Gestopt met de pil in mei, wie nog meer?!

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by Starfish, May 7, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

Mar 15, 2009
    2,566
    31
    48
    kom op meiden...

er is 'maar' 1 ronde voorbij... volgende maand gewoon weer een kans! :) het zijn 'maar' 28-35 dagen wachten en klussen (wat volgens mij ook niet echt verkeerd is toch!?!?!? :p)...

Nathalie... Volgens mij is het rustig op kantoor ;) hihi... ben vanmiddag ook thuis, zal wel regelmatig kijken of je je verveeld ;) dan stuur ik wel weer wat :D:D

2. super80

super80 Fanatiek lid

Jun 8, 2009
    1,788
    0
    0
    Nathalie; goed om te horen dat je last hebt van je (.)(.):p Mooi weer een symptoompje erbij! Afscheiding had ik de vrorige keer ook zo'n last van. Ik heb vandaag nergens meer last van. Ja van pukkeltjes maar dat heb ik als ik ongi moet worden altijd.

Devill; jammer dat je ongi bent maar wel lekker korte cyclus. Huo naar de volgende ronde.

Krisje; lekker een middagje vrij. Ik ben lekker de hele dag vrij.Boodschapjes gedaan hondje uitgelaten nu lekker even relaxen. Strks nog een wasje ophangen en bed verschonen. Lekker rustig aan allemaal.

3. mevrnathalie

mevrnathalie Fanatiek lid

May 20, 2009
    1,494
    0
    0
    @Krisje; ja heb wel genoeg te doen maar heb totaal geen zin blehhhhh. Gezellig dat je me gezelschap komt houden hoor;)

@Super; Jammer dat je vandaag geen symptomen had, maar je weet het nooit. Je hoeft niet altijd iets te voelen toch? Met lopen als mijn borsten bewegen, voel ik ze echt, heel irritant echt gevoelig. Ja en over die afscheiding, de ene keer wel en de andere keer minder, maar goed we w8te maar af he...meer kunnen we niet doen.
    Lekker hoor zo'n vrije dag. Ik ben pas weer in november 2 daagjes vrij.

4. Smits

Smits Fanatiek lid

Jul 11, 2009
    1,284
    0
    0
    zuid-holland
    Nathalie: Beter iets te doen, dan niets te doen.

Krisje: mooie uitslagen van de wedstrijden. Goed hoor!!

Dames die vrij zijn: Heerlijk geniet ervan!

5. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

Mar 15, 2009
    2,566
    31
    48
    jammer dat je niet vrij kan zijn tot nov. ik elke maandagmiddag zowiezo en komende maandag (voor de afspraak gyna) de hele dag...

Super.. Je bent goed bezig op je vrije dag (Y) ik hier ook weer een was in de machien. Al de voetbalspullen van vriendlief :S stinkzooi ook altijd :p

nou meiden, volgens vriendlief moeten we maar gewoon 3 weken wachten.. Er is dus iets wat hij nu niet kan vertellen maar over 3 weken wel.. En daarom zouden we nu niet kunnen klussen??? ik vatte het helemaal niet... Maar na wat dreumesstampwerk ;) jaja kan ik goed heb ik dat wachten al ingekort tot volgende week maandag. Dan kan hij het al wel vertellen??? :S Heel vaag allemaal... Ook voor mij natuurlijk ;) maar ben nu al wel heeeeel nieuwsgierig. Wat kan er nu belangrijker zijn dan klussen voor een kleine??? :p

6. mevrnathalie

May 20, 2009
    1,494
    0
    0
    Ben benieuwd hoor JufKrisje wat er belangrijker is...:D:D:D

7. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

Mar 15, 2009
    2,566
    31
    48
    ik ook... :D ben toch al een ongeduld met zulke dingen.. vind kerst, sint en verjaardagen bijv. ook super leuk maar vind het he-le-maal niets dat ik niet weet wat ik krijg!

Ben ook zo iemand die alles wil weten :S

8. super80

super80 Fanatiek lid

Jun 8, 2009
    1,788
    0
    0
    Krisje; jeetje dat klinkt wel erg spannend en mysterieus.......hmmmm zet mij aan het denken. Waarom niet klussen........nou vaag hoor maar gelukkig hoef je niet drie weken te wachten. Ja want jouw vruchtbare dagen komen er ook aan.

Nathalie; pas in november weer 2 dagen vrij pffffffff bah dat duurt nog lang zeg.

9. super80

super80 Fanatiek lid

Jun 8, 2009
    1,788
    0
    0
    Smits; hoe gaat het eigenlijk met jou? Nog moe, misselijk? Al een buikje te zien?? Je echo komt nu al aardig in de buurt. spannend hoor.

10. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

Mar 15, 2009
    2,566
    31
    48
    ja volgende week maandag wil hij het vertellen.. dan krijg ik s morgens mijn follikelmeting.. dus dan weet ik of er een ei springt ;) dussss misschien dat hij daarna wilt proberen??

Vind het ook maar vreemd hoor :S

Jullie nog nieuws??

11. mevrnathalie

May 20, 2009
    1,494
    0
    0
    @Super; ja duurt nog even november idd. Maar goed wie weet plan ik nog wel een dagje in tussendoor;) en met kerst ben ik lekker 2 weken vrij.

@Kristel; Wie weet wil hij dan wel super graag klussen maandag na de uitslag van die follikelmeting. Spannende dagen dan in afwachting van wat ??????

Hier geen nieuws. Teminste nog geen ongi, dat is natuurlijk altijd goed. Ook nog geen last van ongi krampjes. Hou jullie op de hoogte.

12. manon31

manon31 Fanatiek lid

Apr 20, 2008
    1,726
    0
    0
    Ridderkerk
    Hey allemaal, wat is er weer een hoop gekletst zeg...

@krisje.... Nou spannend hoor, ben heel benieuwd waar hij op doelt:(. 3 weken wachten met klussen? Bedoelt hij dan deze ronde wachten en gaan voor de volgende?

@nathalie.... knap dat je zo kan wachten zonder alvast een vroege test te doen. Je kwaaltjes klinken wel goed maar kunnen ook bij een komende ongesteldheid horen. Ik hoop het niet natuurlijk en zal duimen voor je!

@ devil/ sabrina.... he wat jammer:(:( had het jullie gegund nu maar op naar de volgende ronde.

@Super 80... heerlijk zo'n dagje vrij als je weinig te doen hebt...geniet maar lekker.

Sorry als ik je vergeten ben....
    @ iemand die nog vroeg naar welke sauna ik ben geweest. De zwaluwhoeve. het was mijn eerste keer daar en was een behoorlijk eind rijden maar de moeite waard hoor!! Normaal kies ik sauna's iets dichter in de buurt. Maar zo af en toe even ergens anders spieken vind ik heel leuk. Ik denk dat ik er ooit nog wel een keer heen ga.

Nou voor mij een spannende dag morgen. we moeten naar de gyna!!! Krijgen de uitslag van de testen. Ben heel benieuwd!!!! Ook zal ze wel kijken of mijn andere eierstok nu ovuleert. Ben daar ook heel benieuwd naar. Tot nu toe zijn mijn cyclussen steeds 28-35-29-35-28-36 enz. De vorige was 28 dus ik denk dat mijn eispong pas volgende week is. Maar ik hoor dat dus morgen wel denk ik. Als het zo is zal ik mijn banner moeten aanpassen deze cyclus:p

13. mevrnathalie

May 20, 2009
    1,494
    0
    0
    @Manon; Succes morgen Manon, spannend hoor. Ik heb het denk ik even gemist, wat voor testen waren het precies?

Zo mijn werkdag zit er bijna op, nog 50 minuten en dan lekker naar huis toe en koken voor mijn mannetje, weet alleen nog niet wat...denk maar gezond, dus gewoon aardappels met groente en een lekker stukje vlees.

14. manon31

manon31 Fanatiek lid

Apr 20, 2008
    1,726
    0
    0
    Ridderkerk
    Een bloedtest voor mij om te kijken of ik een eisprong heb gehad en of ik geen enge soa's heb(gehad). Maar dat laatste weet ik zeker van niet dus ben alleen heel benieuwd naar die eisprong.
    En mijn man heeft een potje ingeleverd:D. Kijken of ze zwemmen:D

15. mevrnathalie

May 20, 2009
    1,494
    0
    0
    Spannend hoor Manon, was het even kwijt sorry daarvoor.

16. manon31

manon31 Fanatiek lid

Apr 20, 2008
    1,726
    0
    0
    Ridderkerk
    Dat is niet jouw schuld hoor je hoeft je niet te verontschuldigen...ik had het er geloof ik gewoon niet eerder over gehad. Maar ik word nu een beetje zenuwachtig vandaar dat ik het even kwijt moest.

17. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

Mar 15, 2009
    2,566
    31
    48
    hoi manon!

spannend zeg!!! zal morgen aan je denken....
    De zaluwhoeve lijkt mij ook lekker... :) ben alleen niet zo'n naakttypetje ;) maar sinds mijn inwendige echo ben ik wel wat minder preuts geworden :p

18. manon31

manon31 Fanatiek lid

Apr 20, 2008
    1,726
    0
    0
    Ridderkerk
    haha...nou de allereerste keer was voor mij ook even doorbijten. Maar als je het eenmaal een keer hebt gedaan ben je er meteen overheen. Gewoon met een goede vriendin gaan of je man. Maar in iedergeval met iemand die al eens eerder is geweest. Wij gaan verder nooit naar een aaktstrand ofzo hoor of nudistencampings ofzo dat hoeft voor mij ook weer niet. Maar zo'n sauna zou je echt eens moeten doen. Het is heerlijk en heel goed voor je.:)

Ik heb er trouwens een jaar over gedaan voor ik naar mijn uitstrijke durfde en toen was ik al wel honderd keer naar de sauna geweest:D

19. mevrnathalie

May 20, 2009
    1,494
    0
    0
    Wij hebben ook een waardecheque van De Zwaluwhoeve via vakantieveilingen.nl. Deze is 1 jaar geldig, dus tot 23 juli 2010 kunnen wij gaan. Ik ben ook niet zo van dat naakte gedoe maar je hebt ook badkledingdagen, de 1e en 3e dinsdag van de maand geloof ik, dus dat is ook een optie.

@Manon; Oh vandaar dus dat het bij mij niet bekend was.

Pfff ben gewoon de tijd aan het weg kijken, wil lekker naar huis.

Net even wezen broekloeren, en nog steeds geen ongi verschijnselen en ook geen krampjes. Het zla toch niet waar zijn deze ronde???? Ik durf bijna niet te hopen:)

20. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

Mar 15, 2009
    2,566
    31
    48
    jaja... Uitstrijkje is schijnbaar erger dan een inwendige echo... :D Al moet ik ook niet denken aan die eendenbek in mij hoor :S

Nathalie... nog maar een kwartiertje ;)

Share This Page