@ Smits.. dank je wel.. ik hoop dat het helpt, heb deze ronde wel een goed gevoel, maar ja 4 rondes, kan ook nog ontpillen zijn. @ Manon, werkse straks en weltrusten voor morgenochtend. @ Krisje... maar het zou wel helemaal geweldig zijn. Ben ook benieuwd hoe ik/wij zullen reageren als het echt zover is.. je hoopt er elke maand op, maar hoe zou het zijn als het echt zo is
Oei dat is lastig, maar zal vast wel lukken. Vriendin had lekkere uiensoep gemaakt en allerlei broodjes erbij. Heel simpel eigenlijk, maar was gewoon helemaal goed. Misschien komt het wel omdat ik zelf niet heb klaar gemaakt. mmmmm maar eens even voorleggen aan vriendlief.
jammie uiensoep... vind ook zo lekker, alleen vriendlief lust geen uien, dus eet het eigenlijk nooit meer
Ben je mal sabrien, dat ontpillen zit er al op bij je. Een goed gevoel zegt al zoveel. Tenminste was bij wel zo. Ik denk dat jullie vol ongeloof naar die test zullen kijken en daarna een waanzinnige glimlach krijgen, vervolgens het niet kunnen vatten en dit nog eens 50 maal doen
Jeetje wat een hoop geschreven vandaaag!!! Ik reageer ff op niemand (egoooo) maar dat doe ik morgen wel! De cliënten reageerden zooooo leuk!!!! Vooral degene van wie ik het niet had verwacht! 1 meisje wilde al 3 weken iets aan me vragen, maar durfde niet (van een ander team). Vandaag kwam ze naar me toe en na een hoop gedraai vroeg ze of ik zwanger ben!!!! Die had het al lang door! Zo grappig! Nou ik ben moe na een dienst van 10uur pfff ga lekker naar bed! Nog ff hyves lezen en dan morgen op iedereen reageren. Sabrinaaaa ik ga vanacht voor je duimen!!!
@Jojo; wat leuk zeg van die positieve reacties!!! Hoop dat je lekker uitgerust bent morgen na zo'n lange dienst. @Sabrina; En getest? Ben zooooo benieuwd. Mijn NOD komt ook steeds dichterbij. Heb je nog meer kwaaltjes gekregen? @JufKrisje; En is het al aangebroken het hevige bloed Zou ook inderdaad maar voor 16:00 uur bellen, die gasten zijn altijd vroeg weg. @Smits; Ik heb dat nog noooooooit op uiensoep, klinkt wel erg lekker zeg. Fijn dat het eten nu ook wat beter ging. Nou mijn laatste werkdag van deze week, dan eindelijk weekend. Vanavond ga ik met mijn mannetje naar de Bioscoop naar De Storm. Lekker even met z'n tweetjes een avondje weg. Morgen moet hij 's morgens weer lessen en dan gaan we 's middags even de stad in. Morgenavond een surprise-party van een vriend van ons en zondag is het weer voetbaldag en mijn schoonmaakdag, en dan ga ik meestal even op bezoek bij mijn tante.
Good murning, nouja het is al bijna middag Net gestreken, blij dat dat klaar is! Zometeen maar eens aankleden enzo. Heb net gebeld voor kraamzorg, geen idee hoe dat werkt. Maar ik mocht dus gewoon zelf kiezen van wie ik kraamzorg wil, dan moest ik de zorgverzekeraar terugbellen en zij zouden dan alles voor mij regelen. Ik hoef niks te doen! En alles wordt gewoon vergoed! Zwangerschapscursus kost 120,- voor 10 lessen van 1,5 uur. In de eerste 45 minuten krijg je informatie over de zwangerschap, de bevalling en over het kraambed. Andere 45 minuten is dus aquatraining in het zwembad en er zijn ook nog 2 partneravonden. Heb maar een mail gestuurd of er nog plek is en of ik me kan inschrijven, ik vond de prijs reuze meevallen! Heb er nu al zin in hihi! @ Sabrina: heb je al getest? @ Devil: gelukkig niks ernstigs met je kat! Verwen hem maar lekker! @ Kris: ik had me zo mooi voorgenomen om afgelopen weekend een foto te maken maar het is er weer niet van gekomen... Maar hij komt er écht aan hoor! Ik ga zometeen op de zolder beginnen....zodra daar plek is gemaakt kan de pc/rommelkamer vrij gemaakt worden en dan kunnen we eindelijk de metamorfose maken naar babykamer. Maar eerst maar eens kijken hoever ik vandaag op zolder kom.
Ha meiden! Ben ik ook weer even.... Heb vanalles terug gelezen, maar veel te veel om op iedereen te reageren!! Kletstantes, hahha Aan de nieuwe; WELKOM! Super; goed nieuws, lekker zeg! En ik heb laatst gehoord dat als je een miskraam hebt gehad, dat de kans dat je weer snel aantelt, heeeel groot is, dus....ik duim voor je, meid! Krisje; EINDELIJK!! Wat zal je opgelucht zijn.....Nou, jij telt ook gewoon de eerste ronde aan, toch! Alle zwangeren; Alles ok met de as mama's??? Wil iedereen eigenlijk weten wat het wordt? ff ego natuurlijk; Heb jullie advies opgevolgd en ben met m'n buikpijnklachten terug gegaan naar de dokter. Heb een verwijzing gehad voor een gynaecologische echo, dus ben benieuwd. Ze verwachtte zelf cystes......Maar ze zei ook dat als er niks te vinden was, ik aan het eind van het jaar terug mocht komen voor een verwijzing naar de gynaecoloog, voor verder onderzoek! Nou, hier dus geen klagen over mijn dokter. Ze zei je hoeft echt niet zo lang te wachten, kunt beter ff alles na laten kijken, dan weet je tenminste iets. Ik ben helemaal blij! Nu, heb ik een afspraak gemaakt en ik kan 2 okt terecht voor de echo. Maar volgens mij ben ik dan ongesteld, ik denk dat ze dan niks kunnen zien, toch??? nou, dames krijg zo een vriendinnetje op bezoek, doeiiiii x Bullie
@Bullie; Ik weet niet of ze dan iets kunnen zien als je ongesteld bent, anders moet je voor de zekerheid eventjes bellen, dan weet je het zeker. Spannend hoor. @Sabrina; ? ? ? Was het een vette + ? ? ? Pfffff moet hier nog een uurtje blijven at work...heb echt geen zin meer, blij dat het 'bijna' weekend is. Zit net weer lomp te doen met mijn dossier hangmappen en gelijk een snee in m'n duim auwwieeeee Straks lekker broodje shoarma eten met lekker veel knoflook jammie
Nog even volhouden Nathalie, je mag bijna gaan genieten van je weekend. Lekker shoarma met knoflooksaus. Ik weet nog niet wat de maaltijd gaat worden. Wil wel een verantwoordelijke maaltijd eten, moet tenslotte wel mijn vitamientjes binnenkrijgen. Zal wat het gaat worden straks in supermarkt. Bullie: Even bellen en navragen.Lijkt mij ook niet zo fijn als je ongi bent met zo'n onderzoek. Wel errug prettig zo'n arts, daar bof je maar mee.
Hey Bullie, wat leuk dat je weer eens komt kijken! Volgens mij kunnen ze alleen niks zien als je de pil nog slikt. Volgens mij maakt het niks uit als je ongesteld bent. Maar misschien kun je inderdaad maar even navraag doen anders ga je straks voor niks en dat is jammer!