werkse meid. zo straks weer boodschapjes doen, en heb 30 lege flessen van de b-day van mijn vriend zeg pfffoeee...en moet nog alleen boodschappen doen ook, achja kan ik wel als speedy door de winkel
Zo hee, ik moest geloof ik ongeveer 6 pagina's lezen om bij te zijn!! Ik heb weinig tijd gehad op erop te zitten vanwege werk, maar nu ben ik een aantal dagen vrij en hoef ik pas volgende week donderdag weer te beginnen. Dat betekend dat ik tussen het klussen door(mijn eisprong zit eraan te komen) tijd heb om mee te lezen. @ jufkrisje: Eindelijk de rode duivels waar je op wachtte!!!! denk dat je een feestje viert wanneer het echt goed doorzet. Ik heb ook altijd eerste dagen wat bruinverlies voor het echt doorzet. Voel dat het helemaal goed gaat komen met je!! @ Missdevil: Zag dat je in Rottderdam woonde en in de beveiliging zit. Ik heb zelf tot vorig jaar ook nog in Rotterdam gewoond(Zuidwijk). Ik ben afgelopen februari naar Ridderkerk verhuisd. Maar ik werk nog wel in de Rotterdamse waalhaven. @ allen: Ik ben wel benieuwd waar de rest van jullie allemaal vandaan komen.
Krisje; mmmmmmmmm ze hebben alvast goed gesmaakt. Bij helder rood bloedverlies ga ik aan het gebak Ik denk dat je ze natuurlijk altijd kan bellen maar als ze hebben gezegd 12 dg na helderbloed zou ik nog even morgen afwachten. Maar zij zullen het beter weten als wij dus vragen lijkt mij geen kwaad kunnen..... Smits; ja beetje spannend wel.............
west brabant hier... Ze hebben gezegd als ik ongi werd :S dussss... en lees hier dat sommige meiden alleen bruinverlies hebben.. Het is nu ook nog helemaal niet veel... Normaal was ik bij bruinverlies binnen een paar uur naar roodverlies.. En nu bijna niets... Dus wacht denk ik maar even af.. En bel anders morgen zowiezo... ??? goed plan toch!??
Krisje; lijkt mij een goed plan om vandaag even af te wachten en morgen te gaan bellen. Dan mogen zij vertellen hoe of wat! Onhandig al die onduidelijke lichamen van ons.......