@ manon leuk haha ik woon in charlois.. bij de pleinweg ridderkerk ! dat ken ik ook wel ik kwam meestal bij de dillenburgplein he heb je msn stuur hem dan ff in een pbtje !
@Manon; ik kom uit Zuid-Holland, zeg alleen liever niet hier welke plaats hoor. @Kristel; Prima toch dat je nog even wacht tot morgen, bellen kan nooit geen kwaad. Hier de kas tellen van de omzet, altijd leukkkk
@ missdevil: het wordt steeds leuker. Mijn zusje woont vlakbij de pleinweg en mijn man(toen vriend) heeft voor hij bij mij kwam wonen aan de Mijnsherenlaan gewoont. zo ook mijn schoonzusje. Ikzelf woonde achter de Slinge(Schoonegge). Heel mijn familie komt van Zuid eigenlijk. Nu wonen we vlakbij Dillenburgplein in Slikkerveer dus eigenlijk. Ik doe er mijn dagelijkse boodschappen. Ik weet niet hoe ik je persoonlijk mijn hotmail moet geven. Ik ben niet zo thuis in dit soort dingen...sorry. Maar als het jou wel lukt zal ik je toevoegen hoor!!
aaaa de Pleinweg. Daar is mijn moeder groot geworden. Mijn opa en oma hadden daar heeeel vroeger een Supermarkt (de eerste zelfbedienings winkel van Nederland en de eerste zaak met vriesvakken). Tegen over Bakker die audio zaak (of zit die er niet meer)
hhaha zo vaak kom ik er niet meer.. ik kom alleen op de pleinweg voor boodschappen ik woon er 5 minuten vanaf
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA Krisje...eindelijk ongi... van harte gefeliciteerd.... @ Super.. ik hoop het zo voor jullie... ik heb het al eerder gezegd, sla graag een ronde over... als er op het forum maar 1 of 2 per ronde zwanger mogen worden, mogen jij en Nathalie als eerst.. @ Nathalie.. ik voel ook van alles hoor, haha... Heb ook minder trek, wel honger maar als ik dan begin, zit ik na vier happen al vol.. @ Manon... Hier nog een Noord-holland Ik ga even naar de hyves...
@Sabrina; Ik heb ook wel wat klachtjes elke keer steken links en rechts onderin. Ook vandaag weer die wittige afscheiding bah Verder mijn rechter tepel die gevoelig is maarja geduld en we weten het binnenkort. Heb je trouwens vandaag nog getest of niet? Ik probeer te wachten tot na mijn NOD. Of het lukt is nog maar de vraag @Jojo; Hoe reageerde je clienten? Je ging het vandaag toch vertellen van je zwangerschap. Ben benieuwd naar de reacties. @Manon & Missdevil; Ik woon ook vlakbij Ridderkerk. Ik ben een schapekop Snappen jullie het de hint??? @Super; Meid ik hoop het zo voor je, ik duim echt voor jou!!! Je verdient het! Nou de boodschappen zijn weer gedaan, en ook nog even gestofzuigd beneden, actief bezig vind ik zelf, maar nu ben ik uitgeput hahahah Zit nu lekker op de bank. Mijn vriend is weer naar de training, heb lekker het meezingfestijn De Toppers opstaan, wordt er zo vrolijk van
Jeetje zeg, het lijkt wel alsof jullie elke vrije minuut aan de pc gekluisterd zijn! Moest alweer zoveel bijlezen! @ Kris: wat spannend zeg! Ik hoop voor je dat het snel echt rood bloed wordt! @ Devil: welkom, doe gezellig mee @ Jojo: ik ga me binnenkort ook opgeven voor een zwangerschapscursus. Een combi van van zwangerschaps-aquatraining en daarnaast oefeningen op de grond. Ben nieuwsgierig! Maar eerst eens informeren wat dat kost. @ Super: kan me voorstellen dat je bang bent om te hopen op goed nieuws, de teleurstelling is dan inderdaad groot. Is het niet slecht om zo snel na een miskraam weer zwanger te worden? Of maakt dat niks uit? @ Sabrina: eierkoeken? YACK! Niets lekkers aan hoor! En volgens mij ben ik nog een hoop mensen vergeten.....sorry! Zo! Mijn weekend is EIN-DE-LIJK begonnen! Hele drukke week gehad dus ik ben doodop! Net terug van sporten en heb lekker een bapao broodje met saté-vulling gegeten! Dalijk nog wat lekkers tijdens goede tijden Morgenavond bij mijn oom en tante eten, daar kijk ik altijd naar uit. Dus heb er wel zin in. Zaterdag ga ik met mijn moeder winkelen, heb ik ook wel zin in en zondag hebben we met vrienden afgesproken. Kortom, ik heb een leuk (maar wel druk) weekend voor de boeg. Gisteravond nog met een vriendin afgesproken. Dat is die vriendin waar de broer laatst van is overleden. Was wel fijn om er nog eens met haar over te praten, hoewel dat ook best moeilijk was.....
@ mevrnathalie: ja die snap ik zeker, ik heb daar nog een vriendje vandaan gehad. Heel wat ritjes heen gemaakt totdat hij bij mij kwam wonen. Maar na een paar jaar heb ik hem weer teruggeschopt waar hij vandaan kwam. mijn man is ook trainen nu. Korfbalt jouw vriend toevallig?
Ach had gekund, maarja de meeste mannen voetballen dus had het kunnen weten Maar wel lekker het huis ff voor jezelf op zo'n trainigsavondje toch
he dames.! ik moet zo met spoed naar de dierenarts.. mijn kat kovou .. die heeft allemaal viezigheid in zijn oor volgens mij ook bloed. het doet zeer bij hem hij is broodmager. hij eet niet meer drinkt niet meer.. en hij is pas nog geen 3 mijn vriend is net 2 tellen de deur uit met hem ik ga niet mee ik kan het niet aanzien .. mijn allerliefste katje .. ik ben zo gehecht aan dat beest
trusten nathalie... ben net thuis.. eerst robinson kijken en dan ook vroeg naar bedje.. morgen weer werken.. hier ook een vrouw alleen omdat vriendlief op training, voetbal, is... Het bruinverlies is erger geworden, maar nog niet rood en zoals een normale ongie... al vind ik het wel allemaal heel vreemd om nu na bijna 6 maanden eindelijk weer iets anders dan witverlies van beneden te hebben Jojo werkt to 11 uur vanavond dus kan niet reageren.. Ben ook wel benieuwd hoe het was gegaan vandaag met vertellen! @ starfish... Druk weekend voor de boeg...! en waar blijft je buikfoto nou ??? Hier ook een druk weekend... morgen nog werken tot 4 uur.. Dan eten, trainen tot half 10... Strijken en boodschappen op zaterdagochtend... Zaterdagmiddag trainen en lesgeven.. Zaterdagavond feestje van mijn bijna jarige broer en zondag heel de dag wedstrijd... druk weekendje weer voor de boeg dus! Jullie plannen??
@ mevrnathalie: weltruste en tot morgen denk ik... @ jufkrisje: Lekker toch ff het rijk alleen, kan ik heerlijk mijn series kijken. Nou ja op de dinsdag dan. Op donderdag is er niet zoveel vind ik. Kijk nu naar House. Ik moet straks om 11 uur gaan werken tot 7 uur morgenochtend. Mijn enige en laatste nachtje deze week en dan een heel lang weekend tot volgende week donderdag. Morgen: boodschappen doen...naar begrafenis...naar de stad met zusje...naar trouwerij en feestje achteraan. zaterdag: weer booschapjes...kijken naar dansuitvoering van collega...naar babyshower(nieuw nichtje(Demi))...naar straat-BBQ...Zondag hele dag naar de sauna en maadag eindelijk tijd voor het huishouden!!!
@ Krisje, heb hem gelezen en gereageerd... @ Manon, lekker druk weekendje, maar wel gezellig (op die begrafenis na dan). Zit je ook in de zorg oid?? Dan pas je helemaal goed bij dit topic...