Gestopt met de pil in mei, wie nog meer?!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Starfish, 7 mei 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    hoi hoi meidne,

eerst bullie omdat ik daar het antwoord op weet !! :D je kan gewoon ongesteld zijn.. Op mijn verwijzing voor mijn echo 5 oktober ;) staat dat dat geen probleem is.. WEl misschien wat vervelender, maar volgens mij dus geen probleem...

@ starfish.. En nog ver gekomen met de zolder??? ik wacht (geduldig :p) af...

@ nathalie... WEEKEND!!!!!!!!!!!!!!!! hier ook blij dat het weekend is hoor... :D ok, wel druk maar ook lekker ;)

@ smits... alles goed met je vandaag?

@ sab... je laat niets weten dus ik denk het antwoord al te weten :( of houd je de verrassing te groot???

@ jojo.. Als laatste maar niet de minste :) Wat fijn die reacties... Nu ben je écht zwaar zwanger he :D:D:D

Hier net contact gehad met mijn gyna, jaja gewoon werkzaam na 4en (vriendlief eerst even gebeld vanmorgen) zodat ik niet op het werk hoefde te bellen... Ik moest morgen gewoon als eerste dag pakken.. dus 5 oktober follikelmeting en over 3 dagen beginnen met de clomid :D:D:D
    Oja dames, vandaag echt bleod gezien, dus hoppa aan het gebak...
    En ik een banner toevoegen... Heb ene cyclus :D

2. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    ckeck mijn banner :D

3. Smits

Smits Fanatiek lid

11 jul 2009
    1.284
    0
    0
    zuid-holland
    heerlijk om een andere banner bij te zien, Kris.

4. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Leerkracht basisonderwijs
    Zaanstad
    Daar ben ik dan eindelijk, haha..

@ Bullie... fijn dat je huisarts daar zo goed op gereageerd heeft en helemaal top dat je zo snel terecht kunt.

@ Starfish.. heerlijk beetje opruimen en het kamertje klaar maken.. leuke dingen toch

@ Krisje.. wat een vette banner heb je..

@ Jojo... leuk dat je clienten zo enthousiast zijn en wat merkwaardig dat die ene het al wist...haha..

@ Nathalie.. weet niet of je nog online komt..maar veel plezier bij de bios..

Voor alle geinteresseerden onder ons.. de test was gewoon spier wit, ik zou willen dat mijn witte was zo wit was... Morgen dus waarschijnlijk een ongi... Baal er ook verschrikkelijk van en dan had ik vandaag ook nog een "fijne" dag op het werk, maar dat is meer voor de hyvers onder ons....

5. bullie

bullie Lid

19 feb 2007
    38
    0
    0
    limburg
    Hallo!!
    Krisje; bedankt voor het antwoord, krijg ook nog een bevestigingsbrief thuis, misschien dat het daar ook in staat.
    Enne..........die banner staat je goed:D!!!!!
    Misschien hebben we allebei geluk in oktober?!;)

Ga ff kijken bij ons menneke, heeft een beetje verdriet:(.
    x Bullie

6. Smits

Smits Fanatiek lid

11 jul 2009
    1.284
    0
    0
    zuid-holland
    Sabrina: baal baal baal. Zie de hyves

Nathalie: Ben benieuwd naar de film. Het boek was echt geweldig. Heb je het ook gelezen?

Jojo: Heerlijk die leuke reacties.

Krisje: Ik mag niet klagen vandaag, dus dat doen we dan ook niet.

7. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Zaanstad
    @ Smits.. ja inderdaad balen, maar wie weet komt die plus deze ronde nog... en anders de volgende of die daarna of daarna of daarna... (grapje hoor)

@ Krisje.. natuurlijk mag je klagen, haha.. Iedereen mag klagen, maar het gaat dus aardig met je ongi.. Fijn dat je de gyna vandaag nog te pakken hebt gekregen.. Houd je ons wel op de hoogte over je lichamelijke ontwikkelingen???

8. gelukkig

gelukkig Fanatiek lid

27 nov 2008
    1.773
    3
    38
    sociaal pedagogisch werker
    Hallo, na heel veel pagina's hier en op hyve's bijgelezen te hebben ben ik er weer! Heb het erg druk gehad en ben amper meer op internet geweest. Leuke dingen maar ook minder leuke dingen. Ben zelfs 2 keer op kraambezoek geweest bij vrienden van ons, verjaardagen, vergadering, sporten, en woensdag was de sterfdag van mijn zwager. 2 jaar geleden is hij overleden en we zijn dus naar het graf geweest met me schoonouders en zijn de middag fijn samen geweest. Is altijd weer moeilijk, en zeker voor mijn vriend natuurlijk.

Nu ff over jullie..........
    Krisje GEFELICITEERD met je ongesteldheid. Echt fijn voor je. Voel je je goed. Wel vreemd zeker om weer ongi te zijn?

Sabrina Klote van je negatieve test! Wie weet maak je nog niet genoeg hcg aan en test je later positief. Zolang er geen bloed is zijn er nog kansen!

Jojo Leuk dat je clienten zo positief reageerde over je zwangerschap. Lijkt me ook echt zo gaaf om het nieuws aan iedereen te kunnen vertellen!

Natalie Hoe was de film? En bij jou ook weer spannend zeg. Over paar dagen testen? Je voelt weer vanalles toch? Spannend hoor! Hoop voor je dat je zwanger bent!

Super Het zou natuurlijk echt helemaal SUPER zijn als je nu alweer zwanger bent. Nog even geduld en je zult het weten. Wat duurt wachten dan lang he?

Starfish Leuk dat je een zwangerschapscursus gaat doen. En binnenkort aan het kamertje beginnen, lijkt me echt leuk om te doen. We zien snel de buikfoto he?

Bullie Wat fijn dat de huisarts je doorverweist. Succes met de echo. Als het blijkt dat er cyctes zitten, wat doen ze dan?

Nieuwe Welkom, en uhhh kunnen jullie het een beetje volgen. Ik heb er namelijk zelfs soms al moeite mee hahahah!

Hoop dat ik niemand vergeten ben en anders SORRY!

Ik ga binnenkort een nieuwe fiets kopen via het fietsplan van mijn werk, heb er helemaal zin in. Ga ik echt proberen meer de fiets te pakken, is wel goed voor me figuur!

Verder zit ik in de wachtperiode op mijn NOD.
    Als ik van mijn gemiddelde cyclus uitga, (is bij mij 28 dagen), is zondag mijn NOD.
    Voel weinig. Wat zeurend gevoel rond me baarmoeder/eierstokken, verder niks. Maar dit gevoel heb ik volgensmij elke maand dus verwacht niks. We hebben het deze rond wel veel gedaan, zeker om de dag, soms 2 dagen achter elkaar. Ik heb alleen geen idee wanner me eisprong is geweest dus we wachten rustig af.

9. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Zaanstad
    @ gelukkig.. wel fijn (vreemd woord voor zo'n gebeurtenis) dat jullie de sterfdag met zijn allen hebben kunnen herdenken. Lijkt mij in ieder geval prettig om je verdriet/herinneringen, enz samen te kunnen delen.

Dus jij bent geduldiger dan ik, we lopen namelijk gelijk en ik heb er al twee testen tegen aan gegooid. Heb je al een idee wanneer je gaat testen.

Ik spreek nu met mezelf af, als het deze ronde niet raak is, dan test ik de volgende ronde ECHT pas op mijn NOD dag, hihi

10. missdevil

missdevil Actief lid

22 sep 2009
    146
    0
    0
    beveiliging
    rotterdam
    ik denk ook dat het niet raak is..
    ik ben gewoon ziek aan het worden
    ik lig hier met 2 denkens.. en ene trui aan op de bank ik hoef geen eten niets :$

11. gelukkig

gelukkig Fanatiek lid

27 nov 2008
    1.773
    3
    38
    Sabrina....De eerste rondes teste ik ook 4 dagen (soms zelfs eerder hahah) voor nod met de sensitest testen. Ben er wat relaxter in geworden, weet niet hoe het komt. Maar omdat mijn cyclus schommeld tussen de 24 en 36 dagen heb ik geen idee wanneer ik zou kunnen testen, heb ook geen eisprong gevoeld! Mijn gemiddelde cyclus is 28 dagen en dat is zondag, dus denk dat ik zondag test, maar weet het nog niet hoor! Misschien wacht ik dan nog een weekje. Heb nog wel 3 sensitesten en 3 ovulatietesten liggen, dus wie weet test ik toch eerder hahah. Als ik test laat ik het iig. weten.

Wat voel jij verder? Ik heb dus een zeurend gevoel/krampjes rond me baarmoeder en eierstokken. En verlies zo af en toe witte/doorzichtige afscheiding. Verder echt nergens last van.

12. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Zaanstad
    Haha. dus aldoende leert men.. nou ik heb ook geleerd hoor nu.. die witte testen komen toch wat harder aan dan ik had gedacht..

Mijn kwaaltjes.. tja.. ook inderdaad een zeurderige buik en wat last van mijn borsten en soms ook wat afscheiding... we wachten het maar af he, meer kunnen we niet doen, behalve testen, hihi

13. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    @ gelukkig/sabrina.. Wachten duurt lang... snap dat negatief testen heeeeel teleurstellend is ... Knuffel meiden... Gelukkig goed dat je kan wachten zeg !! knap... :)

@ bullie... dat zou wel leuk zijn, 2 zwangeren tegelijk...

Mijn ongi is wel heel vreemd hoor... Voel helemaal niets lichamelijks... :S geen buikpijn, hoofdpijn, krampjes of wat dan ook :) wel lekker natuurlijk :p maar wel vreemd... Check af en toe maar eens, oja toch ongi... haha ;) Ben ook helemaal nog steeds niet veel ongesteld...

Check hyves meiden.. Wat mijn vriend net weer had?!?!?!

14. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Zaanstad
    @ Krisje....***dikke knuffel***

15. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    2 knuffels ..... :D

mmmm heerlijk sabje... ;) zie hyves...

16. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

28 jun 2009
    1.980
    0
    0
    Noord-Holland
    Sabrina wat klote! Ik hou het op een nog te laag hcg gehalte wat zondag op zijn top is! Moet gewoon zo zijn! Voor nu een dikke knuffel!

Krisje dikke knuffel! Heb de hyves gelezen...

Gelukkig leuk dat je er ook weer eens bent! Spnnend joh klinkt wel goed je klachten! Had je die vorige ronde ook???

Nathalie je hebt weekend!!!! Lekker relaxen en uitrusten. Hoe is het met de kwalen???

Smits jouw echo datum komt steeds dichter bij he leuk!!! Ben zo benieuwd!

Bullie leuk je hier weer te zien! Fijn dat je dokter zo meegaand is! Hou je ons op de hoogte???

Missdevil vervelend dat je nu twijfelt, maar wil wel even zeggen dat het ook eens leuk zou zijn als je ook op anderen reageert. Het is hier wel twee richtingsverkeer.
    Hoe zit het trouwens? Ik dacht te lezen dat je al een tijdje op een ongi zit te wachten, maar nu is zondag je NOD. Die snap ik niet!

Nou meiden ik ga mijn bedje opzoeken want ik heb morgen weer dagdienst. En dan lekker 3 dagen vrij... Tot morgen!!!

17. gelukkig

gelukkig Fanatiek lid

27 nov 2008
    1.773
    3
    38
    Jojo... Ja, volgensmij heb ik die klachtjes elke maand hahaha. Er is dus niks over te zeggen. Ik wacht gewoon rustig af. Dat is ook het vervelende als je onregelmatig bent en je eisprong niet voeld. Heb geen idee wanneer me nod is. Wel ergens deze dagen maar wanneer???
    Ging gister naar de wc en riep naar me vriend, "Ja hoor, weer ongesteld geworden"......GRAPJE!!! Hij vond het echt geen leuke grap hahah. Hij wil ook steeds dat ik ga testen maar wacht daar echt nog mee! Vind het zo zonde van al die testen! Maar hij zecht dan "het is ook mijn kind" hahah zo grappig!

Ga nu weer verder met me huisje schoonmaken, is erg hard nodig. Heb de afgelopen 2 weken weinig tot niets gedaan.

18. gelukkig

gelukkig Fanatiek lid

27 nov 2008
    1.773
    3
    38
    Jeetje Prinses....Wat een rotsituatie. Maar onschuldig vast zitten? Waarom zit hij dan vast, wat zecht de politie waarvoor hij vastzit? Je moet je wel enorm klote voelen! Als je wilt praten doe dat dan vooral, lucht misschien een beetje op. En hoelang moet hij zitten? Iig. heel veel sterkte met alles. Eens komt er heus weer een goede/mooie tijd met iid. de kinderwens!

Hier al een hoop gedaan in huis, maar ben nog lang niet klaar hoor. Heb wel alle zomerfrutsels weggehaald en de herfstspulletjes tevoorschein gehaald. Vind het altijd zo gezellig om me huisje te versieren.

Verder vandaag af en toe een misselijkheidsvlaag en een onrustig gevoel rond me baarmoeder, maar heb nog steeds niet getest. Ben zo bang voor WEER die teleurstelling. Ben trouwens al een paar dagen aan de diaree, niet dat is vaak naar de wc moet maar zoals normaal ga ik 1 keer per dag en nu is dat dus steeds diaree. Heb net gelezen dat ook dat een zwangerschapskwaal kan zijn. Maar ja, al deze kwalen kunnen ook me aankomende ongi zijn, dus........WACHTEN WACHTEN en nog eens WACHTEN!!!

19. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    zo princes... Wat heftig zeg.. :S wat zal jij je helemaal eenzaam nu voelen... Wil je er meer over vertellen??? wat de rede is? hoelang hij moet zitten??? :(

Pufff... ík ben er zelfs een beetje van slag af... laat staan jij :S heeeeel veeeeeel sterkte zeg!

20. manon31

manon31 Fanatiek lid

20 apr 2008
    1.726
    0
    0
    Ridderkerk
    Pff.. zit op de helft van mijn mega drukke week-end. Tot nu toe allemaal leuk geweest. babytje op de kraamvisite was superlief. En op de bruiloft waren 2 zwangere aanwezig waaronder mijn schoonzus die nu 12 weken is. Ik vind het wel moeilijk om dat allemaal aan te zien terwijl het bij ons maar niet lukt. Hebben jullie daar ook last van?

@ Sabrina... spannende dag weer morgen...en nog niet ongesteld geworden... nou ik duim voor je.

@ Jufkrisje... ik zou ervoor teken..ongi zonder pijn:D

@ Nathalie.... zo zeker blij dat het dan toch nog weekend geworden is...Nog even doorbijten dan mag jij ook testen...spannend hoor. Ik kan niet wachten tot die dagen er voor mij ook weer aankomen. Alleen de teleurstelling verwerken is minder maar de spanning en het testen heeft wel wat vind ik:). Zal ook voor jou duimen

@ Gelukkig en Bulli...bedankt voor de verwelkoming. Gelukkig zit ook in die spannende tijd zie ik...veel succes ook met het doorkomen van deze spannende dagen... en natuurlijk duim ik ook voor jou nu ik toch bezig ben;)
    En Bulli...jeetje cystes...wat zijn de gevolgen als die er blijken te zitten?

@ Jojo...Lijkt me heel leuk als mensen het beginnen te zien en je feliciteren. Je hebt het over clienten. Wat voor werk doe je eigenlijk? Ik probeer alles een beetje te begrijpen van iedereen en dit was mij nog niet helemaal duidelijk. Is het iets in de zorg of onderwijs ofzo?

Nou ik ga verder met mijn mega drukke weekend. Hierna ben ik gelukkig drie dagen vrij om bij te komen en ook nog wat aan het huishouden te kunnen doen. Alhoewel morgen naar de sauna niet echt vervelend is natuurlijk...Fijn weekend allemaal.

Deel Deze Pagina