Gestopt met de pil in mei, wie nog meer?!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Starfish, 7 mei 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. super80

super80 Fanatiek lid

8 jun 2009
    1.788
    0
    0
    Sabrina; blijft toch vervelend zo'n negatieve test! Ik hoop zo dat het morgen helemaal anders is voor je en toch misschien nog een posi test. Heb je al ergens last van ongi kwalen og zwanger symptomen???? Ik blijf voor je hopen.

Krisje; super van je ongi. Helemaal goed zeg. Lijkt mij ook wel raar als je geen lichamelijke klachten hebt maar wel ongi bent. Wauw eindelijk een banner voor krisje!!!!

Jojo; wat goed zeg al die leuke reacties en mensen die al vermoedens hadden. Lekker geen geheimen meer voor jou te bewaren.....

Manon; sterkte nog even met je drukke weekend. Sauna is wel lekker bijkomen, geniet ervan!!!

Gelukkig; wat een spanning! Jeetje knap hoor dat je het nog even afwacht. Ja negatieve testen zijn altijd een erge domper. Weer eenteleurstelling en weer zolang wachten. Voor nu gaan we uit van een goeie test natuurlijk. Ohhhhhhh hopelijk voorlopig geen bloed voor jou.

Prinses; wat een gedoe allemaal. Sterkte ermee.

Vandaag weer aan het werk geweest. Had vandaag eindelijk het gevoel mijn draai weer te hebben gevonden. Morgen weer werken en dan maandag lekker vrij. Spannend weekje. Vandaag rare steken in mijn rechtertepel????? mhhhhhhhhhhhh vreemd. Nou ja gelukkig ben ik druk op het werk en heb ik niet zoveel tijd om te piekeren. Blijf komende week nog in de binnendienst en ga daarna weer de straat op.

2. bullie

bullie Lid

19 feb 2007
    38
    0
    0
    limburg
    Hallo allemaal!

Er waren een aantal mensen (weet ff niet meer wie allemaal, sorry:))die vroegen wat er gebeurd als er cystes blijken te zitten; de dokter zei dat ze die dan laproscopisch proberen door te prikken en leeg te laten. Als het namelijk idd cystes zijn, duwen die misschien mijn ei-lijders dicht waardoor er moeilijk zaadjes door kunnen.
    We wachten maar af.......
    Heb vorige week ook al een zwangerschapstest gedaan, natuurlijk negatief. Voel me trouwens wel raar. Moet hoogstwaarschijnlijk rond woensdag ongesteld worden, we wachten maar af......

Prinses; nou, je zult je wel kapot geschrokken zijn. Maar heel lang kun je toch niet vast gehouden worden als je onschuldig bent en alibi's hebt? (lijk wel peter r de vries, hahahaa;)). Hopelijk kunnen jullie snel weer aan de klus!!!

Krisje; aangezien we deze ronde aan gaan tellen;), heb je al namen bedacht voor een meisje of jongetje? Wij wel......maar dat vertel ik wel als het zover is......hihi:D:p

Ga bank hangen, want ik ben ontzettend moe!!!!!

Doei dames,
    x Bullie

3. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

28 jun 2009
    1.980
    0
    0
    Noord-Holland
    Hey meiden wat een rust hier!

Manon kan me voorstellen dat je dat heel moeilijk vindt. Ik zou dat ook hebben hoor!!! Maar jouw tijd komt ook zeker!!!!
    En ik werk idd in de zorg, de verstandelijk gehandicapten zorg!

Krisje denk dat je geen ongi klachten hebt omdat er geen ei wordt afgestoten. Wacht maar af! Over 9 of 10 maanden (jaja positief he) voel je weer wat echt ongikrampen zijn!!!

Gelukkig jeetje wat kan jij je sterk houden om niet te testen! Het klinkt allemaal zoooooo goed! Wanneer wil je nu gaan testen??? Ik stem voor NU!!! hahahaha

Prinses jeetje wat een verhaal! Nou hopen dat zijn onschuld dan snel bewezen wordt! Waar wordt hij van verdacht als ik vragen mag?

Nathalie ben je weer een beetje uitgerust??? hoop t voor je! Zo niet dan ben je zwanger hahahha dus hoop t dan niet voor je hihi snap je m nog??

Sabrina nog steeds geen bloed????

Super wat fijn dat het werken nu wel goed gaat! En je klachten klinken je vast bekend in de oren he! ;) Nou ik ga heeeeeel hard voor je duimen!

Hoop dat ik nu niemand vergeet...

Vandaag dagdienst gehad en de hele dag "boos"op een client moeten zijn doordat ze een loopje met de afspraken nam pff dood vermoeiend!

Daarna belde mijn moeder of ik even kwam voor een kopje thee omdat ze me zo gezegd zo lang niet hadden gezien!
    Nou toen ik daar kwam zaten al mijn zussen en schoonzussen er! Hadden ze een 9maanden mand voor me gemaakt met voor elke week een kadootje! En ook voor als ik me rot voel, de baby voor het eerst voel schoppen, 20weken echo etc etc! Zoooo leuk het leek wel sinterklaas! Dus nu zit ik met een heeele grote mand met kadoos die ik nog niet uit mag pakken! Kan nu al niet wachten tot volgende week dan mag ik er weer een uitpakken!!!!

4. Starfish

Starfish Actief lid

4 mei 2009
    485
    0
    0
    Hellow :)

@ Manon: jouw banner is cool! Die eierschaal op z'n koppie! Haha! :D

@ Prinses: jee wat een situatie, wat is er in hemelsnaam gebeurd?

@ Sabrina: balen van je nega-test.....wat zei je vriend ervan?

@ Gelukkig: ik heb de afgelopen week ook niet gepoetst hoor....soms mag je het best een keertje overslaan. Tenzij nu bepaalde voorwerpen pootjes krijgen, dan wordt het tijd om schoon te maken haha! ;)

@ Kris: fijn dat het nu rood bloed is.....misschien is het niet zo heel veel bloed omdat het opgewekt is door die pillen?

Ik ben vandaag dus gaan winkelen en heb alweer een hoop voor de kleine gekocht. :) 8) Ik moest daarnaast voor mezelf ook nog wat positiekleding hebben maar heb geen mooie broek gevonden. Wél een leuk blousje trouwens! Op het laatst kwamen we in een winkel waar ze op zich ook een mooie blouse hadden maar toen ik hem aan had schrok ik wel een beetje....ik leek wel een tientonner! :$ Tuurlijk weet ik dat ik dikker ga worden enzo maar ik voelde me op dat moment helemaal niet happy. Kan ook aan het model liggen hoor want dat andere blousje staat wel goed. Maar op dat moment baalde ik even van mezelf, vond mezelf helemaal niet mooi meer....ik heb het dus ook niet gekocht, mijn moeder zei wel dat het me prachtig stond.....misschien moet ik ook aan het idee wennen, geen idee.

Maargoed, ook nog een paar laarzen gekocht en een gewoon shirtje dus al met al ben ik niet voor niks geweest! ;) En het was hier ook nog héérlijk weer dus wat wil je nog meer! :)

Op zolder ben ik gisteren zeker al opgeschoten, morgen komt mijn vriend me helpen en komen we hopelijk weer een stuk verder. Soms vraag ik me af hoe we aan al die spullen komen die er staan, maar als ik dan ga kijken of er iets van weg kan dan kan dat dus niet. Het zijn echt dingen die ik nog gebruik enzo....hebben jullie dat ook?

Kga nu afsluiten, lekker K2 zoekt K3 kijken op de bank en lekker niks meer doen!

Tot morgen!

5. super80

super80 Fanatiek lid

8 jun 2009
    1.788
    0
    0
    Starfish; hier ook k2 zoekt k3, vriendlief is een biertje halen in de kroeg. Lijkt me ook best wel even lastig soms als je lichaam zo veranderd. Misschien in combinatie met wat hormoontjes? :$ Wel lekker geslaagd met nieuwe kleding lees ik.

Jojo; wat onwijs leuk zeg zo'n negen maanden mand. Dat wil ik ook!!! Ben gek op kado'tjes. Nog een week en dan weet ik ook weer meer. Ik ga maar van het slechtste uit misschien valt het dan mee.

Zo heb net voor krisje ipv een gebakje een milka reep gegeten, MMMMMMMMMMMMMMMMMMMM

6. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Leerkracht basisonderwijs
    Zaanstad
    @ Prinses..jeetje mina wat een gedoe zeg.. Is er al zicht op wanneer hij vrij komt.. kan toch niet dat ze mensen zo lang onschuldig vasthouden??

@ Super.. wat spannend al die kwaaltjes van je...hoop zo dat het raak is voor jullie. Fijn dat je op je werk ook je draai weer begint te vinden...de straat weer op van de week, hopelijk mag je weer snel naar binnen toe...;)

@ Starfish...vervelend dat je zo'n rotgevoel hebt over jezelf even. Zullen zoals Super al zei vast je hormonen zijn. Er komt vast snel een tijd dat je je lijf weer super mooi gaat vinden met je zwangere buikje...

@ Jojo..wat super gaaaaaaaaf en ontzettend lief zo'n mand.. En elke week 1 cadeautje en die mand staat gewoon bij jullie thuis?? Weet niet of ik dat zou kunnen, ben altijd zo super nieuwsgierig...:D

@ Manon...lekker druk weekend, maar morgen heerlijk naar de sauna toe, kan je weer even bijkomen

@ Krisje..hoest met je ongiklachten, nog steeds relaxed??

@ Gelukkig...klinken wel goed je kwaaltjes..ga je morgen nog testen??

@ allemaal...hier nog steeds geen bloed, heb wel last van mijn buik, maar niet echt die bepaalde ongi pijn..ga ervan uit dat het morgen doorzet...mocht ik morgenochtend nog steeds niet ongi zijn, dan denk ik wel dat ik er nog een testje tegenaan gooi...

voor iedereen die ik vergeten ben...sorry....

7. missdevil

missdevil Actief lid

22 sep 2009
    146
    0
    0
    beveiliging
    rotterdam
    jawel nog ff wachten mag ik testen ..
    maja ik denk tg dat ik weer ongi wordt lijkt wel of ik al krampjes heb GEWELDIG :mad::mad::mad:

8. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    @ super... leuk dat je weer buitendiensten gaat doen.. Je vond het toen niet leuk om het op te moeten geven, terwijl het wel 'moest' toch???? nog maar even wachten en je weet of deze maand is gelukt :D

@ jojo... wat gaaf dat je die mand hebt gekregen zeg!!! :D Lijkt mij ook wel wat ;) wat zat er bijv. allemaal in???

@ starfish.. Kon k2 zoekt k3 nieth elemaal zien omdat mijn broer zijn feestje vierde.. Maar wel even bij de eliminatie gekeken wie er weg moest..
    Kom op meid. Nu ben je nog op een punt dat je je buikje minder ziet en het een beetje lijkt dat je gewoon aankomt.. Maar straks krijg je zo;'n mooie zwangerschapsbuik dat je wilt pronken ook al lijk je dan een tientonner... :D:D komt goed volgens mij!

@sab... kom op meid.. Positief denken, vandaag test je +.. duim voor je!!

@ manon..Lekker relaxen in de sauna vandaag! :) veel plezier

Nou meiden, hier geen ongi meer ... zo vreemd... Kunnen vanavond weer klussen :D Clomid gister mee begonnen dus misschien dat die de ongi ook weer remt (net als de pil dat soms ook deed als je weer begon aan de 1e week??)...
    DUssss vriendlief mag weer aan de bak :D:D

heb zo wedstrijd majo...s morgens zelf optreden solo en duo.... en vanmiddag mogen mijn leerlingen :) spannend!!!
    dus misschien tot vanavond.... :D

9. Smits

Smits Fanatiek lid

11 jul 2009
    1.284
    0
    0
    zuid-holland
    Sabrina: en, en, en is de dikke plus verschenen.

Krisje: Succes met de wedstrijden. We horen het wel van de overwinning.

Manon: Oh wat heerlijk naar de sauna. Ben er ook zo fan van. Welke sauna ben je geweest?

Jojo: wat leuk en ontzettend lief dat ze zo'n mand gemaakt hebben. Heb je aan alle pakjes gevoeld om te raden wat er inzit;).

Stafish: Vervelend zo'n moment. Zoals de andere ook zeggen komt vast door de hormonen en straks loop je te stralen met je buik.

Bullie: Van de week moet je toch naar de Gyna (ben het even kwijt). Alvast succes. Hopelijk ben je van je pijn af daarna.

Nathalie: Hoe was de film vrijdag? En hoe is het?

Annemoon: Zijn de zwangerschapsklachten al afgeleverd bij je?

Sinds een paar nachten slaap ik weer waanzinnig goed. Zo lekker. Gister middag nog in slaap gevallen op de bank, 2 uur geslapen *schaam, schaam* had het blijkbaar nodig. Vandaag maar eens even de tuin induiken. Er mag wel weer eens gesnoeid worden.

10. Smits

Smits Fanatiek lid

11 jul 2009
    1.284
    0
    0
    zuid-holland
    Prinses: wat een rot situatie. Hopelijk is hij weer snel thuis.

11. gelukkig

gelukkig Fanatiek lid

27 nov 2008
    1.773
    3
    38
    sociaal pedagogisch werker
    En Sabrina, heb je nog getest vandaag?

Jojo, moeilijk he om niet meteen alle kado's uit te pakken. Wel een onweis gaaf idee. Ik denk dat als ik ooit zwanger ben dat ik ook zo'n mand krijg, want mijn moeder heeft het ook bij mijn zus gegeven!

Krisje, ongi voorbij, hup aan de klus hahahah! Je hebt weer een druk schema vandaag!

Super, fijn dat je binnenkort de straat weer op mag. Voel je nog steeds van die kwaaltjes? Spannend hoor!

Nathalie, hoe is het met jow kwaaltjes? Jij mag ook bijna testen toch?

Ik heb nog steeds niet getest! Snap het ook niet zo goed van mezelf. Heb gewoon echt geen zin in weer die teleurstelling! En denk toch niet dat het raak is! Zit vandaag op dag 29. Maar heb wel vaker cyclussen gehad van 31 of 36 dagen, dus probeer het nog ff vol te houden! Maar of dat gaat lukken. Misschien bedenk ik me ineens vandaag en test ik toch.........als dat zo is laat ik het meteen weten hoor!

12. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Zaanstad
    @ Krisje...succes vandaag..weer een dag vol beweging...ben benieuwd wat voor prijzen je in de wacht gaat slepen

@ Smits, wat fijn dat je weer goed slaapt.. en overdag slapen ach...als je het nodig hebt...

@ All...hier nog steeds geen bloed, heb ook nog niet getest..durf niet meer... Heb wel last van mijn buik, dus het broekloeren is weer in volle gang...

Ik houd jullie op de hoogte...

13. super80

super80 Fanatiek lid

8 jun 2009
    1.788
    0
    0
    Sabrina; ik ben helemaal stiekem op mijn werk nu aan het kijken of jij al getetst hebt!!!! Ben neit nieuwsgierig hoor!;) Ik duim voor je....

Gelukkig; wat goed van je dat je nog niet test. Ik begrijp dat je geen teleurstelling wilt. Dan nog maar even lekker wegdromen. Ook voor jou duim ik.

Sabrina ik blijf opletten vandaag. Nu snel weer aan het werk.

14. Smits

Smits Fanatiek lid

11 jul 2009
    1.284
    0
    0
    zuid-holland
    Sabrina: Kan me voorstellen dat je even niet durf te testen. Het geeft wel een beetje hoop he, nog geen ongi. Die gevoelige buik had ik ook vlak voor mijn NOD en daarna en je weet wat de uitslag mij was. Ik duim gewoon nog even verder voor je.

Gelukkig: Knap hoor dat je niet test. Je had deze ronde toch ook weer ovu-sticks gebruikt?

15. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Zaanstad
    :(Nou dames...de test gedaan hoor... weer zo wit als wat..dus kom maar op met die ongi, want er had dan als ik zwanger zou zijn,op zijn minst een heel vaag streepje moeten staan...:(

16. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Zaanstad
    @ Gelukkig..knap dat je wacht...denk dat als je ongi doorbreek de teleurstelling kleiner is, dan bij die stomme witte testen...

Ik duim voor je

17. missdevil

missdevil Actief lid

22 sep 2009
    146
    0
    0
    beveiliging
    rotterdam
    of je bent laat met hcg spul !.
    alles kan nog
    kop op
    wat ika l zag staan geen bloed is moed:p

ag ik zie maar weer vanaf ik ben lekker ziek en heb ongi pijntjes
    hoef pas over 3 dagen te worden :(
    af heb ik echt zo iets van zal ik er wel mee verder gaan
    de pil die ik slikte was best licht
    stediril 30
    waarom is het dan nog niet zo ver>!
    dan maar naar ronde 6 *&&^%%$)(*&^^&*] * scheld*

18. gelukkig

gelukkig Fanatiek lid

27 nov 2008
    1.773
    3
    38
    Sabrina....... ja, dat heb ik ook. Ik durf gewoon niet te testen. Alleen me vriend vraagt het steeds dus misschien toch vandaag maar doen.
    Smits...... Ik heb deze ronde geen ovusticks gebruikt. Tenminste heb er 3 gebruikt maar toen heb ik geen ei gevonden. Op dag 10 gaf de test een heeeel licht streepje aan en de 2 dagen erop helemaal niks dus ben toen maar weer gestopt.

19. gelukkig

gelukkig Fanatiek lid

27 nov 2008
    1.773
    3
    38
    Sabrina...Wat klote zeg! Dikke knuffel voor jou!
    Heb jij wel je eisprong gevoeld deze ronde?

20. Smits

Smits Fanatiek lid

11 jul 2009
    1.284
    0
    0
    zuid-holland
    Gatsie sabrien, wat ontzettend kl*te!! Had zo'n goede moed voor je. Een hele dikke knuffel voor je (wou dat ik wat mee voor je kon doen!)

Moeders belde net op, of ik vanavond kom eten. Vriend en zwager zijn bij ze aan het klussen en vanavond schuiven de partners dus gezellig aan. Ga trouwens straks zelf sambal maken. Zal mij benieuwen hoe dat gaat. Het peperplantje had zo'n goede oogst en ja wat moet je met 14 rode pepers.......

Deel Deze Pagina