vind het ook heerlijk af en toe alleen aan te rommelen en de computer in beslag te nemen hoor hier staat expeditie robinson op... Ook een druk weekendje voor de boeg... Succes straks op je werk.. Zal aan je denken als ik mijn bedje in ga
@ Krisje.. hier ook expeditie Robinson... En jij ook een druk weekendje.. Hier weinig plannen, is ook wel eens lekker, maar misschien een feestje vieren als ik posi test @ Missdevil.. anders je vrien even bellen/sms-en @ Manon, lijkt me zo zwaar nachtdiensten...
@ jufkrisje haha dat zegt altijd iedereen als ze straks lekker naar bejde mogen, maar ik zal aan jullie denken als ik morgenochtend lekker mijn bedje instap en jullie eruitmoeten om naar je werk te gaan @ Sabrina nee hoor. Mijn zus wel maar ik kan er niet tegen al dat bloed en zieke mensen enzo. Ik werk in de Rotterdamse haven op kantoor. In de containerbuisiness.
manon... dat is natuurlijk ook wel waar elk nadeel heeft zijn voordeel... wel iets anders dan de zorg he??? maar sabrina.. niet goed opgelet... Heeft manon eerder al verteld sab.. zie hyves
@ sabrina valt wel mee hoor je went eraan. Maar het is wel een aanslag op je lichaam. Zeker als je baby's wilt Heb je niet alvast een testje gedaan? Ik kan mezelf nooit inhouden tot die laatste dag hoor... @ Missdevil weet je al wat meer over je katje?
@ Manon, klopt dat je het eerder verteld hebt, besefte ik me ook toen je het net weer zei... sorry... Kan me voorstellen dat het een aanslag is.. ik heb al last als ik een avondje te laat naar bed ga en weer vroeg op moet, haha @ Krisje.. sorry juf, zal beter opletten...
@ sabrina: heb je nog geen testje gedaan? Ik weet wel dat het nog wat vroeg is maar you never know. Ik kan mezelf nooit inhouden. kruitvat heeft geen last van de recessie zo met mij hoor
@ Manon, ja heb gister getest, die was heeeeeeeeeeeeel wit, haha.. Morgenochtend (als ik wakker genoeg ben) maar weer een proberen.. Enne ik ben ook een goede afnemer van testen hoor... @ Krisje... oh aha.... ik weet denk ik al wie het is..
he halloo mijn katje is weer thuis die heeft een fixe ooronsteking aan 2 kanten ! hij at niet meer.. en dronk niet meer hij is broodmager hij is nu thuis met antibiotica . en heeft een spuit gekregen tegen de pijn!. zo zielig om te zien galijk hier thuis wiskas junior voer gegeven gelukkig eet hij wat
En dat ga je natuurlijk uitgebreid doen he Krisje.. mooi na 28 dagen, want na zolang wachten op je cyclus mag ie wat mij betreft meteen 28 dagen en regelmatig zijn, maar je krijgt er maar 1 dus laat die regelmaat dan maar zitten, haha @mdevil..fijn dat je katje weer thuis is. Met medicijnen zal hij wel snel opknappen
@ missdevil: Gelukkig maar...nu kunnen jullie tenminste lekker slapen vannacht en Kovou ook. Wens hem maar beterschap en geef hem een dikke knuffel. @ Sabrina: Oooh wat heerlijk...ik ben dus niet de enige die veeeelste vroeg test en zichzelf daar helemaal gek mee maakt...wel jammer dat hij(nog) wit is trouwens...misschien morgen of overmorgen of over-overmorgen beter.... @jufkrisj: welkom bij de testverslinders Nou meiden klets ze nog ff. Ik ga me klaar maken voor mijn werk. Welterusten voor jullie alvast.
werkse manon... fijn dat je kat medicijnen heeft devil... Sab.. Dat zou wel heel erg mooi zijn he gewoon in 1 x raak dan flipt mijn vriend helemaal!! die went net aan het idee dat we echt serieus zijn (door de gyna afspraken enzo) en dan gelijk zwanger zijn kan zijn hart niet aan denk ik
Hey meiden , lekker bezig, moest een paar pagina's inhalen. Sabrina: Ben zo benieuwd naar je test morgen. Ga heel de nacht voor je duimen. Krisje:Ga je morgen de gyna bellen? Kom net bij een verjaardag vandaag van een vriendin. Heerlijk bij haar gegeten. De beste maaltijd van deze week haha zat eindelijk niet vol na 5 happen.
Och Kris je weet hoe mannen zijn. Als het eenmaal zover is dan is het gelijk goed. Wedden dat ie zo trots als pauw is dan
Smits... misschien wel gewoon je lievelingskostje gegeten??? was het gezellig? Bel morgen ja... wel op mijn werk :S moet even kijken hoe ik dat ga doen, zonder dat mijn collega's afluisteren.. ben 4 uur klaar en ben bang dat de meeste gyna's dan weekend houden zijn :S:S