@ gelukkig... ja had 2 weken terug op zondag mijn eisprong... niet met sticks gemeten, want die waren op vrijdag op, haha..maar gewoon gevoeld.. Ik wacht het nog maar even af..zolang er geen bloed is, kan het nog... (sprak zei zonder hoop) @ Smits..sambal?????? Niet te heet maken hoor...en vooral niet in je ogen wrijven dan, haha... Wel gezellig even met zijn allen bij moeders eten... Vriendlief is hier aan het werk... (had eerst klussen, maar dat vind ik tegenwoordig zo'n raar woord...) houthok aan het maken. Ik ben ondertussen een beetje aan het wassen en puin aan het ruimen, morgen komt de werkster....
Sabrina; jammer! nou dat valt wel even tegen. Daninderdaad maar snel ongi worden! Gelukkig; ik ben het met je vriend eens Testen! Nee hoor lekker doen wat je zelf wil. Smits; gezellig eten bij je mams. En leuk idee zelf sambal maken.
Zo dames hier ben ik weer na een druk weekend, probeer even op iedereen te reageren. @Super80, Nog steeds kwaaltjes lees ik en een stekende tepel Ik hoop zo voor je dat het deze ronde weer raak voor jullie is meid! @Smits; De film was erg mooi, voor alle andere die ernaar gevraagd hebben echt doen! Heb dus gewoon zitte huilen in de bioscoop, erg he! Mijn vriend zei al doe nou toch eens normaal huilebalk hahaha @Sabrina; Wat K*T zeg van je nega test! Baal Baal Baal! Dikke knuffel voor jou meis! Maarja geen bloed houd moed! Kop op. @Jojo; Ik ben het met je eens meid over MissDevil! @MissDevil; Wil ook maar gelijk even met de deur in huis vallen, het zou idd leuk zijn als je ook probeer op andermans verhalen en belevenis te willen reageren. Als je je aansluit bij 't topic hoor je ook te reageren en niet alleen je eigen situatie aan het licht te brengen. Sorry dat het misschien bot overkomt maar ik vind wel dat het zo is. Verder las ik dat je ongi klachten hebt? Wel erg vroeg hoor, hopelijk is het niet zo. @Princess, Jeetje meid, wat een rot situatie zeg. En nog onschuldig ook. Loopt er geen verder onderzoek naar dan ivm onschuldig vast zitten. Dit moet toch niet kunnen. @Starfish; Leuk dat je weer veel gekocht hebt voor jullie kleintje! Zo ik weet niet of ik iedereen gehad heb, zoniet Sorry!!!! Ga nu even mijn was ophangen. Misschien tot straks.
Hoi hoi, Nou de duivels zijn gearriveerd hoor... Jammer jammer jammer, maar niets meer aan te doen... Ben wel blij dat ik precies 14 dagen na mijn ei, ongi geworden ben...toch wel een model cyclus... Ga nu heel hard duimen voor Super, gelukkig en Nathalie..dat is tenslotte de rede dat ik een ronde oversla he... Krisje... Wij samen deze ronde zwanger????
@ sabrina.. tja dat is idd wel jammer kop op op naar de volgende ronde.. hoeveelste is het nu voor jou >?.. @ jojo ik vindt het ook een beetje vroeg nu zit ik op 25 dagen !
Nou Sabrina.......ik ben bang dat ik jouw een hand kan geven! Ik heb net getest en zwaar negatief! Spier wit bleef de test! Zal dus ook binnenkort ongesteld worden! Gaan we weer met goede moed de nieuwe ronde in. Toch wel klote hoor. Is nou al de 3e ronde dat we het echt op de goede dagen doen, beentjes omhoog, klaarkomen na me vent, wat gaat er toch mis??? Misschien moet ik maar eens minderen/stoppen met roken en me vent minder bier gaan drinken. Ben soms zo bang dat zijn zwemmers niet goed zijn! Smits...smaakt de sambal? Nathalie.. Voor jou wordt het ook spanend, ga je wachten tot je nod of test je eerder? Voel je al kwaaltjes? Super80....Ga jij eerder testen? Of wacht je gewoon af? Voel je hetzelfde als de vorige keer of toch anders? Nou meiden, ik zal dus tussen nu en woensdag ongesteld worden. Hoop voor de bijna testers op beter nieuws!!!
@Sabrina, Kut meid maarja dan maar beter ongi dan heb je daar geen twijfels meer over. Kop op! Vol goede moed naar de volgende ronde. @Gelukkig, Ja, nog een paar daagjes, nee ik ga niet eerder testen, heb wel genoeg geduld om nog ff te wachten hahaha Heb wel gevoelige borsten en wat meer witte afscheiding. @All, ga ff van mijn pizza smullen. Mijn mannetje kom net thuis van de voetbal, hij heeft gewonnen met 2-1.
@ Gelukkig...kl*te zeg... ik weet het ook niet hoor, wat er niet goed gaat... Las net ergens dat je 15% kans hebt om binnen een paar maanden zwanger te raken.. En volgens mij hebben we verder ook alles volgens het boekje gedaan... De natuur zal er een reden voor hebben @ Nathalie...eet smakelijk
Zo de pizza heeft lekker gesmaakt, tis wel niet zo gezond maar goed het is weekend hoor Ja, ik kan dat wel, ik vind het elke keer zo'n teleurstelling als het weer niet zo is. Wanneer wil jij testen Devil? Nou ga even naar mijn tante een bakkie doen doeiiii
hoi kletsmutsen!!! Moest wat bijlezen.. PRobeer op allemaal te reageren :S sorry als ik je vergeet... Drukke dag gehad, dan werken die hersenen niet goed @ sab... Balen meid... Dan maar gewoon ongi.. WIlde dat ik vanmiddag online was om je een viruele knuffel te geven na die test Bij deze, voor een ongi krijgen knuffel!!!! :S @ gelukkig.. Balen dat de test - was... hopen dat je maar snel ongi mag worden dan @ nathalie.. Jij ook een druk weekendje gehad... Mijn vriend houdt alleen niet van zullke films, dus ik wacht wel op de dvd versie kijk ik die thuis wel ofzo... Huis weer spik en span, en pizza achter de kiezen hier had vriendlief gelijk gespeeld... 1-1... @ smits... De sambal ok?? of was hij té pittig??? ben benieuwd, ook na het etentje bij jou thuis??? Nou hier niets meer te vinden.. Wat bruinverlies met afvegen, soms niet altijd.. Dus ongi voorbij... helaas vriendlief nog niet thuis... :S voetbal liep uit (lees: de biertjes smaken vandaag goed) dusss hij zal straks wel niet heel actief zijn De wedstrijd liep goed. Zelf mooie plaatsingspunten voor de brabantse kampioenschappen gehaald. En ook 2 onderdelen van mijn leerlingen die nog niet geplaatst waren ook. De andere hadden ook best goede punten, dus ben een trotse juf Had vandaag wel een paar nieuwe zwangere collega's trainsters ...:S die waren voor de zomerstop nog niet (zichtbaar) zwanger en nu wel.. Ik wil ook... Nu even stuk voor de krant schrijven, mijn leerlingen even in de hemel prijzen natuurlijk
Dat zijn mooie uitslagen toch Krisje...Bedankt voor je knuffel...de ongi is vanmiddag al gekomen, gaan vol goede moed de volgende ronde maar weer in... Ik had al ergens gevraagd of wij dan maar deze ronde samen zwanger zullen worden...
oja... moeie hersenen... wist wel dat je ongi was geworden, vandaar de knuffel ook Wat mij betreft wel.. Eerst vriendlief maar eens overleggen he??? :S heerlijk mannen Lijkt mij wel wat hoor, virueel vriendinnetje, om samen zwanger te worden
Gelukkig; he verdorie!!!!!!!!!! jij ook ongi. Nou wat jammer zeg. Is toch wel weer een tegenvaller. Ik weet nog niet zo goed wanneer ik ga testen. Ik durf niet zo goed meer. Ik kijk wel, waarschijnlijk word ik van de week toch te nieuwsgierig en test ik gewoon. Hopelijk komende ronde dan voor jou! Nathalie/ gelukkig; ik weet niet zo goed meer of het hetzelfde voelt. Veel wel maar ik weet niet of dat echt zo is of dat ik het graag wil. Probeer er niet te veel bij stil te staan. Nathalie; hoest met jouw kwaaltjes? Ik heb vanavond weer last van mn tepels. Lekker toch pizza? Ik had patat, frikandel en kroket Mmmmm Krisje; snel van je ongi af, lekker! je kan zeker een trotse juf zijn klinkt hartstikke goed. Vandaag weer gewerkt, pffffffffff suffedag was het. Nou ja gelukkig morgen lekker vrij. Lekker uitslapen (proberen).
Goedemorguhhhh Zo weer naar kantoor toe en tot half 5 werken, maar kon gedurende de dag wel weer even langswippen hoor @Super; Opzich alleen last van gespannen borsten en af en toe een steekje. Verder eigenlijk niet, maar nog een paar dagen geduld dan weten we het Net is idd moeilijk om het te vergelijken met toen, denk ik. Meid wacht gewoon lekker af, het komt allemaal goed. @JufKrisje; Mooie uitslagen hoor, mag je trots op zijn! En ga je ventttttt maar eens goed bepraten hahaha @Sabrina; Kop op meid, nieuwe ronde nieuwe kansen! @Gelukkig; Ennnnn??? Ben je al ongi of ga je nog een keer testen?? Nou ik ga weer snel even mijn make-up doen jaaaa moet je toch bijhouden he en dan door naar kantoor.
Nu al Missdevil, dat is op dag 27 pfff klote hoor. Bij mij nog niks te zien...Ik voel mijn borsten ook gigantisch als ik loop pffffff
Nee je kan er ook niets meer aan doe MissDevil. Maar goef kop op vol goede moed naar een nieuwe ronde. Ik ben hier ook telkens aan het broekloeren