Gestopt met de pil in mei, wie nog meer?!

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by Starfish, May 7, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Sleepy84

Sleepy84 Actief lid

May 15, 2009
    310
    0
    0
    Raamsdonksveer

2. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

Mar 15, 2009
    2,566
    31
    48
    we zijn weer online!!! maar ook veel pagina's kwijt... :( zaten volgens mij op ongeveer 40 ofzo toch???

Heel slecht... Maar heb het forum die ene dag wel gemist hoor... bloos bloos... hoezo verslaafd!??!

3. BellaNoa

BellaNoa Niet meer actief

halloo,

ik was gewoon helemaal weg joh, mijn gebruikersnaam bestond niet meer :( super slecht ja!! nu zijn we inderdaad ook de rest van de berichten kwijt dat is wel balen, maarja.

Hoe gaat het nu met de rest? Mijn vruchtbare dagen komen eraan jeej jeej!

groetjes

4. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

Apr 30, 2009
    1,688
    0
    36
    Nou, we zijn weer online, maar vraag niet hoe...:( Jammer dat er zoveel berichten weg zijn en dus ook die met het lijstje op alfabetische volgorde... En waar zijn alle leuke smilies... Moet er even aan wennen hoor!!
    Even serie kijken, later vandaag vast nog even berichten.
    Weet wat je bedoelt Krisje: verslaafd ja! haha.

Oh je mag maar één afbeelding invoegen... Mmm, moest deze verandering ook een verbetering zijn?????

5. BellaNoa

we maken gewoon een nieuw lijstje, je naam gewoon toevoegen op alfabetische volgorde, okie? volgens mij was het lijstje toch wel aan vernieuwing toe, want veel van het lijstje waren volgens mij niet meer op het forum...

Naam: Leeftijd: Kinderen: Laatste pil: Ronde:

Jandl / 22 jr / 0 / 30-04-2009 / 2e ronde

6. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

Mar 15, 2009
    2,566
    31
    48
    Jufkrisje/23 jr/0/5-4-2009/ 1e ronde ???

@ mutzie... Volgens mij is er nog iemand Prison Break aan het kijken??

En inderdaad erg jammer dat we én berichten én het lijstje én maar 1 smiley kunnen toevoegen én mijn afbeelding kan ik niet toevoegen... kortom opstartproblemen denk ik??? :(

7. BellaNoa

Ik ben hier verplicht voetbal mee aan het kijken :( erg gezellig, NOT! Hebben jullie nog wat leuks gedaan vandaag?

Ik ben lekker met vriendlief wezen shoppen! Weer leuke dingen gekocht hihi.

8. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

Apr 30, 2009
    1,688
    0
    36
    @jandl: goed idee om nieuw lijstje te maken. Er waren er inderdaad alweer een paar vandoor... De harde kern blijft vanzelf over, haha :D

Jufkrisje/23 jr/0/5-4-2009/ 1e ronde ???
    Mutzie/27 jr/0/28-04-2009/1e ronde???

@jufkrisje: haha, nee ik kijk de politieseries op Net5

Vriendlief is niet thuis vanavond en dus lekker alleen op het bankje. Was druk werkdagje, dus ben blij dat ik zit. Heb net mijn zwangerschaptesten tevoorschijn gehaald... Durf niet te testen (daarnaast zou ik het pas morgen doen...) ben er namelijk van overtuigd dat het niks is... Toch morgen maar testen??

9. BellaNoa

@ Mutzie: Heb je meerdere testen? Anders misschien nu eentje proberen en de andere morgen of over 2 dagen hihi. Ik zou het niet kunnen laten uit nieuwsgierigheid.

Zullen we ook allemaal de Banner weer toevoegen dan kunnen we een beetje volgen waar iedereen is met de cyclus??

10. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

Apr 30, 2009
    1,688
    0
    36
    @jandl: wilde tot morgenochtend wachten omdat vriendlief dan weer thuis is en dat ik het idee heb het toch beter is om ochtendurine te gebruiken (al zegt de verpakking ook wel van niet hoor...). Dus morgen laat ik het natuurlijk gelijk weten :)

Heb trouwens geen idee hoe je een banner aanmaakt en daarnaast kan ik alleen aangeven wanneer mijn laatste (nep)ongesteldheid was...

11. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

Apr 30, 2009
    1,688
    0
    36
    Dit tijd op de site klopt ook niet... Typ dit nu om 21.50 uur, de site zit rond 20 uur?? Gaat nog niet zo lekker, haha.

12. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

Mar 15, 2009
    2,566
    31
    48
    @ mutzie... die series zijn ook erg leuk... moest ook kiezen...

hier ook home alone... Vriendlief bij de zaalvoetbal...

Vandaag een rustige dag gehad... wat boodschapjes gedaan en verder wat aangerommeld in en om huis...

Vriendlief zag trouwens de strip met de etos zwanger worden pillen... Hij kwam heel bezorgd naar mij.. Hallo zeg, als we zwanger worden ok, maar als je zulke grote pillen (groter dan paracetamol) gaat slikken dan wordt het een obsessie volgens mij.!!Ik natuurlijk even uitgelegd dat die pillen niet alleen zijn om zwanger te worden maar ook om menstruatie te stimuleren.. Toen snapte hij het wel meer; hij was trouwens ook erg teleurgesteld in mijn huisarts...

Hij wil het gewoon zijn beloop laten en dan zien we het wel.. Mocht het raak zijn is het fijn, en anders komt het wel... Hij is wat voorzichtig... (vooral ook omdat we nog aan het sparen zijn om alles aan te schaffen enzo... Hebben het niet zo heel erg breed.. al hebben we wel bewust een vakantie geboekt want mochten we zwanger worden zal dat de eerste jaren niet echt van komen..)

Ik voeg ook nog even geen banner toe... Ik heb mijn onderschrift en dat zegt genoeg he ... Weet je welke reclame ook frusterend is als je op je ongi wacht... die van libresse... "met je menstruatie laat je lichaam zien dat het werkt..." ofzo iets... :x

13. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

Mar 15, 2009
    2,566
    31
    48
    @ mutzie... ga even naar je gebruikersinstellingen... dan kijk je bij opties wijzigen en dan in de tijd- en datainstellingen veranderen.... ;) ook net gedaan

14. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

Mar 15, 2009
    2,566
    31
    48
    @jandl... spannend he... zo de 1e keer testen??? vond het doodeng de eerste keer... :D

15. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

Apr 30, 2009
    1,688
    0
    36
    #295 Mutzie, Jun 6, 2009
    Last edited: Jun 6, 2009
    @jufkrisje: langzaam aan ga ik steeds meer begrijpen wat je voelt. Ondanks dat het nu nog niet eens een week geleden is dat ik ongesteld zou moeten worden... De gedachte dat dit nog lang gaat duren beangstigd me wel een beetje...
    Mijn vriend is ook een stuk nuchtiger/voorzichtiger... Is ook wel goed misschien. Wil nu gewoon heel graag ongesteld worden. Weten dat alles gewoon werkt. Fijn dan zo'n reklame ja...

Zijn groot he, die pillen? Mijn vriend vond het ook nog al wat!

Wat balen dat jullie het niet heel erg breed hebben, aan je opleiding ligt het niet he? Fijn hoor, het onderwijs! :x Ik heb de mazzel dat ik een bedrijf in kon rollen.. In eerste instantie niet wat ik zocht; bureauwerk, maar ik moest wat. Nu bevalt het me wel en tja, centjes zijn toch wel belangrijk met zo'n besluit...
    Hoop voor je dat je binnenkort iets meer in je richting kan vinden! Iets anders dan onderwijs, maar wel met kinderen?

Wij gaan dit jaar ook wel op zomervakantie. Zeker met de gedachte dat het daarna wel weer even kan duren mocht het allemaal lukken. Met familie hadden we het van de week over de wintersport volgend jaar... Mocht alles goed gaan zal ik zwanger zijn tegen dit tijd, niet handig om dan te gaan skien...

16. BellaNoa

@ jufkrisje: Ja de eerste maand heb ik ook getest uit nieuwsgierigheid maar was natuurlijk negatief, maar deze maand is het natuurlijk voor de echie omdat ik de vorige keer mijn echte ongi heb gehad.....

ik heb trouwens op deze site gelezen dat het heel normaal is om pas na 7 a 8 weken voor het eerst weer ongesteld te worden (dan heb je natuurlijk uitzonderingen voor mensen die meteen ongi worden na 4 weken), want al die jaren dat je aan de pil bent geweest je eigenlijk geen eisprong hebt gehad en dus je lichaam weer zelf aan het werk moet. Bij sommige kan het zelfs een half jaar duren voordat het lichaam herstelt is van de pil. Dus wees niet ongerust, al snap ik je frustratie!

17. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

Mar 15, 2009
    2,566
    31
    48
    we hebben het breed genoeg om nu wat luxe te hebben... leuke kleding op zijn tijd, vakantie boeken, avondje musical, een keer uit eten etc etc..

maar met een komende zwangerschap moeten we wel even op gaan letten wat we uit gaan geven... Alles is zo duur....!!

maar ik ben daar weer heel nuchter in... Op het moment dat ik positief test gewoon elke maand dingen aanschaffen en niet alles in 1 x.. dan spreiden we de kosten natuurlijk ook ;) denk dat het bij mijn vent ook een deel baby angst is... hihi...

@ mutzie Skieën als je zwanger zou zijn is inderdaad niet echt verstandig.. Ik vind sporten al heel eng idee als ik zwanger zou zijn.... Had je eigenlijk al getest??? of wacht je nog?

18. BellaNoa

je hoeft het eigenlijk ook niet breed te hebben om kinderen op te voeden, er zijn mensen die zelfs kids opvoeden vanuit de bijstand dus ja... dan maar minder verwend maken die kids :D haha..

Ik ben nu ook met mijn werk aan het vervelen, mijn contract loopt over 3 weken af en heb nog steeds niks nieuws! Balen maarja.... in deze tijd is het sowieso moeilijk.

19. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

Mar 15, 2009
    2,566
    31
    48
    @ jandl... ik ben ook nog niet ongerust hoor.. alleen vreselijk gefrustreerd... hihi

Vraag me eigenlijk wel af.. .Waarom ben ik een member en jullie (mutzie en jandl) junior members???

20. BellaNoa

geen idee, ja ik heb net een nieuw account aan moeten maken omdat de mijne dus weg was na verniewing van deze site...

Share This Page